Chilin käyttö ruuassa

Chilemies1

Että mua naurattaa et vielä nykyään on porukkaa mitkä ei kestä ruuassa poltetta yhtään, ja varsinkin jos ne kuvittelee vielä olevansa miehiä. Eilen illanistujaisissa tehtiin ruuat kaikille parhaan kaverin kanssa ja kysyttiin et kai kaikille on ok et maustetaan sitä vähän ja kaikille kävi. Laitettiin sit siihen Blairsin Pure Death kastiketta pullollinen makua antamaan.

Siinä sit kun ruokaa ruvettiin syömään ni kaikki muut paitsi mä ja se toinen kokkaaja rupes hikoileen ja itkeen et on liian tulista, oltiin vaan et mitä vittua, eihän toi oo ees paha vielä! Mulla sit sattu löytyyn jotain vitun el doradon jalapenoja ni heitin purkin pöytään ja sanoin et vetäkää siitä mammanpojat et vähän helpottas.

Olin vielä varannut koko porukalle illaks baaria varten Chilipääpipot, mut eihän noille mammareille kehdannu niitä ees antaa. Joillekin ilmeisesti se suola ja pippuri on ruuan maustamiseen ihan tarpeeksi.

Joo eli tossa kävin vähä syömässä pitsaa yhdes karvakäsimestassa. Se on mun lempparimesta, kun siellä saa tuoda omat chilit ruokaa ja ne laittaa ne pitsaan. Eli menin tosiaan mestoille ja mulla oli mukana Naga Morichia ja Phrik Khi Nun -chilejä (lempparit ebin!) ja tietty pari pulloo Blairsin 2am-kastiketta. No tilasin sitten tulisimman pitsan ja heitin chilit pöydälle ja sanoin et paa kaikki pitsaan vaan! Heti viereisessä pöydässä pari muijaa katteli, et "vittu mikä äijjä, hulluna omia tsilejä!". Katoin vaan silleen coolisti sinne muijiin ja otin aika näkyvästi mun Chilipää-pipon pois päästä et ne varmasti näki sen tekstin. Pitsanvääntäjä heitti mulle jotain "hei, sina hullu chilimies taas!" ja mä vaan heitin coolisti et "perussettii vaan..." ja menin pöytään.
No, pitsa tuli ja selkeesti mä huomasin, et muilla paikallaolijoilla alko polttaan silmiä siitä hajusta jo. Nauroin siinä ääneen, ku viereisessä pöydässä jotkut isot miehet yski jalapeenosta pitsassa (joku vitun suomalainen viipaloitu jalapeno on ihan pellee, ei kunnon chilipäiden kamaa)... Ne katto mun pitsaa joka oli chilistä ihan punainen. Selkeesti näki kunnioituksen niitten silmissä kun ne tajus et mä oon aito chilipää. Otin ekan slaissin pitsaa ja se kyllä poltti jumalaisesti. Oikeestaan mulla meni heti makuaisti, niin heitin päälle sit Blairssii ja sanoin ääneen, et "tarvii lisää poltetta!" Ne isot äijjät katto mua ihan huuli pyöreenä ja ne selkeesti pelkäs mua, kun heitin sitä Blairssii pitsaan. Niiden pöydässä oli Tabasco-pullo, jolle nauroin kyllä kovaan ääneen.
Vedin sit toisen pitsanpalan siinä ja ne muijat oli ihan kuumina muhun jo (tuliset ruoat, tulista seksiä -totuus, oli joskus Cosmossa jota luin vahingossa äitiltä)... En tuntenu enää mitään suussani, mutta rinnassa pullisti mieletön ylpeys siitä, miten ihmiset mua kunnioitti. Mun pää kopsahti pöytään kun mä pyörryin siitä poltteesta ja vika asia jonka muistan, oli se kun laavaripulit valu mun punttiin. Heräsin kahden päivän jälkeen sairaalasta vatsalaukku ja ohutsuoli tuhoutuneina. Lääkärikin vaan totes, et "ihan hullu mies!" Sain kyllä diagnoosinkin tähän mielettömään chilipäisyyteeni, olen CHILIAUTISTI!

2

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40