Kookoo2 on monesti kertonut olevansa ateisti ja huomaahan sen siitäkin miten rumasti hän puhuu Raamatusta ja Raamatun henkilöistä. Todella uskossa olevat eivät myöskään harrasta alapäähärskiyksien kirjoittelemista, koska se on vastoin heidän vakaumustaan. (Ja muutenkin typerää)
Joten yhden aiheesta valheellisesti kirjoittavan ketjun aloittaja-ateisti on nyt kyllä kohdannut "kollegansa" eli toisen, omalla tavallaan taistelevan ateistin eli kookoo2-ateistin! Paras vaan myöntää tuo kylmä tosiasia, vaikka se kuinka nolottaisi! Samassa veneessä olette maailmankatsomuksenne kanssa ja toiminnaltanne olette kumpikin taistelevia ateisteja.
Kookoo2 on ateisti, taisteleva ateisti vieläpä!
21
177
Vastaukset
- MitenAsiaOnTodella
minä nuuskin pallihikeäni kuten todellinen kristitty tekee. Katsokaa
- AlkuperäinenAloittaja
Törkeä nimimerkin varastaja!!!!!! Kaikkeen ne Jumalan kieltäjät syyllistyvätkin!!! Aidot kristityt eivät kirjoittele tuollaista kuten sinä. Se olisi vastoin uskovan kristityn vakaumusta!!! Taistelevilla ateisteilla on halpamaiset keinot käytössään!
Kävin juuri aprabamilla aamukahvilla. Pyysi laskemaan peräilmaa tyhmien uskisten huomentoivotukseksi.
- S.eee
Juu, uskotaan kyllä, että olet ateisti! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Olen kyllä törmännyt fiksumpiinkin ateisteihin (ainakin netin ulkopuolella) kuin sinä. Ei millään pahalla kookoo2.
Mutta annat kyllä ajattelemisen aihetta ateistien elämän sisällöstä ja fokuksen keskittämisestä. Antaakohan Raamatun ja uskovaisten ihmisten mollaaminen sinulle paljonkin onnea ja elämänsisältöä. Saanen epäillä... S.eee kirjoitti:
Juu, uskotaan kyllä, että olet ateisti! Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Olen kyllä törmännyt fiksumpiinkin ateisteihin (ainakin netin ulkopuolella) kuin sinä. Ei millään pahalla kookoo2.
Mutta annat kyllä ajattelemisen aihetta ateistien elämän sisällöstä ja fokuksen keskittämisestä. Antaakohan Raamatun ja uskovaisten ihmisten mollaaminen sinulle paljonkin onnea ja elämänsisältöä. Saanen epäillä..."Sydämen kyllyydestä suu puhuu."
Pyhän peräilman kyllyydestä pylly laulaa sävelen
Kun kukkii runon suoni kauniisti Otan vuoteeni ja kävelen.
Ja lasken laulellen peräilmaa kera taivaan lintujen ja paviaanein.
- HihHiih
Toisessa ketjussa, jossa aloittaja väittää kookoo2:ta uskovaiseksi, kookoo2 itse kirjoittaa mm seuraavaa Raamatusta:
"Satukirjakokoelmahan se on."
Uskovaiset eivät sano Raamatusta noin. Ateistit sen sijaan sanovat. Ja kookoo2 itsekin on tuonut esiin ateisminsa monin tavoin...Turha toisten ateistien on yrittää urputtaa muuta.
Jos tunnette myötähäpeää ateistijoukkionne jäsenten kuten kookoo2:n "keskustelu"-tyylistä...voi voi...mutta ette silti pysty hämäämään ja poistamaan kookoo2:ta ateismin kanattajien ylväästä joukkiosta. :D Ketäs muita tunnettuja ateisteja onkaan kuin kookoo2: Mao, Stalin, Pohjois-Korean johtajisto...siinäpä samaistumispintaa taisteevan ateismin "sankareille":D Minä tunnen vilpitöntä myötähäpeää tollakkauskisten puolesta. Sääliksi käy niin vinksahtaneita tyhmiä ihmisiä. Ihmisiä? Niin no, olen itseasiassa varma, että uskikset ovat se kuuluisa apinamainen puuttuva rengas apinan ja ihmisen kehityksessä.
- MitenAsiaOnTodella
Vielä lisäys puolestani. kookoo2 on maailmankaikkeuden viisain ihminen. Olin väärässä kun väitin muuta. Olen tyhmä lapanen ja lähden laskemaan sulikaasua ja ynisemään kikkeli tanassa jeesus-lauluja. Sori vielä.
- KÄÄÄÄKKKKKK
Törkeä nimimerkin varastelija!!!!!!
- hyvinepäilyttävää
Aloittajalla on kova tarve esittää kookoo2:n olevan ateisti. Mistäs tämä johtuu?
Niin. Mulle ihan sama, mitä joku uskis yrittää. Ehkä olen lähinnä kauniisti ja sofistikoidusti jt-oppia ja uskiksia luonnehtiva ylinero.
- HyiSinuaIlkiö
Törkeä nimimerkin varastaja taas vauhdissa!!!!!
- MitenAsiaOnTodella
Niin. On sre kumma kun ei uskota Kaikkeuden Suvereenin saavan selville nimierkin varastajat. joten sinä " HyiSinuaIlkiö" valmistaudu ikuiseen kadotukseen tulisessa järvessä.
- ananas3
Kookoo2 on sairas,aikamme yksilö.Raamattu puhuu pystyyn kuolleista puista.
- ananas3
Täytyy vetää sanojani takaisin. Arkkienkeli Gabriel kertoi minulle unessa, että kookoo2 on terve. Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Mutta kun olen tälläinen umpiluu-uskis. Koettakaa kestää tollouttani.
- Tosijuttu10
kookoo2 on vajaaälyinen ja jälkeenjääny lapsi, koska ainoastaan lapset viittii kirjotella pissa, kakka ja pieru juttuja. Hoitoa suosittelen.
Pruiskaise jessulin kunniaksi siionin suolikaasua, ahdistus ehkä helpottaa. Lobotomiakaan ei enää auta, koska kaikesta päätellen se on jo tehty.
- kkoolle
Kookoo on stanan tyhmän ja tyhmyydessään kieltää jokaisen muun uskon
Pruiskaise reilusti jessulin kunniaksi siionin suolikaasua, ahdistus ehkä helpottaa. Lobotomiakaan ei enää auta, koska kaikesta päätellen se on jo tehty.
- ddkkiji9987
"kookoo2 sairastaa,häntä hellikäämme,tissien väliin pää painakaa"
Ennemmin toivoisin, että laskisitte peräilmaa taivasta kohden, ja toivoisitte parantumista mielenterveysongelmasta nimeltään jt-huuhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165