Siinäpä miettimistä jokaiselle ateistille ja tieteen epäjumalan kumartajalle.
Ei auttanut Herra Stephen Hawkingia
20
301
Vastaukset
- miten.on.aasi
Kumma ettei Herra auta uskovaisiakaan. Aivan kuin olematon hän oisi.
- mikä.on.osasi
No monet uskovaiset ovat olemattomia. He eivät käy kirkossa, rukoile, tai nuuski PH:ta palleistaan. Maallistuneet uskovat, ovat olemattomia - puhut totta.
- miten.on.aasi
mikä.on.osasi kirjoitti:
No monet uskovaiset ovat olemattomia. He eivät käy kirkossa, rukoile, tai nuuski PH:ta palleistaan. Maallistuneet uskovat, ovat olemattomia - puhut totta.
Olematon on älysi, mitä ei älysi älyä.
- eimennytkauaa
Herra ei auta, siinäpä miettimistä jokaisen jumalan kumartajalle.
Olipa taas typerä avaus.
- marmattajalle
"Olipa taas typerä avaus"
Onko sinulla jotain perustelujakin vai oliko kyseessä vain henkilökohtainen mututuntemuksesi? - mikä.on.osasi
Marmai, onko sinulla sitten perusteluja miksi avaustani arvostelet?
MIksi PH, Palli Hiki on mielestäsi niiin epämukavaa että otis poistatat ne? - marmattajalle
Avaaja, olet sekaisin.. "MarMai" on mielessäsi... piilona
marmattajalle kirjoitti:
"Olipa taas typerä avaus"
Onko sinulla jotain perustelujakin vai oliko kyseessä vain henkilökohtainen mututuntemuksesi?Aloittaja: "Ei auttanut Herra Stephen Hawkingia"
Eipikuros: "Olipa taas typerä avaus. "
Sinä: "Onko sinulla jotain perustelujakin vai oliko kyseessä vain henkilökohtainen mututuntemuksesi? "
Minulla on ja varmaan olisi Epikuroksellakin. Perustelen Raamatulla:
Saarnaaja: " Sillä ihmisten ja eläinten kohtalo on yhtäläinen: samalla tavoin kuolevat molemmat, yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole etusijaa eläimiin nähden, kaikki on turhuutta. Kaikki menee samaan paikkaan kaikki on tullut tomusta ja kaikki palaa tomuun."
Billy Graham kuoli melko äskettäin. Miten hänen kuolemansa eroaa Hawkingin kuolemasta. Palajaa (tähti)tomuun kuten Hawkingkin.
- mikä.on.osasi
Ei nuuskinut PalliHikeä, ja katsokaa miten kävi.
- Luonnollinenasia
Hänelle kävi, kuten kaikille ihmisille käy eli kuoli.
Enpä mieti saati ihmettele yhtään. Ei sinun herraasi ole olemassakaan, joten miten hän voisi mitään auttaa?
- mikä.on.osasi
No sinäkö olet marmattajalle nimimerkki? Vastustatko imuriseksiäkin
- mikä.on.osasi
Kirkossa Sunnuntaina, saarnan kohtaa sitten repesi, aivan käsittämättömän pitkä ja kipakasti vinkuva pieru tuli ulos.
Koko porukka alkoi vaivautuneesti hymyillä ja nauraa samoin minä itse ja mikä pahinta tämän naurun aikana piereskelin kokoajan, ei enää pystynyt pidättämään vaan kaikki tuli kerralla.
Tämän kaiken seurauksena juostiin avaamaan ovet, 2 kertaa ympäri, koska kirkossa haisi paska... - räyhräyh
Eikö tyhjäpäinen uskovainen tollo tiedä, että kaikki kuolevat joskus? Hawking eli jopa paljon kauemmin, kuin lääkärit arvioivat aikoinaan, kun hän sairastui. Tämäkin aloitus on hieno esimerkki, minkälaiseksi älykääpiöksi usko tekee ihmisen.
- mikä.on.osasi
Eihän, Mark5 ei tiedä tai edes usko
- Eikiitosjeesus
Herra ei auta ketään. Mutta tiede auttoi häntäkin elämään kypsään ikään vaikka sairastui jo nuorena. Siinäpä miettimistä.
- Fanaa
Mikähän trolliperäreikä sinäkin olet (jumalan jossain koulussansa kasvattama?), vaan niinhän tuo H. selvisi ALS:n kanssa tolkuttoman pitkään. Niin kauan, että se on jumalan ihme(?!)
Niin. Ehkäpä SH todellakin sinnitteli vakavan sairautensa kanssa kunnioitettavalle iälle ihan ilman minkään kuvitellun jumalan apua. Siinäpä miettimistä kaikkien eri jumalankuvien kumartelijoille.
Joko muuten olet, aloittaja, itse täyttänyt 76 vuotta?- 2100-luvulle
Miettimistä tosiaan, että millähän ihmeen ilveellä itse pystyisi sinnittelemään puoli vuosisataa omaa elinajanodotetta pidempään. 130-vuotiaaksi on kyllä tekemistä.. ehkä tiede ehtii vielä keksiä jotain
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435329Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4134613Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1643170Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512022- 1251950
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479