"Minä olen se joka olen, ellette usko, että minä olen Hän te kuolette synteihinne."
Minä olen puolestani Aki ja minä olen laki, jopa niiden Säätäjä, mutta ette havaitse minussa mitään kovin ulkoisesti erikoista.
"Mutta keitä te olette?"(pahat henget Jeesuksen ja Paavalin nimeen paranteneilta kysyivät)
Julmin jumaluuksista Jehova, kärsi siis ristinpuulla syntimme pois, kärsi itse julmimman kuoleman, mutta kaikkia aistejaan ei Jeesukselta poistettu kuolemassaankaan, hänen jatkettuaan elämäänsä Israelissa lammaspaimenena ilmeisesti sen ristiepisodin jälkeen, näin minulle on kerrottu, mitä teille?
Bar-Jeesus oli apostolien teoissa väärä profeetta, miksi mahdollisesti hänen oppiaan julistatte vieläkin, ei ristin muoto esim. ollut paalu, kuitenkaan, vaan se poikkipuu Jeesuksella silti oli...
Oliko Jeesus Mikael? Samalla puolella he olivat, mutta Mikael on Herran Sebaotin enkeli, Sotaherra ja hänen Jumaluutensa oli se, että "Hän on kaiken maailman kaaoksen ylle asetettu enkeli".
Jehova alistui Jeesuksena kuolemaan syntimme pois!
2
<50
Vastaukset
- tarkkana
ei missään noin sanota, mutta näin on kirjoitettu:
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa >Kristuksen kautta< ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli >Kristuksessa< ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Myös on tavuviivoin kirjoitettu Kalilean Ketsemaanessa: pyllynreikää palvokaa, ja laskekaa siionin suolikaasua iloiten ja äänekkäästi ( ei mitään tavallisesti salilla laskettuja salapiэruja), jotta pääsee riemuvuosi käyntiin. hallenlujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086