Voi teitä isoja kauniita ja vielä perverssejä naisia mistäköhän sellaisen löytäisin?😳ois mahtavaa ku pullukka pyllistelis naaman edes ja sais nuolla oikeen kunnolla tietty kummatkin reiät 👅mutta kysymys kuuluu onko teitä olemassakaan vai täytyykö minun yrittää vaihtaa kiinnostuksen kohdetta😪ei taidan vielä pitää tän mutta vastailkaa jotain arvon leidit
bbw_naiset
jarsse78
201143
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 20
Vanhimmat
Hei naiset naiset eikö ketään kiinnosta vastailla mitään?😥ei edes löylykauhamies heitä kommenttia😣
Kyllä meitä isoja naisia on ja ihanaa kun miehet osaa arvostaa runsaista muodoista. Perverssinä en itseäni pitäisi, siksi jäi ensin vastaamatta. Sekstailu on ihanaa joka tavalla 😄
No et sitten mene pussailua pidemmälle.
Tosiaankin menen, mutta minusta seksi ei ole pervoilua... Nyt en taida osata sanoa mitä tarkoitan. Olkoon sitten pervoilua, jos se kuvaa paremmin, en ainakaan parempaa sanaa siihen itsekään keksi :)
Sun kanssa jotain kirjottanutkin ,Etkös ollut Keravalta ja vissii samaa ikäluokkaakin miltä tuollaiset pyllistely hommat kuulostaa?pitäisitkö jos takaapäin noultais oikee huolella?😜vai löytyykö nuolija jo omasta takaa🙊
Ollaan kirjoiteltu, sama misu 😄 Todellakin tykkäisin, pyllistelyä ihanan muhkealla pyllyllä, olisi masua ja rintaa mistä tarrata kiinni. Hmmm...mikään ei oo ihanempaa, kun kunnon kielikylpy ja tapaapäinpano siihen päälle, uuh 😘
Entäpä oliko sitä nuolijaa omasta takaa? Tykkäätkö ottaa Pyllyyn myös😉
tykkää se. nimittäin löylykauhasta
Onhan meitä. Tuuppa nappaa kiinni jotta päästään pervoilee.
Missäs sut sais napattua kiinni ? Pervoilu maistui Kyl mullekin 🙊
Huhuu, tässä nyt oon. Tulin ihan jo näin liki. Nappaas ny.
Tän illan huhuilut tyhjyyteen johtaa ny siihen, et pitää lähtee vaan yksin pervoilee. Pillu märkänä ja pepa pystyssä aattelen sua ja kuvittelen kuinka tulet hiljaa hiipien taakseni ja työnnät kielesi tutkimaan sulojani.....kuinka nuoletkaan ihanasti.....
No huh huh 😅nyt Sait mut kuvittelemaan Sun taakses iso pylly pystyssä sängyllä levittäisit käsilläs koko komeuden näkyville ja päästäisit mut ensin nuuhkimaan ja sit sellainen kielikylpy et oksat pois 😙mikään paikka ei jäisi nuolematta 😁
No sweetbbw ehdottomasti tahtoisin nuolla suo takaapäin ja sitä vielä ottaa takaa ja puristella ihania muotojas😘 missäs päin vaikutat😁
BBW naiset on todella seksikkäitä ja yleensä itsetunto kohdallaan. Parhaita seksikumppaneita :)
BBW, laita viestiä mikäli voimme jatkaa keskustelua jne. :)
Tiedätkös mitä bbw tarkoittaa?
Mä tiedän joo, ihania runsaita muotoja, tosi mukavia hyväillä, ihastella. Onneksi pullukatkin naiset nykyään kulkevat kaupungilla ja torilla kevyissä kesämekoissa, ja kengissä, että maalatut varpaat näkyy.
Ai, mä en vielä nähny maalattuja varpaita.
Big Beautiful Woman :)
Seksikkäitä naisia, jotka näyttävät sen sekä käyttäytymisellään, että vaatetuksellaan. Eivät piilottele muotojaan teltan sisälle. Ovat sinuja itsensä kanssa. Tämä pätenee ihan kaikenkokoisiin naisiin :)
Muodokkaat naiset vie jalat alta.....
http://timboww.tumblr.com/image/98301669448
http://hex80.tumblr.com/image/104010755426