Vähemmän meikattu nainen kauniimpi

Pillujen--asiantuntija

29

460

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Olen aivan samaa mieltä.

      Mikään ei ole niin turhauttava näky kuin nuori nainen kasvoillaan jäykistynyt ja peilin kautta harjoiteltu "juuri näin mä olen hyvännäköinen" -ilme.

      Meikkaamattomat ottavat hommat lunkisti ja pärjäävät omillaan.

      (Hirn)

    • Tindermies-

      Pakkelinaamat on niitä kaikkein nirsoimpia.

      • Teknodonna

        Eräs asia, josta harvoin puhutaan, on meikin maskimaisuus. Meikki on itseasiassa naamio. Naamio taas tuppaa muuttamaan persoonallisuutta.

        Koskaan ei voi tietää mitä alta paljastuu aamulla.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Eräs asia, josta harvoin puhutaan, on meikin maskimaisuus. Meikki on itseasiassa naamio. Naamio taas tuppaa muuttamaan persoonallisuutta.

        Koskaan ei voi tietää mitä alta paljastuu aamulla.

        (Naurua)

        Elämän Venetsialaiset.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Elämän Venetsialaiset.

        Tämä oli hauska vertaus. Peukutan !


      • Kaisanoasaa

        Ihminen on yksin onnellinen. Ei 50 vuotiaana tarvii enää kumppania. Sehän on jo elämä eletty siinä iässä ja yksin saa päättää omasta elämästä. Usein kumppani pilaa sen onnellisuuden.


      • Kaisanoasaa kirjoitti:

        Ihminen on yksin onnellinen. Ei 50 vuotiaana tarvii enää kumppania. Sehän on jo elämä eletty siinä iässä ja yksin saa päättää omasta elämästä. Usein kumppani pilaa sen onnellisuuden.

        Aha, ei ollut tossa sun jutussa oikeen päätä eikä häntää. Jaloista puhumattakaan.


    • Kittiä olla pittää.

      Onhan se autossakin ruostesuojaus hah.

    • Naiset meikkaavat ihan kiusallaan, koska eivät halua olla miesten mielestä viehättäviä.

      • feminiitti

        Juurikin näin.

        Vedänpäs tosta viidennen pakkelikerroksen ettei vaan kukaan lähesty. Ne perkeleet vielä katsovat, ajoittain (säälistä?). Mutta ei kauaa..


      • Teknodonna

        (Naurua)

        Mä olen aina sanonut, että naiset eivät meikkaa itseään eikä miehiä varten, vaan toisia naisia varten.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        (Naurua)

        Mä olen aina sanonut, että naiset eivät meikkaa itseään eikä miehiä varten, vaan toisia naisia varten.

        (Naurua)

        Tuolla ulkona naisten joukossa taitaakin olla jokin kilpailu käynnissä. Siellä on miehet vaan jaloissa häiriönä.


      • Teknodonna
        scrg kirjoitti:

        Tuolla ulkona naisten joukossa taitaakin olla jokin kilpailu käynnissä. Siellä on miehet vaan jaloissa häiriönä.

        Mikään maailmassa ei naiselle niin vakava paikka, kuin toinen nainen.

        Tämä umpierittämiseen viittaava konsensus on yksinkertaisesti sietämätön paikka individualismille.
        Viimekädessä vapaudelle ajatella omilla aivoillaan.

        Naiset kutsuvat sitä feminismiksi. Itse kutsun sitä minuudeksi.

        (Naurua)


    • skdfjksljdfk

      Joopa, ehkä tässä on kyse kumppanimielessä viehättävänä, mutta seksimielessä viehättävänä nähdään se pyntätty madam kuitenkin. Jos käy ulkona ilman meikkiä / hillitysti ehostettuna, ei juuri saa huomiota tai jos saa niin sitten se on sellaista vaivihkaa - ohimennen. Mutta jos on laittautunut enemmän niin saa ihan kunnon töllistelyä, flirttiä ja viheltelyä. Sama kun katsoo minkälaiset naiset saa eniten huomiota, ei ne hillityn näköiset tavikset vaan ne jotka laittaa viuhkat liimalla ripsiensä päälle, kuorruttaa ihonsa rusketusaineilla ja tatuoi vielä kulmansakin.

      • scrg

        Se on näin #metoo-aikana luontevaa, että naiset kunnon sotamaalauksella osoittavat, että huomio saattaa olla jopa ehkä kenties toivottua.


      • Nicitönnä

        Niinpä se on. Muistelee nuoruuttakin, niin mitä tällätympi sen suositumpi. Meikkaamattomana tavallisissa gledjuissa seinäruusuna erottui vain, jos uskalsi itse miestä lähestyä. Toisinpäin ei tarttenu oottaa, että joku tekis aloitteen.

        1, tasan 1 ehkä näki jotakin nättiä ja jaksoi pommittaa posket punaisina. 😄

        Piipahdin vaan samalla, kun luin sähköpostit. Iltoja!


    • eitiedäpoika

      Meikkaamaton nainen ei kiinnosta miehiä.
      Tyylikkäät vaatteet ja rankka meikki on hyvännäköistä.
      Palstalaiset eivät tiedä mitään, sinkkupojat.

      • Gnuk

        Mä niistä muista tiedä, mutta kyllä mä huomaan ne hillitysti meikatut viehättävät naiset. Sotamaalauksia kantavat aiheuttavat lähinnä lievää huvitusta... :)


    • Mies..37..a

      Naisia on kahta lajia. . . Kauniita ja sitten toinen laji on .... maalattuja.

    • Mä menin kerran, painotan siis kerran, rautakauppaan luomuna laikkoja hakemaan niin raksamies pudotti rälläkän varpailleen.

      Lauseen lopussa oli piste.

    • epäusko

      Kevyt meikki on hyvä, mutta täysin meikkaamaton on ruma.

    • ytm-

      Ei se ätmiä hyödytä vaikka naiset ei meikkaa. Ette saisi mitään naista sittenkään.

    • sinkkumies---

      Välillä ei tiedä onko nainen meikattu kun on niin kaunis.

    • Nainen39vee

      Niin, jutun pointti oli se, että miehet pitivät vähemmän meikattuja viehättävämpinä kuin vahvasti meikattuja. Se on aika eri asia kuin kokonaan meikkaamaton. Luultavasti tässä tarkoitetaan sitä, että ei ole tykätty ns. sotamaalaus-meikeistä, vaan sellaisesta meikistä, jonka on tarkoitus antaa luonnollinen vaikutelma.

      Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, millainen se vertailukohta on ollut.

      • Teknodonna

    • Itse pidän luonnonkauniista, mutta varmaan en aina tiedä kuka se luonnonksunis oikeen on. Joillain saattaa olla vaikka kulmat kestovärjätty js nypitty, tietenkin hiukset värjätty ja kai ripsillekin jotain kestojuttuja voi tehdä.

      Mutta anyway... saunanraikkaana alaston nainen sängyllä hymy kasvoilla on kauneinta mitä minä tiedän...

    • Mies36-

      Aamulla kun herää naisen vierestä ja nainen pessyt meikit pois niin voi pelästyy toden teolla että mikä rumilus siinä vieressä on. Antaa toisenlaisen kuvan itsestään joten parempi olla meikkaamatta jos lähtee treffeille.

      • Nicitönnä

        Kannattaa pitää nitrot käden ulottuvilla. kaiken varalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe