Vaimo haluaa naida

3_kimppaa

Ongelma on, että vaimolla estot katoaa vain kovissa promilleissa ja sitten kyllä antaa muidenkin panna. Itsellä tekisi mieli suunnitella jo etukäteen ja näin välttää ylikännisekoilut.

18

6545

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PäätteleSiitä

      Naiset haluavat seksiä ollessaan rentoutuneita. Miehet haluavat seksiä voidakseen rentoutua.

    • olemme_erilaisia

      Vaimosi on ymmärtänyt ettei hyvää tavaraa kannata pihdata. Se on hyvä pistää yleiseen jakoon. Omista kavereista en ole kenenkään kuullut pistäneen pahakseen jos vaimo käy vieraissa, kun taas naispuoliset on vetänyt hirveät pultit jos mies on käynyt.

    • Täälä olis, voisin naida sun vai os pillun puhki 😉

      • Pillu.Kuumana

        Olisi kiva koittaa onko pelkkää puhetta koko mies vai saako mahtavaa seksi.
        Ölem 27N ja pelkässä panossa ikä on pelkkä numero pääasia on kova muna ja mies joka osaa käyttää sitä. Nain paljon kimpassa.


      • Pillu.Kuumana kirjoitti:

        Olisi kiva koittaa onko pelkkää puhetta koko mies vai saako mahtavaa seksi.
        Ölem 27N ja pelkässä panossa ikä on pelkkä numero pääasia on kova muna ja mies joka osaa käyttää sitä. Nain paljon kimpassa.

        osaan käyttää ja osaan naida,en jätä kylmäksi.


    • Tuttu juttu, vaimo vetää överit laivalla. Äkisti mä olenkin siskon ex-mies. Sitten meno on sellaista ettei mukana tahdo pysyä. Mitä harvemmin irroitellaan sitä rajumpia irtiotot on.

      • Anonyymi

        Siis sen vaimo jos luit oikein


    • Juakoppi

      Mitäpä sitä ihminen taitaa jos pikku sidukassa haluu muhinoida vieraan kanssa, aivan varmasti tuo sinun vaimo haluu sitä ja ei ole ainut varattu nainen joka haluaisi edes kerran kokeilla, jutelkaa aiheesta ja sovitte hommat niin että kaikki pn tyytyväisiä.

      • PilluaRiittääKavereille

        Pillu on erinomainen ja kelpaa monelle.


      • Anonyymi
        PilluaRiittääKavereille kirjoitti:

        Pillu on erinomainen ja kelpaa monelle.

        Pillu kelpaa niin duunareille kuin keisarille ja kuninkaillekkin.


    • Justus4852

      Taas näkyy tuo huora sana jonka merkitystä ei näytä monikaan käsittävän,,,ihmettelen !!!!

      • AjatMuuttuvat

        Tarkoitatko sanan aiempaa merkitystä vaiko nykymerkitystä?


    • Anonyymi

      Olin kolmikymppiseen asti poika miehenä, monen tyttöystävä enempi tai vähemmmän humalassa antoi kokeilla pillua kun kukaan ei näe kerran yksituttu varttuneempi rouva jäi taksista vähän ennen minua pois kun olin menossa sisään soitti odota, mentiin yhdessä sisään. Heti kun oli saanut päällyvaatteet pois laskeutu kontalleen ja veti kaluni esiin, sanoi ukolla on sellainen lätky, Imi kalua himokkaana punaiset huulet liukui pitkin pintaa kuiskas olen sinun huora saat panna, nainen nousi vein sänkyyn ja nostin vain haameen ylös ja panin sisään huokaili vaan että oii kun olet kiimanen panet minua kysymättä ja nosti jalkojaan saatiin kumpikin melko nopeasti.
      Katsoi kelloa ja nauroi vielä keritään ja riisui kaikki vaatteet ja meni suihkuun kun tuli sieltä kaadoin sänkyyn ja nuolin oli kiihottavaa nuolla puolitutun vaimoa joka antaa pilluaan iloisena en antanyt kyrpää vaan nuolin orgasmiin. Nainen makasi raukeana vähän peittoa päällä, menin taakse ja panin sisään nyt rakasteltiin sievästi ja hiljaa puristelin rintoja voimakkaammin kun olin saamassa lastia sisään tunsin kuinka vartalo värisi ja kun laukesin painoi pyllyään että sai syvälle. Nousi sitten pesulle ja lähti kotia olen nähnyt ostarissa kahden lapsen kanssa moikataan aina mutta ei olla uskallettu uusia toista kertaa.

    • Anonyymi

      Mies 37v Helsingitä , kokenut, lähes estoton..
      Hyvät tavat, ja hyvin varusteltu.
      Olkaa yhteydessä.
      Kik: JonesHki

    • Anonyymi

      Varatut pikkuisen viihteellä olevat rouvat on helpompia iskettäviä kuin vapaat.

      • Anonyymi

        Näin se on. Kun oma vaimo ottaa vähän reilummin alkoholia ja on muuten hauskaa, hauskuuttaja pääsee aika helposti pöksyihin. Humalassa aika moni tykkää antaa vieraalle.


    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2484
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      186
      1801
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1526
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1343
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1268
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1118
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      979
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      780
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      750
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      705
    Aihe