Kiusallisia Kysymyksiä Kreationismista #6
Miksi kreationismia ei opeteta tieteellisissä, akretoiduissa yliopistoissa?
KKK6: Miksi ei yliopistoissa opeta?
26
82
Vastaukset
- joolisaikaalottaa
Jos et ole opettanut yliopistossa
kreationismia niin
mitä ihmettä sitten
olet siellä sitten opettanut?Kiitos Perähikiä, uskomme jo että olet yhä hengissä. Saapiko kysyä minkä vaivan takia olit pitkään poissa palstalta?
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kiitos Perähikiä, uskomme jo että olet yhä hengissä. Saapiko kysyä minkä vaivan takia olit pitkään poissa palstalta?
Meinasinkin vinkata Perähikiä paluusta, mutta huomasit asian itse.
Perähikiä is back, jos mahdollista niin vielä tietämättömämäpänä ja vainoharhaisempana.- kiusallisia.kysymyksiä
bg-ope kirjoitti:
Meinasinkin vinkata Perähikiä paluusta, mutta huomasit asian itse.
Perähikiä is back, jos mahdollista niin vielä tietämättömämäpänä ja vainoharhaisempana.Never underestimate the stupidity of Perähikiä.
- kiusallisia.kysymyksiä
Opettavat yliopistoissa tieteellisiä tutkimusmenetelmiä ja eri tieteen alojen tutkimustuloksia. Mutta älä sinä sillä pöljää päätäsi vaivaa. Ihan kohtalaisestihan sinä varmaan pärjäät kansakoulun tiedoillasi ja kreationistisilla luuloillasi.
- vaihdavaippamerkkiä
Kiitos Perähikiä, uskomme jo että olet yhä hengissä. Saapiko kysyä minkä vaivan takia olit pitkään poissa palstalta?
Minä kävin Islannissa ja sieltäkäsin poikkesin viikon reisulle Grönlantiin. Siinä noin vuosi vierähti
vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Minä kävin Islannissa ja sieltäkäsin poikkesin viikon reisulle Grönlantiin. Siinä noin vuosi vierähti
Nyt pitää tunnustaa, että olen taipuvainen uskomaan. Siis reissun.
- vaihdavaippamerkkiä
Nyt pitää tunnustaa, että olen taipuvainen uskomaan. Siis reissun.
Olihan siitä jo etukäteen vähän puhetta.
Mutta että kokonainen vuosi oli itsellekin yllätys.
Nykyään nuo tyttäret lentelee mihin sattuu maailmankolkkiin.
Mutta Islannin kielessä olen yhtä ummikko kuin lähtiessäni. Liekö merkkiä höperyydestä! vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Mutta Islannin kielessä olen yhtä ummikko kuin lähtiessäni. Liekö merkkiä höperyydestä!Islannin kieli on kauheaa. Ruotsin taito ei auta siinä yhtään. Seassa on välillä muutama sana kuin ruotsia ja loppu taas ihan käsittämätöntä.
Islannissa on maana kyllä se hyvä puoli, että metsään ei helposti eksy.
Islantilainen TV-sarja Loukussa tuli katseltua taannoin ja sitten semmoinen kuin Laava. Ihan kelpo kamaa molemmat. Maisematkin tulivat tutuiksi.
Reykjavikissako olit vai missä?- vaihdavaippamerkkiä
Islannin kieli on kauheaa. Ruotsin taito ei auta siinä yhtään. Seassa on välillä muutama sana kuin ruotsia ja loppu taas ihan käsittämätöntä.
Islannissa on maana kyllä se hyvä puoli, että metsään ei helposti eksy.
Islantilainen TV-sarja Loukussa tuli katseltua taannoin ja sitten semmoinen kuin Laava. Ihan kelpo kamaa molemmat. Maisematkin tulivat tutuiksi.
Reykjavikissako olit vai missä?Reykjavikista noin 55km pohjoiseen, Borganesin lähellä pikku maatalossa .
Heillä on islanninhevosia ja vaelluspalvelua . vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Reykjavikista noin 55km pohjoiseen, Borganesin lähellä pikku maatalossa .
Heillä on islanninhevosia ja vaelluspalvelua .Sisämaahan siis? Meneekös tie Akureyriin siitä jostain ohi?
Asiaan vihkiytymättömille sen verran, että kaksi kolmesta islantilaisesta asuu Tampereen kokoisessa pääkaupunki Reykjavikissa ja muut enimmäkseen pitkin pirun pitkää rannikkoa. Akureyri on maan toiseksi suurin kaupunki, jossa peräti 18 000 asukasta.
Varmaan kiinnostava reissu, mutta vuosi on... no, aika pitkä aika niissä maisemissa.
Veikko Huovisen mukaan islannin neidot hoitavat alapesunsa kahareisin geysirin päällä. Tiijjä sitten.- vaihdavaippamerkkiä
Sisämaahan siis? Meneekös tie Akureyriin siitä jostain ohi?
Asiaan vihkiytymättömille sen verran, että kaksi kolmesta islantilaisesta asuu Tampereen kokoisessa pääkaupunki Reykjavikissa ja muut enimmäkseen pitkin pirun pitkää rannikkoa. Akureyri on maan toiseksi suurin kaupunki, jossa peräti 18 000 asukasta.
Varmaan kiinnostava reissu, mutta vuosi on... no, aika pitkä aika niissä maisemissa.
Veikko Huovisen mukaan islannin neidot hoitavat alapesunsa kahareisin geysirin päällä. Tiijjä sitten.Tie menee siitä liki Akureyriin sinne pohjoisrannikolle. Islannissahan tiet pääosin kulkevat lähellä merta mutta juuri tuosta meidän paikan kohdasta menee tie ylängön kautta pojoiseen ja kääntyy sitten sinne Akureyriin rannikkoa seuraten Itse en ihan siellä käynyt. Kävimme enimmäkseen eteläistä rantatietä myöden itäosassa (Hoffellissa asti)vaelluksilla sekä hevosten kanssa että patikoiden. Hevoset siirrettiin itään autoilla. Kesällä siellä on aikalailla väkeä , mutta kuten sanoin, islanninkieltä en oppinut mutta englantia siellä osaavat melkein kaikki.
https://www.youtube.com/watch?v=9I0nSXDDjHM
Tällaista menoa pieni klippi. Ei tosin omatekemä. Olisi mukava editoida jotain mutta se vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä. Ja ensinnäkin koko homman opettelun. vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Tie menee siitä liki Akureyriin sinne pohjoisrannikolle. Islannissahan tiet pääosin kulkevat lähellä merta mutta juuri tuosta meidän paikan kohdasta menee tie ylängön kautta pojoiseen ja kääntyy sitten sinne Akureyriin rannikkoa seuraten Itse en ihan siellä käynyt. Kävimme enimmäkseen eteläistä rantatietä myöden itäosassa (Hoffellissa asti)vaelluksilla sekä hevosten kanssa että patikoiden. Hevoset siirrettiin itään autoilla. Kesällä siellä on aikalailla väkeä , mutta kuten sanoin, islanninkieltä en oppinut mutta englantia siellä osaavat melkein kaikki.
https://www.youtube.com/watch?v=9I0nSXDDjHM
Tällaista menoa pieni klippi. Ei tosin omatekemä. Olisi mukava editoida jotain mutta se vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä. Ja ensinnäkin koko homman opettelun.Juu, olen kartasta huomannut että sisämaa on lähes tietön tuota "valtatietä" lukuun ottamatta. Näköjään lupiinit on siellä yhtä sitkeitä kuin täälläkin.
Sanoisin että jos aamulla alkaa päättäväisesti opetella editointia, illalla jo osaa perusjutut hyvin. Eikä sitä aikaa sitten niin kamalasti kulukaan jos nyt suht järkevistä määristä materiaalia puhutaan.
Nyt mä alan ihmetellä, miksi sun viestit palstalla on olleet niin hoopoja kun yhtäkkiä kirjoittelet kuin normaali järkevä ihminen...- vaihdavaippamerkkiä
Juu, olen kartasta huomannut että sisämaa on lähes tietön tuota "valtatietä" lukuun ottamatta. Näköjään lupiinit on siellä yhtä sitkeitä kuin täälläkin.
Sanoisin että jos aamulla alkaa päättäväisesti opetella editointia, illalla jo osaa perusjutut hyvin. Eikä sitä aikaa sitten niin kamalasti kulukaan jos nyt suht järkevistä määristä materiaalia puhutaan.
Nyt mä alan ihmetellä, miksi sun viestit palstalla on olleet niin hoopoja kun yhtäkkiä kirjoittelet kuin normaali järkevä ihminen...Minä olen ihan järkevä.
Lisäksi tulen luonnossa erinomaisen hyvin toimeen kaikkien kanssa, jopa eläinten.
Jospa oletkin erehtynyt laittamaan minun piikkiini muidenkin toilauksia.
Ainakin minulle on jäänyt vahvasti sellainen mielikuva.
Useammin sanoit jotain toista perähikiäläiseksi kuin minua.
Joten jos sitä haluat pyytää anteeksi niin voin sanoa ettei minulla ole paljon senvuoksi anteeksiannettavaa.
Minun editointini vaikeus on kai siinä että materiaali on aika levällään monelta muistikortilta koneelle ladattuna. On melkoinen homma katsoa kaikki mahdolliset otokset läpi ja jäsennellä ne ensin jotenkin järkiperäisesti eri kansiohin.
Yksi mikä on että äänentoistoihin videoklipeissä en ole tyytyväinen. erityisen nhankalaa on saada tuulen suhinat pois kun ne peittävät nekin äänet joita oli tarkoitus eri tilaisuuksissa äänittää. Tämä videokoosteajatus kun tuli vasta palattuani tänne kotimaahan. vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Minä olen ihan järkevä.
Lisäksi tulen luonnossa erinomaisen hyvin toimeen kaikkien kanssa, jopa eläinten.
Jospa oletkin erehtynyt laittamaan minun piikkiini muidenkin toilauksia.
Ainakin minulle on jäänyt vahvasti sellainen mielikuva.
Useammin sanoit jotain toista perähikiäläiseksi kuin minua.
Joten jos sitä haluat pyytää anteeksi niin voin sanoa ettei minulla ole paljon senvuoksi anteeksiannettavaa.
Minun editointini vaikeus on kai siinä että materiaali on aika levällään monelta muistikortilta koneelle ladattuna. On melkoinen homma katsoa kaikki mahdolliset otokset läpi ja jäsennellä ne ensin jotenkin järkiperäisesti eri kansiohin.
Yksi mikä on että äänentoistoihin videoklipeissä en ole tyytyväinen. erityisen nhankalaa on saada tuulen suhinat pois kun ne peittävät nekin äänet joita oli tarkoitus eri tilaisuuksissa äänittää. Tämä videokoosteajatus kun tuli vasta palattuani tänne kotimaahan.Jos joku haluaa harhauttaa vaihtuvilla nimimerkeillä, ei muilla silloin ole häneltä mitään anteeksipyydettävää. Eihän kukaan voi olla edes täysin varma, kuka on oikea "hän". Kaikkinaiset luulot on kyllä erittäin helppo välttää kirjoittajan omalla toiminnalla, mutta jostaisn syystä kaikki eivät halua spekulointeja poistaa.
Mutta se siitä. Nythän voi sitten olla niin, että "toinen Perähikiä" on kuollut tai dementoitunut. Hänhän sanoi olevansa iältään lähempänä 90 vuotta. Nyt muistelen, että itsekseni ihmettelin, miten mies voi olla välillä yli 80 ja sitten taas nähtävästi alle 70 vuotta. Uskon siis nyt että "teitä" todella oli kaksi.
Tuulensuhinoihinkin on varmasti olemassa taajuuksien vaimentamiseen perustuvia korjauskeinoja, mutta en tiedä tehokkuudesta. Voi olettaa, että Islannissa suhinat ovat paikoin helvetilliset. Erillinen mikki on lähtökohtaisesti se ratkaisu ja siihen tarvittaessa TV:stä tuttu karvoitus päälle. Jälkikäteen se ei tietenkään auta. Voin kysästä vinkkiä vaimon exältä joka on TV-kuvaaja, jos joskus oikeasti rupeat noita editoimaan.- vaihdavaippamerkkiä
vaihdavaippamerkkiä kirjoitti:
Mutta Islannin kielessä olen yhtä ummikko kuin lähtiessäni. Liekö merkkiä höperyydestä!Koko aika oli n. 10 kk.
Kun talvea vasten menin niin ensinnäkin talvi oli siellä leuto ja mukava ja kun tuli kesä niin silloin ei tullut mieleenkään lähteä pois. Kalavedet sisämaan joilla ja järvillä ovat huikea elämys jos on kalamies kuten minä.
Eläkeläisenhän kuuluu myös nauttia elostaan. Ja varsinkin kun siellä eläminen oli minulle halpaa. Tein pikku askareita ruokani edestä silloin kun apuja tarvittiin.
Huikea reissu. Mutta metsiä siellä tuli jonkunverran ikävä.
Täällä metsien arvon havaitsee kun ne pitävät pahimmat tuulet kurissa jotka Islannissa aukealla voivat olla inhottavia etenkin talvella kun ilma on kosteaa.
https://www.youtube.com/watch?v=WlZz2qDyF5k
- vinkkisulle
Olisit nyt koonnut nämä kysymykset yhteen ketjuun.
- kiusallisia.kysymyksiä
Se olisi ollut vähemmän kiusallista kreationisteille.
- tieteenhaastaja
kiusallisia.kysymyksiä kirjoitti:
Se olisi ollut vähemmän kiusallista kreationisteille.
Eli tarkoituksesi on kiusata niinkuin koulukiusaajallakin on halu kiusata pitääksesi hauskaa muiden kustannuksella.OK
Eli ihan tahallasi haluat luoda meistä evokeista sellaista kuvaa että evokkius on kiusaamisen kanssa sama asia, niinkö? Itsehän sinä keksit tuon tarkoituksen ja kuvan: kreationismin vastustuksessa tehokkain keino on tehdä kreationismi naurunalaiseksi osoittamalla, että kyseessä on harhainen uskonnollinen käsitys, jolla ei ole reaalimaailmassa mitään sanansijaa.
"Miksi kreationismia ei opeteta tieteellisissä, akretoiduissa yliopistoissa?"
Helppo vastata! Kyseiset yliopistot eivät ole tarpeeksi viisaita opettaakseen kreationismia.
Eikö sinulla ole mitään vaikeampia kysymyksiä meille kreationisteille?- kunhan.kysyn
Minulla on: kuka loi Jumalan?
- SaatMitäTilaat
Yliopisto on laitos ; instituutio. Ei se sellaisenaan ole viisas eikä voi olla. Yliopiston viisautta voisi verrata jonkin luonnonhistoriallisen museon viisauteen. Voisi kysyä vain vähän kärjistäen, onko Turun tuomiokirkko viisas.
Tämäkin kysymys oli vastauksesta päätellen aivan liian vaikea ainakin Mark5 nimimerkillä kirjoittavalle kreationistille. Tästä voimme päätellä, ettei kreationistina tunnettu nimimerkki Mark5 ainakaan ole viisas. Määritelmä "tyhmän sorttinen" taitaa sekin kallistua imartelun puolelle.
Henkisen tasosi tiedät varmasti itsekin. Ei ole soveliasta pilkata jälkeenjääneitä, mutta ei jälkeenjääneidenkään pitäisi sekaantua keskusteluihin, joihin heillä ei ole mitään rahkeita. kunhan.kysyn kirjoitti:
Minulla on: kuka loi Jumalan?
"Minulla on: kuka loi Jumalan? "
Ei kukaan! Jumala on aina ollut olemassa.
Odotan vaikeampia kysymyksiä.SaatMitäTilaat kirjoitti:
Yliopisto on laitos ; instituutio. Ei se sellaisenaan ole viisas eikä voi olla. Yliopiston viisautta voisi verrata jonkin luonnonhistoriallisen museon viisauteen. Voisi kysyä vain vähän kärjistäen, onko Turun tuomiokirkko viisas.
Tämäkin kysymys oli vastauksesta päätellen aivan liian vaikea ainakin Mark5 nimimerkillä kirjoittavalle kreationistille. Tästä voimme päätellä, ettei kreationistina tunnettu nimimerkki Mark5 ainakaan ole viisas. Määritelmä "tyhmän sorttinen" taitaa sekin kallistua imartelun puolelle.
Henkisen tasosi tiedät varmasti itsekin. Ei ole soveliasta pilkata jälkeenjääneitä, mutta ei jälkeenjääneidenkään pitäisi sekaantua keskusteluihin, joihin heillä ei ole mitään rahkeita."Yliopisto on laitos ; instituutio. Ei se sellaisenaan ole viisas eikä voi olla. Yliopiston viisautta voisi verrata jonkin luonnonhistoriallisen museon viisauteen. Voisi kysyä vain vähän kärjistäen, onko Turun tuomiokirkko viisas. "
Ymmärrän pointtisi, mutta oletin evolutionisteilla olevan sen verran viisautta, että ymmärtäisivät, että tarkoitan yliopistojen viisauden puutteella siellä olevien opettajien ja professorien viisauden puutetta.Mark5 kirjoitti:
"Minulla on: kuka loi Jumalan? "
Ei kukaan! Jumala on aina ollut olemassa.
Odotan vaikeampia kysymyksiä."Ei kukaan! Jumala on aina ollut olemassa."
Todista väitteesi. Kukaan riippumaton silminnäkijä ei ole ollut näkemässä että jumalasi on aina ollut olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842