Miehen tuotettava nautintoa naiselle

Tämä-selvä

Miehen vietävä nainen shoppailemaan miehen rahoilla. Miehen vietävä naisen ravintolaan, ostettava kukkia naiselle ja miehen puhuttava naisesta kauniisti kuten kehuttava kauniiksi. Miehen tarjouduttava maksamaan naisen elokuvaliput jotta nainen voi nauttia elokuvasta täysin rinnoin koska nainen tarvii rahansa säästöön.

18

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahahaha

Mies tuottaa naiselle nautintoa siinä, missä nainen tuottaa useimmiten nautintonsa yksin...
      Nainen voi vastineeksi tehdä kunnolliset iltapalat, ja käydä kaupoissa hakemassa oikeaoppiset aperitiivit, ruokaviinit, jälkiruokakonjakit, ja tietenkin tukevat alkudrinkit ja tervetuliais shampagnet, kun mies vaivautuu astumaan naisen matalaan majaan sisälle.

• Ihanite

Kyll mää itte lippuni maksan ja shoppailuni. Ne on tuolta rajan takaa tulevat Tatjanat jotka kuulemma vaatii miestä maksamaan

• Leisifak

Eikö noin velvollisuudentuntoisella asenteella kannattaisi töissä kysyä palkankorotusta.

• No niin ja onhan se aika loogista. Miehen rahoilla shoppaillessaan & matkustellessaan nainen säästää muhkeita summia:

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005664418.html

Riikka säästi helposti kymppitonnin vuodessa, jos taas Riikalla olisi ollut miesystävä joka olisi ne kymppitoonin jutut kustantanut olisi Riikalle siitä ollut kahdenkympin hyöty, kymppitonni säästöön ja kymppitonnilla hupia, ei huono.

Sitten jos on oikein ovela nainen menee naimisiin, on viisi vuotta ja sitten eroaa, edes avioehto ei suojaa miestä välttämättä:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005763711.html?ref=rss

Siis viidessä vuodessa fiksu nainen voi säästää omista palkoistaan 50 000e, huvitella samalla rahalla ja voi hankkia vielä maksetun asunnonkin siinä sivussa. Ei hassummin minusta.

• Me ollaan niin vanhoillisia että ajatelemme yhteistä pankkitiliä.

• valtakunta kirjoitti:

Me ollaan niin vanhoillisia että ajatelemme yhteistä pankkitiliä.

Teillä vois toimiakin kun ootte pitkään jo yhdessä olleet. Toinen vaihtoehto vois olla semmonen että ois tilit molemmilla s-pankissa ja sitten kolmas yhteinen tili jolla siirtäsitte sitten aina käyttörahaa molempien omilta tileiltä. Siksi s-pankki kun on edullinen palvelumaksujen suhteen ja toimii hyvin, mulla itellä on ja ollu tyyytyväinen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Teillä vois toimiakin kun ootte pitkään jo yhdessä olleet. Toinen vaihtoehto vois olla semmonen että ois tilit molemmilla s-pankissa ja sitten kolmas yhteinen tili jolla siirtäsitte sitten aina käyttörahaa molempien omilta tileiltä. Siksi s-pankki kun on edullinen palvelumaksujen suhteen ja toimii hyvin, mulla itellä on ja ollu tyyytyväinen.

Minulla on s-pankin tili on vain käteiskortti ja ukolla rinnakais kortti , se on vain lapsien joululahjoja varten säästää joka vuosi bonukset. Ukko meinasi oma tili jäisi nettimaksuille ja mun tili menee yhteiseksi.

Se on jo muutaman kerran maksanut mun kortilla niin se jatkuvasti kokee moraalista vaivaa.

• valtakunta kirjoitti:

Minulla on s-pankin tili on vain käteiskortti ja ukolla rinnakais kortti , se on vain lapsien joululahjoja varten säästää joka vuosi bonukset. Ukko meinasi oma tili jäisi nettimaksuille ja mun tili menee yhteiseksi.

Se on jo muutaman kerran maksanut mun kortilla niin se jatkuvasti kokee moraalista vaivaa.

Joo no minä vaihdoin s-pankkiin just siks kun edellisessä ois menny verkkopankki maksulliseks ja ois alkaneet muitakin maksuja nyhtämään niin että ois vähintään kymppi kuussa mennyt niin vaihdoin sitten kun s-pankissa kaikki ilmasta ja ainakin toistaseks vielä ollukin. Vähän oli kynnystä kun sitä ajattelee että sitten kortti ja tilinumerot vaihtuu jne. mutta ei siitä sitten ollut oikeestaan mitään vaivaa, pariin paikkaan vaan piti ilmottaa uus tilinumnero ja alkaa muistamaan uus tunnusluku niin aika kivuton homma oli minusta. Jos teitä aatellaan niin sitten kun jos muutenkin tilit ois s-pankissa niin omalta tililtä yhteiselle tilille ois helppo aina siirtää ja sinne ne bonuksetkin sitten kertyis.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo no minä vaihdoin s-pankkiin just siks kun edellisessä ois menny verkkopankki maksulliseks ja ois alkaneet muitakin maksuja nyhtämään niin että ois vähintään kymppi kuussa mennyt niin vaihdoin sitten kun s-pankissa kaikki ilmasta ja ainakin toistaseks vielä ollukin. Vähän oli kynnystä kun sitä ajattelee että sitten kortti ja tilinumerot vaihtuu jne. mutta ei siitä sitten ollut oikeestaan mitään vaivaa, pariin paikkaan vaan piti ilmottaa uus tilinumnero ja alkaa muistamaan uus tunnusluku niin aika kivuton homma oli minusta. Jos teitä aatellaan niin sitten kun jos muutenkin tilit ois s-pankissa niin omalta tililtä yhteiselle tilille ois helppo aina siirtää ja sinne ne bonuksetkin sitten kertyis.

En halua sekoittaa bonuksia muihin rahoihin, enkä helpottaa hakemista, nosto tapahtuu aina konttorista.🤔

• eeimahdamitään

Kysynnän ja tarjonnan laki niinkuin markkinataloudessakin. Jos mies ei miellytä naista, niin tilalle löytyy tuhat muuta nylkyttäjää, jotka nylkyttävät vaikka ruumissäkkiä kunhan siinä on reikä. Syy on myös miehissä itsessään. Hyvänäpuolena kuitenkin ainoastaan mies voi kehittää itselleen sielun elämänmittaisen kamppailun seurauksena. Naisen elämä on liian turvattua, ettei sielun syntymisen mahdollistavaa kamppailua pääse edes tapahtumaan, kun joku tulee jo pelastamaan.

• Leisifak

Hassua, mainitsit sielun puuttumisesta. Joskus aikoinaan eräs tullutmennyt nainen sanoi minulle, että sä oot sieluton mies, johon tuumasin että jaa. Niin, toit mieleen tuon kommentin ja kun tässä tarkemmin aloin muistelemaan, niin en voi sanoa, että tuon saavuttamiseksi tai luotaantyöntämiseksi olisi käyty mitään "elämänmittaista kamppailua".

• Voin mie kukkapuskan tuuakki..

Ja ei ole ongelmaa kehua seksikkäitä suloja. :D

Joskus jopa saattaa mopo karata käsistä. :D

• Kaisanoasaa

Nainen on kallis harrastu. Ja kuka vielä väittää ettei pillu maksa.

• Tai sitten vaan miellyttää naista ihan muuten niin, että sen sukat pyörii jaloissa ja syö kädestä....

Elämä on valintoja.

• Pillujen--asiantuntija

Jospas nyt lähdetään siitä että nainen ensiksi antaa pillua miehelle niin mies voi sitten huomioida naista.

• NainenRuudunTakaa

Tärkein jäi mainitsematta, etli tuotettava naiselle seksuaalista nautintoa. Ilman sitä ei suhde kukoista... Ellei sitten ole aseksuaali, jolloin henkinen yhteys ja älylliset nautinnot korostuu.

Rahalla ei rakkautta saa, tietää viisaammat kertoa. Hyväksikäytetyksi voi tulla, jos ei sitä tiedä. Mutta ehkä nää näitä aloituksia tehtailevat miehet ei tiedä mitään rakkaudesta, jolloin se hyväksikäyttökin kelpais. Aika säälittävää.

• Mites olis ihan vaan arvostaa toista ihmisenä, naisena ja potentiaalisena kumppanina?

Huomaavaisuus on hyve, mutta arvostaminen itsenään on siunaus.Näin voimasanoja käyttäen.

Sydämensivistys on se sana, josta ei aina pääse yhteisymmärrykseen kaikkien kanssa, mutta se kuulostaa mun korvaan hyvälle.

• Rakastan tätä sitaattia ”Kaikki, mitä ihmisellä on, voidaan ottaa häneltä pois. Vain se, kuka ihminen on, se pysyy.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      115
      5448
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5046
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      3011
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2521
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2497
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2177
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1899
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1641
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1582
    Aihe