bbw_naiset

jarsse78

Voi teitä isoja kauniita ja vielä perverssejä naisia mistäköhän sellaisen löytäisin?😳ois mahtavaa ku pullukka pyllistelis naaman edes ja sais nuolla oikeen kunnolla tietty kummatkin reiät 👅mutta kysymys kuuluu onko teitä olemassakaan vai täytyykö minun yrittää vaihtaa kiinnostuksen kohdetta😪ei taidan vielä pitää tän mutta vastailkaa jotain arvon leidit

20

779

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarsse78

      Hei naiset naiset eikö ketään kiinnosta vastailla mitään?😥ei edes löylykauhamies heitä kommenttia😣

    • Kyllä meitä isoja naisia on ja ihanaa kun miehet osaa arvostaa runsaista muodoista. Perverssinä en itseäni pitäisi, siksi jäi ensin vastaamatta. Sekstailu on ihanaa joka tavalla 😄

      • Sitä-se-sekstailu-on

        No et sitten mene pussailua pidemmälle.


      • Sitä-se-sekstailu-on kirjoitti:

        No et sitten mene pussailua pidemmälle.

        Tosiaankin menen, mutta minusta seksi ei ole pervoilua... Nyt en taida osata sanoa mitä tarkoitan. Olkoon sitten pervoilua, jos se kuvaa paremmin, en ainakaan parempaa sanaa siihen itsekään keksi :)


      • Jarsse78

        Sun kanssa jotain kirjottanutkin ,Etkös ollut Keravalta ja vissii samaa ikäluokkaakin miltä tuollaiset pyllistely hommat kuulostaa?pitäisitkö jos takaapäin noultais oikee huolella?😜vai löytyykö nuolija jo omasta takaa🙊


      • Ollaan kirjoiteltu, sama misu 😄 Todellakin tykkäisin, pyllistelyä ihanan muhkealla pyllyllä, olisi masua ja rintaa mistä tarrata kiinni. Hmmm...mikään ei oo ihanempaa, kun kunnon kielikylpy ja tapaapäinpano siihen päälle, uuh 😘


      • Jarsse78

        Entäpä oliko sitä nuolijaa omasta takaa? Tykkäätkö ottaa Pyllyyn myös😉


      • Cccchhhheeeee
        Jarsse78 kirjoitti:

        Entäpä oliko sitä nuolijaa omasta takaa? Tykkäätkö ottaa Pyllyyn myös😉

        tykkää se. nimittäin löylykauhasta


    • SweetBBW

      Onhan meitä. Tuuppa nappaa kiinni jotta päästään pervoilee.

      • Jarsse78

        Missäs sut sais napattua kiinni ? Pervoilu maistui Kyl mullekin 🙊


      • SweetBBW
        Jarsse78 kirjoitti:

        Missäs sut sais napattua kiinni ? Pervoilu maistui Kyl mullekin 🙊

        Huhuu, tässä nyt oon. Tulin ihan jo näin liki. Nappaas ny.


      • SweetBBW
        SweetBBW kirjoitti:

        Huhuu, tässä nyt oon. Tulin ihan jo näin liki. Nappaas ny.

        Tän illan huhuilut tyhjyyteen johtaa ny siihen, et pitää lähtee vaan yksin pervoilee. Pillu märkänä ja pepa pystyssä aattelen sua ja kuvittelen kuinka tulet hiljaa hiipien taakseni ja työnnät kielesi tutkimaan sulojani.....kuinka nuoletkaan ihanasti.....


      • Jarsse78

        No huh huh 😅nyt Sait mut kuvittelemaan Sun taakses iso pylly pystyssä sängyllä levittäisit käsilläs koko komeuden näkyville ja päästäisit mut ensin nuuhkimaan ja sit sellainen kielikylpy et oksat pois 😙mikään paikka ei jäisi nuolematta 😁


      • jarsse78

        No sweetbbw ehdottomasti tahtoisin nuolla suo takaapäin ja sitä vielä ottaa takaa ja puristella ihania muotojas😘 missäs päin vaikutat😁


    • BBW naiset on todella seksikkäitä ja yleensä itsetunto kohdallaan. Parhaita seksikumppaneita :)
      BBW, laita viestiä mikäli voimme jatkaa keskustelua jne. :)

      • tutkinsinut

        Tiedätkös mitä bbw tarkoittaa?


      • JanneDax
        tutkinsinut kirjoitti:

        Tiedätkös mitä bbw tarkoittaa?

        Mä tiedän joo, ihania runsaita muotoja, tosi mukavia hyväillä, ihastella. Onneksi pullukatkin naiset nykyään kulkevat kaupungilla ja torilla kevyissä kesämekoissa, ja kengissä, että maalatut varpaat näkyy.


      • Ei-näkynyt
        JanneDax kirjoitti:

        Mä tiedän joo, ihania runsaita muotoja, tosi mukavia hyväillä, ihastella. Onneksi pullukatkin naiset nykyään kulkevat kaupungilla ja torilla kevyissä kesämekoissa, ja kengissä, että maalatut varpaat näkyy.

        Ai, mä en vielä nähny maalattuja varpaita.


      • Big Beautiful Woman :)

        Seksikkäitä naisia, jotka näyttävät sen sekä käyttäytymisellään, että vaatetuksellaan. Eivät piilottele muotojaan teltan sisälle. Ovat sinuja itsensä kanssa. Tämä pätenee ihan kaikenkokoisiin naisiin :)


    • isoton

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe