Nakkimerkit

32

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakkimakkara

Katso mitä tuote sisältää ja onko se luonnonsuolessa (lampaan suoli) vaikea erottaa, mutta päästä saa parhaiten selville ja tuote selosteesta. Katso myös akateeminen kiuas-seura löytyykö arvosteluja

• Maittavuus on tärkein kriteeri

• pujotteIija kirjoitti:

Ai tollasta https://www.saarioinen.fi/tuote/nakki-640-g/ aika matala lihapitoisuus

Joo, se on aika matala mutta keittonakkina ainakin menee hyvin. en oo kyllä hetkeen ostanut noitakaan nakkeja mutta ne ihan hyviä muistaakseni. Noi kivikylän varmaan yksittäin parempia mutta niistä ei ihan keittoa saa kun niin pieni paketti.

• HKn aito nakkia tulee yleensä osteltua.

Teen niitä höyrykattilassa.

Sitten punajuuri tai perunasalaattia kylkeen.

:b

• HKoon tuotteista olen mieltynyt siniseen lenkkiin

• ekolasi

HK:n lenkin puolikkaan voi laittaa kolmeen osaan poistaa kuoren ja kovertaa sisään noin 3-4 cl tilava reikä (ei pohjaan saakka) , sitten pakkaseen ja kun on jäässä täyttää sisus vaikka Koskenkorvalla. Tätä kutsutaan ekolasiksi, ei mene rikki jos tippuu lattialle ja snapsin juotua lasin voi hätätilassa vaikka syödä. Viina pysyy kauan kylmänä, Ei suositella rapujen kanssa.

• wwwww

Älkää syökö nakkia tai makkaraa. lihoo..

• Lihoo varmaan, jos riittävän paljon syö

• hienonakki

Parasta nakkia on Siskonmakkarat (tuore nakki) laita paketillinen Siskonmakkaroita kuorineen hyvin runsaaseen kiehuvaan veteen ja ota kattila pois liedeltä, anna hautua 5-10 min ja poista kuori syö heti, ei tarvitse sinappia.

• Tuo varmaan ihan totta. Kiitti laittovinkistä, eipä ole itse tullut tehtyä muuten kuin keittoon pursottamalla ja siinäkin kyllä niin että paras nakkikeitto niistä tulee. Mutta tosiaan, pitäneepä joskus muistaa ottaa ja laittaa tuolleen kuin neuvoit.

• hyvä jos ei sinappia tarvi, en meinaan tykkää siitä

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuo varmaan ihan totta. Kiitti laittovinkistä, eipä ole itse tullut tehtyä muuten kuin keittoon pursottamalla ja siinäkin kyllä niin että paras nakkikeitto niistä tulee. Mutta tosiaan, pitäneepä joskus muistaa ottaa ja laittaa tuolleen kuin neuvoit.

Sinun reseptisi toimii ukkoseeni.
        https://aijaa.com/f1h2B4
        Suunnitteli ottavansa minut harrastuksena joka päivä puoli minuuttia.(tai ainakin loi tämmöisen huulenheitton)
        💕🌸💕🌸💕🌸

Tässä tunnelma keittiöstäni pistä rintasi eteen kännykkä, näet sinäkin mitä tarkoitan.

• valtakunta kirjoitti:

Sinun reseptisi toimii ukkoseeni.
        https://aijaa.com/f1h2B4
        Suunnitteli ottavansa minut harrastuksena joka päivä puoli minuuttia.(tai ainakin loi tämmöisen huulenheitton)
        💕🌸💕🌸💕🌸

Tässä tunnelma keittiöstäni pistä rintasi eteen kännykkä, näet sinäkin mitä tarkoitan.

No siinähän on mahdottomat upeat tarjoomukset molemmin puolin kuvaa, hienoa :) Jos ei johonkin mieheen tuommoinen yhdistelmä toimi se on varmaan kuollut :D

No siinähän on mahdottomat upeat tarjoomukset molemmin puolin kuvaa, hienoa :) Jos ei johonkin mieheen tuommoinen yhdistelmä toimi se on varmaan kuollut :D

Se on kyllä ollut erityisen tyytyväinen kun oon tehnyt vuorostani ruokaa vähän jo jättää jo vastuullani puoliksi ja vetää rennosti kun häärin keittiössä.

Lapset käytin aamupäivästä uimassa niin kuuminpaan aikaan oltiin sit sisäll, vauva kun. Ei nukkunut en päässyt oikein mihinkään käsiksi torjui ja ukon kellistin ja nukahti, pullat vei illan ajastani tein litran taikinan ja jäi huomisellekin.

Itse en syönyt, ei oikein tehnyt mieli mutta uunista kun tuli sitä mukaan lapset söi. Iltapalaksi muodostui korvapuusteja.

Ukko kulta kävi puristelemassa ja nuuskimassa sekä pusimassa.

• valtakunta kirjoitti:

Se on kyllä ollut erityisen tyytyväinen kun oon tehnyt vuorostani ruokaa vähän jo jättää jo vastuullani puoliksi ja vetää rennosti kun häärin keittiössä.

Hieno juttu, eihän se oikeen paremmin vois ollakaan kuin noin että kumpainekin pääsee vuorollaan tekemään ja laittamaan juttuja :)

• valtakunta kirjoitti:

Lapset käytin aamupäivästä uimassa niin kuuminpaan aikaan oltiin sit sisäll, vauva kun. Ei nukkunut en päässyt oikein mihinkään käsiksi torjui ja ukon kellistin ja nukahti, pullat vei illan ajastani tein litran taikinan ja jäi huomisellekin.

Itse en syönyt, ei oikein tehnyt mieli mutta uunista kun tuli sitä mukaan lapset söi. Iltapalaksi muodostui korvapuusteja.

Ukko kulta kävi puristelemassa ja nuuskimassa sekä pusimassa.

Muksuille kyllä varmaan kelpaa tuoreet pullat ja kun paistaja isännälle noin hyvin maistuu on teillä parisuhde osimoilleen kunnossa varmaan :)

Hieno juttu, eihän se oikeen paremmin vois ollakaan kuin noin että kumpainekin pääsee vuorollaan tekemään ja laittamaan juttuja :)

Sinä itse annoit vinkkisi, ihmemies kun tuli tänäänkin uimaan meidän kanssa ja sit se kaappaa minut rinnalleen lanteiltani ja kylki kyljen kävellään, vähän jo nolostutti kun aina tiedän nyt tänään saan mutta pitääkö se koko kylälle ilmoittaa kehon kielellä.

Eilen tein lättyjä😁

• valtakunta kirjoitti:

Sinä itse annoit vinkkisi, ihmemies kun tuli tänäänkin uimaan meidän kanssa ja sit se kaappaa minut rinnalleen lanteiltani ja kylki kyljen kävellään, vähän jo nolostutti kun aina tiedän nyt tänään saan mutta pitääkö se koko kylälle ilmoittaa kehon kielellä.

Eilen tein lättyjä😁

Tekisi mieli vetää vielä enemmän lippaa silmien eteen😰
        Olisi kivempi jos olisi oma piha.

• valtakunta kirjoitti:

Eilen tein lättyjä😁

No miehenä se on helppoa vinkata kun nuo on vaan semmosia naisellisia juttuja jotka toimii, kannattais muidenkin palstanaisten kokeilla :) ukkoseskis varmaan pikkuhiljaa alkaa tajuamaan kun on alkanut sua päästämään keittiöön touhuamaan. Hienoo, kiva kuulla että teillä ainakin menee mukavasti romantiikkarintamalla ja vaikka vähän nolottaiskin niin myönnä pois että onhan se kiva kun noin julkisestikin toinen näyttää tykkkäävänsä :)

• valtakunta kirjoitti:

Tekisi mieli vetää vielä enemmän lippaa silmien eteen😰
        Olisi kivempi jos olisi oma piha.

Nauti ny vaan ihan avoimesti kun toinen tahtoo vouhottaa, arvostuksesta ja rakkaudesta sua kohtaan se kertoo kun tuolleen tahtoo mennä :)

Nauti ny vaan ihan avoimesti kun toinen tahtoo vouhottaa, arvostuksesta ja rakkaudesta sua kohtaan se kertoo kun tuolleen tahtoo mennä :)

Toissapäivänä se totesi kaupasta tullessa se rakastaa minua enemmän kuin itseään ja yllätyin.
        Se on taas niin kesän pauloissa ja oon ahkeraan käyttänyt munia kokkauksissa leiponut ja väsännyt ruokaa. etköhän harmaaritari tiennyt jo heti.🌸💕🌸💕🌸💕

• valtakunta kirjoitti:

Toissapäivänä se totesi kaupasta tullessa se rakastaa minua enemmän kuin itseään ja yllätyin.
        Se on taas niin kesän pauloissa ja oon ahkeraan käyttänyt munia kokkauksissa leiponut ja väsännyt ruokaa. etköhän harmaaritari tiennyt jo heti.🌸💕🌸💕🌸💕

Helle sekoittanut pään :D No onneks hyvällä tavalla niin ei haittaa :) Joo, toki oon tienny aina että 50-lukulaistyyppinen huolehtiva vaimo jollasesta oon aina yrittäny täällä selittää ei jätä ketään kylmäksi :) ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä & kiits, oli mukavaa kuulla että teillä toimii ny, hyvän tuulen palstajuttua :)

Helle sekoittanut pään :D No onneks hyvällä tavalla niin ei haittaa :) Joo, toki oon tienny aina että 50-lukulaistyyppinen huolehtiva vaimo jollasesta oon aina yrittäny täällä selittää ei jätä ketään kylmäksi :) ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä & kiits, oli mukavaa kuulla että teillä toimii ny, hyvän tuulen palstajuttua :)

Kyllä se toimi enennenkin mutta toivotaan että saan kellisttetyä päivittäin.
        Muutenkin joka päivä jo aiemmin sanonut rakastaa minua ja lisäksi sanonut että näytän nuorelta.

Mutta ei ole riittänyt kellistämään niin usein kuin ainoastaan kaksi kertaa viikossa nykyään.🤔
        Jospa se nyt tapahtuisi päivittäin.

Se totesin paljon syvemmin rakkauttaan.😍

• kuusilasta
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä se toimi enennenkin mutta toivotaan että saan kellisttetyä päivittäin.
        Muutenkin joka päivä jo aiemmin sanonut rakastaa minua ja lisäksi sanonut että näytän nuorelta.

Mutta ei ole riittänyt kellistämään niin usein kuin ainoastaan kaksi kertaa viikossa nykyään.🤔
        Jospa se nyt tapahtuisi päivittäin.

Missä lapset on kun panette?

• kuusilasta kirjoitti:

Missä lapset on kun panette?

Pelasivat ja katsoivat pikkukakkosta kyllä vauva nukkui kun äiti nukutti.
        Eihän siinä kauan kestä.😁 ja kyllä nukahti ukkokin. Sit oli pakko mennä tekemään sen minkä kerkesi kun ei vauva nukkunutkaa paljoa heräsi kun imurilla aloin imuroimaan.

• kuusilasta
        valtakunta kirjoitti:

Pelasivat ja katsoivat pikkukakkosta kyllä vauva nukkui kun äiti nukutti.
        Eihän siinä kauan kestä.😁 ja kyllä nukahti ukkokin. Sit oli pakko mennä tekemään sen minkä kerkesi kun ei vauva nukkunutkaa paljoa heräsi kun imurilla aloin imuroimaan.

Ovet lukossa?

• kuusilasta kirjoitti:

Ovet lukossa?

Sinä et ole kuullut kultaisesta lusikasta etkä edes peitosta.

• kuusilasta kirjoitti:

Ovet lukossa?

Tarinoita on monia, onko sinulla kaikki hyvin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5629
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5419
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5032
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2983
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2507
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2458
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2164
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1878
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1604
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1566
    Aihe