elämänilo ja ilo itsestä

kannattaakokeilllla

Niin no ateismissa kuitenkaan ei ole elämäniloa. Varmaan on iloa joistakin asioista mutta ei iloa elämästä ja omasta itsestä. Kuka kielsi sua iloitsemasta ja olemasta ns. gay eli hilpeä? Se on tiedätkö joku ihan tietty henkilö joka on halunnut sinulle kostaa jonkin vääryyden. Se saaattaa olla vanhempasi, lapsuuden koulu/harrastuskaveri, lapsuuden ajan opettaja tai nuoruuden tai miksei aikuisuudenkin koulu ja työtoveri. Tavallaan sinä vähän niinkuin pelkäät sitä tyyppiä. Toki voi olla ettet ole edes nähnyt koko ihmistä vuosiin mutta sen sijaan olet nähnyt monia samankaltaisia, joita pelkäät. Et uskalla ilmaista iloa etkä olla iloinen koska pelkäät että ilo antaa niille ihmisille aiheen painaa sinua alas ja nöyryyttää sinua. Luulet että ongelmasi johtuvat siitä että sinua halutaan nöyryyttää koska olet tietynlainen mutta tosiasiassa ongelmasi johtuvat siitä että pelkääät ilmaista iloa, mikä karkottaa hyvät tyypit elämästäsi. Minä esim. en halua veljeillä sellaisten kanssa jotka ovat homofobisia ja pelkäävät olla iloisia ja hilpeitä. Tee parannus siis tässä asiassa ja tule iloon! Olet tervetullut ja Jeesus rakastaa sinua vaikka pilkkaajat sanovatkin että Jeesuksen rakkaus on homorakkautta yms. Jeesus on Jumala ja Jumala ei siedä homorakkautta joten pilkkkaajat ovat tässäkin asiassa täysin väärässä. Tule iloon.

12

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstan.pilaaja

Päivästä toiseen suollat saman tason tuubaa.

• asdfasdfgasdg

Aiemmin kirjoitit elämäsi olevan sekaisin. Se kyllä kieltämättä välittyy hyvin tuosta massapostittamastasi joutavanpäiväisestä sekoilusta.

• ilmavaa.iloa

"Niin no ateismissa kuitenkaan ei ole elämäniloa."

Se on totta, koska ateismi onkin asiaa. Mutta hihhulit sanovat evankeliumia ilosanomaksi. Ilmankos mokoma vitsi niin paneekin naurattamaan :D

Uskovaiset osaavat ottaa muutoinkin ilon irti elämästä kuten tämä dokumentti paljastaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=me2H7Ja93Wg

• kannattaakokeilllla

Ateismi siis aiheuttaa ilottomuutta ja masennusta jopa, mutta silti haluat harjoittaa sitä? Oi voi, mistähän rankaiset itseäsi? Olisi tärkeää että annat itsellesi anteeksi jo.

• olet.täys.vitsi
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

Ateismi siis aiheuttaa ilottomuutta ja masennusta jopa, mutta silti haluat harjoittaa sitä? Oi voi, mistähän rankaiset itseäsi? Olisi tärkeää että annat itsellesi anteeksi jo.

Onneksi sinä jaksat naurattaa :D

• ikäviätotuuksia

Jos usko muka on iloinen asia ja tuottaa elämäniloa,
      niin miksi uskovat sitten ovat koko ajan niin vihaisia?

• kannattaakokeilllla

Viha on iloinen reatkio. Mä ainakin olen iloinen jos saan vihastua koska vihastuminen liittyy onnistuneeseen evankeliointiin. Muulloin olen tosi lauhkea.

• asdfasfgasdfg

Viha on iloinen reatkio. Mä ainakin olen iloinen jos saan vihastua koska vihastuminen liittyy onnistuneeseen evankeliointiin. Muulloin olen tosi lauhkea.

Militantti-islamistin retoriikkaa. Juuri noin hekin ajattelevat.

• Ierika

Ateismissa nimenomaan on sitä elämäniloa elämästä ja omasta itsestä.
      Ei tarvitse olla mitenkään alisteinen vallanhimoisille ja sadistisille ryhmänjohtajille tai mielikuvitusolennoille. Vapautta ja vastuuta piisaa. Piste

• kannattaakokeilllla

No jos elämästäsi puuttuu ateismiin olennaisesti kuuluva pelko olla oma itsensä niin ethän silloin ole ateisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Olet antanut itsellesi anteeksi ja niinpä olet itse oma jumalasi jolla on kyky antaa asioita anteeksi kosmisella tavalla. Olet kohonnut jumalaiseksi yli-ihmiseksi.

• asdfgsdfgasdfg

No jos elämästäsi puuttuu ateismiin olennaisesti kuuluva pelko olla oma itsensä niin ethän silloin ole ateisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Olet antanut itsellesi anteeksi ja niinpä olet itse oma jumalasi jolla on kyky antaa asioita anteeksi kosmisella tavalla. Olet kohonnut jumalaiseksi yli-ihmiseksi.

Mitä sinä onneton kuvittelet saavuttavasi, siis muutakin kuin huvittuneisuutta, ärtyneisyyttä ja/tai myötähäpeää noilla todella typerillä kirjoituksillasi? Kukaan ei pidä nettiä sotkevista ohuessa yläpilvessä kulkevista höpöttäjäoudokeista, varsinkaan lahkouskovista moisista.

• Avaajalla on outo käsitys, koska ateistin elämään kuuluu elämänilo samoin kuin muilla. Joskus sattuu vastoinkäymisiä mutta pääosin elämä on mukavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe