Kreationistien FB-ryhmä

Kreationismi.on.valhe

28

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jojop

        Ei oo sama.


      • jojop kirjoitti:

        Ei oo sama.

        Ok. Tomi Aalto on kuitenkin postannut sen saman toisessa ketjussa mainitun reikäpäisyytensä tuohon mainitsemaani ryhmäänkin (englanniksi).


    • IlkimyksenKilttiEno

      ""Kyse on tässäkin kohdassa vain siitä, että evoluutioon kielteisesti suhtautuvat ovat päättäneet, että mitkään löydetyt fossilit eivät kelpaa välimuodoiksi. Piste. Todellisuudessa fossiilit ovat täynnä morfologisia kehitysketjuja""

      "Ei, vaan kyse on siitä että me emme hyväksy tieteellisiä auktoritetteja emmekä ns. "Hyacint Bukee" tieteellistämistä. On olemassa rajat, joita ei voi luonnossa ylitää. Perusryhmien sisällä on laaja kirjo, eikä sitä kukaan auringon alla kiellä. Vehnällä on satojen lajien ja sukujen välisiä risteymiä, mutta laji on evolutionistien omaa puuhamaja nimitys. Raamattu puhuu "kind" tyyppisestä ratkaisusta, ja muusta ei ole koskaan löydetty aikuisten oikeasti todisteita."

      Hassua että kreationistit ovat kuitenkin kelpuuttaneet "evolutionistien omaa puuhamaja nimityksen" eli laji-sanan omaan käyttöönsä. Jos olisin vähän ilkeämpi, voisin myös kysyä että englantiko on Raamatun alkukieli, mutta en sentään viitsi.

      • kunhan.kommentoin

        "Raamattu puhuu "kind" tyyppisestä ratkaisusta"

        ...joka salliikin venytyksen ja paukutuksen aina tilanteen mukaan, kuten "perusryhmäkin". Voisi jopa päätellä, että "Jumala loi lajinsa mukaan" ei oikein kovan linjan kretulle kelpaakaan...


    • pojoåjoå
      • Kyllänaurattaa

        Siinä meillä on kolme kieroilevaa älykääpiötä.


      • Kyllänaurattaa kirjoitti:

        Siinä meillä on kolme kieroilevaa älykääpiötä.

        miten sinusta tuli ylivertainen ?


      • yurki1000jz

        höps


    • kuhakiittelin
      • Eiolekretuillamoraalia

        Ketä luulet hihuhörhö tuon idioottimaisen paapatuksesi kiinnostavan?

        Katsos kun on keskustelijoissa on kaksi ääripäätä: Ensinnäkin ne, jotka kykenevät keskustelemaan älyllistä rehellisyyttä noudattaen, rationaalisesti ja argumenttinsa objektiivisilla ja tieteellisillä faktoilla perustellen. Ja sitten on sellaisia kuin sinä, joilla ei ole mitään kykyä eikä halua älyllisesti rehelliseen keskusteluun, vaan sen sijaan valehdellaan härskisti ja suolletaan tyhjänpäiväistä skeidaa kuten nuo hihupaapatuksesi.


      • Eiolekretuillamoraalia kirjoitti:

        Ketä luulet hihuhörhö tuon idioottimaisen paapatuksesi kiinnostavan?

        Katsos kun on keskustelijoissa on kaksi ääripäätä: Ensinnäkin ne, jotka kykenevät keskustelemaan älyllistä rehellisyyttä noudattaen, rationaalisesti ja argumenttinsa objektiivisilla ja tieteellisillä faktoilla perustellen. Ja sitten on sellaisia kuin sinä, joilla ei ole mitään kykyä eikä halua älyllisesti rehelliseen keskusteluun, vaan sen sijaan valehdellaan härskisti ja suolletaan tyhjänpäiväistä skeidaa kuten nuo hihupaapatuksesi.

        Sinua on informoitu. Miksi HALUAT nolata ittes?


      • Etinformoiketään
        yurki1000js kirjoitti:

        Sinua on informoitu. Miksi HALUAT nolata ittes?

        Miksi ulostat tuota tyhjänpäiväistä skeidaasi? Tuollaiset hihuhörhöt eivät informoi ketään.


      • arvasinsenettetpysty
        Eiolekretuillamoraalia kirjoitti:

        Ketä luulet hihuhörhö tuon idioottimaisen paapatuksesi kiinnostavan?

        Katsos kun on keskustelijoissa on kaksi ääripäätä: Ensinnäkin ne, jotka kykenevät keskustelemaan älyllistä rehellisyyttä noudattaen, rationaalisesti ja argumenttinsa objektiivisilla ja tieteellisillä faktoilla perustellen. Ja sitten on sellaisia kuin sinä, joilla ei ole mitään kykyä eikä halua älyllisesti rehelliseen keskusteluun, vaan sen sijaan valehdellaan härskisti ja suolletaan tyhjänpäiväistä skeidaa kuten nuo hihupaapatuksesi.

        Annappa sitten ensimmäinen näytteesi kyvystäs.


      • Etinformoiketään kirjoitti:

        Miksi ulostat tuota tyhjänpäiväistä skeidaasi? Tuollaiset hihuhörhöt eivät informoi ketään.

        Sinua on informoitu. Evoluutiota ei ole. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        Ateisti = henkilö joka PÄÄTTI pysyä tietämättömönä.


      • yurki1000jz
        yurki1000js kirjoitti:

        Sinua on informoitu. Evoluutiota ei ole. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        Ateisti = henkilö joka PÄÄTTI pysyä tietämättömönä.

        höps


    • Voi talikynttilät ja muut esievolutionistiset valaisimet...

      "Tiede on uskonto, joka yrittää selittää Jumalan pois."

      "Tilaa itsellesi Luominen lehti, niin et jää evoluutio-uskomusten synkkään hämärään."

      "Joo sehän näissä aina on kun pitää näille tiedeuskoville alkaa ensiksi kertoa mitä tiede on ja mitä ei. Mihin se pystyy ja mihin ei. Ei täällä yleensä tiedemiehiä ole häittelemässä. Ja heikin ovat vaan ihmisiä."

      "[Nimi], lopeta jo valehtelu tällä palstalla. Sinuna lukisin läpi tämän ryhmän aikaisempia julkaisuja. Niiden avulla saat käsityksen siitä, miten korkealla on useimpien ryhmän jäsenten tieto ja ymmärrys molekyylibiologiasta. On suorastaan lapsellista tulla tänne palstalle heittelemään typeriä valheita satunnaisista hyödyllisistä mutaatioista. Sellaisia ei todellakaan ole." - Tomi Aalto eli ROT

      "Hyödyllisiä satunnaisia mutaatioita ei ole. Yritä jo ymmärtää. Tiedän, että esim. Google Scholarista löytyy yli 500,000 tutkimusta joissa mainitaan hyödyllinen mutaatio, mutta ne ovat kaikki pseudotiedettä." - Tomi Aalto eli ROT

      Ei varmaan kannata itkeä eikä nauraa.

      • MietipäVielä

        "Ei varmaan kannata itkeä eikä nauraa."

        Voisi se helpottaa kuitenkin.


    • 86ftd1

      Nimet julkisuuteen.

    • häirikkö-kuriin

      Ilmoittakaa ihan oikeasti ylläpidolle yurkin häiriköinnistä ja spämmäämisestä. Kyllä ne varmaan ylläpidossa jotain tekee kunhan ilmoituksia tulee riittävästi.

      • Miksetteotaselkoa

        Kuka teidän palstaanne häiritsee?
        Kerro suoraan.



      • "Ilmoittakaa ihan oikeasti ylläpidolle yurkin häiriköinnistä ja spämmäämisestä. Kyllä ne varmaan ylläpidossa jotain tekee kunhan ilmoituksia tulee riittävästi."

        Homma ilmeisesti toimii palstalla juurikin niin, että sekä tekniikka että ylläpito reagoivat vasta kun ilmoitusten lukumäärä ylittää jonkun rajan. Eli se voisi tosiaankin auttaa jotain, jos riittävän monet raportoisivat tuosta häiriköstä (myös profiilisivun kautta täällä: http://www.suomi24.fi/profiili/yurki1000js), jolloin häiriköstä tulisi myös ylläpidon ongelma työmäärän kannalta.

        Eihän tässä ole oikeasti mitään järkeä, että yksi keskustelukyvytön sekopää sotkee kaikki ketjut samoilla sekavilla copy-paste -teksteillään.


    • dtgdfgfdgfg

      Kannattaa ehdottomasti liittyä tuohon kreationistien facebook sivustoon!!Bibbeli on siellä kauheassa vauhdissa..kun joku kinkkaa jonkin tiedesivuston, se on heti hänestä valhetta. Ihan saatanan ylimielinen idiootti tuo bibbeli. En olisi ikinä uskonut nykysuomesta löytyvän noin paljon kretuja..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe