Luut kurkkuun Jyrille

Kkjhytrrf

Olemmehan jo kaikki nähneet että homous on hyödyllinen ominaisuus ja periytyy enon kautta joten on vain ajan kysymys että milloin selviää se että se on myös biologisesti havaittavissa jo lapsivesinäytteessä, eikä se ole vastoin Jyrin pervoiluja meille evokeille mikään valitettava asia jos havaitaan että esikoisemme tuleekin olemaan homo, sillä sehän on meille mitä suurin ilon aihe että lapsemme ei tarvitse opetella homoksi kuten oli meidän laitamme vaan hän on sitä syntymälahjana.

7

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todista, että kuka hyvänsä voi "alkaa" homoksi, koska sellaiseen näyt uskovan.

      • Vielä mieluummin näkisin hänen lopultakin "eheytyvän" heteroksi.


    • hgfdsööh

      No mutta, eikös se kelpaakaan evokeille että oma kakara olisi ihan ehtä sateenkaarihomo kun kerran sen heterovanhemmat ovat kuitenkin sateenkaariväkeä?

      • Jokainen henkisesti aikuinen isä ja äiti hyväksyvät omat lapsensa vaikka heidän sukupuolinen suuntautumisensa poikkeaisi tavanomaisesta. Minulle asia olisi voinut kasvatukseni ja kristillisen taustani takia olla vaikea, mutta ei ylipääsemätön. Lapseni ovat kuitenkin heteroja ja hyvä niin; pääsevät elämässä vähän helpommalla.

        Jyri. Et ole ikinä kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi, etkä ikinä kasva. Homofobiasi ei ole enää normaalin rajoissa.


      • Exevokkijjjjjjjjjjj

        No tuota, asiahan on niin että me evot vain kannatamme sitä että jokainen ihminen saa valita vapaasti sukupuolensa joten kun lapsemme tulevat aikuisikään tai siis ymmärrysikään niin toki me kerromme heille että jokainen heistä saa nyt valita vapaasti sukupuolensa sen luonnollisuuden mukaisesti mitä luonnollinen eläinympäsristö heille vaihtoehdoiksi tarjoaa. Siiis yleisimpäna evoakkoja kiinnostaa jakelu sinne sun tänne sikäli kun simpansseja, siin näitä lähimpiä sukulaisiamme pitää evomoraaliteorian mukaan matkia.

        On se jotenkin surullista näin krissenä katsella sitä että evokit ihan evoluutioteorian mukaisesti ovat koko ajan kumppanin suhteen valmiita vaihtoon jos tilaisuus tulee, ...tähän kuuluisi pikku opettava sana, mutta en sitä sano koska älykäs tajuaa sen ilman että sanon
        sen, muut eivät, heheh, mutta olen tästä niin pahoillani että en sitä sano.

        Ihmiselämästä saa täyden tyydytyksen vain silloin kun rinnalla on se nuorena impinä aviopuolisoksi otettu vaimo vanhuuden aikanakin. Kokemusta on.


      • Tämäriittäneetälläkertaa
        agnoskepo kirjoitti:

        Jokainen henkisesti aikuinen isä ja äiti hyväksyvät omat lapsensa vaikka heidän sukupuolinen suuntautumisensa poikkeaisi tavanomaisesta. Minulle asia olisi voinut kasvatukseni ja kristillisen taustani takia olla vaikea, mutta ei ylipääsemätön. Lapseni ovat kuitenkin heteroja ja hyvä niin; pääsevät elämässä vähän helpommalla.

        Jyri. Et ole ikinä kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi, etkä ikinä kasva. Homofobiasi ei ole enää normaalin rajoissa.

        Olet käsittänyt jotain väärin. Olen psykoalan ammattilainen ja nuoruudessani olin mukana eheyttämässä homoja heteroiksi ihan ilman mitään uskontohöpinää ts. puoskarointia, ja siitä pitäen olen alaa vaihtaneena kuitenkin seurannut tarkoin kaikkea homouteen liittyvää ja nyt tilanne on se että olen homojen paras ja ehkä ainoa todellinen ystävä sillä tiedän ettei sellaista homoa olekaan joka ei voisi eheytyä, ja valottamalla tätä olen vuosikymmenten aikana eri tilanteissa onnistunut saamaan monet homouteen taipuvaiset arvioimaan uudelleen sitä että mitä on se todellinen mieheys ja nauttimaan siitä.

        Meinaan että vaikka en ole varsinainen uskovainen enkä varsinkaan funda, niin niin Aasiassa opiskellessani NL:n stipendin turvin, tulipunainen aktivistikommari kun olin, niin siellä erääseen yllättävän pitkään kuukausia kestäneeseen kurssiin kuului erittäin täsmällinen ja uskomusvapaa analyysi Raamatun kirjoittajien ihmiselämän piirteitä koskevasta hyöty-haitta-suhteesta, ja opin paljon. Mao Tse Tung oli käynyt saman kurssin ja siksi hänen Punainen Kirja oli täynnä sitaatteja Raamtausta, jos et sattunut viisaana ja tietävänä tätä ennen tietämään, tyhmä. (Raamattu käyttää sanaa "koira", niistä jotka halveksivat sitä), minä olen armollisempi vaikka olenkin samaa mieltä siitä että evot ovat kuin koiria raamatunymmärtämisen suhteen, eivät yhtään sen viisaampia ja tämä johtuu tietenkin aikamme Mäkispiispojen Raamattua halventavasta asenteesta joka heijastuu koko kansaan.


      • PedolahkonDementikolle
        Tämäriittäneetälläkertaa kirjoitti:

        Olet käsittänyt jotain väärin. Olen psykoalan ammattilainen ja nuoruudessani olin mukana eheyttämässä homoja heteroiksi ihan ilman mitään uskontohöpinää ts. puoskarointia, ja siitä pitäen olen alaa vaihtaneena kuitenkin seurannut tarkoin kaikkea homouteen liittyvää ja nyt tilanne on se että olen homojen paras ja ehkä ainoa todellinen ystävä sillä tiedän ettei sellaista homoa olekaan joka ei voisi eheytyä, ja valottamalla tätä olen vuosikymmenten aikana eri tilanteissa onnistunut saamaan monet homouteen taipuvaiset arvioimaan uudelleen sitä että mitä on se todellinen mieheys ja nauttimaan siitä.

        Meinaan että vaikka en ole varsinainen uskovainen enkä varsinkaan funda, niin niin Aasiassa opiskellessani NL:n stipendin turvin, tulipunainen aktivistikommari kun olin, niin siellä erääseen yllättävän pitkään kuukausia kestäneeseen kurssiin kuului erittäin täsmällinen ja uskomusvapaa analyysi Raamatun kirjoittajien ihmiselämän piirteitä koskevasta hyöty-haitta-suhteesta, ja opin paljon. Mao Tse Tung oli käynyt saman kurssin ja siksi hänen Punainen Kirja oli täynnä sitaatteja Raamtausta, jos et sattunut viisaana ja tietävänä tätä ennen tietämään, tyhmä. (Raamattu käyttää sanaa "koira", niistä jotka halveksivat sitä), minä olen armollisempi vaikka olenkin samaa mieltä siitä että evot ovat kuin koiria raamatunymmärtämisen suhteen, eivät yhtään sen viisaampia ja tämä johtuu tietenkin aikamme Mäkispiispojen Raamattua halventavasta asenteesta joka heijastuu koko kansaan.

        Älä viitsi Jyri valehdella. Kukaan psykologian ammattilainen ei yritä eheyttää homoja heteroiksi.
        Et ole minkään alan ammattilainen. Olet vanha dementoitunut kaappihomo jehovantodistaja, joka purkaa maailmantuskaansa tekemällä sairaita aloituksia homoseksuaalisuudesta. Et itse ole ikinä uskaltanut Harmagedonin pelossasi toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi ja nyt dementian rappeuttama ajattelusi pyörii jatkuvasti homoseksuaalisuuden ympärillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      253
      3744
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      15
      2718
    3. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      13
      2713
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      105
      2129
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      184
      2007
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1729
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      105
      1655
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      145
      1398
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      73
      1352
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      78
      1291
    Aihe