Mistähän saisi urkujensoiton ohjelmistoluettelon joka käsittäisi peruskurssista A-tutkintoon saakka? Tuntuu olevan kiven alla, muut soittimet löytyy netistä mutta ei urkujen.
Urkujensoiton ohjelmistoluettelo
5
556
Vastaukset
- Pedalismi
Älä vaan soita Bachia. Pirukaan ei jaksa sitä kuunnella.
- pahhhiiiiii
Nimenomaan Bachia ja barokin urkumusiikkia jaksaa kuunnella. Romantiikan höttö se on mitä ei jaksa kuunnella.
- PyhBach
Bach pyyhki pöytää kantaatilla joka sunnuntai.
- kanttoora
Kysy SibAn kirkkomusiikin osastolta.
- harrastelijaurkuri
riittääkö tutkintovaatimukset, niistä voi päätellä mikä kuuluu mihinkin tasoon, tuolta kohdasta urut löytyypi sellaiset. tai kysele varsinaista listaa korkeakoulun (siba tai amk) urkuopettajalta. http://portal.savonia.fi/amk/fi/tutustu-savoniaan/opiskelu-koulutusaloilla/musiikki-ja-tanssi/musiikin-ja-tanssin-opiskelu-0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298