Käytettejyjen dieselautojen hinnat ovat voimakkaassa laskussa esimerkiksi Saksassa ja Ruotsissa. Monet maat suunnittelevat dieselautojen käytön rajoittamista ainakin suurkaupungeissa. Suomalaisen dieseliä haluavan kannattaa hakea auto itse ulkomailta, jos suinkin osaa. Suomalaisesta autoliikkeestä ei kannata ostaa käytettynä maahantuotua dieseliä, sillä ne on hinnoiteltu "Suomen tasoon", eli rutkasti yläkanttiin.
Älä osta käytettynä maahantuotua dieselautoa
Paaliromu
5
435
Vastaukset
- Kysyntämäärää
Ja kohta tulee tääläkin rysähdys dieseleiden hintoihin. Ihan juuri sen takia että saksasta ja ruotsista tulee autoja halvalla jopa ilmaiseksi. Hinnat laskee tavarassa jolle ei kysyntää ole.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Jopa ilmaiseksi???
Noin alkuun voisin 8kpl ottaa, pihaan ei sovi enempää😶
Saako valita värin?
Voi, voi!
Tiedättekö edes nyt mistä puhutte?- Jobbariliikkeet
Taitaa olla paniikki jo sinullakin päällä tekstistäsi päätellen. Sielä on joko velkaisen dieselin omistaja tai autojobbariliikkeen kaveri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372