Kiltti-ATM ei oikeasti ole kiltti

N....n

Siihen tulokseen tulin, kun luin tän palstan at-miesten kirjoituksia. Katkeruutta. Pahantahtoisuutta. Jatkuvaa naisten haukkumista, suoranaista naisvihaa. Negatiivista asennetta suurinpiirtein kaikkea kohtaan. Järjestelmällistä agressiivisuutta ja mustamaalaamista niitä miehiä kohtaan, joilla käy parempi flaksi naisten kanssa. Aito kiltteys ja kyky empatiaan tuntuu olevan näistä itseään kiltiksi luonnehtivista "ätmeistä" todella kaukana...

Onko mikään ihmekään, ettei "kiltti" at-mies saa naista?

104

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihkuvirtaus

Ei olla kilttejä vaan "kilttejä ja kunnollisia".

• N....n

Sorry. Unohtui tuo "kunnollisia".

• Samaa.mieltä

Samaa olen miettinyt minäkin, ei ole ihme, ettei naista löydy. Toiset juurikin ovat näitä negatiivisia ja kaikkea ja kaikkia vastustavia, itsesäälissä pyöriskeleviä nyhveröitä. Loput onkin besserwissereitä ja muiden paheksujia. Yhteistä kaikille on itsekeskeinen harhaluulo omasta paremmuudesta muihin nähden. Jos ei hommat wörki, niin syy ei tietenkään ole miehessä itsessään vaan ympäristössä, muissa ihmisissä ja ennen kaikkea naisissa.

• EntinenKiltti

Tältä samalta palstalta löysin joskus vinkin: Jos haluat ja osaat lukea englantia, niin googleta "Dr. Robert Glover", löytyy järkeviä matskuja yllättävän vähällä jenkkihuttukuorrutuksella.

• entunnesääliä

Ätmit ei oo mitään kilttejä miehiä, vaan vittuilevia viharunkkareita. Se nyt käy selväksi viimeistään kolmannen ätmiviestin kohdalla.

Mut huvinsa kullakin ja jokainen päättää itse elämästään.

• realismia_peliin

Aloittajan kirjoituksessa paistaa vankka totuus.

Ätmiys näyttää olevan seurausta narsismista, sadismista, pahansuopuudesta, peniskateudesta ja naisvihasta muodostuvasta luonnevammasta. Ei tod. ihme, miksi nämä miehet on ja pysyy yksin.

Kuka nainen oikeasti jaksaisi katsella katkeroitunutta nillittäjää, joka asettaa naiselle pitkän listan vaatimuksia, mutta ei itse täytä niistä ensimmäsitäkään, vaikka kuvitteleekin vinksahtaneessa mielessään olevansa se maailman kiltein ja kunnollisin ja ihanin mies. Jaksaisiko näistä miehistä kukaan oikeasti katsella itsensä kaltaista, koko ajan miehiä haukkuvaa, perikateellista ja kaikista epäonnistumisistaan toisia syyttelevää naista? Tuskinpa vain.

• Kunnon.vosu

Täällähän haukutaan naisia juuri näistä ominaisuuksista plus nirsoilusta, pihtaamimesta ja huoraamisesta. Mutta miehestä nämä ominausuudet/tavat tekevöt miehekkään. Nämä palstan vasupäät, omasta mielestään fiksut miehet eivät vaan ymmärrä ristiriitaa omissa puheissaan. Heille ei kelpaa kuka tahansa nainen,mutta heidän itsensä pitäisi kelvata joka naiselle. Kumma, että ovat yksin, omien puheitten perusteella lauman naisia pitäisi suorastaan tapella näistä laatu-uroksista kaiken aikaa. Mutta kun on henkisiä ja ulkoisia avuja vain lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.

• Samaa mieltä palstan ätmeistä.

Miten sitten kävisi, jos sellainen katkera, tasoteoriaan uskova ätmi saisikin naisen? Eihän se varmaan usko siihen, epäilee kaikkea ja jää yksin loppujen lopuksi ihan itsensä takia .

• tinderitytöt.hyi

kahvi tauko ja tulin taas tänne käymään mutta miksi tinderinaisia pitäisi kunnioittaa hehän myyvät ja tarjoavat itseään miehille tinderissä niin miten voi sanoa korkeastikoulutettua tinderinaista kunnon naiseksi kun ei sitä ole ja tinderityttöjä se harmittaa mutta oma valinta ja siitä kantaa nyt seuraukset niin eikö olisikin hienoa kun miehet arvostaisi ja kunnioittaisi mutta menetit miesten kunnioituksen menemällä itse tinderiin ja aluksi oli hauskaa sekstailla miesten kanssa mutta maine meni ja kukaan mies ei halua tinderinaista vaimokseen niin tinderiläiset on ihmis saastaa niin ihmettelen korkeasti koulutettu nainen ja myy itseään

• hyi.mitä.naesia

aina kun näee esim tinderitytön yms nettitytön niin tulee mieleen aina sukupuolitauti eli miten tyydytät naisen jolla voi olla sukupuolitauti ja miten haluaa tyydyttää itseään myyvän tinderitytön hyi olkoon mitä naisia ja vielä korkeasti koulutettuja

• välimerkitön
        hyi.mitä.naesia kirjoitti:

aina kun näee esim tinderitytön yms nettitytön niin tulee mieleen aina sukupuolitauti eli miten tyydytät naisen jolla voi olla sukupuolitauti ja miten haluaa tyydyttää itseään myyvän tinderitytön hyi olkoon mitä naisia ja vielä korkeasti koulutettuja

Välimerkitön mies iski.

Älä sinä turhaan päätäsi vaivaa sillä, kuinka tyydytät tytön.

• Kunnon.vosu

Kummasti vaan tindertytöt ja muut kottaraiset kiinnostaa, vaikka ovatkin ihan hyi hyi yök. Jos ikää on sellanen 12 v niin poikien mielestä tytöt on vielä hyiyöks.

• Piti tarkkaan katsoa miltä vuodelta tämä aloitus oli :)) Tämä kun on todettu täällä jo aikapäiviä sitten, mutta aina ajankohtainen. Palstakiltistä ja -kunnollisesta päästään suoraan pahuuden ytimeen.

Nimim. "Samaa.mieltä" kanssa samaa mieltä, hyvin tiivisetetty.

• Mutta onhan täällä myös meitä oikeasti kilttejä ja kunnollisia

• topi_toivoton

Onko? Missä? Kuka? Mitä he täällä tekevät?

Oikeasti täällä on vain tällaisia katkeria keski-ikäisiä luusereita niin kuin minäkin.

• topi_toivoton kirjoitti:

Oikeasti täällä on vain tällaisia katkeria keski-ikäisiä luusereita niin kuin minäkin.

No 1 varma tapaus on ainakin, eli minä

• jhkjhkhkjhkjhk
        topi_toivoton kirjoitti:

Älä nyt.. Pujottelija ja Pete ovat palstan ainoat ihan oikeasti kiltit ja kunnolliset miehet..

• 23456
        jhkjhkhkjhkjhk kirjoitti:

Älä nyt.. Pujottelija ja Pete ovat palstan ainoat ihan oikeasti kiltit ja kunnolliset miehet..

Niin ovat.
        Oli täällä joskus yksi kolmaskin, en vain valitettavasti muista nimimerkkiä. Häntä ei kylläkään ole näkynyt enää aikoihin.

• Äädämi111111
        23456 kirjoitti:

Niin ovat.
        Oli täällä joskus yksi kolmaskin, en vain valitettavasti muista nimimerkkiä. Häntä ei kylläkään ole näkynyt enää aikoihin.

Tarkoitat varmaan minua, Äädämiä. On ollut bisneksiä tässä välillä.

• Onneksi on kuitenkin palstan naiset, nuo pahansuopuudesta täysin vapaat viehkeät valo-olennot joiden hyvyydestä, armosta ja laupeudesta jo lyötyjä kohtaan tämäkin ketju taas kerran mainiosti todistaa.

• Sitä ei lasketa lyödyksi, jos itse jynttää päätään betoniseinään. Ei kaikista maailman idiooteista voi ottaa vastuuta hoidettavakseen.

Ja mitä tulee hyvyyteen, armoon ja laupeuteen, voit tiputtaa mut listalta >:-)) Valopäiden joukkoon voin kyllä sopia :)

• jhkjhkjhkhjk

Kusipäälle saa olla kusipää. Ei Pujottelijaa ja Peteä kukaan täällä hauku -aina satelee kehuja.

• Totuus.koskee

Ritarihan se on paras puhumaan pahansuopuudesta, hän on yksi parhaimpia esimerkkejä itseään ylistävästä ja muita dissaavasta kirjoittajasta. Hän itse on virheetön ja kaikki, jotka ovat eri mieltähänen kanssaan, ovatkin häntä alemmalla tasolla. Totuutta ei oteta totuutena, kun se kohdistuu itseen, mutta itse hän voi mollata ja tylyttää muita, koska ihan vaan muiden parhaaksi hän sen tekee.

• hmmmmmmm
        Totuus.koskee kirjoitti:

Ritarihan se on paras puhumaan pahansuopuudesta, hän on yksi parhaimpia esimerkkejä itseään ylistävästä ja muita dissaavasta kirjoittajasta. Hän itse on virheetön ja kaikki, jotka ovat eri mieltähänen kanssaan, ovatkin häntä alemmalla tasolla. Totuutta ei oteta totuutena, kun se kohdistuu itseen, mutta itse hän voi mollata ja tylyttää muita, koska ihan vaan muiden parhaaksi hän sen tekee.

Olisit laittanut sitaatteihin nuo kommentit. Harmis nimittäin kuvittelee sinun nyt oikeasti kehuvan häntä. Tuollaiset itsekeskeiset narsismiin taipuvaiset luonteet, eivät ymmärrä arvostelua, jos sitä ei isketä riittävän suoraan päin pläsiä.

• jhkjhkjhkhjk kirjoitti:

Kusipäälle saa olla kusipää. Ei Pujottelijaa ja Peteä kukaan täällä hauku -aina satelee kehuja.

Pujottelija ja Pete kun muistaa aina olla käyttämättä vakinikkiään trollaillessaan ne on niin ihquja. Ihan miten vaan, saahan sitä olla tyhmä palst-akka ja antaa viedä itseään kuin litran mittaa :D

• hmmmmmmm
        Harmaaritari kirjoitti:

Pujottelija ja Pete kun muistaa aina olla käyttämättä vakinikkiään trollaillessaan ne on niin ihquja. Ihan miten vaan, saahan sitä olla tyhmä palst-akka ja antaa viedä itseään kuin litran mittaa :D

Sinäkö oletat kaikkien miesten muistuttavan sinua itseäsi?
        Luulempa, että olet pahasti väärässä sen(kin) asian suteen.

• hmmmmmmm kirjoitti:

Sinäkö oletat kaikkien miesten muistuttavan sinua itseäsi?
        Luulempa, että olet pahasti väärässä sen(kin) asian suteen.

No en todellakaan. Minä sanon ne ei-niin-mukavatkin asiat tällä samalla nikillä, se on minusta rehellisempää niin kun taas nuo teidän arvostamat kivakaverit huutelee ne puskista nimettöminä, niillä on kivarooli ja puskarooli mutta saattehan te kuvitella että ne on pelkästään vain kivoja aina.

• hmmmmmmm
        Harmaaritari kirjoitti:

No en todellakaan. Minä sanon ne ei-niin-mukavatkin asiat tällä samalla nikillä, se on minusta rehellisempää niin kun taas nuo teidän arvostamat kivakaverit huutelee ne puskista nimettöminä, niillä on kivarooli ja puskarooli mutta saattehan te kuvitella että ne on pelkästään vain kivoja aina.

Pystystkö todistamaan heidän "puskaroolinsa", vai kuvitteletko vain heidän pohjimmiltaan olevan yhtä ilkeitä kuin itsekin olet?

• hmmmmmmm kirjoitti:

Pystystkö todistamaan heidän "puskaroolinsa", vai kuvitteletko vain heidän pohjimmiltaan olevan yhtä ilkeitä kuin itsekin olet?

Ei mun tarvitse todistaa, jotkut asiat sitä vaan tietää. Onhan tosin pujottelija muistaakseni jossain myöntänytkin trollailevansa joskus puskista mutta se nyt mikään todiste ole eikä mulla ole mitänä todistamisen tarvetta muutenkaan, itsekukin tehköön mitä tykkää täällä palstalla. Itse kylläkin arvostan rehelllisyyttä, vaikka esim. Liner osaa toisinaan olla vähän ilkeäkin tykkään ja arvostan henk. koht. paljon enemmän teksteistään ja sanomisistaan kuin monen kivakirjoittelijan ennalta-arvattavista tylsyyksistä.

• kkhkhyfgfgfg
        Harmaaritari kirjoitti:

Olen ottanut molempiin yhteyttä. Ovat ihan oikeasti tosi kivoja.

• mitä.häh
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei mun tarvitse todistaa, jotkut asiat sitä vaan tietää. Onhan tosin pujottelija muistaakseni jossain myöntänytkin trollailevansa joskus puskista mutta se nyt mikään todiste ole eikä mulla ole mitänä todistamisen tarvetta muutenkaan, itsekukin tehköön mitä tykkää täällä palstalla. Itse kylläkin arvostan rehelllisyyttä, vaikka esim. Liner osaa toisinaan olla vähän ilkeäkin tykkään ja arvostan henk. koht. paljon enemmän teksteistään ja sanomisistaan kuin monen kivakirjoittelijan ennalta-arvattavista tylsyyksistä.

Vastaa nyt huutoosi ja todista.

• Totuus.koskee
        hmmmmmmm kirjoitti:

Olisit laittanut sitaatteihin nuo kommentit. Harmis nimittäin kuvittelee sinun nyt oikeasti kehuvan häntä. Tuollaiset itsekeskeiset narsismiin taipuvaiset luonteet, eivät ymmärrä arvostelua, jos sitä ei isketä riittävän suoraan päin pläsiä.

Ai perhana, niin ois pitänytkin 😂😂 Mutta jos on tarpeeksi narsistinen, niin hän kääntää kaiken mielessään omaksi kehukseen, ihan sama, miten se on esitetty.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Varmasti olen kiltti ja kohtelias naisille aina tuolla kadulla ja jos naiset haluaa tutustua.

• kysynpähänvaan

Ja kuinkahan usein sitä sattuu, että naiset haluavat tutustua?

Jos aidosti olet niin kiltti ja kohtelias herrasmiehen perikuva kuin uskottelet, ovesi taakse on epäilemättä kertynyt jo pitkä jono naisia.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset lähinnä huutanut painu vittuun tai kääntänyt selkää kun yrittänyt lähestyä. Tietenkin se on kuin kaupanteko tilanne että ruma mies on kuin huono tarjous myytävästä tavarasta

• kieltämättä.ikävää
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

Naiset lähinnä huutanut painu vittuun tai kääntänyt selkää kun yrittänyt lähestyä. Tietenkin se on kuin kaupanteko tilanne että ruma mies on kuin huono tarjous myytävästä tavarasta

No jos tosiaan oot niin susiruma, että äitiskin pinkaisi pakoon kun pykäsit päätäsi hänen jalkovälistään, ymmärrän tilanteesi. Sille nyt ei oikein mahda mitään. Otan osaa. Ehkä sun kannattais hankkia itsellesi puhallettava barbara. Mieluiten sokea sellainen, niin ei tule pettymyksiä. Tai liikkua kaupungilla paperipussi päässä.

• Minun on pakko myöntää, että olen tulossa ap:n kanssa samoille linjoille asian suhteen. Hyvä avaus.

• tamperelainen-ätmi

Annnoit sitten itsellesi peukun ylös

• tamperelainen-ätmi kirjoitti:

Oletko miettinyt sellaista mahdollisuutta, että osa kommentoijista jakaa näkemykseni?

• spede.urponen
        tamperelainen-ätmi kirjoitti:

Kaikki eivät taida tehdä harmaaritareita :D

• A.Palstamäki kirjoitti:

Oletko miettinyt sellaista mahdollisuutta, että osa kommentoijista jakaa näkemykseni?

Mä ainakin annoin sulle tähän plussan, koska oon täysin sama mieltä tästäkin asiasta sun ja aloittajan kanssa.

Eipä ne tämän palstan ätmit tosiaan oikeasti edes ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan pelkästään naisvihamielisiä ja katkeroituneita luusereita, joilla ei ole koskaan ollut minkäälaista pienintäkään empatiakykyä. Monilla myös tuntuu olevan pahoja mielenterveysongelmia, kun sellaisilta heidän kirjoitukset usein täällä aina vaikuttavat. Eli tollaiset miehet kyllä ihan ansaitsevatkin olla lopun ikänsä ilman yhtäkään naista.

• Sano.ei.sasille
        DarkFear kirjoitti:

Mä ainakin annoin sulle tähän plussan, koska oon täysin sama mieltä tästäkin asiasta sun ja aloittajan kanssa.

Eipä ne tämän palstan ätmit tosiaan oikeasti edes ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan pelkästään naisvihamielisiä ja katkeroituneita luusereita, joilla ei ole koskaan ollut minkäälaista pienintäkään empatiakykyä. Monilla myös tuntuu olevan pahoja mielenterveysongelmia, kun sellaisilta heidän kirjoitukset usein täällä aina vaikuttavat. Eli tollaiset miehet kyllä ihan ansaitsevatkin olla lopun ikänsä ilman yhtäkään naista.

Mutta vielä surkeammaksi sen tilanteen tekee jos on ätmi ja sen lisäksi vielä sasikaljukin.
        Hyhhyi.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Miksi muuten atmin pitää olla kiltti naisile kun naiset ei ole kilttejä meille?

• logiikka.auttaisi

Ei tietenkään tarvitse, kun ette selvästikään halua olla missään tekemisissä niin kammottavien olentojen kuin naisten kanssa.

• totanoinnii

Rehtiyttä tässä vain toivotaan. Kun te kerran ette ole kilttejä ja kunnollisia, niin olisi suotavaa, rehellisyyden nimissä, että ette myöskään nimittäisi itseänne sellaisiksi.

• tamperelainen-ätmi

Ätmit ei ole kilttejä koska naiset paneskelee jännämiehiä. Naisten pitää osoittaa hyvää tahtoa ja antaa ätmeillekkin pillua niin saatte parempaa kohtelua.

• 720

Ei me vaadita teiltä kiltteyttä, vaan sitä, ettette valehtelisi olevanne kilttejä, kun ette kerran oikeasti sellaisia ole.

• Te ätmiluuserit voisitte nussia vaikka toisianne perseeseen, kun ette naisia pysty saamaan ja tollaisia hinttareita muutenkin olette.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ei me olla sellaisia homoja jotka paneskeli ala-asteen opettajaa kuten sinä

• Sasi.iski
        DarkFear kirjoitti:

Te ätmiluuserit voisitte nussia vaikka toisianne perseeseen, kun ette naisia pysty saamaan ja tollaisia hinttareita muutenkin olette.

Mitäs se kaljupää täällä öyhöttää? Sasi taas hehkuu hiilenpunaisena, sekä verisuonet pullistelee paljaalla päälaella.

• Avio.ATMies

Ätmit ovat todennäköisesti olleet koko elämänsä ajan halveksittuja ainakin omassa ikäryhmässään - siis siinä mistä se kumppani todennäköisimmin löydetään. Tuleeko yllätyksenä, että kun kolmisenkymmentä vuotta on joutunut kokemaan mm. pahantahtoisuutta, jatkuvaa haukkumista, agressiivisuutta ja mustamaalaamista niin se saattaa ehkä aiheuttaa hiukkasen esim. katkeruutta, vihaa ja negatiivista asennetta, ja että kiltteys ja kyky empatiaan ei ole oikein kehittynyt, kun ei juurikaan ole siitä itse päässyt osalliseksi?

• 720

Ei tule yllätyksenä.
        Se tässä vain ärsyttää, että nuo pahantahtoiset ihmiset valehdellen nimittävät itseään "kiltiksi ja kunnolliseksi". Pysyisivät totuudessa, niin asia olisi ok.

• Luonteella ei ole oikeastaan mitään merkitysä sen kannalta onko mies sinkku vai ei. Ulkonäkö ja raha ratkaisee. Mikäli mies on ruma ja lisäksi köyhä, niin naiset keksivät syyttää että miehellä on huono luonne. Se on naisten huono yritys peittää pinnallisuuttaan ja ahneuttan miesten rahoja kohtaan.

• Raha.ei.ratkaise

Monet rumat ja köyhät miehet ovat lisäksi vielä typeryksiä ja sosiaalisesti täysin osaamattomia, joten ei varmasti sellaiselle naista löydy. Kyllä se luonne ratkaisee, sinä vain yrität itsellesi todistella, että oma naisettomuutesi johtuu jostain muusta kuin luonteestasi. Jos et ymmärrä edes alkeellisia sosiaalisen käytöksen tai käytöstapojen perusteita, olet todella heikoilla naisten suhteen. Ja arviointia itsestäsi et tee sinä, vaan se vastapuoli, johon yrität vaikutusta tehdä. Mutta ihan kommenttiesi perusteella voin arvioida sinut järjenjuoksultasi alkuliman tasolle, ulkonäölläsi tai lompakkosi paksuudella ei ole mitään väliä.

• juu.juu.juu
        Raha.ei.ratkaise kirjoitti:

Monet rumat ja köyhät miehet ovat lisäksi vielä typeryksiä ja sosiaalisesti täysin osaamattomia, joten ei varmasti sellaiselle naista löydy. Kyllä se luonne ratkaisee, sinä vain yrität itsellesi todistella, että oma naisettomuutesi johtuu jostain muusta kuin luonteestasi. Jos et ymmärrä edes alkeellisia sosiaalisen käytöksen tai käytöstapojen perusteita, olet todella heikoilla naisten suhteen. Ja arviointia itsestäsi et tee sinä, vaan se vastapuoli, johon yrität vaikutusta tehdä. Mutta ihan kommenttiesi perusteella voin arvioida sinut järjenjuoksultasi alkuliman tasolle, ulkonäölläsi tai lompakkosi paksuudella ei ole mitään väliä.

Täysin samaa mieltä!

• Raha.ei.ratkaise kirjoitti:

"Monet rumat ja köyhät miehet ovat lisäksi vielä typeryksiä ja sosiaalisesti täysin osaamattomia, joten ei varmasti sellaiselle naista löydy."

On myös rumia ja köyhiä naisia, jotka ovat typeryksiä. Naisten hypergamiasta johtuen heille ei kuitenkaan kelpaa tasoisensa mies.

"Kyllä se luonne ratkaisee, sinä vain yrität itsellesi todistella, että oma naisettomuutesi johtuu jostain muusta kuin luonteestasi."

Ei ratkaise. Tunnen sosiaalisia ja hyvin käyttäytyviä miehiä, jotka rumuutensa takia ovat ikuisesti yksin. Tunnen myös monia pitkiä ja komeita miehiä, jotka ovat luonteiltaan lähes autistin tasoa tai väkivaltaisia ja naisia tulee ovista ja ikkunoista. Heidän ei tarvitse olla edes aloitteellisia.

"Jos et ymmärrä edes alkeellisia sosiaalisen käytöksen tai käytöstapojen perusteita, olet todella heikoilla naisten suhteen."

Ymäärrän aina enemmän kuin sinä. Sinä puolestasi et tiedä minusta ja tilanteestani yhtään mitään, joten väittämäsi on pelkkää paskaa ja suunpieksemistä.

"Ja arviointia itsestäsi et tee sinä, vaan se vastapuoli, johon yrität vaikutusta tehdä."

Arvion tekevät ihan yhtä paljon minä kuin naisetkin. Olen ruma mies ja sen varmasti myönnän niin itse kuin naisetkin. Naisten hypergamiasta johtuen ruma mies ei kelpaa rumalle naiselle.

"Mutta ihan kommenttiesi perusteella voin arvioida sinut järjenjuoksultasi alkuliman tasolle,"

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Oletko tyytyväinen kommenttisi tasoon?

• Raha.ei.ratkaise
        super-atm kirjoitti:

"Monet rumat ja köyhät miehet ovat lisäksi vielä typeryksiä ja sosiaalisesti täysin osaamattomia, joten ei varmasti sellaiselle naista löydy."

On myös rumia ja köyhiä naisia, jotka ovat typeryksiä. Naisten hypergamiasta johtuen heille ei kuitenkaan kelpaa tasoisensa mies.

"Kyllä se luonne ratkaisee, sinä vain yrität itsellesi todistella, että oma naisettomuutesi johtuu jostain muusta kuin luonteestasi."

Ei ratkaise. Tunnen sosiaalisia ja hyvin käyttäytyviä miehiä, jotka rumuutensa takia ovat ikuisesti yksin. Tunnen myös monia pitkiä ja komeita miehiä, jotka ovat luonteiltaan lähes autistin tasoa tai väkivaltaisia ja naisia tulee ovista ja ikkunoista. Heidän ei tarvitse olla edes aloitteellisia.

"Jos et ymmärrä edes alkeellisia sosiaalisen käytöksen tai käytöstapojen perusteita, olet todella heikoilla naisten suhteen."

Ymäärrän aina enemmän kuin sinä. Sinä puolestasi et tiedä minusta ja tilanteestani yhtään mitään, joten väittämäsi on pelkkää paskaa ja suunpieksemistä.

"Ja arviointia itsestäsi et tee sinä, vaan se vastapuoli, johon yrität vaikutusta tehdä."

Arvion tekevät ihan yhtä paljon minä kuin naisetkin. Olen ruma mies ja sen varmasti myönnän niin itse kuin naisetkin. Naisten hypergamiasta johtuen ruma mies ei kelpaa rumalle naiselle.

"Mutta ihan kommenttiesi perusteella voin arvioida sinut järjenjuoksultasi alkuliman tasolle,"

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Oletko tyytyväinen kommenttisi tasoon?

Sinä se et koskaan yllätä, aina sama fraasi "shaming language ja henkilöhyökkäys". Tuliko paha mieli? On todellakin olemassa rumia ja köyhiä naisia, täysin vastaavia miesten kanssa. Miksi heidän sinkkuutensa harmittaa sinua? Väitätkö vakavissasi, että sellaisen naisen sinkkuus johtuu vain ja ainoastaan naisen nirsoilusta eikä siitä, että miehet eivät halua susirumaa pirttihirmua omaksi armaakseen? Haluaisitko sinä?

Sinun arviosi mukaan komea mies on sekä autisti että väkivaltainen ja silti saa naisia? Ja pitkäkin vielä, sehän se varmaan on se ratkaiseva seikka! Käyhän miehetkin kuumana kauniiseen naiseen, ihan sama, vaikka nainen olisi ilkeä ja väkivaltainenkin, miten tämä on oikeutetumpaa käytöstä miehille kuin naisille? Ehkäpä sinä katkerana ja kateellisena et näe näitä miehiä samalla tavalla kuin naiset. Sinun rumat kaverisi voivat mielestäsi olla hyvin käyttäytyviä kunnollisia miehiä kuten sinäkin omasta mielestäsi, naiset arvioivat teidät eri tavalla.

Ei, sinä et arvioi itseäsi, kun yrität tehdä vaikutusta naiseen. Se nainen arvioi sinut ulkonäön, käytöksen, keskustelun ja itsevarmuutesi perusteella. Miljoonat asiat vaikuttavat ensivaikutelmaan ja yleensä saat vain yhden tilaisuuden. Jos missaat sen kitisemällä rumuuttasi ja huonoa naisonneasi, niin omapa on mokasi.

Kyllä minä olen tyytyväinen kommenteihini, olen edelleen samaa mieltä kuin tuolla aikaisemminkin. Todistat älykkyytesi tason mainitsemalleni tasolle joka kerta, kun laitat tämän perusfraasisi kommentiisi "shaming jne" kun et reppana mitään muuta enää keksi. Laitatko vielä peukun suuhun ja soitat äidillesi, kun sinua taas kiusataan?

Sinä se et koskaan yllätä, aina sama fraasi "shaming language ja henkilöhyökkäys". Tuliko paha mieli? On todellakin olemassa rumia ja köyhiä naisia, täysin vastaavia miesten kanssa. Miksi heidän sinkkuutensa harmittaa sinua? Väitätkö vakavissasi, että sellaisen naisen sinkkuus johtuu vain ja ainoastaan naisen nirsoilusta eikä siitä, että miehet eivät halua susirumaa pirttihirmua omaksi armaakseen? Haluaisitko sinä?

Sinun arviosi mukaan komea mies on sekä autisti että väkivaltainen ja silti saa naisia? Ja pitkäkin vielä, sehän se varmaan on se ratkaiseva seikka! Käyhän miehetkin kuumana kauniiseen naiseen, ihan sama, vaikka nainen olisi ilkeä ja väkivaltainenkin, miten tämä on oikeutetumpaa käytöstä miehille kuin naisille? Ehkäpä sinä katkerana ja kateellisena et näe näitä miehiä samalla tavalla kuin naiset. Sinun rumat kaverisi voivat mielestäsi olla hyvin käyttäytyviä kunnollisia miehiä kuten sinäkin omasta mielestäsi, naiset arvioivat teidät eri tavalla.

Ei, sinä et arvioi itseäsi, kun yrität tehdä vaikutusta naiseen. Se nainen arvioi sinut ulkonäön, käytöksen, keskustelun ja itsevarmuutesi perusteella. Miljoonat asiat vaikuttavat ensivaikutelmaan ja yleensä saat vain yhden tilaisuuden. Jos missaat sen kitisemällä rumuuttasi ja huonoa naisonneasi, niin omapa on mokasi.

Kyllä minä olen tyytyväinen kommenteihini, olen edelleen samaa mieltä kuin tuolla aikaisemminkin. Todistat älykkyytesi tason mainitsemalleni tasolle joka kerta, kun laitat tämän perusfraasisi kommentiisi "shaming jne" kun et reppana mitään muuta enää keksi. Laitatko vielä peukun suuhun ja soitat äidillesi, kun sinua taas kiusataan?

"On todellakin olemassa rumia ja köyhiä naisia, täysin vastaavia miesten kanssa."

Ei ole.

"kun et reppana mitään muuta enää keksi. Laitatko vielä peukun suuhun ja soitat äidillesi, kun sinua taas kiusataan?"

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

• Raha.ei.ratkaise
        super-atm kirjoitti:

"On todellakin olemassa rumia ja köyhiä naisia, täysin vastaavia miesten kanssa."

Ei ole.

"kun et reppana mitään muuta enää keksi. Laitatko vielä peukun suuhun ja soitat äidillesi, kun sinua taas kiusataan?"

Minusta on hienoa, että joka ainoa kerta, sinä luet kommenttini, vaikket mitään osaa kuitenkaan vastata, se on mielestäni huvittavaa.

Mutta jälleen kerran polkaiset omaan jätökseesi, ensin väität naisten olevan rumia ja köyhiä ja nyt väität, ettei sellaisia ole olemassakaan. Voisitko päättää, mitä mieltä olet, on hankalaa​, suorastaan mahdotonta keskustella tuollaisen takinkääntäjän kanssa!!

Minusta on hienoa, että joka ainoa kerta, sinä luet kommenttini, vaikket mitään osaa kuitenkaan vastata, se on mielestäni huvittavaa.

Mutta jälleen kerran polkaiset omaan jätökseesi, ensin väität naisten olevan rumia ja köyhiä ja nyt väität, ettei sellaisia ole olemassakaan. Voisitko päättää, mitä mieltä olet, on hankalaa​, suorastaan mahdotonta keskustella tuollaisen takinkääntäjän kanssa!!

"Minusta on hienoa, että joka ainoa kerta, sinä luet kommenttini, vaikket mitään osaa kuitenkaan vastata, se on mielestäni huvittavaa. "

Osaan vastata täydellisesti. Sinä olet yksinkertainen, etkä suoriudu edes yksinkertaisimmistakaan tehtävistä.

• gfsgfdgsdfg

Miksi naisilla on niin kova motivaatio saada väitettyä että se kiltti ja kunnollinen ei ole kiltti ja kunnollinen? Liittyisiköhän siihen että nainen haluaa pahan miehen ja haluaa paremman omatunnon asiaan liittyen, yrittää oikeuttaa oman huonon päätöksensä.

• 7118

Oletuksesi on täysin väärä.

Miten voi olla mahdollista, että te palstapojat (jotka itseänne niin kovin fiksuina pidätte) ette ymmärrä mistä tässä asiassa oikeasti on kyse, vaikka se on moneen kertaan rautalangasta väännetty?
        Eihän täällä kukaan väitä, ettei kiltti ja kunnollinen olisi kiltti ja kunnollinen. Peteä ja Pujottelijaa ei siis kukaan väitä ilkeiksi.

Kysehän on TOTUUDESSA pysymisestä. Se valehtelu meitä ärsyttää, kun ilkeitä, pahansuopia, väkivaltaisia kommentteja suoltavat miehet ilkeävät kutsua itseään "kiltiksi ja kunnolliseksi". Kiltti ja kunnollinen ihminen ei toivo toisille mitään pahaa.

Ruvetkaa käyttämään itsestänne sellaisia nimityksiä, jotka ovat totuudenmukaisia linjanne, ja asenteidenne kanssa, niin kaikki ovat suht' tyytyväisiä.

• Sinä olet väärässä. Miehen luonteella ei ole naiselle mitään merkitystä. Kusipäisinkin mies saa naisen, kunhan on vaan komea. Lisäpisteitä naiset antavat miehelle, joka mies on rikas ja statustakin löytyy.

• N....n

Ohhoh, onpas tästä virinnyt keskustelua... ;)

En ainakaan mä ole väittänyt, että aidosti kiltti ja kunnollinen mies ei ole kiltti ja kunnollinen. Mun käsitykseen kiltteydestä ja kunnollisuudesta ei vaan mitenkään mahdu perusnegatiivinen tyyppi, joka on lähes joka viestissä dissaamassa niin naisia kuin myös miehiä, joilla on häntä parempi menestys naisten keskuudessa. Kuinka h****tin tyhmä sellaisella asenteella liikkuvan miehen täytyy olla, jos tajua miksi on yksin?

• N....n
        super-atm kirjoitti:

Sinä olet väärässä. Miehen luonteella ei ole naiselle mitään merkitystä. Kusipäisinkin mies saa naisen, kunhan on vaan komea. Lisäpisteitä naiset antavat miehelle, joka mies on rikas ja statustakin löytyy.

Kuulostat siltä, että yrität vierittää ulkonäkösi syyksi luonteesi ja käytöksesi aiheuttaman tilanteen. No, omapahan on asiasi. Ei se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltäsi.

• N....n kirjoitti:

Kuulostat siltä, että yrität vierittää ulkonäkösi syyksi luonteesi ja käytöksesi aiheuttaman tilanteen. No, omapahan on asiasi. Ei se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltäsi.

"Kuulostat siltä, että yrität vierittää ulkonäkösi syyksi luonteesi ja käytöksesi aiheuttaman tilanteen."

Kumpi on syy ja kumpi seuraus? En palstan ulkopuolellla näin suoraan sano asioita. Lähes jokainen nainen väittää että miehellä on jollain tavalla vääränlainen luonne, vaikka syyt ovat miehen rumassa ulkonäössä.

"No, omapahan on asiasi. Ei se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltäsi."

En nyt ihan noinkaan sanoisi. Jotkut yh-mammat olisivat seurustella kanssani ja tehdä minusta aisurin. Ei ole onnistunut. Lisäksi olen tyytyväinen sinkkuelämääni, johtuen naisten hypergamiasta.

• N....n kirjoitti:

Ohhoh, onpas tästä virinnyt keskustelua... ;)

En ainakaan mä ole väittänyt, että aidosti kiltti ja kunnollinen mies ei ole kiltti ja kunnollinen. Mun käsitykseen kiltteydestä ja kunnollisuudesta ei vaan mitenkään mahdu perusnegatiivinen tyyppi, joka on lähes joka viestissä dissaamassa niin naisia kuin myös miehiä, joilla on häntä parempi menestys naisten keskuudessa. Kuinka h****tin tyhmä sellaisella asenteella liikkuvan miehen täytyy olla, jos tajua miksi on yksin?

"Kuinka h****tin tyhmä sellaisella asenteella liikkuvan miehen täytyy olla, jos tajua miksi on yksin?"

Kuinka tyhmä miehen täytyy olla jos ei ymmärrä sitä että naiset väittävät miehen huonouden johtuvan vääränlaisesta luonteesta, vaikka todelliset syyt ovat naisten turhamaisuudessa ja pinnallisuudessa.

• N....n
        super-atm kirjoitti:

"Kuulostat siltä, että yrität vierittää ulkonäkösi syyksi luonteesi ja käytöksesi aiheuttaman tilanteen."

Kumpi on syy ja kumpi seuraus? En palstan ulkopuolellla näin suoraan sano asioita. Lähes jokainen nainen väittää että miehellä on jollain tavalla vääränlainen luonne, vaikka syyt ovat miehen rumassa ulkonäössä.

"No, omapahan on asiasi. Ei se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltäsi."

En nyt ihan noinkaan sanoisi. Jotkut yh-mammat olisivat seurustella kanssani ja tehdä minusta aisurin. Ei ole onnistunut. Lisäksi olen tyytyväinen sinkkuelämääni, johtuen naisten hypergamiasta.

>Kumpi on syy ja kumpi seuraus?<

Jos hieman kärjistän, niin yritätkö sanoa, että kusipäisyytesi on seurausta ulkonäöstäsi? Ei mee läpi. On olemassa paljon ei-kauniita tai ei-komeita ihmisiä, jotka ovat positiivisia ja luonteeltaan mukavia. Menepä kävelemään kadulle, niin huomaat, ettei ole mitenkään tavatonta, että rumallakin miehellä tai naisella on kumppani, usein myös perhe ja lapsia. Synnynnäisesti niin rumia ihmisiä, että he ovat yksin ulkonäkönsä takia on hyvin vähän. Niitä, jotka syyttävät ulkonäköään yksinäisyydestään onkin sitten enemmän.

>Lisäksi olen tyytyväinen sinkkuelämääni, johtuen naisten hypergamiasta.<

Ni sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista tai syytä katkeruuteen, jos itse olet tyytyväinen sinkkuuteesi.

• N....n kirjoitti:

>Kumpi on syy ja kumpi seuraus?<

Jos hieman kärjistän, niin yritätkö sanoa, että kusipäisyytesi on seurausta ulkonäöstäsi? Ei mee läpi. On olemassa paljon ei-kauniita tai ei-komeita ihmisiä, jotka ovat positiivisia ja luonteeltaan mukavia. Menepä kävelemään kadulle, niin huomaat, ettei ole mitenkään tavatonta, että rumallakin miehellä tai naisella on kumppani, usein myös perhe ja lapsia. Synnynnäisesti niin rumia ihmisiä, että he ovat yksin ulkonäkönsä takia on hyvin vähän. Niitä, jotka syyttävät ulkonäköään yksinäisyydestään onkin sitten enemmän.

>Lisäksi olen tyytyväinen sinkkuelämääni, johtuen naisten hypergamiasta.<

Ni sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista tai syytä katkeruuteen, jos itse olet tyytyväinen sinkkuuteesi.

"Jos hieman kärjistän, niin yritätkö sanoa, että kusipäisyytesi on seurausta ulkonäöstäsi?"

Joko esität tyhmää tai oelet tyhmä. Veikkaan jälkimmäistä. Jos ihmistä syrjitään ulkonäön, sukupuolen, etnisen taustan tai minkä tahansa asian takia, johon ei pysty vaikuttamaan ja syrjimistä perustellaan syrjinnän kohteen luonteella, niin mitäs luulisit suuttuuko syrjinnän kohde? On todella halpamaista yleistää miehen sinkkuuden johtuvan huonosta luonteesta.

"Ni sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista tai syytä katkeruuteen, jos itse olet tyytyväinen sinkkuuteesi."

En ole katkera. Ja jos joku on naisten hypergamiasta johtuen katkera, niin sen ei pitäisi olla mikänä kielletty tunnetila, vaan luonnollisen seuraus.

Sinun kanssasi eriävän mielipiteen kertominen ei ole katkeruuttaa.

• N....n
        super-atm kirjoitti:

"Kuinka h****tin tyhmä sellaisella asenteella liikkuvan miehen täytyy olla, jos tajua miksi on yksin?"

Kuinka tyhmä miehen täytyy olla jos ei ymmärrä sitä että naiset väittävät miehen huonouden johtuvan vääränlaisesta luonteesta, vaikka todelliset syyt ovat naisten turhamaisuudessa ja pinnallisuudessa.

>Kuinka tyhmä miehen täytyy olla jos ei ymmärrä sitä että naiset väittävät miehen huonouden johtuvan vääränlaisesta luonteesta, vaikka todelliset syyt ovat naisten turhamaisuudessa ja pinnallisuudessa.<

Väitätkö, ettei miestä kiinnosta naisen ulkonäkö? Vai onko nyt niin, että sun mielestä on ihan ookoo, jos mies arvottaa naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, mutta nainen on pinnallinen lutka, jos tekee samaa? ;)

Tietty ulkonäkökin vaikuttaa viehätyskertoimeen, mutta on vain yksi osa kokonaisuutta. Väitän yhä, että myös "rumat" ihmiset elävät parisuhteessa. Jos naiset piittaisivat vain ulkonäöstä, niin sun logiikalla esim. Donald Trumpin, Jussi Halla-ahon ja Hjallis Harkimon pitäisi olla oikeita hc-ätmejä. Muut asiat voivat kompensoida ulkonäöllisiä puutteista, esim. luonteenpiirteet, älykkyys, yhteiset kiinnostuksen kohteet, menestys työelämässä tai urheilussa tai jossain muussa harrastuksessa. Kannattaa muistaa sekin, ettei kukaan mies ole täydellinen jokaisen naisen silmissä, naisten maku seuralaisten suhteen vaihtelee siinä kuin miestenkin. Jollekin ulkonäkö saattaa olla tärkein kriteeri, jollekin muulle jokin muu.

• N....n kirjoitti:

>Kuinka tyhmä miehen täytyy olla jos ei ymmärrä sitä että naiset väittävät miehen huonouden johtuvan vääränlaisesta luonteesta, vaikka todelliset syyt ovat naisten turhamaisuudessa ja pinnallisuudessa.<

Väitätkö, ettei miestä kiinnosta naisen ulkonäkö? Vai onko nyt niin, että sun mielestä on ihan ookoo, jos mies arvottaa naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, mutta nainen on pinnallinen lutka, jos tekee samaa? ;)

Tietty ulkonäkökin vaikuttaa viehätyskertoimeen, mutta on vain yksi osa kokonaisuutta. Väitän yhä, että myös "rumat" ihmiset elävät parisuhteessa. Jos naiset piittaisivat vain ulkonäöstä, niin sun logiikalla esim. Donald Trumpin, Jussi Halla-ahon ja Hjallis Harkimon pitäisi olla oikeita hc-ätmejä. Muut asiat voivat kompensoida ulkonäöllisiä puutteista, esim. luonteenpiirteet, älykkyys, yhteiset kiinnostuksen kohteet, menestys työelämässä tai urheilussa tai jossain muussa harrastuksessa. Kannattaa muistaa sekin, ettei kukaan mies ole täydellinen jokaisen naisen silmissä, naisten maku seuralaisten suhteen vaihtelee siinä kuin miestenkin. Jollekin ulkonäkö saattaa olla tärkein kriteeri, jollekin muulle jokin muu.

"Väitätkö, ettei miestä kiinnosta naisen ulkonäkö?"

Miksi kysyt tuollaista. Etkö osaa lukea kommenttejani vai löydätkö kohdan missä olisin asiasta jotain maininnut? Älä laita sanoja suuhuni ja oleta minun olevan jotain mieltä ja väittäväni jotain.

"Vai onko nyt niin, että sun mielestä on ihan ookoo, jos mies arvottaa naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, mutta nainen on pinnallinen lutka, jos tekee samaa? ;)"

Suurimmalle osalle miehistä riittää että nainen on saman tasoinen ulkonäöltään. Valitettavan iso osa miehistä suostuu naisten hypergamiaan ja ulkonäöllisesti normaalitason miehellä on ruma ja läski nainen. Komealla miehellä puolestaan on usein keskitason nainen. Miehet eivät ole hypergamiasia.

"Tietty ulkonäkökin vaikuttaa viehätyskertoimeen, mutta on vain yksi osa kokonaisuutta."

Nuorilla naisilla miehen ulkonäkö merkitsee lähes kaiken. Kun nainen vanhempana etsii aisuria, niin myös miehen rahat ja status saavat suuremman merkityksen kokonaisuudessa.

"Jos naiset piittaisivat vain ulkonäöstä, niin sun logiikalla esim. Donald Trumpin, Jussi Halla-ahon ja Hjallis Harkimon pitäisi olla oikeita hc-ätmejä."

Raha ja status, kuten mainitsin.

• super-atm kirjoitti:

Sinä olet väärässä. Miehen luonteella ei ole naiselle mitään merkitystä. Kusipäisinkin mies saa naisen, kunhan on vaan komea. Lisäpisteitä naiset antavat miehelle, joka mies on rikas ja statustakin löytyy.

Tietysti luonteella on merkitystä, mutta muut asiat voivat kompensoida epämiellyttävää luonnetta riippuen naisen preferensseistä. Esimerkiksi Trumpin kaltaisella peräreiällä riittää naisia, koska on golddiggereitä ja attentionseekereitä, joiden mielestä massiiivinen omaisuus ja kuuluisuus kompensoi hirveää luonnetta.

Onko tämä oikeasti niin vaikea ymmärtää?

• outsider1 kirjoitti:

Tietysti luonteella on merkitystä, mutta muut asiat voivat kompensoida epämiellyttävää luonnetta riippuen naisen preferensseistä. Esimerkiksi Trumpin kaltaisella peräreiällä riittää naisia, koska on golddiggereitä ja attentionseekereitä, joiden mielestä massiiivinen omaisuus ja kuuluisuus kompensoi hirveää luonnetta.

Onko tämä oikeasti niin vaikea ymmärtää?

" Esimerkiksi Trumpin kaltaisella peräreiällä riittää naisia, koska on golddiggereitä ja attentionseekereitä, joiden mielestä massiiivinen omaisuus ja kuuluisuus kompensoi hirveää luonnetta."

Kyllä. Suurin osa suomalaisista naisista on pinnallisuuden lisäksi golddiggereitä. Pienemmässä mittakaavassa tietysti. Sairaanhoitaja vaatii itselleen lääkärimiehen, lentoemäntä lentäjämiehen... listaa voi jatkaa loputtomiin.

"Onko tämä oikeasti niin vaikea ymmärtää?"

Kysy itseltäsi. Sinullahan asioiden ymmärtämisessä yleensä suurimmat ongelmat ovat ja feministinen maailmankuvasi vääristää totuuden.

• N....n
        super-atm kirjoitti:

"Jos hieman kärjistän, niin yritätkö sanoa, että kusipäisyytesi on seurausta ulkonäöstäsi?"

Joko esität tyhmää tai oelet tyhmä. Veikkaan jälkimmäistä. Jos ihmistä syrjitään ulkonäön, sukupuolen, etnisen taustan tai minkä tahansa asian takia, johon ei pysty vaikuttamaan ja syrjimistä perustellaan syrjinnän kohteen luonteella, niin mitäs luulisit suuttuuko syrjinnän kohde? On todella halpamaista yleistää miehen sinkkuuden johtuvan huonosta luonteesta.

"Ni sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista tai syytä katkeruuteen, jos itse olet tyytyväinen sinkkuuteesi."

En ole katkera. Ja jos joku on naisten hypergamiasta johtuen katkera, niin sen ei pitäisi olla mikänä kielletty tunnetila, vaan luonnollisen seuraus.

Sinun kanssasi eriävän mielipiteen kertominen ei ole katkeruuttaa.

>Jos ihmistä syrjitään ulkonäön, sukupuolen, etnisen taustan tai minkä tahansa asian takia, johon ei pysty vaikuttamaan ja syrjimistä perustellaan syrjinnän kohteen luonteella, niin mitäs luulisit suuttuuko syrjinnän kohde?<

Tietty syrjiminen vaikuttaa ihmiseen ja aiheuttaa oikeutettua suuttumusta. Se ei kuitenkaan oikeuta dissaamaan kaikkia naisia, yleistään että kaikki naiset on hypergamisia jne. Miks pitää alentua kiusaajiensa tasolle? Sillä asenteella ei pitkälle pötkitä.

Luuletko, ettei lähes jokainen tyttö ja nainen ole joutunut kuuntelemaan poikien ja miesten asiatonta kommentointia ulkonäöstään...?

• N....n kirjoitti:

>Jos ihmistä syrjitään ulkonäön, sukupuolen, etnisen taustan tai minkä tahansa asian takia, johon ei pysty vaikuttamaan ja syrjimistä perustellaan syrjinnän kohteen luonteella, niin mitäs luulisit suuttuuko syrjinnän kohde?<

Tietty syrjiminen vaikuttaa ihmiseen ja aiheuttaa oikeutettua suuttumusta. Se ei kuitenkaan oikeuta dissaamaan kaikkia naisia, yleistään että kaikki naiset on hypergamisia jne. Miks pitää alentua kiusaajiensa tasolle? Sillä asenteella ei pitkälle pötkitä.

Luuletko, ettei lähes jokainen tyttö ja nainen ole joutunut kuuntelemaan poikien ja miesten asiatonta kommentointia ulkonäöstään...?

"Se ei kuitenkaan oikeuta dissaamaan kaikkia naisia, yleistään että kaikki naiset on hypergamisia jne."

Ei kaikki, mutta lähes kaikki.

"Miks pitää alentua kiusaajiensa tasolle? Sillä asenteella ei pitkälle pötkitä."

Kysy sitä itseltäsi. Sinähän se väität ettei miehet kelpaa, koska on huono luonne. Oikeasti suurin syy on miesten ulkonäkö ja se ettei rumalle naiselle kelpaa ruma mies, lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies. Lähihoitajanaiselle ei kelpaa lähihoitajamies yms.

"Luuletko, ettei lähes jokainen tyttö ja nainen ole joutunut kuuntelemaan poikien ja miesten asiatonta kommentointia ulkonäöstään...?"

Olenko väittänyt luulevani? Älä edelleenkään keksi asioita joita luulen tai en luule, tai väitän.

• N....n
        super-atm kirjoitti:

"Väitätkö, ettei miestä kiinnosta naisen ulkonäkö?"

Miksi kysyt tuollaista. Etkö osaa lukea kommenttejani vai löydätkö kohdan missä olisin asiasta jotain maininnut? Älä laita sanoja suuhuni ja oleta minun olevan jotain mieltä ja väittäväni jotain.

"Vai onko nyt niin, että sun mielestä on ihan ookoo, jos mies arvottaa naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, mutta nainen on pinnallinen lutka, jos tekee samaa? ;)"

Suurimmalle osalle miehistä riittää että nainen on saman tasoinen ulkonäöltään. Valitettavan iso osa miehistä suostuu naisten hypergamiaan ja ulkonäöllisesti normaalitason miehellä on ruma ja läski nainen. Komealla miehellä puolestaan on usein keskitason nainen. Miehet eivät ole hypergamiasia.

"Tietty ulkonäkökin vaikuttaa viehätyskertoimeen, mutta on vain yksi osa kokonaisuutta."

Nuorilla naisilla miehen ulkonäkö merkitsee lähes kaiken. Kun nainen vanhempana etsii aisuria, niin myös miehen rahat ja status saavat suuremman merkityksen kokonaisuudessa.

"Jos naiset piittaisivat vain ulkonäöstä, niin sun logiikalla esim. Donald Trumpin, Jussi Halla-ahon ja Hjallis Harkimon pitäisi olla oikeita hc-ätmejä."

Raha ja status, kuten mainitsin.

>Valitettavan iso osa miehistä suostuu naisten hypergamiaan ja ulkonäöllisesti normaalitason miehellä on ruma ja läski nainen. Komealla miehellä puolestaan on usein keskitason nainen. Miehet eivät ole hypergamiasia.<

Asenteellista yleistämistä, joka ei perustu muuhun kuin omaan vankkumattomaan uskoosi. Mutta pidä toki uskosi, ei se ole multa pois. ;)

>Nuorilla naisilla miehen ulkonäkö merkitsee lähes kaiken. Kun nainen vanhempana etsii aisuria, niin myös miehen rahat ja status saavat suuremman merkityksen kokonaisuudessa.<

Oletatko, että vain ulkonäkö, raha ja status merkkaavat kumppanin valinnassa? Väitätkö tosissasi, ettei esim. luonteella, yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, samankaltaisella arvomaailmalla jne. ole mitään merkitystä?

• N....n kirjoitti:

>Valitettavan iso osa miehistä suostuu naisten hypergamiaan ja ulkonäöllisesti normaalitason miehellä on ruma ja läski nainen. Komealla miehellä puolestaan on usein keskitason nainen. Miehet eivät ole hypergamiasia.<

Asenteellista yleistämistä, joka ei perustu muuhun kuin omaan vankkumattomaan uskoosi. Mutta pidä toki uskosi, ei se ole multa pois. ;)

>Nuorilla naisilla miehen ulkonäkö merkitsee lähes kaiken. Kun nainen vanhempana etsii aisuria, niin myös miehen rahat ja status saavat suuremman merkityksen kokonaisuudessa.<

Oletatko, että vain ulkonäkö, raha ja status merkkaavat kumppanin valinnassa? Väitätkö tosissasi, ettei esim. luonteella, yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, samankaltaisella arvomaailmalla jne. ole mitään merkitystä?

"Asenteellista yleistämistä, joka ei perustu muuhun kuin omaan vankkumattomaan uskoosi. Mutta pidä toki uskosi, ei se ole multa pois. ;)"

En yleistä, mutta sinä suljet silmäsi totuudelta ja elät feministisessä mielikuvitusmaailmassa.

"Oletatko, että vain ulkonäkö, raha ja status merkkaavat kumppanin valinnassa?"

Ne ovat tärkeimmät naisten kriteerit miehiä kohtaan.

"Väitätkö tosissasi, ettei esim. luonteella, yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, samankaltaisella arvomaailmalla jne. ole mitään merkitystä?"

En ole niin väittänyt. Mikä vitun idiootti olet, kun jatkuvasti kerrot minun väittäväni jotain mitä en ole väittänyt? Toivoisin että tuollaisilla asioilla olisi naisille enemmän merkitystä. Niin ei kuitenkaan ole. Naiset toki väittävät että noilla asioilla on merkitystä, mutta se mitä nainen sanoo ja tekee on lähes aina ihan eri asia.

• N....n
        super-atm kirjoitti:

"Asenteellista yleistämistä, joka ei perustu muuhun kuin omaan vankkumattomaan uskoosi. Mutta pidä toki uskosi, ei se ole multa pois. ;)"

En yleistä, mutta sinä suljet silmäsi totuudelta ja elät feministisessä mielikuvitusmaailmassa.

"Oletatko, että vain ulkonäkö, raha ja status merkkaavat kumppanin valinnassa?"

Ne ovat tärkeimmät naisten kriteerit miehiä kohtaan.

"Väitätkö tosissasi, ettei esim. luonteella, yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, samankaltaisella arvomaailmalla jne. ole mitään merkitystä?"

En ole niin väittänyt. Mikä vitun idiootti olet, kun jatkuvasti kerrot minun väittäväni jotain mitä en ole väittänyt? Toivoisin että tuollaisilla asioilla olisi naisille enemmän merkitystä. Niin ei kuitenkaan ole. Naiset toki väittävät että noilla asioilla on merkitystä, mutta se mitä nainen sanoo ja tekee on lähes aina ihan eri asia.

>En ole niin väittänyt. Mikä vitun idiootti olet, kun jatkuvasti kerrot minun väittäväni jotain mitä en ole väittänyt?<

Juurihan väitit ettei luonteella ole mitään merkitystä... ;)

Tarkkaan ottaen kirjoitit:

>Miehen luonteella ei ole naiselle mitään merkitystä. <

• N....n kirjoitti:

>En ole niin väittänyt. Mikä vitun idiootti olet, kun jatkuvasti kerrot minun väittäväni jotain mitä en ole väittänyt?<

Juurihan väitit ettei luonteella ole mitään merkitystä... ;)

Tarkkaan ottaen kirjoitit:

>Miehen luonteella ei ole naiselle mitään merkitystä. <

Saivartelet ja yrität siirtää fokuksen yksityiskohtiin, koska et muutakaan osaa.

• Super.tollo
        super-atm kirjoitti:

Saivartelet ja yrität siirtää fokuksen yksityiskohtiin, koska et muutakaan osaa.

Älykkyytesi ei vain riitä edes tämän tasoiseen keskusteluun, vaahtoat taas, etkä osaa vastata omiin huutoihisi. Tässä tämä viimeinen kommenttisi taas kertoo luonteestasi hyvin paljon. Sinä itse saivartelet ja yrität tökerösti kääntää toisten kommentit tukemaan itseäsi, mutta kun epöonnistut ja sotkeudut omiin sanoihisi, niin syy onkin kaikissa muissa ja sinua kiusataan.

• Super.tollo kirjoitti:

Älykkyytesi ei vain riitä edes tämän tasoiseen keskusteluun, vaahtoat taas, etkä osaa vastata omiin huutoihisi. Tässä tämä viimeinen kommenttisi taas kertoo luonteestasi hyvin paljon. Sinä itse saivartelet ja yrität tökerösti kääntää toisten kommentit tukemaan itseäsi, mutta kun epöonnistut ja sotkeudut omiin sanoihisi, niin syy onkin kaikissa muissa ja sinua kiusataan.

Mikäs itse olet? Olet anonyymi pelle joka ei tuo keskusteluun mitään järkevää.

• Tollo.mikä.tollo
        super-atm kirjoitti:

Mikäs itse olet? Olet anonyymi pelle joka ei tuo keskusteluun mitään järkevää.

Ikäänkuin itse toisit jotain uutta tähän viestiketjuun. Jankutat loputtomasti ja sitten oletkin keskenkaiken muuttanut mieltäsi ja sotkeudut omaan näppäryyteesi. Ei sinun keskustelutaidoillasi saa keskustelua aikaiseksi, lukija vain tuskastuu lukiessaan jankutustasi, joka ei johda mihinkään.

• Tollo.mikä.tollo kirjoitti:

Ikäänkuin itse toisit jotain uutta tähän viestiketjuun. Jankutat loputtomasti ja sitten oletkin keskenkaiken muuttanut mieltäsi ja sotkeudut omaan näppäryyteesi. Ei sinun keskustelutaidoillasi saa keskustelua aikaiseksi, lukija vain tuskastuu lukiessaan jankutustasi, joka ei johda mihinkään.

"Jankutat loputtomasti"

Pakko jankuttaa, koska typeryksille kuten sinulle ei mene muuten mikään jakeluun.

• Totuuss

Ei kukaan ole kiltti. Miksi naiset muuten eroaisi niistä komeista miehistään.

• Kunnollinen-ja-kiltti

Naiset haluaa hyvännäköisen miehen ja luonteella ei ole silloin väliä. Naiselle kelpaa väkivaltainen mies jos se vaan on hyvännäköinen. Monta kertaa nähty ja todistettu.

• mies_ei_jää_ilman

Palstan ätmeillä ei ole sen enempää luonnetta kuin ulkonäköäkään. Rumuuttaan huutelevat itse, luonnevikaisuus paistaa kirjoituksista. Ei ihme, ettei naista löydy. No, onpahan meille muille suorastaan ylitarjontaa naisista, joten oikeastaan teitä palstaätmejä pitäisi kiittää siitä, etten viettänyt viime yötäkään yksin.

• mies_ei_jää_ilman kirjoitti:

Palstan ätmeillä ei ole sen enempää luonnetta kuin ulkonäköäkään. Rumuuttaan huutelevat itse, luonnevikaisuus paistaa kirjoituksista. Ei ihme, ettei naista löydy. No, onpahan meille muille suorastaan ylitarjontaa naisista, joten oikeastaan teitä palstaätmejä pitäisi kiittää siitä, etten viettänyt viime yötäkään yksin.

Tyhmä valkoritari puolustelee hypergamisia naisia.

• uli-uli
        super-atm kirjoitti:

Tyhmä valkoritari puolustelee hypergamisia naisia.

Rannalle jäänyt taas ulisee ja uhriutuu ja nolaa ittensä dissaamalla naisia ja niitä miehiä, joilla sujuu paremmin. Tuliko parempi olo?

• uli-uli kirjoitti:

Rannalle jäänyt taas ulisee ja uhriutuu ja nolaa ittensä dissaamalla naisia ja niitä miehiä, joilla sujuu paremmin. Tuliko parempi olo?

"Rannalle jäänyt taas ulisee ja uhriutuu ja nolaa ittensä dissaamalla naisia ja niitä miehiä, joilla sujuu paremmin. "

Olen menestynyt mies. Tälle palstalle kirjoittavista todella harvalla menee paremmin kuin minulla.

"Tuliko parempi olo?"

Olo on pysyvästi hyvä.

• tehkää_kunniaa
        super-atm kirjoitti:

"Rannalle jäänyt taas ulisee ja uhriutuu ja nolaa ittensä dissaamalla naisia ja niitä miehiä, joilla sujuu paremmin. "

Olen menestynyt mies. Tälle palstalle kirjoittavista todella harvalla menee paremmin kuin minulla.

"Tuliko parempi olo?"

Olo on pysyvästi hyvä.

"Olen menestynyt mies."

Mies?! Jumatsukka, sä oot päässy poikuudestas!! 😁 👍

• tehkää_kunniaa kirjoitti:

"Olen menestynyt mies."

Mies?! Jumatsukka, sä oot päässy poikuudestas!! 😁 👍

Olen monella tavalla menstynyt mies.

• superi_on_äijä
        super-atm kirjoitti:

Olen monella tavalla menstynyt mies.

Aisankannatuksen suomenennätysmies? 😁

• superi_on_äijä kirjoitti:

Aisankannatuksen suomenennätysmies? 😁

En ole ollut, enkä aio olla aisuri, joten jää suomenennätykset siinä lajissa tekemättä.

• Totuus.Komissio

Atmit on kilttejä jos haluavat. Ei naiset antaisi atmeille vaikka atmit olis kuinka kilttejä

• 7118

Jännämiehetkin ovat kilttejä jos haluavat.
        Eikä kukaan edes vaadi ätmejä olemaan kilttejä. Valehtelun lopettamista vain toivotaan.

• Kaunis-Nainen

On paljon kauniita yh naisia joille kelpaisi vähän rumempikin mies. Miksi miehet olette nirsoja ettei kaunis nainen kelpaa.

• En tiedä mutta minua katsotaan rannalla että hävettää yleensäkin parisuhteessa olevat miehet

• Ne eivät ole kilttejä vaan väittävät olevan🤔On valehtelijoita ennenkin tavattu

• toisilklesuotutoisilleei

Matt. 19:1-12

1 Ja kun Jeesus oli lopettanut nämä puheet, lähti hän Galileasta ja kulki Jordanin tuota puolta Juudean alueelle.

2 Ja suuri kansan paljous seurasi häntä, ja hän paransi heitä siellä.

3 Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?"

4 Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'

5 ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?

6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

7 He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"

8 Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.

9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

10 Opetuslapset sanoivat hänelle: "Jos miehen on näin laita vaimoonsa nähden, niin ei ole hyvä naida".

11 Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu.

12 Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."

• isostakirjasta

1. Kor. 7:

1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;

2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

3 Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.

4 Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.

5 Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.

6 Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä.

7 Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen.

8 Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin;

9 mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.

10 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;

11 mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.

12 Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;

13 samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.

14 Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.

15 Mutta jos se, joka ei usko, eroaa, niin erotkoon; veli ja sisar eivät ole semmoisissa tapauksissa orjuutetut; sillä rauhaan on Jumala teidät kutsunut.

16 Sillä mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mistä tiedät, mies, voitko pelastaa vaimosi?

17 Vaeltakoon vain kukin sen mukaan, kuin Herra on hänelle hänen osansa antanut, ja siinä asemassa, missä hänet Jumala on kutsunut; näin minä säädän kaikissa seurakunnissa.

18 Jos joku on kutsuttu ympärileikattuna, älköön hän pyrkikö ympärileikkaamattomaksi; jos joku on kutsuttu ympärileikkaamatonna, älköön ympärileikkauttako itseään.

19 Ei ympärileikkaus ole mitään, eikä ympärileikkaamattomuus ole mitään, vaan Jumalan käskyjen pitäminen.

20 Pysyköön kukin siinä asemassa, missä hänet on kutsuttu.

21 Jos olet kutsuttu orjana, älä siitä murehdi; mutta vaikka voisitkin päästä vapaaksi, niin ole ennemmin siinä osassasi.

22 Sillä joka orjana on kutsuttu Herrassa, on Herran vapaa; samoin vapaana kutsuttu on Kristuksen orja.

23 Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia.

24 Pysyköön kukin, veljet, Jumalan edessä siinä asemassa, missä hänet on kutsuttu.

25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukseni niinkuin se, joka on Herralta saanut sen laupeuden, että hän on luotettava.

26 Olen siis sitä mieltä, että lähestyvän ahdingon tähden jokaisen on hyvä pysyä entisellään.

27 Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa.

28 Mutta jos menetkin naimisiin, et syntiä tee; ja jos neitsyt menee naimisiin, ei hänkään tee syntiä; mutta ne, jotka niin tekevät, joutuvat kärsimään ruumiillista vaivaa, ja siitä minä tahtoisin teidät säästää.

• isostakirjasta

29 Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan,

30 ja ne, jotka itkevät, niinkuin eivät itkisi, ja ne, jotka iloitsevat, niinkuin eivät iloitsisi, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää,

31 ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.

32 Soisin, ettei teillä olisi huolia. Naimaton mies huolehtii siitä, mikä on Herran, kuinka olisi Herralle mieliksi;

33 mutta nainut huolehtii maailmallisista, kuinka olisi vaimolleen mieliksi,

34 ja hänen harrastuksensa käy kahtaanne. Samoin vaimo, jolla ei enää ole miestä, ja neitsyt huolehtivat siitä, mikä on Herran, että olisivat pyhät sekä ruumiin että hengen puolesta; mutta naimisissa oleva huolehtii maailmallisista, kuinka olisi mieliksi miehellensä.

35 Tämän minä sanon teidän omaksi hyödyksenne, en pannakseni kytkyttä kaulaanne, vaan sitä varten, että eläisitte säädyllisesti ja häiriytymättä pysyisitte Herrassa.

36 Mutta jos joku arvelee tekevänsä väärin tytärtänsä kohtaan, joka on täydessä naima-iässä, ja jos kerran sen pitää tapahtua, niin tehköön, niinkuin tahtoo; ei hän syntiä tee: menkööt naimisiin.

37 Joka taas pysyy sydämessään lujana eikä ole minkään pakon alainen, vaan voi noudattaa omaa tahtoansa ja on sydämessään päättänyt pitää tyttärensä naimattomana, se tekee hyvin.

38 Siis, joka naittaa tyttärensä, tekee hyvin, ja joka ei naita, tekee paremmin.

39 Vaimo on sidottu, niin kauan kuin hänen miehensä elää, mutta jos mies kuolee, on hän vapaa menemään naimisiin, kenen kanssa tahtoo, kunhan se vain tapahtuu Herrassa.

40 Mutta hän on onnellisempi, jos pysyy entisellään; se on minun mielipiteeni, ja minä luulen, että minullakin on Jumalan Henki.

• syvälläää
    • vihaajiii
    • mockinbirds

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      676
      2552
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1276
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1168
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1105
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      925
    7. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      39
      877
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      751
    Aihe