Mistähän johtuu, että lähes kaikki palstanaiset ovat varattuja, kun taas lähes kaikki miehet täällä sinkkuja muutamaa valkoritaria lukuunottamatta? Jos oletettaisiin että itse olisin varattu en viettäisi aikaani sinkut palstalla aamusta iltaan tai yleensä edes ollenkaan. Miksi sitten palstan "varatut" naiset ovat täällä kokoajan?
Toisaalta markkina-arvo-teoria näkyy täällä erinomaisen hyvin. Naiset ovat suhteissa ja miehet eivät=jokainen nainen saa miehen, mutta jokainen mies ei saa naista.
Sitävastoin teoriaa taas vastustavat nimenomaan naiset, jotka ovat parisuhteessa lähes jokainen, kun taas sinkkumiehistä teorian kannalla on suurinosa.
Mielenkiintoisia havaintoja vaan, kun tätä palstaa seuraa.
Palstanaiset varattuja palstamiehet sinkkuja
53
<50
Vastaukset
Naisill aon aikaa olla kotona koska jännämies niin käskee
- 20plus11
Naiset loisii kotona. Toisinsanoen ovat yhteiskunnan tukien varassa ja miehen elätettävinä kun ovat niin ihania naisia joilla lapset huollettavinaan. Eli lapset ovat nukkumassa tai jokeltavat lattialla niin mitä tekee kotiäiti? Palstailee tietenkin.
Varattu palstamies käy tietenkin töissä ja elättää akkaansa ja on kiinni rahan teossa 24/7 ei varattu mies ehdi palstailla koskaan. Siinä ero. - ex-sönkkö
20plus11 kirjoitti:
Naiset loisii kotona. Toisinsanoen ovat yhteiskunnan tukien varassa ja miehen elätettävinä kun ovat niin ihania naisia joilla lapset huollettavinaan. Eli lapset ovat nukkumassa tai jokeltavat lattialla niin mitä tekee kotiäiti? Palstailee tietenkin.
Varattu palstamies käy tietenkin töissä ja elättää akkaansa ja on kiinni rahan teossa 24/7 ei varattu mies ehdi palstailla koskaan. Siinä ero.Kyllä ehtii, joku työaikana ja joku iltasella kotiuduttuaan. Kuka mitenkin. :)
Kyllä miehille yleensä aikaa aina jostain löytyy itselleen mielekkäisiin juttuihin.
- Sinkkuudellaonneen
Naiset ei ole onnellisia siinä parisuhteessa tai sitten ovat psykologeja jotka haluaa parantaa miehen sinkkuuden.
Hakevat jännitystä muuten niin kalpeaan suhteeseen tai elämään. Katsovat vinkkejä mitä kannattaa välttää siihen uuteen parisuhteeseen joka on edessä kun vanha on karilla.
Naisella ei ole muuta elämää kuin nettikeskustelut.
Naisen parisuhde on irtonainen tai ohut ettei se tyydytä häntä tarpeeksi ja siksi palstalla. - jotainoutoo
Kun varattu nainen käy jatkuvasti sinkut palstalla ei hänellä ole puhtaat jauhot pussissa. Tai jokainen miettikööt miltä tuntuisi elää parisuhteessa jossa kumppani lojuu päivät erilaisilla sinkut palstoilla. Taisi esim sönkkökin saada häädöt täältä kun kaiket päivät palstaili miehen rakennellessa taloa ja tuoden rahaa kotiin. Katosi yhtäkkiä. Tiedä vaikka olisi kellariin lukittuna jännämiehen kostoksi.
- japyh
Ei tämä ole mikään deittipalsta. Täällähän lähinnä väitellään ihmissuhdeasioista.
- viera
japyh kirjoitti:
Ei tämä ole mikään deittipalsta. Täällähän lähinnä väitellään ihmissuhdeasioista.
Ja kehitellään iänikuisia teorioita miks miehet ei vaan saa naista.
Johonkinhan se turhautunut energia teidänkin pitää käyttää. - ex-sönkkö
Ei mun mies ole mustasukkainen, hyvä kun huomaa jos netti on auki. :)
- 3plus6
viera kirjoitti:
Ja kehitellään iänikuisia teorioita miks miehet ei vaan saa naista.
Johonkinhan se turhautunut energia teidänkin pitää käyttää.No pitäähän se teoria siihen kehitellä koska naisten miehien saantiin ei teoriaa tarvita.
- Sönkkö.ei.kirj
ex-sönkkö kirjoitti:
Ei mun mies ole mustasukkainen, hyvä kun huomaa jos netti on auki. :)
Myönnettäköön tässä kohtaa että mä sitä kun just pääsinkin sairaalan teho-osastolta. Mieheni mut sinne järjesti kun huomasi palstailuni.
- ex-sönkkö
Sönkkö.ei.kirj kirjoitti:
Myönnettäköön tässä kohtaa että mä sitä kun just pääsinkin sairaalan teho-osastolta. Mieheni mut sinne järjesti kun huomasi palstailuni.
Hahaa, noniin nyt pääsi trollikin asiaan. :)
En tiedä mimmoisissa kyylään sua suhteissa toiset elää, mutta itse en jaksaisi jos jokainen ajatukseni tai kirjoitukseni pitäisi selvittää kumppanille. Tai ajatella, että nyt se on pahanteossa kun puhuu muille. - ex-sönkkö
ex-sönkkö kirjoitti:
Hahaa, noniin nyt pääsi trollikin asiaan. :)
En tiedä mimmoisissa kyylään sua suhteissa toiset elää, mutta itse en jaksaisi jos jokainen ajatukseni tai kirjoitukseni pitäisi selvittää kumppanille. Tai ajatella, että nyt se on pahanteossa kun puhuu muille.Tai miettiä, että nyt olen itse pahanteossa, kun puhun ajatuksiani muiden kanssa, kuin mieheni. :)
Olenhan sanonut ettei mulla ole kavereita, palstailen mielummin kuin ramppaan kylässä tai kylillä. Tämä sopii tällä erää paremmin elämäntyyliin, jotain muuta sitten kun sille tarvetta tulee. :)
Ja en muuten rekisteröi uutta nimmaria, ihan sama mitä kakkaa koitatten mun nimissäni suoltaa. Uskoo ken tahtoo kakan jos ei muuhu äly riitä. - painukaa.huorat.vittuun
japyh kirjoitti:
Ei kukaan tätä ole deittipalstaksi väittänytkään.
Palstan etusivullakin jo lukee "Kaikkien sinkkujen oma palsta.". Taitavat olla palstan varatut naiset paitsi röyhkeitä ja ylimielisiä, myös ilmeisen vajaaälyisiä kun eivät selvää suomen kieltä tuon vertaa ymmärrä.
Varatut voivat väitellä ihmissuhteista vaikka täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/parisuhde - japyh
painukaa.huorat.vittuun kirjoitti:
Ei kukaan tätä ole deittipalstaksi väittänytkään.
Palstan etusivullakin jo lukee "Kaikkien sinkkujen oma palsta.". Taitavat olla palstan varatut naiset paitsi röyhkeitä ja ylimielisiä, myös ilmeisen vajaaälyisiä kun eivät selvää suomen kieltä tuon vertaa ymmärrä.
Varatut voivat väitellä ihmissuhteista vaikka täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/parisuhdeKun ei ole kiellettyä, niin saahan näitä juttuja kuka tahansa kommentoida, vaikka jotkut palstapoliisit tikahtuisivat kiukkuunsa.
- 6plus4
ex-sönkkö kirjoitti:
Tai miettiä, että nyt olen itse pahanteossa, kun puhun ajatuksiani muiden kanssa, kuin mieheni. :)
Olenhan sanonut ettei mulla ole kavereita, palstailen mielummin kuin ramppaan kylässä tai kylillä. Tämä sopii tällä erää paremmin elämäntyyliin, jotain muuta sitten kun sille tarvetta tulee. :)
Ja en muuten rekisteröi uutta nimmaria, ihan sama mitä kakkaa koitatten mun nimissäni suoltaa. Uskoo ken tahtoo kakan jos ei muuhu äly riitä.Et ole edelleenkään kertonut miksi poistit rekisteröidyn nimmaris? Koska se ei maksa mitään niin siksi jäljelle jää vain joku oudompi selitys esim jälkien pyyhkiminen mieheltä sivuhistoriassa tai rikostekninen ratkaisu.
- ex-sönkkö
6plus4 kirjoitti:
Et ole edelleenkään kertonut miksi poistit rekisteröidyn nimmaris? Koska se ei maksa mitään niin siksi jäljelle jää vain joku oudompi selitys esim jälkien pyyhkiminen mieheltä sivuhistoriassa tai rikostekninen ratkaisu.
Heh, okei. Kyllä mä kerroin kahteenkin otteeseen, mutta et ehkä ole osunut juuri siihen ketjuun tai kohtaan jossa asiaa puidaan. 1) Syy, rekisteröitynä on ikään kuin liian näkyvä ja mä yritän ja haluan olla mielummin rivissä muiden seassa. Ettei se sininen nimimerkki pistä silmään liikaa.Sönkkö sitä ja sönkkö tätä, mä en pidä olemisesta huomionkeskipisteenä edes hetkittäin. 2) Syy, ajattelin ottaa etäisyyttä palstaan eli erota palstasta. Mutta näköjään mielenkiinto eriskummallisia aivoituksia kohtaan vetää puoleensa. Eikä ihan kokonaan vielä ole saanut itseään vieroitettua. Enkä tiedä onko se nyt välttämätöntäkään, kunhan ne irl tärkeät asiat ei tästä kärsi.
Mieheeni asia ei liity mitenkään, hän voi puolestani lukea koska vain ja on ehkä lukenutkin rekitseröidyllä nimimerkilläni kirjoitettuja kirjoituksia. En tiedä onko tutkinut sivuhistoriaa. Mitäänhän rikollista tai sellaista en ole kirjoittanut tai tehnyt mistä pitäisi kummankaan olla huolissaan tai pahoillaan. Olenhan täällä vain lukemassa ja kirjoittamassa, en suinkaan etsimässä itselleni mitään enempää. :)
Olemme myös löytäneet toisemme aikoinaan keskustelupalstalta, joten lienee kummallekin tuttua mitä toinen ajattelee ja kirjoittelee, kuinka käyttäytyy keskusteluissa.
- havaintovain
Sinkkunaiset eivät halua keskustella pariutumisesta. Sinkkunaiset haluavat keskustella matkailusta ym hömpästä, pariutumisen ollessa sellaista mikä "vain tapahtuu".
Jos pariutuminen ei "vain tapahdu" (= mies ei tee aloitetta), nainen ikään kuin myöntää itselleen ettei ole riittävän hot ja siksi joutuu miettimään pariutumista ja tekemään asialle jotain.
Siksi naiset eivät sinkkuina ollessaan palstaile. - Ikis__M
Sinkkunaisilla on vientiä, pitää hoitaa kaikki nettitreffit, tinderöinnit ja muut niin ei ehdi kotona nyhjäämään. Sinkkumiehillä ei ole vientiä, on aikaa kirjoitella palstalle. Varatuille miehille riittää naisen keksimää tekemistä, nikkarointia, lapsen hoitoa, ym. Varatuilla naisilla on tylsää huuman jo mentyä ohitse.
- outojamiehiä
Tämä palstahan on kuin naisille suunniteltu. Naiset rakastavat vatvoa parisuhdeasioita. Miehet tosin eivät yleensä sellaisesta vatvomisesta pidä, joten ihmettelen mitä miehet tällä palstalla oikeastaan tekevät. Kuka tahansa parisuhteessa oleva mies valitsee nikkaroinnin milloin tahansa mieluummin kuin istuu vaimonsa kanssa katsomaan jotain dr. Philiä ja keskustelee samalla syvällisesti parisuhdeasioista.
- ex-sönkkö
Yksinään on aika tylsää kyllä. :)
- ex-sönkkö
outojamiehiä kirjoitti:
Tämä palstahan on kuin naisille suunniteltu. Naiset rakastavat vatvoa parisuhdeasioita. Miehet tosin eivät yleensä sellaisesta vatvomisesta pidä, joten ihmettelen mitä miehet tällä palstalla oikeastaan tekevät. Kuka tahansa parisuhteessa oleva mies valitsee nikkaroinnin milloin tahansa mieluummin kuin istuu vaimonsa kanssa katsomaan jotain dr. Philiä ja keskustelee samalla syvällisesti parisuhdeasioista.
Kyllä miehetkin jaksaa toisinaan jaaritella parisuhdeasioita, yleensä silloin kun ne koskettaa jotain muuta kuin itseä. Tai on nk. dilemma omassa suhteessa. Kotona sen sijaan istutaan mieluusti hiljaa ja katsellaan urheilua tai vaikka netistä jotain kun jutellaan päivän kulusta. :)
- Aurinkonousijo
Harvempi kai on.. Ette vain noteeraa niitä vapaita naisia.
Kuten ulkomaailmassa myös varatut miehet viehättävät enempi ja ovat "kiinnostavampia" jutuissaan sinkkumiehiin verraten. Vaikka todellisuudessa näin ei oikeasti aina olisikaan. Mutta se ihmismieli.. On vääristynyt usein. Inhimillistä toki.
Varatulla, monesti kotioloissa vähemmälle huomiolle jääneellä on/voi olla sinkkupalstalla se oma kiva paikkansa, jota ei voi kyseenalaistaa. Jos ei muuta niin ne yksinäiset hetket täyttää leppoisasti ja ns.mitään pahaa tekemättä palstalla. (siskoni kertomaa ;) )
Alitajuisesti on varmasti mukavaa selitellä näkemyksiään heikommin markkinoilla pärjänneisiin nähden ja samalla tietty anonyymisuosio voi kutkuttaa. Sitähän ei sinkulla useinkaan ole. :)
Hyvinä aikoina luuhasin muualla kuin netissä. Mutta elämä heitti muuta eteen joten kuulun taas "rupusakkiin" a.sinkut. x)- Aurinkonousijo
Jos jonkun aivokapasiteetti riittää käsittelemään niin vertauksena se ihmistyyppi, joka ns.syntymähoikkana tykkää mielestään viattomasti & hyvää tarkoittaen luuhata laihdutus-läskipalstoilla.
Kiva olla hengailemassa ja antaa yleispäteviä näkemyksiään toisenlaisin eväin oleville eikä kovin suurta vaaraa joutua kirpaisevan kritiikin kohteeksi ;)
Tylsäähän se olisikin kai olla vertaisien kanssa jos voi helpomminkin täyttää henkisiä tarpeitaan.
- haa-haaa
Onhan täällä vaikka kuinka moni ikisinkku nainenkin ollut kommentoimassa. Kaikki eivät halua ottaa vakkari nimimerkkiä, itellänikin se vaihtuu koko ajan.
- säälittäviä
Tämä palsta on lähinnä syrjäytyneille miehille joiden itkun syyt on että eivät saa pillua ja että kaikki naiset on huoria.
Olisi tarpeen myös ASIALLINEN sinkkupalsta.- S24.nFemakotRy
Vai pitäisikö sanoa "feminiininen" sinkku palsta. Kuten lauseestasikin on helppo päätellä näet miesten pariutumisongelmat vaan tyhjän itkuna ja nillittämisenä kun itse sensijaan "asiallisena" keskustelisit mistä? Matkustelusta ja parisuhdehuoraamisesta? muiden "sinkku"naisten kanssa?
- säälittäviä
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Vai pitäisikö sanoa "feminiininen" sinkku palsta. Kuten lauseestasikin on helppo päätellä näet miesten pariutumisongelmat vaan tyhjän itkuna ja nillittämisenä kun itse sensijaan "asiallisena" keskustelisit mistä? Matkustelusta ja parisuhdehuoraamisesta? muiden "sinkku"naisten kanssa?
Minulle sinkkuus on todellakin muutakin kun pariutusongelma. Itse asiassa se ei ole ongelma ollenkaan.
Luulen että on miehiäkin jotka haluavat keskustella vaikkapa siitä matkustelusta. Meille joilla ei ole pariutusongelmaa voisi olla toinen sinkkupalsta. Nämä itkijämiehet voi pysyä silloin tällä palstalla jatkossakin. Feminiinisyydelle en ota kantaa. Jos muut kun pillu, huora ja mulkkuasiat on niitä niin olkoon vaikka feminiininen palsta sitten.
- kiitoksiapalstalle
Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että kenenkään jossakin vaiheessa seuraa ja parisuhdetta kaipaavan sinkkunaisen ei kannata vahingossakaan eksyä tänne ranteet auki palstalle.
Itse olenkin varatuille tuttavanaisille, jotka valittelevat huonoa parisuhdettaan kehottanut vierailemaan täällä sinkkumiesten kansoittamalla palstalla ja hups tämä on mitä parasta terapiaa; kukaan ei halua enää jättää suhdettaa. Edes väkivaltaisesta suhteesta missä turpaan tulee ei tee mieli tämän palstan juttujen jälkeen lähteä. Teette kerrassaan mieleenpainuvaa eron vastaista työtä.- valtakunta
Kirjoitit tuota aika hyvin😱 kyllä täällä hyviäkin miehiä on ,eikö ookkin😍
Muutama pilaa vaan koko palsta hengen
En ole varattu, enkä tällä hetkellä haluakaan varmaan olla.
En varattuna hypännyt missään nettifoorumeilla.- Totuudenkertojatar
Sun varattuus ei kenties kestänyt alkuhuumaa pitemmälle? Eli alle 3 vuotta persuhde?
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Sun varattuus ei kenties kestänyt alkuhuumaa pitemmälle? Eli alle 3 vuotta persuhde?
9,5v. Muita "suhteita" en laske samaan kategoriaan.
Oon sinkkuna ihan omasta valinnasta...
Suoraan sanottuna mun lisäksi tällä tontilla ei kukaan ihminen ole tervetullut..Nainen_28v kirjoitti:
Sun ovessa ei taida lukea "tervetuloa".
Siinä lukee että täällä päin ei soiteta poliisille. :D
Eräkettu kirjoitti:
Siinä lukee että täällä päin ei soiteta poliisille. :D
Meillä oli tänään naapurin ovessa lappu "haista paska". Kai sekin jotain virkaa toimittaa. :P
Nainen_28v kirjoitti:
Meillä oli tänään naapurin ovessa lappu "haista paska". Kai sekin jotain virkaa toimittaa. :P
Tuo ny on sitä perussettiä. :D
Kutuluolaki on hyvä teksti oveen... Viestittää ohikulkeville että täältä saa. :DEräkettu kirjoitti:
Tuo ny on sitä perussettiä. :D
Kutuluolaki on hyvä teksti oveen... Viestittää ohikulkeville että täältä saa. :DHaha! Mä en halua naapurin ukkoa taas kimppuuni, joten en halua viestittää että multa saa mitään muuta kuin selkäänsä. ;D
Nainen_28v kirjoitti:
Haha! Mä en halua naapurin ukkoa taas kimppuuni, joten en halua viestittää että multa saa mitään muuta kuin selkäänsä. ;D
No kato pistät sitten syynin pystyyn...
:DEräkettu kirjoitti:
No kato pistät sitten syynin pystyyn...
:DJaa että pääsee valikoimaan? :p
Nainen_28v kirjoitti:
Jaa että pääsee valikoimaan? :p
Joo kato laitat syötin ja valikoittet pikku fisut pois.. :D
Eräkettu kirjoitti:
Joo kato laitat syötin ja valikoittet pikku fisut pois.. :D
Toivottavasti saan kuitenkin pikkufisuja iältään n.25v. :D
Nainen_28v kirjoitti:
Toivottavasti saan kuitenkin pikkufisuja iältään n.25v. :D
Selvä domina. :D
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä mä osaan leikkiä ihan kiltisti. :D
No kato tarjoilet sille pojalle vähän hellyyttä ennenkuin veät raipan esiin. :D
Eräkettu kirjoitti:
No kato tarjoilet sille pojalle vähän hellyyttä ennenkuin veät raipan esiin. :D
Valitettavasti mun seksitarvikeissa on vielä raipan mentävä aukko mutta haluaisin sellaisen kyllä. :D
- fjgdujj
Taas se nuoripari täällä kuhertelee :-))))
- xxxxxxyyyy
Täällä on enemmän juttuja - ei siinä sen kummempaa dramatiikkaa ole. Jotkut osiot ovat aika kuolleita ja vaikka täälläkin inside-huumoria, niin vähemmän kuin miesten logiikassa (jossa taitaa jonkun verran juttua olla).
- Totuudenkertojatar
Joo, se tänne ajaa että täällä on aktiivista. Missä muualla olisi? Ja moni ihmettelevä ei tajua, että vaikka tänne itse tulee suoraan, muut katsovat noita useimmin keskusteltuja osiosta välittämättä. Epätoivoisilla sinkkumiehillä sitä juttua riittää, kun ei flaksaa eikä osaa kehittyä, niin sitten tullaan tänne jurputtamaan. Sitten riittää aloituksia "tutkimuksista" ja "teorioista" tai no korjaan "teoriasta". Tällainen harvemminkin tänne eksyvä näkee toiston ja osaa välttää turhat. Silti joku pikku pervous saa lukemaan ja vastaamaan, kun on sellaisessa aivojen nollaus-moodissa tai kuluttelee aikaansa päivystysluontoisesti. Täältä on helppo irtautua kun tarve vaatii.
- Totuudenkertojatar
Voisihan päätellä niinkin että mitä se kertoo meistä varatuista naisista ja sinkkumiehistä. Varatut naiset on täällä, koska aikaa ei kulu miestenmetsästykseen. Varaamattomat miehet taas on täällä, koska eivät tajua että naisia pitää metsästää. Jos ninkö ajankulun kannalta ajattelee. Ja jos päättelee että paljon kirjoittavat viettävät paljon aikaa täällä. Eri asia, onko se vältsiin niin.
Varattujen palstanaistenkin on hyvä valmistautua sinkkupäiviin, kun koskaanhan ei tiedä milloin rakkaus muuttaa pois.
- xxxxxxy
No ei mulla ole mitään intressiä lähteä sinkkuelämää. Aika monet jutut koskee kuitenkin yleistä arkilätinää - ei sinkkukuvioita ja ne voi skipata. Mulle tuo on vain teema siinä missä eri paikkakunnat (uutiset ja keskustelupalstat) - vaikka en asu niillä alueilla, eri urheilulajit - vaikka en harrasta tai edes aktiivisesti katso niitä, eri tutkimusyhteisöt - vaikka ei suoraan liity omaan alaan, anopit ja appiukot - vaikka ei ole mitenkään kiinteitä välejä tai vaikuta elämässä jne jne.
Ja mietin, että kuinka moni nainen innosta riekkuen alkaisi ajatella sinkuksi siirtymistä luettuaan näitä juttuja?! Eikä mitenkään sinkkuelämää ajatellen; samalla tavalla sinkku saisi hyvin topuutettua parisuhdeodotuksia kun kävisi lukemassa parisuhdepalstoja. Palstoilla vaan keskitytään joko lätinään tai ongelmien puimiseen, jolloin asiasta kuin asiasta saa negatiivisen käsityksen.
Ja ehkä varatuilla naisilla sietokyky täällä esitettyihin vastakkainasetteluihin ei vaikuta niin paljoa; vaikka täällä tulee tunne, että viha naisia kohtaan oikein huokuu päälle, niin vierellä on esimerkki ja muistutus, että naisen ja miehen ei tarvitse taistella vaan voivat olla jopa parhaita kumppaneita keskenään. Eli tarpeen mukaan skippaa riitelyaiheet ja lukaisee sellaiset, jotka kiinnostaa.
- pop98
"Palstanaiset varattuja palstamiehet sinkkuja"
-Ihan perussettiä, ei sen kummempaa.
Jokaista sinkkunaista kohden on kaksi sinkkumiestä, koska miehiä on vaan niin valtavan paljon enemmän kuin naisia. Kaikissa alle 54 ikäluokissa Suomessa miehiä on enemmän kuin naisia, esim. Oulussa ja Tampereella on miehiä noin 20% enemmän kuin naisia. Nuorissa ikäluokissa vieläkin suurempi epäsuhta pakolaisten vuoksi.
Ja kun 80% naisista on enemmän tai vähemmän virallisessa suhteessa, niin se johtaa siihen että jokaista sinkkunaista kohden on kaksi sinkkumiestä.
Eli palstalla ne ylijäämämiehet kirjoittelee, joille ei omaa kultaa ole koskaan syntynytkään. Eikä sinkkunaisilla ole tarvetta kirjoitella miehenpuutteesta, koska miehen saa viidessä minuutissa kun menee mihin tahansa missä miehiä vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6442450Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291197- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111053- 93945
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?96823Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e230722