Lopettakaa se nikkien varastaminen!!!

kasvakaaAikuisiksi

Oikeasti nikkivarkaat vain osoittavat, että se jonka nikkejä käytetään väärin, on vain liian k i u s a l l i n e n joillekin kirjoittajille. Ei se ole jonkun vika, jos nikkivarkaat eivä't kykene asiakeskusteluun.

39

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jookostas

Hei! Mulla on hyvä idea: ruvetaan kaikki käyttämään rekattua nikkiä ;]

• kylmätotuus

Hyvä ehdotus sinällään!
        Se ei vaan toimi, koska rekatuillakin on halutessaan mahdollisuus mennä puskaan.

Heti kun tuo mahdollisuus poistetaan muutun siniseksi.

Pakollinen yhden rekisteröidyn nimimerkinkäyttö tuhoaisi suomi24 keskustelupalstat ja sitähän omistaja ei tule sallimaan.

• kasvakaaAikuisiksi

Niin. Ja unohtui sanoa, että nikkejä käytetään väärin. Jeesuskin koki sen häiritseväksi. Ei se ole minun vika jos joku käyttää nikkiä väärin. Minä vedän kristillisesti päin näköä, jos saan tietää. Nyt lähden masturboimaan Vartsikan kanssa vaatekomeroon, etteivät lapset näe. Se onkin ollut hyvä piilo. Kertaakaan en ola jäänyt kiinni. Varmasti myös Jeesuksen rukoileminen auttaa.

• kasvakaaAikuisiksi

Tämä on nikkivarkaan kommentti.

• kasvakaaAikuisiksi

Niin on. Tuo sitä edellinen taas ei ole.

• sääliksikäyt

Puuttuuko sulta elämä? Kaikki tapahtuu tällä palstalla?

• nhgfdsryuio
        sääliksikäyt kirjoitti:

Puuttuuko sulta elämä? Kaikki tapahtuu tällä palstalla?

Älä soita poskeesi viisaammillesi!

• kasvakaaAikuisiksi

Minä tämän säikeen Jeesuksen nimissä avasin. Älä saatanalle annettu huutele vieraisiin pöytiin. Painu treffeille kumisaapppasi kanssa.

• jätekintodistaaraamatunt

Mitä voit odottaa tältä jäteviemäriltä?
      luopiot ui paskassa uskiksien kanssa ja toivovat sinun hukkuvan heidän jätteeseensä.
      Vuosi vuodelta tämä palsta vajoaa alemmas ja alemmas, tulee vaan yksi ennustus tästä mieleen.
      Ei tosin itse ajatellen uskoisi, että iso osa näistä ovat olleet joskus todistajia.

• jätekintodistaaraamatunt

Lisäys vielä. Tämä saatanan viemäri syytää vaan ulostetta ihan niin kuin me todistajatkin. Jahova on siinä hyvin apuna ja vääristelyjen suojana. Vuosi vuodelta JT ovat vain enempi sekaisin ja iso osa olisi mielenterveyshoitoa vailla. Nyt minä lähden sekstailemaan kumisaappaan kanssa.

• hgfdsawer7890
        jätekintodistaaraamatunt kirjoitti:

Lisäys vielä. Tämä saatanan viemäri syytää vaan ulostetta ihan niin kuin me todistajatkin. Jahova on siinä hyvin apuna ja vääristelyjen suojana. Vuosi vuodelta JT ovat vain enempi sekaisin ja iso osa olisi mielenterveyshoitoa vailla. Nyt minä lähden sekstailemaan kumisaappaan kanssa.

Turpa kiinni idiootti-ateisti

• kasvakaaAikuisiksi

Ja viälä: EIKÖ SE SANA KUULU. LOPETTAKAA NILKKIVARKAUDET TAI JESSUS JA MOOSES TULEE ANTAMAAN JEHOVAN RUOSKAA PYLLYLLE JA TULIKIVEN PYLLYYN. NIIN TEILLE JUMALATTOMILLE TULEE KÄYMÄN.

• jhgfdftyu

Mene sadisti-homo Gay palstalle

• kasvakaaAikuisiksi

Niin meenkin. Siellä onkin poikkeuksellisen paljon tuttuja satuolennon todistajia. Sielä ei nikkivarkaa isottele, tulee nimittäin mittavasta patukasta pyllyyn.

• tämäfaktaa

Kolminaisuusopillinen hihhuli ei kestä keskustelua ja siksi tämä kirjoittelee toisten nikeillä.

• kasvakaaAikuisiksi

Lopettakaa nilkkivarkaudet, tai Jeesus tulee ja pistää nyrkinkokoisen tulikiven pyllyyn. Siis nilkkivarkaan pyllyyn, ei omaansa.

• lieneeselvää

Lapselliselta nikkivarkaalta lienee turha odottaa asiakeskustelua.

• 4234ssdfsdfsdf
      • Ja jätit itse ko. viestin rekisteröimättömällä nikillä ! HOHOHOOHOH.

• pootpootpoot
        kookoo2 kirjoitti:

Ja jätit itse ko. viestin rekisteröimättömällä nikillä ! HOHOHOOHOH.

Jep. Mitä siitä? Pitäisikö minun muka näyttää esimerkkiä?

• Parempi minusta kun pysyisit pois kokonaan. Mokoma sääntöpelle.

• pysyitepois
        kookoo2 kirjoitti:

Parempi minusta kun pysyisit pois kokonaan. Mokoma sääntöpelle.

Miksi sellaista haluat? Haittaako esitykseni toteutuessaan keskusteluasi itsesi kanssa, idiootti?

• Hanki varajeesus rek. nimmari, niin katsotaan sitten. Puskista inisiöitä näköjään riittää.

• hloitgjlo
        kookoo2 kirjoitti:

Hanki varajeesus rek. nimmari, niin katsotaan sitten. Puskista inisiöitä näköjään riittää.

Jos et tykkää muiden kirjoittelusta, vaihda palstaa. Höpinäsi ovat muutenkin paremmin huuhaa-palstalle sopivaa joutavaa lätinää.

• Sama: Hanki varajeesus rek. nimmari, niin katsotaan sitten. Puskista inisiöitä näköjään riittää.

• regytuikfuytdhtr

kookoo kakkonen ihana ku makkonen

• näkemiintollo
        kookoo2 kirjoitti:

Sama: Hanki varajeesus rek. nimmari, niin katsotaan sitten. Puskista inisiöitä näköjään riittää.

Viemärikirjoittelusi kuuluu huuhaa-palstalle. Tervemenoa sinne!!
        Jos et itse löydä (etpätietenknää, tyhmä kun olet), tuolla

http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/huuhaa

Klikkaat vaan hiirellä sitä ja voila, olet perillä. Pysy siellä.

• Että naurattaa, kun ei uskalleta ottaa rek. nimmaria, koska jeesus-satuolento ja pruuklynin vesipäät on kieltänyt.🖕🖕🖕
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOHOOHOHOHOHOOHOHHOHOOOHOHOHOOHOHOOHOHOOHOOHOOHOHOHOOOHOO⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹

• kasvaAikuiseksi
        kookoo2 kirjoitti:

Että naurattaa, kun ei uskalleta ottaa rek. nimmaria, koska jeesus-satuolento ja pruuklynin vesipäät on kieltänyt.🖕🖕🖕
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOHOOHOHOHOHOOHOHHOHOOOHOHOHOOHOHOOHOHOOHOOHOOHOHOHOOOHOO⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹⁹

Näet unta, herää jo.

• Jotta siirryttäisiin sivuraiteelta itseasiaan: Jessuli ja YHWH-setä ovat satuolentoja joihin tyhmät uskovat. wc-seuran oppi on täyttä vahingollista satua.
        Tähän toivoisin vastauksia rek. nimimerkillä. Puskasta huutelija-pellet pysykööt komerossa kumisaappaansa ja vartsikan kanssa.

• kylmätotuus
        kookoo2 kirjoitti:

Jotta siirryttäisiin sivuraiteelta itseasiaan: Jessuli ja YHWH-setä ovat satuolentoja joihin tyhmät uskovat. wc-seuran oppi on täyttä vahingollista satua.
        Tähän toivoisin vastauksia rek. nimimerkillä. Puskasta huutelija-pellet pysykööt komerossa kumisaappaansa ja vartsikan kanssa.

Satuolentoja on moneen lähtöön, senhän jokainen tietää. Minä ainakin tiedän.
        Opeistakin löytyy kaikille mieleisensä, jos sen omaehtoisesti valitsee.

Oikeutta oman oppinsa pakkosyöttöön ei ole kenelläkään. Ei uskonnollisillakaan piireillä.

Rekattuja nimimerkkejäkin voi tehtailla mielin määrin nykyisellä systeemillä.
        Sinisiä, tarvittaessa puskaan piiloutuvia on ja mustia puskalaisia, mitä välii?

Puskassa olen, kuten ennenkin. Senhän tiedätkin. Pelleksi et voi minua nimitellä.

Rekisteröitymiselle en näe tarvetta. En kuitenkaan kaapissakaan piileskele ja nyt on vain tarvetta talvikengille.

Tiedäthän itsekin, ettet täältä saa vastauksia rekatuilta kirjoittajilta.
        Ethän itsekään käytä norminimimerkkiäsi.

• ookkonatollo
        kookoo2 kirjoitti:

Jotta siirryttäisiin sivuraiteelta itseasiaan: Jessuli ja YHWH-setä ovat satuolentoja joihin tyhmät uskovat. wc-seuran oppi on täyttä vahingollista satua.

Jaa, että vieläkin huutelet täällä Huuhaa-palstan sijaan. Ymmärryskykysi lienee varsin hidas. Minäpä autan sinua taas hiukan, klikkaa tuota alla olevaa linkkiä niin pääset palstalle, jolle kirjoittelusi sopii mainiosti:

• kylmätotuus kirjoitti:

Satuolentoja on moneen lähtöön, senhän jokainen tietää. Minä ainakin tiedän.
        Opeistakin löytyy kaikille mieleisensä, jos sen omaehtoisesti valitsee.

Oikeutta oman oppinsa pakkosyöttöön ei ole kenelläkään. Ei uskonnollisillakaan piireillä.

Rekattuja nimimerkkejäkin voi tehtailla mielin määrin nykyisellä systeemillä.
        Sinisiä, tarvittaessa puskaan piiloutuvia on ja mustia puskalaisia, mitä välii?

Puskassa olen, kuten ennenkin. Senhän tiedätkin. Pelleksi et voi minua nimitellä.

Rekisteröitymiselle en näe tarvetta. En kuitenkaan kaapissakaan piileskele ja nyt on vain tarvetta talvikengille.

Tiedäthän itsekin, ettet täältä saa vastauksia rekatuilta kirjoittajilta.
        Ethän itsekään käytä norminimimerkkiäsi.

"Ethän itsekään käytä norminimimerkkiäsi."
        En vai. Mikä on "norminimierkkini" ?

• ookkonatollo kirjoitti:

Jaa, että vieläkin huutelet täällä Huuhaa-palstan sijaan. Ymmärryskykysi lienee varsin hidas. Minäpä autan sinua taas hiukan, klikkaa tuota alla olevaa linkkiä niin pääset palstalle, jolle kirjoittelusi sopii mainiosti:

Pus-ka-sta huu-te-lija-pell-et py-sy-kööt ko-me-ro-ssa ku-mi-saap-paan-sa ja vart-si-kan kan-ssa.

• 0idgjfe0934k3k
        kookoo2 kirjoitti:

Pus-ka-sta huu-te-lija-pell-et py-sy-kööt ko-me-ro-ssa ku-mi-saap-paan-sa ja vart-si-kan kan-ssa.

Sorry nyt vaan, luupää, en lue vartsikkaa. Kuten sanoin, mene ja pysy siellä huuhaa-palstalla, juttusi sopivat sinne paremmin. Ne eivät ole edes hauskoja.

• 0idgjfe0934k3k kirjoitti:

Sorry nyt vaan, luupää, en lue vartsikkaa. Kuten sanoin, mene ja pysy siellä huuhaa-palstalla, juttusi sopivat sinne paremmin. Ne eivät ole edes hauskoja.

Ei vartsikkaa? Mutta kumisaapas ja komero löytyy.
        Totuus ei monasti ole hauska.

• siitässaitte

hahaaa ;] vakuuttuneet eivät kirjoita enää sillä nikillä, lällällääääää ;))

• avakuuttunut

Alkoiko vakuuttelu pelottaa? Nyt saakin älykkäät kirjoittajat vuoron, kuten alkuosa osoittaa. Nyt saa vapaasti harrastaa kiihotusta kansanryhmää vastaan valheillaan.

• onneajamenestystä

Juu. Nyt kiireesti valittamaan iltapäivälehtiin, että nikkivarkaita vastaan on kansankiihotus meneillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5614
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1705
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1183
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      968
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      906
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe