Toivon että jumala on olemassa

TuhoontuomitutKretut

vaikken siihen uskokaan. Jos jumala olisi olemassa päätyisivät kaikki kretupellet helvettiin oikopäätä kuoltuaan ja kärvistelisivät siellä sen ikuisuuden. Valitettavasti he tulevat pääsemään paljon helpommalla kun kuolema heidät korjaa ja niidenkin valheiden täyttämä elämä vain loppuu siihen paikkaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekijämiehiä

      Kyllä se jonkinlainen kreationisti on olemassa, mutta mitään helvettiä ei ole ellei se ihan hulluksi ole tullut..

    • RukoiluAuttaa

      Rukoile niin rukouksiisi vastataan...

    • Jyrisetäihmettelee

      öytyi 17 jaetta Biblia 1776 tekstistä.

      Job 11:8

      Hän on korkiampi kuin taivas, mitäs tahdot tehdä? syvempi kuin helvetti, kuinkas taidat tuta?

      Job 24:19

      Helvetti ottaa syntiset pois niinkuin pouta, ja niinkuin kuivuus kuluttaa lumisen veden.

      Job 26:6

      Helvetti on avoinna hänen edessänsä, ja kadotuksella ei ole peitettä.

      Sananl. 1:12

      Me nielemme hänen, niinkuin helvetti elävältä, ja hurskaan niinkuin hautaan pudotamme;

      Sananl. 15:11

      Helvetti ja kadotus on Herran edessä: kunka paljon enemmin ihmisten lasten sydämet.

      Sananl. 27:20

      Helvetti ja kadotus ei tule ikänä täyteen, ja ihmisen silmät ovat tyytymättömät.

      Sananl. 30:16

      Helvetti, vaimon suljettu kohtu, maa, joka ei vedellä täytetä: ja tuli ei sano: jo kyllä on.

      Laul. l. 8:6

      Pane minua niinkuin sinetti sydämees, ja niinkuin sinetti käsivartees; sillä rakkaus on väkevä niinkuin kuolema, ja kiivaus on vahva niinkuin helvetti: hänen hiilensä hehkuvat ja ovat Herran tuli;

      Jes. 5:14

      Sitä varten on helvetti sielunsa lavialta avannut, ja hänen kitansa on ammollansa ilman määrää, mennä sinne alas sekä heidän kunniallisensa että yhteisen kansansa, sekä heidän rikkaansa että riemullisensa;

      Jes. 14:9

      Helvetti vapisi alhaalla sinua, sinun tulemisestas; se herättää sinulle kuolleet, kaiken maailman päämiehet, ja käski kaikkia pakanain kuninkaita nousta heidän istuimiltansa.

      Jes. 38:18

      Sillä ei helvetti sinua kiitä, eikä kuolema sinua ylistä; ei myös ne sinun totuuttas odota, jotka alas kuoppaan menevät.

      Hoos. 13:14

      Mutta minä tahdon heitä päästää helvetin vallasta, ja vapahtaa heitä kuolemasta. Kuolema, minä tahdon olla sinulle myrkky, helvetti, minä tahdon olla sinulle surma! Kuitenkin on se lohdutus minun silmäini edestä peitetty.

      Hab. 2:5

      Mutta viina tekee ylpiän miehen petolliseksi, ettei hän taida pysyä siassansa; joka sielunsa levittää niinkuin helvetti, ja on niinkuin kuolema, joka tyytymätöin on; hän tempaa puoleensa kaikki pakanat, ja kokoo tykönsä kaikki kansat.

      1. Kor. 15:55

      Kuolema, kussa on sinun otas? Helvetti, kussa on sinun voittos?

      Ilm. 6:8

      Ja minä näin, ja katso, hiirenkarvainen orhi, ja joka sen päällä istui, sen nimi oli kuolema; ja helvetti noudatti häntä. Ja hänelle annettiin voima tappaa neljättä osaa maan päältä miekalla ja nälällä, ja surmalla ja pedoilla maan päällä.

      Ilm. 20:13

      Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokainen töittensä jälkeen.

      Ilm. 20:14

      Ja kuolema ja helvetti heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema.

      1776 oli näin.


      Sitten 1933 /-38 käännös: Ei yhtään helvetti- sanaa perusmuodossaan, hehehe.

      Sitten 1992 käännös: Ei yhtään helvetti- sanaa perusmuodossaan, heheeh.

      Mihin se helvetti katosi noista uudemmista raamatuista?

      • jyriripuloi

        Oletko kokeillut Imodiumia? Se auttaa ainakin tavalliseen ripuliin, miksei sitten sinun aivoripuliinkin.


    • "vaikken siihen uskokaan. Jos jumala olisi olemassa päätyisivät kaikki kretupellet helvettiin oikopäätä kuoltuaan"

      Teoriassasi on yksi suuri ongelma. Jos Jumalaa ei olisi olemassa, ei olisi maailmankaikkeuden luojaakaan olemassa ja siksi ei olisi olemassa maailmankaikkeutta eikä sinuakaan, eikä koko kysymystä uskomisesta johonkin.
      Koska kuitenkin varmasti uskot, että sinä ja maailmankaikkeus ovat olemassa, niin silloin on myöskin niiden luoja, Jumala olemassa.

      "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)

      • Ei kehäpäättelevä idiootti, maailmankaikkeuden olemassaolo ei ole riippuvainen kuvittelemastasi luojasta. Ikuinen pierevä marsu pieri sen kaiken.

        Sitä paitsi jumalaasi ei voisi olla olemassa, jos ei olisi ikuista pierevää marsua, joka olisi pieraissut jumalasi. Siispä ikuisen pierevän marsun on oltava olemassa joka tapauksessa, ja sinun jumalaasi joko ei ole olemassa tai se on marsunpierua. Palvotko sinä marsunpierua?


      • Marsuistiksiko
        utti kirjoitti:

        Ei kehäpäättelevä idiootti, maailmankaikkeuden olemassaolo ei ole riippuvainen kuvittelemastasi luojasta. Ikuinen pierevä marsu pieri sen kaiken.

        Sitä paitsi jumalaasi ei voisi olla olemassa, jos ei olisi ikuista pierevää marsua, joka olisi pieraissut jumalasi. Siispä ikuisen pierevän marsun on oltava olemassa joka tapauksessa, ja sinun jumalaasi joko ei ole olemassa tai se on marsunpierua. Palvotko sinä marsunpierua?

        Kuullostaa mielenkiintoiselta. Voiko tälle marsulle uhrata neitsyitä, lampaita jne....? Miten sitä rukoillaan ja millaisia palvontamenoja se vaatii uskovaisiltaan? Onko piereskely yleistä marsuistien parissa?


      • Ihmeloogikko

        Ilman Markviitosta ei olisi Jumalaa.


    • uni1000

      mitä ihmettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3246
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      135
      2325
    3. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      110
      2285
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      170
      1994
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      93
      1906
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1681
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1555
    8. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      131
      1399
    9. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1313
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1240
    Aihe