Onko kuussa eri tavalla kirkasta päivisin kuin maassa jonka ilmakehä suodattaa osan auringon tuomasta kirkkaudesta? Häikäisisikö kirkkaus kuvitellut kuussakävijät niin että he voisivat toimia vain öisin, ellei heillä olisi häikäisyä ehkäisevää materiaalia silmiensä edessä?
Onko kuussa päivällä todella kirkasta?
4
97
Vastaukset
Eipä ole Kuussa juurikaan kirkkaampaa kuin meillä selkeänä pohjoistuulisena päivänä. Maalis-huhtikuun hanget tekevät tällöin aurinkolasien käytön jopa välttämättömäksi.
Ilmakehä sirottaa valoa meistä poispäin, mutta se sirottaa sitä myös meihin päin. Ilmakehän pilvet ja auer sen sijaan vähentävät valoamme, etenkin kun aurinko on alhaalla.- MunaPystyssä
Eipä lähetetty Kuuhun tyttöastronautteja ei.
Olisi mennyt nussimiseksi koko homma ja kapseli olisi törmännyt Kuuhun että pam vaan! - NakkiANSSI
Nasan astronautit ovat homosteluseksuaaleja
- IhanaMonikultturismi
Jepujep, mahtoi siellä paska haista kun pojat töräyttelivät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634