Seksitautien normalisointi

kunnon_mies_

Hesari taas normalisoi seksitauteja. Tosiasia on, että seksitauteja ei saa, jos ei nussi ympäriinsä. Kunnollisilla ihmisillä, jotka harrastavat seksiä vain uskollisessa parisuhteessa, ei ole tauteja.

----

Seksitauti­testeistä ei vieläkään puhuta riittävän avoimesti, ja hämmentyneitä ovat niin potilaat kuin ammattilaisetkin – ”Taudit ovat osa monien elämää, vaikka olisi tehnyt kaiken oikein”

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005749775.html?share=58d41236835569c38fd4c1e5cee37e57

23

496

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai hesari ajaa normalisointia kun niiden agendan mukaisessa perseseksissä ja kaikenlaisessa muussakin pervoilussa hivit sun muut leviää niin helposti. Varmaan ne ajattelee että kun on mielnkiintoisia artikkeleita pervoille ne sitten ehkä tilaa hesarin, siitä on mukava aamukahvia juodessa lukea mistä löytyy parhaat homo-. parinvaihto-, bdsm-., jne. pervobileet viikonloppuna niin pääsee taas tautejaan levittämään.

• Nainen39vee

Itse asiassa hiv leviää kaikkein epätodennäköisemmin naisten välisestä seksistä, joten tuon sinun tekstisi perusteella voisi ajatella, että lesboseksi on kaikkein luonnollisinta. Heteroseksissä hiv-riski on, joten se kai sitten on pervoilua.

• EdesUnissa
        Nainen39vee kirjoitti:

Itse asiassa hiv leviää kaikkein epätodennäköisemmin naisten välisestä seksistä, joten tuon sinun tekstisi perusteella voisi ajatella, että lesboseksi on kaikkein luonnollisinta. Heteroseksissä hiv-riski on, joten se kai sitten on pervoilua.

Huomaan että palsta on onnistunut muokkaamaan sinutkin. HIV-riskitöntä seksiä ei ole tietysti lesboseksikään, ja heteroseksissäkin tartuntavaara on lopulta aika pieni. Siksi Harmis varmaan käytti tuossa sanaa "niin helposti."
        Kyllä lukutaitoiselle tuosta selkeästi aukeni mitä Harmis ajatteli pervoiluna, vaikken juuri peppuseksiä pelkääkään. Kunhan vain se ei ole minun peppu jota porataan.

• Kunnollisuus ei kyllä liity siihen, onko seksin välityksellä tarttuvaa tautia tai siihen, kuinka monen ihmisen kanssa seksiä harrastaa.

Se liittyy enemmän esimerkiksi siihen, miten paljon mustamaalaa itsestään eroavia ihmisiä internetissä. :-)

• taudinkylväjänpropaganda

Et sinä sitä päätä.

• tässäpäidea

Jos se olisi normaalia, kunnollinen sukupuolitaudin kantaja pitäisi pinssiä, jossa kertoo taudistaa, niin ei vahingossa leviä muihin. Eihän normaalissa mitään väärää ole, ettei sitä voisi pinssillä mainostaa.

• taudinkylväjänpropaganda kirjoitti:

Et sinä sitä päätä.

En tainnut niin sanoakaan.

• kunonkunnon

Ehdotus: kunnollinen ihminen hoidattaa tautinsa jos sellaisen sattuu saamaan?

• Nainen39vee

"Tosiasia on, että seksitauteja ei saa, jos ei nussi ympäriinsä."

Ei pidä paikkaansa. Termi "seksitauti" on harhaanjohtava, koska jotkut sukupuolitaudeista ovat sellaisia, että ne voi saada myös ilman seksin harrastamista. Ainakin herpes, hiv ja hepatiitti - eli juuri ne kaikkein pahimmat.

• Kyllähän nuo leviävät päivälliselläkin, mutta seksin välityksellä eniten.

• 7655444
        Ananias kirjoitti:

Kyllähän nuo leviävät päivälliselläkin, mutta seksin välityksellä eniten.

HIV ei leviä ruuan vältyksellä.

• tejsrjwrtjwrjwj

Moni tauti voi olla oireeton pitkäänkin niin siinä kyllä ehtii olemaan uskollisessa parisuhteessa. Kuinka moni, etenkään ns. tavis, käy missään testeissä, ei ikinä.

• ei.lorttoa

Ei olr mitään syytä, jos ei nai lorttoa joka on nussinut ympäriinsä.

• Joo on tullu huomattua että jotku lortot yrittää sanoa ettei ne taudit oo enään niin pahoja.. :D

HIViinki on lääkitys..

Taidanpa pysyä kaukana tollasista naisista.. :D

• Eiseseksiootärkee

Kun ei nussi ollenkaan, ei saa seksitautia. Ätmit miettikääpä sitä, miten onnekkaita olette.

• säilytä.neitsyys

Nussimattomuutta suosittelen naiselle

• Nomorefakeniceguys

Olin 20. Entinen koulukiusattu ja nykyinen ns. nörttiporukkaan kanssani kuuluva eka poikaystävä (kihloissa, oli aikomus avioliittoon jne eikä muita aiemmin kummallakaan. ) Oli 22.
      No kerran paikallinen "hyväntekijä" eli juuri se palstan itketyin pimutyyppi päätti kokeilla viehätysvoimaansa ja antoi samalla klamydian poikaystävälleni.. sain sen toki myös itsekin täysin tietämättä tuosta hairahduksesta. "Kun ei ollut ikinä muiden kanssa ollut niin kun osui se haave eteen.. oli pakko "
      Siihen loppui se suhde kun pahan, klamydian aiheuttaman tulehduksen vuoksi lääkärissä selvisi syy.. Varmaan nyt yli kolkytvuotiaana yksinäisenä ätminä täällä haukkuu naisia.. kun ne lortot ja julkkikset ei huoli itse omat asiansa sössineitä vätyks.

Harmaaritari voisi puheidensa perusteella olla hän. Luonto on samanlainen juttujen perusteella.. haukutaan muka niit tavallisia tyttöjä/naisia mutta oikeasti ne superseksytpolkulautajännäpimut itkettää..... Niiden vuoksi vaikka ketä sätitään ja halvennetaan. Niin ainahan kaikki on niiden tylsien tavisten vika. ;)

• naisenkatse_

Harmaaritari onkin kyllä palsta vastenmielisin olento. Toki joku Naisasialooseri on vielä vastenmielisempi, mutta hän on trolli. Harmaaritari kirjoittelee noita naisvihajuttujaan ihan tosissaan.

• Muissa.on.syy

Hyvä et jätit sen typeryksen. Nytpähän ja loppuelämänsä saa kärsiä yksinäisenä naisten haukkujana, vaikka itse teki sen pahimman virheen. Mutta eihän hän varmaan ymmärrä, että itse mitään pahaa teki, vaan se toinen nainen.

• horojensyy

Horoja ei saisi syylistää

• hohhoijaa

Kenenkään ei ole pakko olla horojen kanssa tekemisissä. Pidä kikkeli housuissas, niin ei tartte syyttää ketään. Se on kuule ihan oma valinta.

• ei.auta
        hohhoijaa kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko olla horojen kanssa tekemisissä. Pidä kikkeli housuissas, niin ei tartte syyttää ketään. Se on kuule ihan oma valinta.

Miehellä on viettinsä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      115
      5448
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5046
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      3011
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2521
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2497
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2177
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1899
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1641
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1582
    Aihe