Miksi Jeesus sanoi: Isä on suurempi kuin Minä.

Miksi Jeesus sanoi, että Isä on suurempi kun Minä?

13

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään kaikista parhaimpia evankeliumin julistajia ovat Messiaaniset juutalaiset ja Messiaaniset muslimit. Laitan tähän yhden hyvän videon, joka selventää asiaa.

• Videosta:

Muhammad ordered his followers to kill dogs. But you'll never believe what he said about black dogs.

• Enlightnment

Siksi koska Jeesus oli profeetta, Jumalan lähettiläs. Siksi hän myös sanoi että: "ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.". Jeesuksella oli Jumalan valo ja lähde saatavilla.

• Exap

Olipas tämä ketju taas synkkä yksinpuhelu, epätoivoisen mielen perukoilta.

Ensimmäiset 8 viestiä yski-ukolta. Ja huhhuh, mitä sontavideoita. "Miten syödä kuin muslimit" ???

Hei ukko, tämä on adventistipalsta, jos et ole huomannut.

Mutta vastauksena kysymykseesi: "Miksi Jeesus sanoi, että Isä on suurempi kun Minä?", sanoisin, että se on aikalailla luonnollinen juttu.

Miksi minä sanon että Isä on suurempi kuin minä ? Koska minä en ole Isän vertainen; koska minä en ole Jumala.

Miksi aasi sanoo, että Rooma on isompi kuin muurahainen ? Koska aasilla on edes sen verran älyä. Koeta pinnistellä, keksitkö saman totuuden ? Yritä edes !

• Sinulta jäi huomaamatta tuo videossakin kerrottu pointti. Nimittäin Joh 17:5

5 Isä, kirkasta sinä nyt minut, ota minut luoksesi ja anna minulle se kirkkaus, joka minulla oli sinun luonasi jo ennen maailman syntyä.

Eli, kerrataan vielä. Jeshua oli maan päällä, kun Hän sanoi, että Isä on suurempi kuin minä. Ymmärrä tuo jae ja anna arvo Jumalallesi, Jeshua Messiaalle.

• Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

Sinulta jäi huomaamatta tuo videossakin kerrottu pointti. Nimittäin Joh 17:5

5 Isä, kirkasta sinä nyt minut, ota minut luoksesi ja anna minulle se kirkkaus, joka minulla oli sinun luonasi jo ennen maailman syntyä.

Eli, kerrataan vielä. Jeshua oli maan päällä, kun Hän sanoi, että Isä on suurempi kuin minä. Ymmärrä tuo jae ja anna arvo Jumalallesi, Jeshua Messiaalle.

Ei kun SINULTA jäi nyt huomaamatta sama mikä kaikilta kaltaisiltasi jää huomaamatta. Nimittäin se, mitä itse teksti sanoo, jos siihen ei itse laita rivien välistä omiaan mukaan. Kun lakkaat lisäämästä omia oppejasi Raamattuun, niin se teksti alkaa kertoa sen, mitä siellä oikeasti sanotaan.

"anna minulle se kirkkaus, joka minulla oli sinun luonasi" tarkoittaa selkeästi, että Jumalan pitää ANTAA Pojalle kirkkaus, koska Pojalla ei sitä kirkkautta itsessään ole. Eikä tämä nyt ole aivan päivänselvä asia ?

"Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä."
        "Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,"
        "Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika."
        "niin Jeesus, tietäen, että Isä oli antanut kaikki hänen käsiinsä ja että hän oli lähtenyt Jumalan tyköä ja oli menevä Jumalan tykö,"
        "Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta."

Etkö näe metsää puilta ? Etkö osaa lukea, että kaikki mitä Jeesuksella on, sen Isä on Hänelle antanut. Myöskin elämä, kuten Jeesus itse aivan selkeästi opettaa.
        "Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä."

• "Miten Jumala voi kuolla?"

Ei mitenkään. Koska sellainen, mitä ei ole olemassakaan, ei voi myöskään kuolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      235
      5350
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5260
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      221
      2877
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      144
      2434
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      2042
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      70
      1840
    7. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1714
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1343
    9. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      18
      1279
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      1226
    Aihe