Kattelin tossa naisen takapuolta, kun nainen käveli.
Kummasti se naisen takapuoli tekee sellaista pyörivää liikettä.
Minkä takia naisen takapuoli noin huojuu puolelta toiselle.
Eikö nainen osaa kävellä jämäkästi takapuoltaan pyörittämättä ja joillakin naisilla takapuoli vielä hytkyy.
Naisen kävelytyyli
26
1292
Vastaukset
- Kylläsentiedät
Johtuu lantion rakenteesta, joka on aivan erilainen kuin miehellä.
- ÄtmiKysyy
Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula. - Tarkennus
ÄtmiKysyy kirjoitti:
Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula."Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula."
Miesten kapea satula uppoaa naisen pilluun. - Kylläsentiedät
ÄtmiKysyy kirjoitti:
Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula.Naisella lantion luut, istumaluut, ovat kauempana toisistaan. Voit kysellä jos saisit tutkia ihmetyksen kohteen lantion rakennetta.
- HolmesinJussi
Tosi naisella täytyy olla persettä!
- Kylläsentiedät
Onko sellainen jämäkkä kävelytyyli mielestäsi kivempi, jopa himoittavampj?
- 5432
Täytyyhän sen olla. Ei kai hän muuten toivoisi naisten kävelevän miesmäisesti. Piilohomoutta?
- Kuikelo
Mitenkä pyörivää liikettä? Pyörii täyttä ympyrää? Pyörii vaakatasossa vai pystysuuntaisesti? Harvoin näkee sitä nnnnaisellista kävelyä, rauhallista ja aistikasta, omistajalla on poikkeuksetta hyvä runko, pitkät sääret korkkareilla jne. Niin harvoin näkee, että itse hidastaa ja silmäilee perään. Pjuuutifull. Mmmm...
- tanssiinkutsu
Tossa olikin hyvä idea. Täytyy jatkossa liikuttaa ylös-alas, sitten vaakatasossa ja lopuks kevyt sheikkaus (nuorisoslangina tverkkaus). Hyvät miehet lähtekää tekin lattaritunnille.
- tanssiinkutsu
Siis lattaritunnille.
- Se.tietää
Kysy äidiltäsi. Taitaa olla nainen.
- kaikkea.on
nykyään kaikki on mahdollista kun on kyse korkeastikoulutetuista niin voihan se äiti olla mieskin tai transvestiitti tai mies nimeltä pirkko ja isänä marjaana mies tai jokin eläin niin kaikkea on ja vielä matkustellaan ja lomaillaan ulkomailla ja esim ulkomailla mies panee miestä tai gasellia tai simpanssi panee miestä niin tuloksena on tuleva korkeastikoulutettu ja mitä se jälkeläinen tekee ja touhuaa niin kukaan ei halua tietää
- Se.tietää
kaikkea.on kirjoitti:
nykyään kaikki on mahdollista kun on kyse korkeastikoulutetuista niin voihan se äiti olla mieskin tai transvestiitti tai mies nimeltä pirkko ja isänä marjaana mies tai jokin eläin niin kaikkea on ja vielä matkustellaan ja lomaillaan ulkomailla ja esim ulkomailla mies panee miestä tai gasellia tai simpanssi panee miestä niin tuloksena on tuleva korkeastikoulutettu ja mitä se jälkeläinen tekee ja touhuaa niin kukaan ei halua tietää
Naisesta me kaikki tullaan vielä toistaiseksi.
- niin.sitä.luulis
Se.tietää kirjoitti:
Naisesta me kaikki tullaan vielä toistaiseksi.
niin ihmiset tulee mutta tuleeko korkeastikoulutetut ja tuleeko koulutetut simpanssin peräreijästä ja sieltä tulee viisaita ja älykkäitä yli koulutettuja tuotoksia
- miksipalloonpyöreä
Jälleen osoitus ätmin sivistymättömyydestä.
Minusta on nuorenpana keinuttaa peppua kävelyssä kunnonnolla saadakseen ihmiset pois järjiltää. Se oli sellaista kivaa mielikuvitusta.
- peppu.hierontaa
valtakunta kirjoitti:
Siis kunnolla
taivaallinen ja ihana näky
- kaisanoasaa
Älkää naiset keikuttako sitä persettänne niin helvetisti.
- ööö
Miksei?
- kaisanoasaa
ööö kirjoitti:
Miksei?
Mulla rupeaa heti seisomaan jos näen keikkuvan perseen.
kaisanoasaa kirjoitti:
Mulla rupeaa heti seisomaan jos näen keikkuvan perseen.
Äläs sinä sitte seisottele ;D Eihä sille maha mittää jos se heiluu.
- kaisanoasaa
minkkilaukku kirjoitti:
Äläs sinä sitte seisottele ;D Eihä sille maha mittää jos se heiluu.
Ei sille seisomisellekaan mitään mahda.
kaisanoasaa kirjoitti:
Ei sille seisomisellekaan mitään mahda.
Sitä juuri tarkoitinkin ;-)
- öööööh
Se hypnoottista ja parasta ikinä. Jos voitan lotossa, palkkaan 10 000 ihanaa vain kävelemään ohitseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673