Kenet pitää tappaa että saan tyttöystävän?

d12312f321f3

Oon miettiny ettäku koulukiusatut jää ilman naista koska ne syrjäytetään, mutta ne voi vahvistua voimakkaammaksi kuin kiusaajat.

Kiusaajani on kuitenki hävinneet johonkin enkä tiedä keneen kohdistan järjettömän kostoväkivallan?

Kenet tappamalla nousen alfaksi?

17

624

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pam

      Itsesi.

      • JesusIsTheBest

        Ei ketään, ei itseä ei toisia
        Kiusaajasi tekivät väärin,
        Se ei ole okein,
        Se viha ja katkeruus sisälläsi tarvii käsittelyä ja kohtaamista
        Kosto ei ole se mitä kannattaa edes ajatella, anna ajan näyttää.
        Kerron sulle esimerkin
        Eräs ihminen petti mua ja hän myöhemmin, minkä löysi vierelleen joka petti häntä. En iloinnut siitä, jollain tapaa se satuttaisin lisää, mutta kuitenkin,
        ihminen joutuu ajan tullen kohtaamaan asiat.
        Älä anna pahan voittaa itseäsi vaan anna hyvän sinussa voittaa pahan.
        Se mitä Kiusaajasi ovat sanoneet tai tehneet ei kerro niinkään paljon sinusta mitä sinä olet vaan heidän kyvyyttömyydestään kohdata ja olla toisen ihmisen lähellä.
        Joskus olen kuullut sellaista, et voi olla et se kiusaajan pahaolo putkautuu
        HUOM.SE EI OO OIKEIN, mut ehkei heillä ole ollu välineitä käsitellä asioitaan, ja joskus ja aika monetkn pyrkii nouseen jollekin tasolle alistamista toisia Ja Se On väärin, mut kahdesta väärästä ei synny oikeaa.
        Eli etsi keinoja purkaa ihan rehellisesti sanoin mitä tunnet ja ajattelet, mutta älä käytä kostonkäsivarttz. Vaan anna ne Jumalan käsiin hän ajallaan ja tavallaan koulin niitä ihmisiä, sinä et välttämättä näe sitä, mutta se tapahtuu kuitenkin jollain tasolla.
        Itse olen saanut kokea paljon pettymystä ja ollut työpaikkakiusattuna.
        Ja tiedän miten pahalta se tuntuu. Ja niiden tunteiden ja tilanteiden näkee, in en niin että minä en oo väärä tai tehny väärin vaan minulle on tehty väärin. Voi viedä aikaa. Nämä kiusaajat ovat kyvyttömyys kohtaamaan omaa pahaa oloaan ja provosoiva sitä eteenpäin. Toiset ovat kyvyttömyys omien pelkojen takia puolustamaan ja siks joko hiljaisesti tai mukana ollen mahdollistavat kiusaamisen.
        Itse myöhemmin kun näin 2 tapausta jossa 2 ihmistä oli kiusattua ja minä aikuisopiskelijan ja koko ryhmä tiesi ainakin toisesta, mutta kun astuin puolustamaan näitä ihmisiä, tämä koko ryhmämme, joka oli ollut sujuvasti samaa mieltä et on väärin, vaikeni, ja minä kärsin nahoissaan et lähdin puolustamaan, mutta silti tänäkin päivänä oon mielummin tällä puolen.
        Mutta ymmärrätkö ei ihmiset monetkaan tahdo uskaltaa puolustaa tosi tilanteessa. Se on väärin sillä se kiusaaminen jatkuu kohde vaihtuu jos siihen ei puututa. Olipa se tapahtunut koulussa tai työpaikalla tms.
        Ehkä sinussa on jotain sellaista kauneutta, ainutlaatuisuutta jonka vuoksi toiset on olleet katseita sinulle.
        Omaa lastani kiusattiin aikoinaan, kun tuli päätöspuolikkaan, oli kuvattu,
        Niin eräässä kuvassa näiden muiden päät oli kamaralla ja lapseni pää ylhäällä.
        Ikäänkuin Jla ois kuvan kautta näyttänyt, tulee päivä jolloin he nöyrtyä..
        En tiedä ketkä kaikki kiusasi, mut tiesin et tapahtumat ja yritin puuttua ja puhua
        Reksistä akaen. Hankalaa vaan oli kun lapseni ei oikeen halunnut puhua, mut kun kamppeet hajos mitä kummallisimmilla tavoilla, niin tiesin sen.
        Ehkä he joutuu omien lasten kohdalla kipuilen kiusaaminen vuoksi, en tiedä.

        Älä sitä toivo, vaan keskity muodostamaan omasta elämästä niitä asioita, joista voitaisiin iloita ja olla hyvillä. Sitä tarkoittaa älä anna pahan voittaa itseäsi vaan anna hyvän voittaa pahan.
        Kirjoita, tai jollain mulla tavalla esim. Ota yhteyttä ihmisiin jotka tekee töitä saadakseen kiusaamisen loppumaan. Juttele heidän kanssa, käännä voitoksi se mikä on ollut. Tappiota.
        Oikein tehdyt asiat on paras tyynynalunen,
        Itse kun katkeran mietin miks kannattaa olla rehellinen, kun tuntuu et kookas ajan tulee takkiin asioita, mitä hyötyä ja totesin terve itsetunto perustuu sille.
        Kun sinä itse tiedät mitä sinä olet ja mitä olet tehnyt, , niin se on se juttu.
        Itsestäni levitetään melkoista hölynpölyä tällähetkellä, mutta vaikka kaikki muut maailmassa uskoisin sen, minä tiedän kuka olen, mitä olen ja en ole tehnyt,
        Ja minun Herrani ja Vapahtajanaan tietää sen, siinä on minun Leponiemi, vaikkei ne tunnu hyvältä,
        Mutta Jeesuksesta sanotaan hän onäkee kärsinyt ja kiusattu niin että hän voi kiusattua auttaa Hebr . 2:17,18
        Pyydä Jeesusta auttaa,n puhu hänelle, niinku hyvälle ystävälle puhutaan.


    • hghfhgf

      Tiedän erään ätmin, joka tappoi miehen. Oli pitkälti yli 10v vankimielisairaalassa. Ei saa ketään naista. Ei saanut ennen, eikä varsinkaan nykyään.

    • Ätminki

      Tiedän parikin tyyppiä jotka tappanut ja ovat naimisissa ja perheen perustaneet. Toinen tyypeistä tappoi miehen joka yritti iskeä tyypin naista. Toinen sitten tappoi tyttöystävänsä.

      • Eli molemilla ollu akat jo ennestää?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Eli molemilla ollu akat jo ennestää?

        Tunnetko kettää kelle tul tappamala?


      • Mallia.kummallekin

        Muutamalle Sten Christensenille tuli taannoin satoja yhteydenottoja naisilta. Sten teloitti kaksi paskalakkia keskellä Hellsinskiä. Kadulle.


      • 7kyjeksrksryksryksy

        Oho kun oot kova jätkä, runkkailetko Stenin kuville?


    • 0letNynny

      Koulukiusatun nynnyn kuuluu olla yksin lopun elämäänsä, eikä pilaamassa kenenkään naisen elämää katkeruudellaan.

    • Minun mies on koulukiusattu ja ollaan oltu yli 15 vuotta yhdessä. Eikä ole ketään tarvinnut tappaa.

      • Älä oo niin varma. Ehkä se vetää öisin kansainvälisiä assassin-keikkoja ja sitä kautta kostaa kokemansa vääryydet... onko miehelläsi koskaan näyttänyt olevan enemmän ostovoimaa kuin mitä hänellä pitäisi olla? Taitaville salamurhaajille maksetaan suuria summia.

        #MarriedWithTheJackal


    • 6k75wkwykwrkwr6kj

      Miksei ne kiusatut ala vaikka soittamaan rokkia tai treenaamaan jotain "jännää" kuten rallia tms., niin kyllä saisi naisia.

      • poljettu

        Olispa kaikki noin yksinkertaista.


    • jokainenjokaiselletärkeä

      Lähde harrastamaan jotakin missä enemmistö naisia niin tapaat tyttöjä,kiinnostu ja keskustele asioista heidän kanssaan,löydät varmasti tyttöystävän.Joku kaipaa sinua juuri nyt elämäänsä,ajatteleppa sitä!

    • Tapappas se mörkö mikä saa sut miettimään noin.

      Koulukiusaajat ovat usein lapsia, joitten pitää alistaa muita, että saavat itse tunteen, että ovat jotain. Uhreiksi valikoituvat taas sellaiset, jotka ovat epävarmoja jo itsestään, eivätkä halua varmasti puolustaa itseään. Eli samantyyppinen epävarmuus itsestään yhdistää kumpaakin.

      Kiusaaja kasvaa luultavasti roolistaan ulos luontevammin. Mulkkuna saa vähemmän arvostusta yhteisöltä. Uhrin taas on etsittävä itsestään se persoona joka on uniikki ja tärkeä itselle. Ulkopuolisen tuen tälläinen kokee sääliksi ja se livahtaa ohi koskettamatta.

      Vaikea homma, mutta jokainen joutuu kokemaan itsensä joskus... tai elää loppuelämänsä katkeruudessa. Se on sääli, mutta pirun totta.

      • poljettu

        "lkopuolisen tuen tälläinen kokee sääliksi ja se livahtaa ohi koskettamatta. "

        Ja lisäksi on oltava tarkkana ettei tule enempää poljetuksi.


      • varovainen_saa_olla
        poljettu kirjoitti:

        "lkopuolisen tuen tälläinen kokee sääliksi ja se livahtaa ohi koskettamatta. "

        Ja lisäksi on oltava tarkkana ettei tule enempää poljetuksi.

        Tälläkin palstalla on niitä "auttajia".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe