Naisen kävelytyyli

ÄtmiKysyy

Kattelin tossa naisen takapuolta, kun nainen käveli.
Kummasti se naisen takapuoli tekee sellaista pyörivää liikettä.
Minkä takia naisen takapuoli noin huojuu puolelta toiselle.
Eikö nainen osaa kävellä jämäkästi takapuoltaan pyörittämättä ja joillakin naisilla takapuoli vielä hytkyy.

26

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläsentiedät

      Johtuu lantion rakenteesta, joka on aivan erilainen kuin miehellä.

      • ÄtmiKysyy

        Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
        Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
        Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
        Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula.


      • Tarkennus
        ÄtmiKysyy kirjoitti:

        Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
        Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
        Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
        Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula.

        "Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
        Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula."

        Miesten kapea satula uppoaa naisen pilluun.


      • Kylläsentiedät
        ÄtmiKysyy kirjoitti:

        Jaa lantion rakeneteesta, minä kun oletin, että se johtuu leveämmästä takapuolesta eli onemmän lihaa lonkkien kohdalla niinkuin sivusuunnassa.
        Myös naisen pyöröillessä takapuoli tekee vaivaavaa ylös alaista pyöreähköä liikettä.
        Toiseks, naisen pyörän satula on mahottoman leveä, minkähän takia?
        Onko syy taas leveä takapuoli, vai miks naisten pyörissä on yleensä järjettömän leveä satula, ei miesten pyörissä sellaisia ole, vaan miesten pyörissä on sellainen kapea satula.

        Naisella lantion luut, istumaluut, ovat kauempana toisistaan. Voit kysellä jos saisit tutkia ihmetyksen kohteen lantion rakennetta.


      • HolmesinJussi

        Tosi naisella täytyy olla persettä!


    • Kylläsentiedät

      Onko sellainen jämäkkä kävelytyyli mielestäsi kivempi, jopa himoittavampj?

      • 5432

        Täytyyhän sen olla. Ei kai hän muuten toivoisi naisten kävelevän miesmäisesti. Piilohomoutta?


    • Kuikelo

      Mitenkä pyörivää liikettä? Pyörii täyttä ympyrää? Pyörii vaakatasossa vai pystysuuntaisesti? Harvoin näkee sitä nnnnaisellista kävelyä, rauhallista ja aistikasta, omistajalla on poikkeuksetta hyvä runko, pitkät sääret korkkareilla jne. Niin harvoin näkee, että itse hidastaa ja silmäilee perään. Pjuuutifull. Mmmm...

      • tanssiinkutsu

        Tossa olikin hyvä idea. Täytyy jatkossa liikuttaa ylös-alas, sitten vaakatasossa ja lopuks kevyt sheikkaus (nuorisoslangina tverkkaus). Hyvät miehet lähtekää tekin lattaritunnille.


      • tanssiinkutsu

        Siis lattaritunnille.


    • Se.tietää

      Kysy äidiltäsi. Taitaa olla nainen.

      • kaikkea.on

        nykyään kaikki on mahdollista kun on kyse korkeastikoulutetuista niin voihan se äiti olla mieskin tai transvestiitti tai mies nimeltä pirkko ja isänä marjaana mies tai jokin eläin niin kaikkea on ja vielä matkustellaan ja lomaillaan ulkomailla ja esim ulkomailla mies panee miestä tai gasellia tai simpanssi panee miestä niin tuloksena on tuleva korkeastikoulutettu ja mitä se jälkeläinen tekee ja touhuaa niin kukaan ei halua tietää


      • Se.tietää
        kaikkea.on kirjoitti:

        nykyään kaikki on mahdollista kun on kyse korkeastikoulutetuista niin voihan se äiti olla mieskin tai transvestiitti tai mies nimeltä pirkko ja isänä marjaana mies tai jokin eläin niin kaikkea on ja vielä matkustellaan ja lomaillaan ulkomailla ja esim ulkomailla mies panee miestä tai gasellia tai simpanssi panee miestä niin tuloksena on tuleva korkeastikoulutettu ja mitä se jälkeläinen tekee ja touhuaa niin kukaan ei halua tietää

        Naisesta me kaikki tullaan vielä toistaiseksi.


      • niin.sitä.luulis
        Se.tietää kirjoitti:

        Naisesta me kaikki tullaan vielä toistaiseksi.

        niin ihmiset tulee mutta tuleeko korkeastikoulutetut ja tuleeko koulutetut simpanssin peräreijästä ja sieltä tulee viisaita ja älykkäitä yli koulutettuja tuotoksia


    • miksipalloonpyöreä

      Jälleen osoitus ätmin sivistymättömyydestä.

    • Minusta on nuorenpana keinuttaa peppua kävelyssä kunnonnolla saadakseen ihmiset pois järjiltää. Se oli sellaista kivaa mielikuvitusta.

      • Siis kunnolla


      • peppu.hierontaa
        valtakunta kirjoitti:

        Siis kunnolla

        taivaallinen ja ihana näky


      • peppu.hierontaa kirjoitti:

        taivaallinen ja ihana näky

        😍kivasti sanottu.


    • kaisanoasaa

      Älkää naiset keikuttako sitä persettänne niin helvetisti.

      • ööö

        Miksei?


      • kaisanoasaa
        ööö kirjoitti:

        Miksei?

        Mulla rupeaa heti seisomaan jos näen keikkuvan perseen.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Mulla rupeaa heti seisomaan jos näen keikkuvan perseen.

        Äläs sinä sitte seisottele ;D Eihä sille maha mittää jos se heiluu.


      • kaisanoasaa
        minkkilaukku kirjoitti:

        Äläs sinä sitte seisottele ;D Eihä sille maha mittää jos se heiluu.

        Ei sille seisomisellekaan mitään mahda.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei sille seisomisellekaan mitään mahda.

        Sitä juuri tarkoitinkin ;-)


    • öööööh

      Se hypnoottista ja parasta ikinä. Jos voitan lotossa, palkkaan 10 000 ihanaa vain kävelemään ohitseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe