Mietitään ihan puhtaasti seksin kannalta eli kuinka tärkeää on veijarin koko ja minkälainen koko on hyvä/pieni/normaali/suuri?
Omani taitaa mennä normaaliin kategoriaan eli karvan alta 15cm ja ympärys paksuimmillaan 13.5. Olen omalla kohdallani miettinyt tätä kokoa, että mikäli jollekkin ei kelpaa niin sitten diilataan asian kanssa. 5 Naisen verran löytyy kokemusta ja olen kyllä huomannut myös heidän värkkiensä koossa eroa. Eräälle en esim pystynyt tuota ihan perus jortikkaani työntämään loppuun monissa asennoissa, koska alkoi sattua. Meenekö se enemmän visuaalisen herkun puolelle jos on iso jortikka vai pystyykö joku tyttö tosissaan ottamaan kahvaa myöten esim 19cm?
Peniksen koko ja sen tärkeys
78
1949
Vastaukset
Ite en hirveästi ole miettiny omaa kyrvän kokoa..
- paljon.kokemusta
Hyvin tolla pärjää. Omani on 17cm, oikein hyvinä päivinä 18cm. Paksuutta tasan 13cm. 17cm on ollut ehkä jopa vähän liikaa pituutta joillan, varsinkin jos ensimmäinen asento on takaapäin, niin saa kyllä olla about naisen kuin naisen kanssa tarkkana. Siks ainakin oman kokemuksen mukaan takaapäin sängyllä mahallaan maaten on paras semmonen "loppurynkytys" -asento jos semmosesta tykkää. Toi sun hieman alle 15cm toimii varmasti todella huolettomasti myös siis takaapäin ja asennossa kuin asennossa.
Niitäkin naisia on, ketkä tykkää saada syvälle ja kovaa, mutta ne on kyllä aika harvassa. Ainakin iso osa omista naisistani on parhaiten tullut pannessa ihan lähetyssaarnaajassa siten, että työnnän aika kovassa kulmassa sinne g-pisteeseen, eli pimpin yläseinämään, jota myös etuseinämäksi kutsutaan. Tossa monet tykkää myös siitä, kun munan varsi ja pallit hieroo peppua, eli en tosiaan työnnä pohjaan asti koska se oikea paikka stimuloida löytyy jostain max 8cm päästä reijän suulta. Eli jollain 10cm munalla pitäis työntää pohjaan. :D
Tärkein ominaisuus on varmaankin siis paksuus. Ja se tulee paljon tärkeämmäksi jos lantionpohjan lihakset ei oo tytsyllä kunnossa. Ikävä kyllä on tullu havaittua että kovin monella ne on aivan paskassa kunnossa. Ehkä kahdella kymmenestä on ollu mainittavan hyvässä kondiksessa. Sääliksi käy jotain 11cm paksuuden omaavia jotka noihin "löysiin" reikiin törmää. :D Eli siis täysin treenaamattomiin.
Nyt kun on itellekin ikää alkanu tulemaan, niin on huomannu että vanhemmilla naisilla 25-35v on monilla jo treenattu ne paikat kuntoon. Joskus 18-22v kollina kun pani oman ikäsiä niin sai kyllä melkein aina huomata että ei pahemmin pimpin lihaskunnosta oikein tiedetty ja ymmärtäähän sen.- puavoväyrynen
Aika paksu jos 13cm. Lähes neliön muotoinen sitten, tulee lähinnä mieleen Paavo pesusienen pää.
https://www.google.com/search?q=paavo pesusieni&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab
- EdesUnissa
Heti kun tämä asia on selvitetty kannattaa mitata onko korvien välissä olevalla tyhjällä tilalla mitään merkitystä ? Onko 5cm tyhjää tilaa parempi kuin 15 cm, vai pitääkö korvien väli olla kokonaan tyhjä ?
Uskon että aiheeseen tulee lukemattomia rakentavia kommentteja.- Onsiinäkin
Spermatahraiset sormet just mittanauhassa.....mitä tarkoitat? Mikä tyhjyys? Missä? Missä pitäis olla tyhjää?
Mitä tarkoitat?
Ja nyt on näppäimetkin ihan tahmeat!
Hemmetti tällaisia kysymyksiä!
Hetken rauhaa!
- pienionhyvä
Pien muna on näppärä omaan käteen ja helppo tunkea minne lystää ei tarviis kalliita liukkareita ja typeriä esileikkejä. Ja saa vieläpä tunkea perseeseenkin ilman turhia ääntelyitä seksin aikana! Ja voi päästää mällit pilluun kun ei yletä tarpeeksi syvälle siittämistä varten! Ei tarviis myöskään häpeillä pullotusta housuissa.
Että miehelle pieni kullihan on lottovoitto voin kertoa että hyvältä paneminen tällä tuntuu itsestäni! - 544345
On väliä tottakai, miks tätä jatkuvasti kysytään?
Miksi auton renkaat pultataan isommalla pultilla? Jotta se pysyisi paremmin!
Miksi valitset matkaan isomman repun? Jotta saat enemmän tavaraa mukaan.
Miksi haluat miehen jolla on isompi molo? Koska se tuntuu paremmalta ja olettaen hedelmöittää paremmin
Isompi penis on esteettisesti parempi ja myös ison peniksen omaavat miehet ovat itsevarmempia mikä on myös tärkee juttu.
mene seksikauppaan ja kato niitä penetraatiota varten olevia dildoja, suurin osa on noin 18cm, se onkin se täydellinen pituus, paksuudesta en osaa sanoa mittaa mutta suunnilleen ne on 2,4cm halkaisijaltaan- mjhk
Sä puhut nyt pelkästään omasta puolestasi, et kaikkien naisten, etkä edes suurimman osan suulla. Minulle esim. tuo 18-senttinen olisi aivan liian iso. Kivuliasta olisi sellaisen kanssa.
Aloittajan kannattaa lukea tuon "paljon.kokemusta"-tyypin kirjoitus. Se oli täyttä asiaa alusta loppuun.
- hra43
Nuoriso, kuulkaapa.
Oma kullini on lukuisten daamien todistuksen mukaan hieman suurempaa keskikokoa. Joskus junnuna tuli mitattua ja kovassa stondiksessa taisi nippa nappa mennä 16 senttiä rikki. Ympärysmittaa en millään muista, mutta ei se mikään halko ole. Nyttemmin luulen, että erektiot eivät enää ole ihan sitä samaa rautakankea paitsi todella kovassa puutteessa ja sentin voi ottaa pois.
Tähän mennessä mitä on valittamista tullut, se on tullut miehestä eikä munasta. Keskittykää siihen naiseen älkääkä omaan kulliinne!- Eitulevalituksiakoosta
Kuulehan hra43:
Kaikkien suomalaisten miesten kulli on hieman suurempaa keskikokoa. Olen joskus nähnyt tuollaisia erektiossa 11 - 13 cm pitkiä ja ne ovat ehdottomasti hieman suurempaa keskikokoa. Jos tuntuu siltä, että kullinsa koosta pitää olla jotenkin huolissaan, niin sitten pitää vaan muistaa tuo totuus, että kaikilla on keskikokoa suurempi. Sen kun pitää mielessä, niin takaan, että yksikään nainen ei valita, siis ainakaan koon takia.
- neiti.n_
Mielestäni n. 15cm on se täydellisin koko, pystyy joka koloon vaivattomasti työntämään. Joskus, muutaman kerran vuodessa on sellainen olo että nyt tekee mieli isompaa ja sitä varten niitä 25cm kaalimadosta saatavia kumilerssejä valmistetaan. Ei kukaan täysijärkinen nainen halua joka ikinen päivä jynssätä tavaraansa verille, en ainakaan minä.
- gymshark123
mihin kaikkiin koloihin???????? ite oon laskenu 5
- nou_hätä
Oon seurustellut kahden naisen kanssa, ja molemmat ovat kehuneet 14-15 -senttistäni isoksi.
- tottahan.toki
Naiset kehuu miehen penistä, koska tietävät, että siitä mies tykkää
- narkomarko
Mulla on 14cm pippeli ja olen oppinut kieltäytymään seksistä koska eihän tolla nyt kehtaa "nussia" ketään. Ei mua pelota se että joku nainen naurais sille, ei se niin pieni oo, mutta en myöskään halua nähdä sitä kun lykin menemään ja naisen naamalta paistaa, että ei tunnu missään.
- lykinmenemään
Pöhkö sun pitää vähän opiskella. Pelkkä "lykin menemään" kertoi aika paljon, ja opinnot on tärkeintä. Mutta sinähän valitset
- turhaa_touhua
Lopettakaa ny ihmiset herrantähden jo tää munan koosta jankkaamine, sellanen on saatu mikä on ja se ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka itteänsä sillä asialla hakkaisi, siksihihän niitä pillujakin on erilaisia, että jokanen voi ettiä sille omalle vehkeelleen sopivan parin. Vaikka joka päivä itkisit itsesi uneen elämän sinulle lahjoittamasta "pienestä" vehkeestä, se ei siitä tuu kasvamaan, joten hyväksy ittes ja pelaa niillä korteilla mitkä sulle on jaettu.
- ÄtmiToteaa
Munan koko ja munan kantajan ulkonäkö on naiselle maailman tärkeimmät asiat eli komea isomunainen mies saa naista ja pillua.
Pienimunainen ruma mies on naisten hyljeksimä, eikä tule koskaa saamaan pillua. - Niinmut
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Munan koko ja munan kantajan ulkonäkö on naiselle maailman tärkeimmät asiat eli komea isomunainen mies saa naista ja pillua.
Pienimunainen ruma mies on naisten hyljeksimä, eikä tule koskaa saamaan pillua.Entä isomunainen ruma tai pienimunainen komea?
Kyllä muuten monet jännikset ovat oikeesti ihan helvetin rumia. Kalun koosta en tiedä kun minen miesten kaluja seuraile. - Näillä.loppuun.asti
Itsehän kysyit niin minäpä vastaan: Ei saa isomunainen ruma mies naista. Toisaalta en tiedä lasketaanko 18 cm isoksi vai ei. Pienempiäkin olen saunassa nähnyt vilahtavan, vaikka en ole sillä mielin katsellut enkä likinäköisenä näkisikään.
Noin viittä Pillua olen vuosikymmenten saatossa päässyt koeajamaan. Yksi oli hyvä ja aina valmis, mutta toisen oma vaikka reppu olikin ruma. Toinen kohtuullinen kuten reppukin. Sitten kolme jo (yli)kypsemmässä iässä - kuin olisi nakkia ladon ovella heilutellut. Ei tiennyt sohiiko sinne vai ohi.
Nyt ei ole kai vuosikymmeneen seissytkään. Lääkäriltä en ole vian syytä kysellyt, kun ei ole sitä vastakappalettakaan löytynyt. Onpahan yksi riesa vähemmän. Vai kaksiko?
- lempeä_herätys
On tärkeää. Riippuu vastakappaleesta. Itselleni mahdollisimman pieni vastakappale, koska muuten sattuu ja tulee vaurioita. Ei ole ollut mittanauhaa koskaan mukana, joten tuohon senttimetriasiaan on hieman hankalaa ottaa kantaa.
- NainenRuudunTakaa
Kyllä, pienempi on parempi. Tämän tajuaa vimeistään siinä vaiheessa, kun saa sen kokoista, että vähempikin riittää.
- tgju
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Kyllä, pienempi on parempi. Tämän tajuaa vimeistään siinä vaiheessa, kun saa sen kokoista, että vähempikin riittää.
Koet kuitenkin saaneesi, joten kokemus oli positiivinen. Sitä paitsi paikathan venyy, kun tarpeeksi harjoittelee. Luulenpa, että nämä isot kaverit ovat olleet vain muuten piittaamattomia. Onhan iso aina parempi, jos käyttäjä on taidokas.
- lempeä_herätys
tgju kirjoitti:
Koet kuitenkin saaneesi, joten kokemus oli positiivinen. Sitä paitsi paikathan venyy, kun tarpeeksi harjoittelee. Luulenpa, että nämä isot kaverit ovat olleet vain muuten piittaamattomia. Onhan iso aina parempi, jos käyttäjä on taidokas.
Sininenkin on punaista, jos vain päättää, että se on punaista, ja kertoo kaikille muille, että se on punaista.
- uyhk
lempeä_herätys kirjoitti:
Sininenkin on punaista, jos vain päättää, että se on punaista, ja kertoo kaikille muille, että se on punaista.
Näinhän kaikki naiset aina toimii.
- NainenRuudunTakaa
tgju kirjoitti:
Jätin tyypin koska seksi oli niin huonoa, vaikka muuten oli hyvin asiat ja molemmat halusi, että seksi olisi ollut kivaa. Mutta ei se aina yrittämällä, ei se vaan toimi niin. Uskon, että jos olisi ollut pienempi muna, niin olisi ollut helpompaa ja parempaa, oltais voitu rennommin panna menemään.
Oltiin kyllä nuoria silloin. Näin vanhemmalla iällä olisin osannut ehkä paremmin vaatia, että vaan muuta kuin yhdyntäseksiä kunnes ehkä taas jokus huvittaa sitäkin kokeilla. - brgh
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Jätin tyypin koska seksi oli niin huonoa, vaikka muuten oli hyvin asiat ja molemmat halusi, että seksi olisi ollut kivaa. Mutta ei se aina yrittämällä, ei se vaan toimi niin. Uskon, että jos olisi ollut pienempi muna, niin olisi ollut helpompaa ja parempaa, oltais voitu rennommin panna menemään.
Oltiin kyllä nuoria silloin. Näin vanhemmalla iällä olisin osannut ehkä paremmin vaatia, että vaan muuta kuin yhdyntäseksiä kunnes ehkä taas jokus huvittaa sitäkin kokeilla.Semmosta se on kun seksi ja ympäriinsä lorttoilu on se kaikista tärkein asia elämässä.
- Viinamies
Kyrpäni ympäryys paksuus on 14.5 ja naisilta oon saanu ylistaviä kehuja . Pituutta ei ole kun noin 14 cm
- kairakaarlo
Tiukkoihin pilluihin pienempi kulli ja löysiin vittuihin sonnin kyrpä.
Kuka sitten mistäkin tykkää.
Itse pidän sporttisista naisista joilla usein piukat paikat ja minun kullilleni juuri sopivat reijät. - Koolla.on.väliä
Pystyy ottamaan kahvaa myöten 19 cm. Pillulla on kyky venyä.
Koolla on väliä, toisin voivat väittää ainoastaan naiset, ketkä eivät ole kokeneet isoa sekä pienimunaiset miehet. Pahoittelen, jos tämä loukkaa jotakuta, mutta totta se on.- Naisasialooser1
Nainen, joka haluaa isokaluista miestä, pitäisi keittää. Naisen ei pidä haluta miehen kalua vaan pitää sitä rumana ja kaikin puolin vastenmielisenä, mitä se tietysti onkin.
- 54546546
Sanon aina kaikille: Tuo on kyllä niin iso, ettei taida mahtua.. Yhdellä lauseella teen toisen iloiseksi -on se totta tai ei. 15cm on ihan normi. Ei tarvitse hävetä. Ei muilla sen isompi ole. Pari ihan järjettömän isoa olen nähnyt. Ei niistä niin iloa ole, jos ei osaa muuta kuin panna. Yök yök yök.. Seksuaalinen kemia vaikuttaa myös todella paljon.
- 54565464
Naisasialooser1 kirjoitti:
Nainen, joka haluaa isokaluista miestä, pitäisi keittää. Naisen ei pidä haluta miehen kalua vaan pitää sitä rumana ja kaikin puolin vastenmielisenä, mitä se tietysti onkin.
No sua ei kyllä voi muuna voi pitää kuin rumana ja vastenmielisenä -älä sitä murehdi.
- häpeää.sitä.itsekin
Älä läksytä grand canyonin omaavaa naista.
Ehkä tämä sun vihasi johtuu sitä, että ketkään naiset eivät ole sua koskaan halunneet, kun sä oot itse ruma ja huono sosiaalisilta taidoiltasi.
Eihän se naisten vika ole, jos tä itse oot vastenmielinen, ruma ja sun sosiaaliset taitosi ovat niin surkeat, ettet sä osaa naisia missään normaalisti lähestyä.
Sut sitä mieluummin pitäisi keittää, niin siten sun ei enää tarvisi kärsiä siitä naisettomuudestakaan.- VarisuonVaris
DarkFear kirjoitti:
Ehkä tämä sun vihasi johtuu sitä, että ketkään naiset eivät ole sua koskaan halunneet, kun sä oot itse ruma ja huono sosiaalisilta taidoiltasi.
Eihän se naisten vika ole, jos tä itse oot vastenmielinen, ruma ja sun sosiaaliset taitosi ovat niin surkeat, ettet sä osaa naisia missään normaalisti lähestyä.
Sut sitä mieluummin pitäisi keittää, niin siten sun ei enää tarvisi kärsiä siitä naisettomuudestakaan.Mikä sinä, pienikaluinen sasikaljuinen ruma käppänä, olet ketään rumaksi sanomaan. Rasvaisit vain sitä kuulaasi tummelilla.
VarisuonVaris kirjoitti:
Mikä sinä, pienikaluinen sasikaljuinen ruma käppänä, olet ketään rumaksi sanomaan. Rasvaisit vain sitä kuulaasi tummelilla.
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.
Mutta ettet vaan itse homo olisi, kun tunnut olevan noin kiinnostunut niistä toisten miesten kaluista ja vielä niiden koosta:)
Suosittelisin sua miettimään sitä sun omaa seksuaalista suuntautumista.VarisuonVaris kirjoitti:
Mikä sinä, pienikaluinen sasikaljuinen ruma käppänä, olet ketään rumaksi sanomaan. Rasvaisit vain sitä kuulaasi tummelilla.
Kova se tuntuu eräillä olevan mielenkiinto niitä toisten miesten peniksiä kohtaan, kun pitää oikein niiden koosta täällä vielä puhua:)
Taitaa sua kiinnostaa vaan enemmän ne miesten penikset kun naiset noin ollenkaan.- hävettääkö_
DarkFear kirjoitti:
Kova se tuntuu eräillä olevan mielenkiinto niitä toisten miesten peniksiä kohtaan, kun pitää oikein niiden koosta täällä vielä puhua:)
Taitaa sua kiinnostaa vaan enemmän ne miesten penikset kun naiset noin ollenkaan.Sinussa ei ole miestä kertomaan oman vehkeesi kokoa? Hävettääkö sen pienuus?
- Valkoritari
Riittää kun penis toimii, on puhdas ja terve.
- Naarasperhonen
Miksi näissä koko keskusteluissa miehet miettivät ”kelpuuttaako nainen miehen pienen munan koon?”
Siis ikäänkuin naiset ovat niin peniskeskeisiä ja syrjivät muuten hyvää miestä tästä syystä.
Oikeasti asia menee niin, että munan koostaan epävarma mies on se, joka valinnan tekee. Hän ei lähde suhteeseen, jos kokee itsensä pieneksi ja naisen suureksi. Hän katoaa valkoisten valheiden avulla, vaikka nainen haluaisi hänet.
Nähtävästi tiukka paneminen on niin miehinen kokemus jota tavoitellaan.
Nainen ajattelee eri tavalla, koska nainen saa seksissä mielihyvää muistakin asioista. Naiset eivät ole niin yhdyntäkeskeisiä eli tästä syystä moni nainen aidosti sanookin ettei miehen koolla ole väliä.
Olen minäkin niin sanonut, mutta onhan sillä väliä, jos mies vaikuttaa miehen sitoutumiskykyyn. - pitkätukka-68
Liittyyköhän tää oman pippelin koosta epävarmuus jotenkin siihen et halutaan neitsyttyttöjä?
Ajatellaan, et neitsyellä on tiukka eikä hänellä ole vertailukohtia muista kikkeleistä?
En tiiä, kunhan mietin. - Kunnollinenmies-42
Opetelkaa nuolemaan pillua niin kullin ei tarvii olla suuri.
- ÄtmiToteaa
Ei nainen anna nuolla pillua. Mies, joka työntää päätään naisen haaroväliin, nainen toruu tällaista miestä: nyt pois sieltä, hyi sentään. ei noin saa tehdä !!!!
Kun naisen uroskoira tekee saman, niin nainen kehuu hymyillen: hyvä poika ja hieroo koiran kylkiä koiraa itseensä päin vetäen, että koiran kuono tumppaa naisen pillua vasten. - Niih
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Ei nainen anna nuolla pillua. Mies, joka työntää päätään naisen haaroväliin, nainen toruu tällaista miestä: nyt pois sieltä, hyi sentään. ei noin saa tehdä !!!!
Kun naisen uroskoira tekee saman, niin nainen kehuu hymyillen: hyvä poika ja hieroo koiran kylkiä koiraa itseensä päin vetäen, että koiran kuono tumppaa naisen pillua vasten.Ei kai naiset nyt ätmejä päästä nuolemaan. jotain tasoa kai hekin vaativat.
- ÄtmiToteaa
Niih kirjoitti:
Ei kai naiset nyt ätmejä päästä nuolemaan. jotain tasoa kai hekin vaativat.
Kertokaapa sitten ätmille miltä pillu tuoksuu, jotka saatte pillua nuolla ja joilla pillu on, kun ette päästä ätmejä asiaa toteamaan.
Älkää vaan heittäkö sitä kulunutta sanonta, että pillu haisee kalalle tai osta sillipurkki ja haistele.
Ei varmasti pillu kalalle tai sillipurkile haise, vaikka koskaan en pillun lähelle ole päässyt, niin ei pillut niille haise.
Joten turha sellaisia on esittää. - jälkiviisas
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Kertokaapa sitten ätmille miltä pillu tuoksuu, jotka saatte pillua nuolla ja joilla pillu on, kun ette päästä ätmejä asiaa toteamaan.
Älkää vaan heittäkö sitä kulunutta sanonta, että pillu haisee kalalle tai osta sillipurkki ja haistele.
Ei varmasti pillu kalalle tai sillipurkile haise, vaikka koskaan en pillun lähelle ole päässyt, niin ei pillut niille haise.
Joten turha sellaisia on esittää.Tottakait on tuoksu, Jopa estrokeenien tuoksuilla on eroa
- haist.itte
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Joten turha sellaisia on esittää.Kerran pääsin puoliväkisin haistamaan saunapuhdasta Pillua.
Ei se millekään haissut, puhdas ja terve Pillu.
Älkää aina miettikö näitä!!! Minusta tuntuu, että te unohdatte koko naisen kun hypistelette sitä omaa vehjettänne.
Kukahan se tässä tärkeä on.- lempeä_herätys
Niin. Kyllähän naisen orgasmin kannalta tärkeintä on mikä tahansa ruumiinosa tai väline, joka koskettaa klitorista. Useimmiten se ei ole penis.
Mutta totta kai miehen nautinto on ihan yhtä tärkeää kuin naisen. - Zorro_
"Kukahan se tässä tärkeä on."
Ei tuosta ole epäilystäkään, kyllähän se on Pönttöneiti.
https://youtu.be/MENbLZzdOSI
Olet ilma jota hengitän, olet kaikki minkä ymmärrän...
- Yksvaan
Enpä ole paljon tuota miettinyt. Joka kerta on sisään mennyt ja ulos tullut. Jos panolle pääsee, niin yleensä silloin kaikki on hyvin. Ei ole yksikään naisihminen kieltänyt sisäänpääsyä tyyliin: en huoli, on liian pieni, meekottiis, jos niin pitkälle on edetty, että on housut pois jalasta.
- minidikkimies
Itselläni on pieni vehje ja olen sitä mieltä että tästä syystä minulle kuuluu neitsyt ja muutenkin tavallista tiukkapilluisempi.
Tämä siksi että kyllähän ihmiset pitäisi jakaa toisilleen sen perusteella että genitaalit matchaa.
En edes vitsaile.
Oikeasti vituttaa kun minun kohdalle sattuu jotain 19-senttiseen tottuneita löysävittuja ja sitten vika on muka minussa. Monesti ovat naiset valittaneet ja pettyneet. Ja sitten ne joiden pimpat ei kestä edes 15-senttistä menee juuri tommoselle 19cm jortikalle.
Melkein itkettää kun tiedän etten koskaan löydä sellaista jonka kanssa seksi olisi nautinto MOLEMMILLE.
Miksi maailma on aina epäreilu joka ikisessä asiassa?- katse.kohti.ulkomaita
Lähes kaikki suominaiset on nussinut alapäänsä ja aivonsa piloille.
- 56jwjtw56rjryjwryjwj
Ei se pillu nussimalla löysty vaan olemalla käyttämättä, niinkuin muutkin paikat.
- Näimpä
56jwjtw56rjryjwryjwj kirjoitti:
Ei se pillu nussimalla löysty vaan olemalla käyttämättä, niinkuin muutkin paikat.
Pillu on lihasta, että treenillä se hyvänä pysyy, kuin muutkin lihakset. Joku jo sanoikin, että nuorilla voi olla löysemmät, kun ei vielä niin olleet (lihakset) aktiivisia, ei välttämättä edes itsetyydytyksessä.
Nämä tällaiset keskustelut täällä aiheuttavat aivan kauheaa myötä häpeää, kun joka toisessa mielipiteessä mennään oikein lahjakkaasti metsään, ja osoitetaan möyhyämällä ainoastaan oma tietämättömyys naisen anatomiasta.
Silloin olisi parempi olla hiljaa, ja koittaa opiskella asiaa oikeista paikoista.
- ugbj
Eihän tälläsellä alle 15 sentin nysällä mitään tee. Sen takii torjunkin naiset, kun hävettää olla näin pienimunanen.
- Naisen-näkökulma
Miehet eivät tunnu käsittävän miksi suurempi on monesta naisesta parempi. Pieni munaisen kanssa tökitään, suuremman kanssa soudetaan: liikerata on erilainen. Vähän niin kuin vuoristorata...
Mitä tulee naisen värkin kokoon: kts. Mandingo - mahtuu jokaiselle naiselle. Mitä kiihottuneempi nainen, sitä suurempi tuntuu paremmalta. Jos ei ole kiihottunut, sattuu mikä tahansa... koko.- lempeä_herätys
”Mitä kiihottuneempi nainen, sitä suurempi tuntuu paremmalta. Jos ei ole kiihottunut, sattuu mikä tahansa... koko.”
Tämä on totta vain osittain. Kiihottuminen tekee isokokoisen siedettävämmäksi, ei paremmaksi. Se ei poista kipua eikä estä haavaumia ja hiertymiä, jotka alkavat kyllä tuntua viimeistään jälkeen päin. - liukkari.auttaa
lempeä_herätys kirjoitti:
”Mitä kiihottuneempi nainen, sitä suurempi tuntuu paremmalta. Jos ei ole kiihottunut, sattuu mikä tahansa... koko.”
Tämä on totta vain osittain. Kiihottuminen tekee isokokoisen siedettävämmäksi, ei paremmaksi. Se ei poista kipua eikä estä haavaumia ja hiertymiä, jotka alkavat kyllä tuntua viimeistään jälkeen päin.Miksi et käytä liukkaria ison kalun kanssa?
- lempeä_herätys
liukkari.auttaa kirjoitti:
Miksi et käytä liukkaria ison kalun kanssa?
No nyt menee ehkä vähän osastolle "too much information", mutta liukastusaine ei auta, jos penis on liian suuri.
Kokeilepa työntää nyrkkisi sieraimeesi ja tarkkaile, minkä verran liukastusaine auttaa asiassa. lempeä_herätys kirjoitti:
No nyt menee ehkä vähän osastolle "too much information", mutta liukastusaine ei auta, jos penis on liian suuri.
Kokeilepa työntää nyrkkisi sieraimeesi ja tarkkaile, minkä verran liukastusaine auttaa asiassa.Et taida olla oikeasti nainen.
- äkäinen_herätys
Wwuwuw kirjoitti:
Et taida olla oikeasti nainen.
No en nyt oikein voi kuvaanikaan tähän laittaa!
äkäinen_herätys kirjoitti:
No en nyt oikein voi kuvaanikaan tähän laittaa!
On vain aika miesmäinen, tai pikemmin ätmimäinen ajatus pitää emätintä jonkinlaisena onkalona, jonka seinämät eivät toisiaan kosketa.
- lempeä_herätys
Wwuwuw kirjoitti:
On vain aika miesmäinen, tai pikemmin ätmimäinen ajatus pitää emätintä jonkinlaisena onkalona, jonka seinämät eivät toisiaan kosketa.
No tuota... kyllä minä olen tietoinen sieraimen ja emättimen anatomisista eroavaisuuksista. Samoin kuin peniksen ja nyrkin.
Mutta pointtina oli se, että lubrikaatio (on se sitten luontaista tai keinotekoista) auttaa kokoeroasioissa vain tiettyyn pisteeseen asti.
Minä haluaisin nyt vähitellen lopettaa tästä aiheesta keskustelun. Uskon, että ymmärrät kyllä, mitä tarkoitin.
- Kurppa27
Sitä kokoa miettii ne miehet jotka on epävarmoja itsestään ja eivät osaa naista muuten tyydyttää. Peniksen koko vähiten se juttu millä nainen saa kiihottuneeksi mutta mitäpä palstan neitsyt sedät naisista tietää. Luulette että isolla munalla nainen saa parhaat orgasmit mutta se johtuu vaan kokemattomuudestanne.
- loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. - ätmi_19cm
Ätmillä menee iso muna hukkaa, kun sitä ei pääse käyttämään
- vinkvink
Mene uimarannalle ja käytä uikkareita, josta iso jormasi näkyy läpi pullistumana
- lukihärö
Luin aluksi "Periksen koko"
- 6543344
Mun mielikuvissa Peris on lyhyt käppänä
- Pinja9_3
Itse olin viitosluokalla kun sillosen poikkiksen kaa oltiin sängyssä.Sen penis oli varmaan joku sormen pitunen.Naurattaa kun nyt kaksvitosena mun miehel olis niin pieni.Koko ei ratkaise jos osaa panna kovaa kovalla .
- 12121212121212
Naisia kiinnostaa enemmän paksuus kuin pituus.
Ja sekin liittyy enemmän asian psyykkiseen puoleen; nainen haluaa tuntea kuinka (iso, vahva ja dominoiva) mies "täyttää" hänet. - Nainen22v
Peniksen minimipituus 25cm ja paksuus 30cm, muuten se on liian pieni.
- vanhus
Koosta en mitään tiedä, mutta naiset on sanoneet parasta seksiä, Huvuikseen kehunee. Väittäneet että heillä on kokenusta. Eivät ole nkui eräs nainen ei tiennyt onko hän neitsyt, kun hänen mielestään miehen katu oli väärässä reiässä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039