JUHA MOLARI - MV-lehden pappi

Säätiön_mies

Juha Molari on entinen pappi, joka on aiheuttanut valtavaa pahennusta luterilaisessa kirkossa. Syynä on se, että hän on Venäjä-myönteinen, ja luterilainen kirkko puolestaan on Venäjä-vastainen, koska Venäjä-vastaisuus on muutenkin koko suomalaisen yhteiskunnan nykyinen poliittinen linja.

Minäkin olen Venäjä-vastainen, enkä hyväksy Putinin politiikkaa. Onneksi Molari ei kirjoita ainoastaan Venäjälle myönteisiä artikkeleita nettiin, vaan hän on myös sen lisäksi konservatiivinen luterilainen uskovainen ja kirjoittaa konservatiivisia artikkeleja uskonasioista.

Minä olen se ihminen, joka kykenee erottamaan Molarin poliitikan Molarin hengellisistä näkemyksistä, ja joka kykenee jättämään Venäjä-näkemykset omaan arvoonsa, mutta sen sijaan kykenee hyväksymään hänen teologiset kirjoituksensa. Oletko myös _SINÄ_ se ihminen?

Esimerkkejä:

http://mvlehti.net/2017/03/03/kallion-kirkkoherra-laajasalo-ei-hyvaksynyt-perinteista-kristillista-avioliitto-opetusta/

http://mvlehti.net/2016/10/16/mv-lehden-selvitys-lahetyshiippakunnasta-vantaan-hiekkaharjussa/

26

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trumpisti

      Juha Molaria pidin ja jälleen pidän Putinin miehenä, mutta siitä huolimatta hän on kirjoittanut hyviä juttuja MV:hen, ihan yllättänyt itseni, kun oletin enemmän suuren desantin tapaiseksi kaveriksi.

      Mutta nyt osui kyllä kirves useampaan kiveen samalla lyönnillä jutussa "Tukholman epäilty terroristi Rustam Ahmedov"

      Siis tämä Rastam ei ensinnäkään näytä olevan epäilty tällä hetkellä. Toiseksi hän on käsittääkseni uzbekki. Mutta itse juttu käsittelee Krimin tataarien islamismia ja sotimista Assadia vastaan Syyriassa.
      Siis Ruotsin terosta olematon aasinsilta Rastamiin, joka on Uzbekistanista, josta olematon aasinsilta Krimin tataareihin ja heistä melko uskomattoman kuuloisia väitteitä, vaikka mistäpä minä tarkaksi tiedä krimiläisten asioita.. haiskahtaa vaan pahasti putinismilta, mutta joka tapauksessa nuo aasinsillat Ruotsin iskun yhdistämiseksi Krimille ovat käsittämättömiä.

    • "...olen se ihminen, joka kykenee erottamaan Molarin poliitikan Molarin hengellisistä näkemyksistä, ja joka kykenee jättämään Venäjä-näkemykset omaan arvoonsa, mutta sen sijaan kykenee hyväksymään hänen teologiset kirjoituksensa. "


      Voi olla että kykenet nuo erottamaan, mutta miksi hän esiintyy tuollaisilla saiteilla?

      Onhan vain tapaus. Molari on eronnut luterilaisesta kirkosta ja on Venäjän ortodoksisen kirkon jäsen. Hän on ollut tuomiokapitulissa selvittämässä sitä, miksi on puolustellut Stalinin tekoja. Nyt esiintyy äärioikeistolaisen ja uusnatsien rinnalla.

      Varsin kapinallinen pappi siis. Hän edustaa eri linjaa kuin Ahvio, mutta muuten ovat samaa porukkaa.

      • PastoriOutolempi

        Molari on erotettu, on anellut pääsyä takaisin luterilaisen papin virkaan, kun Venäjän ortodoksikirkko hylkäsi hyödyttömän idiootin.

        Vihapuheita viljelevä putinistis-fasistinen pastori Outolempi.


      • todisteet.esiin

        Myös mummolta puuttuu todisteet. Missä hän on äärioikeistolaisen ja uusnatsien rinnalla esiintynyt? Kenen äärioikeiston ja kenen uusnatsin rinnalla?


      • pimiäänsä.esittelee
        todisteet.esiin kirjoitti:

        Myös mummolta puuttuu todisteet. Missä hän on äärioikeistolaisen ja uusnatsien rinnalla esiintynyt? Kenen äärioikeiston ja kenen uusnatsin rinnalla?

        Ei hänellä ole todisteita mihinkään väitteisiinsä. En ole tavannut yhtä valehtelevaa uskovaksi itsensä nimittävää.

        Meillä ei edes ole äärioikeistoa ja kansallissosialistien rinnalla en ole Molaria nähnyt.

        Miten voi olla noin pimeetä pöntössä?


      • Anonyymi
        pimiäänsä.esittelee kirjoitti:

        Ei hänellä ole todisteita mihinkään väitteisiinsä. En ole tavannut yhtä valehtelevaa uskovaksi itsensä nimittävää.

        Meillä ei edes ole äärioikeistoa ja kansallissosialistien rinnalla en ole Molaria nähnyt.

        Miten voi olla noin pimeetä pöntössä?

        Olen huomannut, että vasemmistolaisten piirissä on tavatonta ilkeyttä toisinajattelijoita kohtaan. Niin on Molarikin saanut kokea vasemmistolaisten vihan kohdallaan, hänen työuransa tuhon takana on vasemmistolaiset. Ja yhä edelleen häntä vainoovat.


      • todisteet.esiin kirjoitti:

        Myös mummolta puuttuu todisteet. Missä hän on äärioikeistolaisen ja uusnatsien rinnalla esiintynyt? Kenen äärioikeiston ja kenen uusnatsin rinnalla?

        >Missä hän on äärioikeistolaisen ja uusnatsien rinnalla esiintynyt?

        Kun esiintyy MV-lehdessä, on varsin automaattisesti äärioikeiston rinnalla, koska MV on äärioikeiston julkaisu.


    • oikeauskoinen

      Vaikka etunimi on sama, niin Sipilää hyödyllisempi ihminen. Tämä Molari.

      • Hmm, ihan mielenkiintoista tarinaa, joskin jo niin erikoista, että tuohon pitäisi paneutua moneksi päiväksi.


    • Anonyymi

      Tämä pappi on jälleen palannut lehtijuttuihin, edelleenkään ei mairitteleviin sellaisiin. Mutta vahvaa uskoaan julistaa

      • Anonyymi

        Molari on jälleen oikeudessa muiden vainoamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molari on jälleen oikeudessa muiden vainoamisesta.

        "luterilainen kirkko puolestaan on Venäjä-vastainen, koska Venäjä-vastaisuus on muutenkin koko suomalaisen yhteiskunnan nykyinen poliittinen linja."!!

        Luterilainen kirkko on aina ollut melkoinen tuuliviiri ja kumartaa aina vallitsevan käsityksen edessä .
        Me muistamme hyvin, miten Kekkosen aikaan kirkko oli rähmällään Neuvostoliiton suuntaan ja piispat mm estivät Neuvostoliittoa arvostelevan Wurmbrantin pääsyn kirkkoihin.
        Aivan arkkipiispaa myöten kirkko sulki silmänsä kristittyjen vainoihin kommunistimaissa ja teki kaikkensa, ettei tietoa vainoista levitetä Suomessa.
        Nyt on sama tilanne SETA:n suhteen Taas on kirkko rähmällään seksuaalista homo-agendaa ajavan Setan edessä.
        Historia toistaa itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molari on jälleen oikeudessa muiden vainoamisesta.

        Saisiko linkkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "luterilainen kirkko puolestaan on Venäjä-vastainen, koska Venäjä-vastaisuus on muutenkin koko suomalaisen yhteiskunnan nykyinen poliittinen linja."!!

        Luterilainen kirkko on aina ollut melkoinen tuuliviiri ja kumartaa aina vallitsevan käsityksen edessä .
        Me muistamme hyvin, miten Kekkosen aikaan kirkko oli rähmällään Neuvostoliiton suuntaan ja piispat mm estivät Neuvostoliittoa arvostelevan Wurmbrantin pääsyn kirkkoihin.
        Aivan arkkipiispaa myöten kirkko sulki silmänsä kristittyjen vainoihin kommunistimaissa ja teki kaikkensa, ettei tietoa vainoista levitetä Suomessa.
        Nyt on sama tilanne SETA:n suhteen Taas on kirkko rähmällään seksuaalista homo-agendaa ajavan Setan edessä.
        Historia toistaa itseään.

        Seta on varmasti ylpeä, kun sen vaikutusvaltaa verrataan mahtavaan Neuvostoliittoon. 😀

        Stalinia mukaillen – paljonko Setalla olikaan divisioonia?


      • Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

        Seta on varmasti ylpeä, kun sen vaikutusvaltaa verrataan mahtavaan Neuvostoliittoon. 😀

        Stalinia mukaillen – paljonko Setalla olikaan divisioonia?

        Joitakuita ihmisiä siteeraten Setalla on Pe-leen divisioonat joten Seta on aina yksi kertaa vahvempi kuin Stalin. Mistä nämä ihmiset tietävät Setan olemuksen? Koska Pe-leestä on ihmisten tasa-arvo, seksuaalinen tasa-arvo ja Aito Avioliiton huono menestys vanhan avioliittomallin puoustamisessa.


    • Anonyymi

      Kirkkomme on niin iso että sieltä löytyy kaikenlaista korostusta. Ei siitä tarvitse yleistystä tehdä. Siellä on poliittisesti ja opillisesti kaikki suunn at edustettuna. Jopa keskustapuolueen kannattajia.Jos salaa puhutaan jopa papeissa ja jäsenissä on vajavaita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Russia with love.

      • Anonyymi

        Niile on luvassa ihan muuta kuin lovea.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe