Olinko eka? Toivottavasti talvi ei taas yllätä teitä.
Nastat alla
7
95
Vastaukset
- röyhkimys
Nyt vitiutta,. Ehdit ekaksi.. En ole vielä saanut kitkoja alle..
- NastoillaKesätTalvet
Voi poika parka. Minä suhaan nastoilla läpi vuoden parhaimman pidon maximoidakseni, joten ei sinulla ole saumaa....
- karhentaa
Juuri lasketussa tuoreessa ja lämpöisessä asfaltissa nasta puree hyvin!
- EtMuutenAjaNastoilla
Yhä edelleen valehtelet. Miksi?
- TyhmäOletTiesitköSitä
Ei tyhmyydelleen itse mitään voi.
" Paljaalla asfaltilla talvirenkaan pito saattaa olla joissain tilanteissa heikompi kuin kesärenkaalla. Asiantuntijat muistuttavat, että ajotapa on syytä sopeuttaa olosuhteisiin.
– Etenkin märkäpidossa talvirengas häviää kesärenkaalle, kertoo Nokian Renkaiden teknisen asiakaspalvelun päällikkö Matti Morri. " TyhmäOletTiesitköSitä kirjoitti:
Ei tyhmyydelleen itse mitään voi.
" Paljaalla asfaltilla talvirenkaan pito saattaa olla joissain tilanteissa heikompi kuin kesärenkaalla. Asiantuntijat muistuttavat, että ajotapa on syytä sopeuttaa olosuhteisiin.
– Etenkin märkäpidossa talvirengas häviää kesärenkaalle, kertoo Nokian Renkaiden teknisen asiakaspalvelun päällikkö Matti Morri. "Tuo on totta. Itse maaliskuussa auton ostaneena huomasin voimakkaassa kiihdytyksessä, että luistonesto alkoi toimia märällä asfaltilla.
- vittuvittuu
Oletko urpo vai lähdössä pohjoisnavalle ohjuksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725