Miksi suomalainen mies ei puhu?

69

1060

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Eipäs Hirrrrnuta Siellä!!!.. ;D

.. Oli kyllä.. Aikast Hjyvä.. =).. Eikäkö.. :|.. Näin Ikkää SuuSupussa Iha.. Ettei Vain.. ;P

• Juu ei, vakava asia sentäs :D, varmaan aika totuudellinen myös. Kunhan ei vaan kävisi niin että kun suominaiset suurella innolla alkoi miesten vaihtoon saadakseen parempia miehiä niin ne paremmatkin miehet pian oppii suominaisten kanssa tavoille niin että niistä tulee samanlaisia jurottajia? En oikein kyllä osaa olla myötätuntoinen suominaisia kohtaan tässä asiassa, tunnen jopa pientä vahingoniloa :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Juu ei, vakava asia sentäs :D, varmaan aika totuudellinen myös. Kunhan ei vaan kävisi niin että kun suominaiset suurella innolla alkoi miesten vaihtoon saadakseen parempia miehiä niin ne paremmatkin miehet pian oppii suominaisten kanssa tavoille niin että niistä tulee samanlaisia jurottajia? En oikein kyllä osaa olla myötätuntoinen suominaisia kohtaan tässä asiassa, tunnen jopa pientä vahingoniloa :D

.. Naiset.. ;D.. Tai Siis Vain TodMonet Naiset.. ;D

• Pääasia, että panee. Eikäku...Ohhoh ettei nyt väärin ymmärretä. :D

Niin, kyllä kai se suomimieskin panisi jos saisi tilaisuuden, jostain syystä näyttää siltä että ulkkismies saa sen aina helpommin:

https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg

Katsoin videon: LÄHEN hahahahha :'D
        Suomi-miehen kanssa.

Olipa kuuma lähikauppias.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Katsoin videon: LÄHEN hahahahha :'D
        Suomi-miehen kanssa.

Olipa kuuma lähikauppias.

Sun kannattaa aina lähikauppareissulla tarkkailla ympäristöö, jos siellä ois vaikka Petri sivutöitä duunaamassa.

Lisää panemista:

https://www.youtube.com/watch?v=EZe7qKtG0uQ

Tämmöstä se on Suomi-miehen kanssa. Kyllähän se on kiihkeetä kun on yhtäläinen tuulipuku. Ja kun sauvakävellään yhdessä. Se on sitä suomalaista lemmennostatusta.

(pärsk)

Kiitos panovideoista. Nyt unohtui Dubai.

Tämmöstä se on Suomi-miehen kanssa. Kyllähän se on kiihkeetä kun on yhtäläinen tuulipuku. Ja kun sauvakävellään yhdessä. Se on sitä suomalaista lemmennostatusta.

(pärsk)

Kiitos panovideoista. Nyt unohtui Dubai.

Dubai on kallis paikka, Suomessa pääsee nainen suhteellisen helposti panemaan ihan ilmaiseksiksin jos vaan haluaa, pitää vaan pitää silmät auki ja tarttua tilaisuuksiin.

Sun kannattaa aina lähikauppareissulla tarkkailla ympäristöö, jos siellä ois vaikka Petri sivutöitä duunaamassa.

Emmä nyt Petrin laisen kanssa. Mulla on lomanjälkeinen post-traumaattinen stressitila :D
        Mutta kun siinä kysyttiin suoraan...

(naurua)

Dubai on kallis paikka, Suomessa pääsee nainen suhteellisen helposti panemaan ihan ilmaiseksiksin jos vaan haluaa, pitää vaan pitää silmät auki ja tarttua tilaisuuksiin.

Ei tunnu pääsevän.

Ei tunnu pääsevän.

Voi :( No psyypähän terveys ja kunnia tallella :D

Voi :( No psyypähän terveys ja kunnia tallella :D

Muuttuu Tutankhamonin muumioksi ja joutuu mummokotiin.
        Mullekin vaan täällä panovideoita lähetellään,

mutta 2000-luvun miehet, ne vaan pihtaavat.

• Mistähän mä sit oon, kun puhua pupatan ja vielä tänne kirjoitan?

Aaaaa!!!

Savosta. Siirtomaa Suomen keskipisteessä!

• Sulle pannaan kun "panemaan" nyt päästiin niin teippiä suun etteen :D

Et voi olla Suomesta

(kikattaa ja tökkää D:tä kylkeen)

• Sinä et ookaan vielä oppinut, taputtelet päätäs karjalkan mäntyyyn varmaan tuon uudenkin naises kaa vielä jossain vaiheessa.

Sulle pannaan kun "panemaan" nyt päästiin niin teippiä suun etteen :D

Et voi olla Suomesta

(kikattaa ja tökkää D:tä kylkeen)

Joo, kyllä tässä on tuntenut hetkittäin olevansa ihan toiselta planeetalta, mutta E.T;n kanssa pidetään hauskaa!

Sinä et ookaan vielä oppinut, taputtelet päätäs karjalkan mäntyyyn varmaan tuon uudenkin naises kaa vielä jossain vaiheessa.

No sen kanssa mä vasta pupatankin puhua ja paljon. Häntä vaan kiinnostais, että miten ymmärtäs tään palstahommelin. Tää takuulla pystymetsästä tulevalle on suorastaan järkytystä. Mutta ehkä me joskus kurkitaan yhdessä. Hirmuinen mielenkiinto tuntuu olevan, että miten mä tään oikein suodatan tai jotain...

• Dissident kirjoitti:

Joo, kyllä tässä on tuntenut hetkittäin olevansa ihan toiselta planeetalta, mutta E.T;n kanssa pidetään hauskaa!

Se on kaikilla idän miehillä sama ongelma. Tai miten sen nyt ottaa, voip olla siunauskin :D

Idässä se ei päde ettei mies puhu. Teidät pitäisi välillä toimittaa jonnekin oppia antamaan. Niin me naisetkin saisimme välillä näillä nurkilla kälkättää. Itäsuomalaiset pulisevat jo liikaa. Hirveä mekastus pirtissä.

• Dissident kirjoitti:

No sen kanssa mä vasta pupatankin puhua ja paljon. Häntä vaan kiinnostais, että miten ymmärtäs tään palstahommelin. Tää takuulla pystymetsästä tulevalle on suorastaan järkytystä. Mutta ehkä me joskus kurkitaan yhdessä. Hirmuinen mielenkiinto tuntuu olevan, että miten mä tään oikein suodatan tai jotain...

Joo, houkuttele vaan sekin kommentoimaan niin sitten kun tulee kriisi suhteeseen niin avaudutte täällä sitten molemmat, palstadraamaa parhaimmillaan :D No ei kun tosissaan sun ei ois pitäny puhua mitään koko palstasta, nyt kun se konflikti tulee, jossain vaiheessahan se varmasti tulee, me ei voidakaan sua neuvoa täällä kun nainen saa automaattisesti etulyöntiaseman kun osaa nuuskia meidän kaikki hyvät neuvot sulle täältä.

Joo, houkuttele vaan sekin kommentoimaan niin sitten kun tulee kriisi suhteeseen niin avaudutte täällä sitten molemmat, palstadraamaa parhaimmillaan :D No ei kun tosissaan sun ei ois pitäny puhua mitään koko palstasta, nyt kun se konflikti tulee, jossain vaiheessahan se varmasti tulee, me ei voidakaan sua neuvoa täällä kun nainen saa automaattisesti etulyöntiaseman kun osaa nuuskia meidän kaikki hyvät neuvot sulle täältä.

Minusta pariskunta (seurusteleva) ei voisi yhtä aikaa olla samalla palstalla, koska sitten sitä kotona tullutta riitaa alettaisiin jämmäköimään täällä ja jokainen ottaisin puolensa ketä kannattaa. Näkökulmaa tunnetusti riittäisi.

Hirveää :D Mikä eskaloituminen. Sitten jatkettaisiin kotona kuka sanoi täällä mitä ja ja ja...Herrajestas! Hah. Se olisi draamaa.

Tulisi ikävä makaronilaatikkoa.

Minusta pariskunta (seurusteleva) ei voisi yhtä aikaa olla samalla palstalla, koska sitten sitä kotona tullutta riitaa alettaisiin jämmäköimään täällä ja jokainen ottaisin puolensa ketä kannattaa. Näkökulmaa tunnetusti riittäisi.

Hirveää :D Mikä eskaloituminen. Sitten jatkettaisiin kotona kuka sanoi täällä mitä ja ja ja...Herrajestas! Hah. Se olisi draamaa.

Tulisi ikävä makaronilaatikkoa.

Ei niin mutta kun dissident on jo asian tehnyt mahdolliseksi, jos ois multa kysynyt olisin kieltänyt puhumasta koko palstasta, niin kai sitten meillä muilla ois oikeus draamaan :D

No hän vaan haluaa keksiä, että mikä mut saa tänne kirjoittelemaan ja lueskelemaan näitä juttuja. Ja kyllä on vaikea itsekään keksiä suoralta kädeltä ihan pätevää selitystä. Mutta eiköhän tuo tule tongittua sekin yhdessä. Nyt on kaks sellaista tutkijaa yhdessä, että oksat pois.

Joo, tuo revittely ei sovi tähän juttuun. Kyllä sitä varmaan nää kirjoitukset minusta ja hänestä yhdessä varmaan riittää sen tiedostamiseen. Ei ei...

Ei niin mutta kun dissident on jo asian tehnyt mahdolliseksi, jos ois multa kysynyt olisin kieltänyt puhumasta koko palstasta, niin kai sitten meillä muilla ois oikeus draamaan :D

No mä kerron kyllä aina kaiken itsestäni, että ei tarvitse mitään sitten piilotellakaan. Se sopii paremmin mun tyyppiselle ihmiselle. Tietenkään se ei tarkoita tätä palstaa...tänne ei tartte kaikkea kertoa.

• Dissident kirjoitti:

No mä kerron kyllä aina kaiken itsestäni, että ei tarvitse mitään sitten piilotellakaan. Se sopii paremmin mun tyyppiselle ihmiselle. Tietenkään se ei tarkoita tätä palstaa...tänne ei tartte kaikkea kertoa.

Niin no tavallaan toki looginen toimintamalli mutta toisaalta taas minusta tämä on irl elämästä oleva erillinen asia sillä tavalla että välttämätöntä ei ole kumppaniehdokkaan olla tietoinen tai voi tietää vaikka vaan että kirjoittelee s24 palstalle mutta sen tarkemmin ei tarvitse määritellä.

• Dissident
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no tavallaan toki looginen toimintamalli mutta toisaalta taas minusta tämä on irl elämästä oleva erillinen asia sillä tavalla että välttämätöntä ei ole kumppaniehdokkaan olla tietoinen tai voi tietää vaikka vaan että kirjoittelee s24 palstalle mutta sen tarkemmin ei tarvitse määritellä.

Joo. No mulle se oli noin looginen, enkä mä silleen ole huolissaan, että kerroin. Päinvastoin. Mun ois jotenkin outoa olla jossain ja sit en vois kertoa näitä juttuja täältä. Mutta jokaisella on varmasti oma tapansa tällänen käsitellä.

• Dissident kirjoitti:

Joo. No mulle se oli noin looginen, enkä mä silleen ole huolissaan, että kerroin. Päinvastoin. Mun ois jotenkin outoa olla jossain ja sit en vois kertoa näitä juttuja täältä. Mutta jokaisella on varmasti oma tapansa tällänen käsitellä.

D, tälleen sun omituisena palstaystäväisenä haluan antaa yhden tosi tosi tärkeän ohjeen tai asian mietittäväksi, koska aivan sydämen pohjasta toivon, että tämä sinun ja hänen juttu nyt kestäisi.

Kerron naisnäkökulmaesimerkin täydellä ystävyydellä ja huolenkannolla. Jos minulle selviäisi, että sulhoehdokas on innokas palstailija ja hänellä on oma maailmansa siellä, en pitäisi asiasta. Naiset eivät sano tällaisia ääneen, mutta lue nyt ajoissa hänestäkin näitä pieniä merkkejä, vihjauksia, eleitä, mietteitä ja kysymyksiään. Hän voi ehkä hiljaa myhäillä ja tuumia kanssasi eikä ehkä uskalla sanoa, koska pelkää, että voi menettää sinut jos hyvin rupeaa sanelemaan..

Yritä ottaa hänet huomioon. Miltä tuntuisi jos kysyisit ihan, että haluatko, että jätän tämän? Hän voi sanoa, että ei tietenkään tarvitse, mutta siinä voi olla sudenkuoppa.

Nainen/mies ei välttämättä pidä miehen/naisen palstayhteisöstä tai ajatuksestakaan, että toisen on päästävä sinne.

Minä jättäisin seurustellessani, siis palstan, en miestä.

Pönttö kurisee täällä ystävyydellä...
        Mieti..

(taputtaa olkapäälle)

D, tälleen sun omituisena palstaystäväisenä haluan antaa yhden tosi tosi tärkeän ohjeen tai asian mietittäväksi, koska aivan sydämen pohjasta toivon, että tämä sinun ja hänen juttu nyt kestäisi.

Kerron naisnäkökulmaesimerkin täydellä ystävyydellä ja huolenkannolla. Jos minulle selviäisi, että sulhoehdokas on innokas palstailija ja hänellä on oma maailmansa siellä, en pitäisi asiasta. Naiset eivät sano tällaisia ääneen, mutta lue nyt ajoissa hänestäkin näitä pieniä merkkejä, vihjauksia, eleitä, mietteitä ja kysymyksiään. Hän voi ehkä hiljaa myhäillä ja tuumia kanssasi eikä ehkä uskalla sanoa, koska pelkää, että voi menettää sinut jos hyvin rupeaa sanelemaan..

Yritä ottaa hänet huomioon. Miltä tuntuisi jos kysyisit ihan, että haluatko, että jätän tämän? Hän voi sanoa, että ei tietenkään tarvitse, mutta siinä voi olla sudenkuoppa.

Nainen/mies ei välttämättä pidä miehen/naisen palstayhteisöstä tai ajatuksestakaan, että toisen on päästävä sinne.

Mieti..

(taputtaa olkapäälle)

"Minä jättäisin seurustellessani, siis palstan, en miestä."

Minusta hyvä neuvo tuo, kun se nainen kuitenkin vaatii aikaa ja huomiota voi palstan laittaa jäähylle. Palsta odottaa kyllä jos sitten se toinen myöhemmin jää syrjään.

Mieti..

(taputtaa olkapäälle)

Niin ja minä syrjäydyn nyt nukkumaan, hyvät yöt misspöntikselle ja disselle myös.

Niin ja minä syrjäydyn nyt nukkumaan, hyvät yöt misspöntikselle ja disselle myös.

Nuukkeliskuukkeliskuu, nukkumaan juu, "sadetta mä kuuntelen joka yltyy vaan..." Hyviä unia :)

Mieti..

(taputtaa olkapäälle)

Kiitos Pönttis. Olet kyllä tosi ajattelevainen. Ja välität....(sytämmiä)

Mä kyllä tiedän, että jotkut asiat osaa olla vaikeita selvittää niin itselleen ja puhumattakaan toiselle sitten. Että joku tuollainen paha tunne toisen jutuista voi tehdä hallaakin suhteelle.

Ymmärrän siis pointtisi täysin, mutta mulla on aika tinkimätön suoran puhumisen linja. Ja se on kummankin etu. Ja tästä ollaan naisenkin kanssa juteltu. Hän on tosi maanläheinen ja vaikka purppuranvärisiä sydänpalleroita pukkaa jokapuolelta kummallakin, silti me haluttas tästä suhteesta aidon rehellinen ja reilu suhde. Kummallakin on ollut paljon kysymysmerkkisiä tapahtumia elämässä, eikä niitä enää haluta.

Siihen on vaan se yksi ja ainoa tie...no ainakin meidän mielestä. Suora, tinkimätön totuus. Ja toisaalta mitään ei aiota tehdä väkisin, vaan kaikki mitä tehdään, tehdään siksi kun halutaan.

Minä en ole täältä vielä minnekkään häipännyt, koska jotain tää vielä vissiin antaa, enemmän kuin ottaa, niin silloin tämä vielä tässä tilassa pysyy. Oon täällä ja kirjoittelen, luen ja hassuttelen, kun tää on mukavaa, mutta jos tää aiheuttaa liikaa haittaa, niin lopetan sen siinä missä vaikka metsähommat, jos ne mun elämää haittaa.... ja siinä elämässä on myös tuo nainen ja vahvasti.

Kurise vaan jatkossakin tyytyväisenä, kyllä elämä osaa olla kurisemisen arvoistakin.

(kiittihalit)

Ehkä mä ensimmäiseksi tutustutan sut tälle naiselle.... näytän muutaman provoaloituksen ja kipakimmat kommentit ja sitten vaikka nämä tämän keskustelun jutut, että näkee hänkin, että mikä maailma tämä on. Minusta sinä olet kyllä huikeimpia palstatyyppejä täällä. Ellukettunen, LiZ ja vaikka Nainen39vee ovat hyviä kirjoittajia ja kivaa vastavuoroisuutta vaikka agressiiviseen provokirjoitukseen, mutta sä annat aika hitonmoisen mausteen tänne...

Öitä vaan koliseva palstakamu....mä koitan pysyä hereillä töissä...

• pönttöout
        Dissident kirjoitti:

Kiitos Pönttis. Olet kyllä tosi ajattelevainen. Ja välität....(sytämmiä)

Mä kyllä tiedän, että jotkut asiat osaa olla vaikeita selvittää niin itselleen ja puhumattakaan toiselle sitten. Että joku tuollainen paha tunne toisen jutuista voi tehdä hallaakin suhteelle.

Ymmärrän siis pointtisi täysin, mutta mulla on aika tinkimätön suoran puhumisen linja. Ja se on kummankin etu. Ja tästä ollaan naisenkin kanssa juteltu. Hän on tosi maanläheinen ja vaikka purppuranvärisiä sydänpalleroita pukkaa jokapuolelta kummallakin, silti me haluttas tästä suhteesta aidon rehellinen ja reilu suhde. Kummallakin on ollut paljon kysymysmerkkisiä tapahtumia elämässä, eikä niitä enää haluta.

Siihen on vaan se yksi ja ainoa tie...no ainakin meidän mielestä. Suora, tinkimätön totuus. Ja toisaalta mitään ei aiota tehdä väkisin, vaan kaikki mitä tehdään, tehdään siksi kun halutaan.

Minä en ole täältä vielä minnekkään häipännyt, koska jotain tää vielä vissiin antaa, enemmän kuin ottaa, niin silloin tämä vielä tässä tilassa pysyy. Oon täällä ja kirjoittelen, luen ja hassuttelen, kun tää on mukavaa, mutta jos tää aiheuttaa liikaa haittaa, niin lopetan sen siinä missä vaikka metsähommat, jos ne mun elämää haittaa.... ja siinä elämässä on myös tuo nainen ja vahvasti.

Kurise vaan jatkossakin tyytyväisenä, kyllä elämä osaa olla kurisemisen arvoistakin.

(kiittihalit)

Hyvän yön halit. :)

• pönttöout kirjoitti:

Hyvän yön halit. :)

Sateenropinaan saat urvahtaa sinne. Mä taas koitan olla nukahtamatta... öitä.

• ppppppppppllll
        Harmaaritari kirjoitti:

Ja se konflikti tulee vielä palstailusta, se vedetään esiin kun on sen aika.

""Kummallakin on ollut paljon kysymysmerkkisiä tapahtumia elämässä, eikä niitä enää haluta. ""

Dissi katsoo maailmaa nyt liikaa vaaleanpunaisten lasien läpi tai on aivan kokematon naisten kanssa (liian vähän suhteita erilaisiin naisiin). Miss pönttis on oikeassa, kysymysmerkkisiä tapahtumia ei saa olla. Jos nainen ihmettelee mitä järkeä on palstailla, on jo kysymysmerkkejä ilmassa.
        Dissin kannattais lukea "naisen käyttöopas" kannesta kanteen ja vielä kahteen kertaan että oppi jäis päähän paremmin. En tiedä onko sellaista kirjaa olemassa mutta luulis olevan.

Koska nainen tarkoittaa sitä mitä sanoo tälläisissä asioissa, lyhyen seurustelun jälkeen? Ei koskaan. Aina pitäisi ensin suututtaa nainen ja kysyä sitten vasta tälläisiä kysymyksiä, muuten et saa rehellistä vastausta.

• ppppppppppllll kirjoitti:

""Kummallakin on ollut paljon kysymysmerkkisiä tapahtumia elämässä, eikä niitä enää haluta. ""

Dissi katsoo maailmaa nyt liikaa vaaleanpunaisten lasien läpi tai on aivan kokematon naisten kanssa (liian vähän suhteita erilaisiin naisiin). Miss pönttis on oikeassa, kysymysmerkkisiä tapahtumia ei saa olla. Jos nainen ihmettelee mitä järkeä on palstailla, on jo kysymysmerkkejä ilmassa.
        Dissin kannattais lukea "naisen käyttöopas" kannesta kanteen ja vielä kahteen kertaan että oppi jäis päähän paremmin. En tiedä onko sellaista kirjaa olemassa mutta luulis olevan.

Koska nainen tarkoittaa sitä mitä sanoo tälläisissä asioissa, lyhyen seurustelun jälkeen? Ei koskaan. Aina pitäisi ensin suututtaa nainen ja kysyä sitten vasta tälläisiä kysymyksiä, muuten et saa rehellistä vastausta.

Ompa hyvin kuvaavaa, miten ymmärrät toiset ihmiset. Oikein pitäis olla käyttöohje! Minkähänlainen käyttöohje sulla pitäisi olla? Tottelee ratsupiiskaa. Hyvin yksinkertainen, ei saa syöttää laktoosia. Väsyneenä äkäinen.

• ppppppppppllll kirjoitti:

Taidat kirjoittaa asiaa, noinhan se menee että kun ollaan vielä rakastumisvaiheessa mikä vaan sallitaan mutta pikkuhiljaa varmaan dissidenttiä ihan huomaamatta hivutetaan irtoamaan muusta elämästä jotta voi palvella naista täysipäiväisemmin (eikä se ole eds ko. naisen vika, naiset vaan on semmoisia globaalisti ja ihan tiedostamattaankin) . Palstailu varmaan on semmoista "turhaa" ajanvietettä joka ei palvele mitään naisen tarkoitusperää, voi ennemminkin huonontaa kun täällä keskustellessa voi tehdä vertailuja ja saada hyviä neuvoja meiltä muilta niin varmaan tulee olemaan niitä mustan listan asioita joita täytyy alkaa karsimaan.

Taidat kirjoittaa asiaa, noinhan se menee että kun ollaan vielä rakastumisvaiheessa mikä vaan sallitaan mutta pikkuhiljaa varmaan dissidenttiä ihan huomaamatta hivutetaan irtoamaan muusta elämästä jotta voi palvella naista täysipäiväisemmin (eikä se ole eds ko. naisen vika, naiset vaan on semmoisia globaalisti ja ihan tiedostamattaankin) . Palstailu varmaan on semmoista "turhaa" ajanvietettä joka ei palvele mitään naisen tarkoitusperää, voi ennemminkin huonontaa kun täällä keskustellessa voi tehdä vertailuja ja saada hyviä neuvoja meiltä muilta niin varmaan tulee olemaan niitä mustan listan asioita joita täytyy alkaa karsimaan.

Hehhehhee... Kyllä Pönttiksen pitäis tehdä susta häntä palveleva perskärpänen, niin ei ois aikaa kirjoitella tänne mitä sattuu...

• Dissident kirjoitti:

Hehhehhee... Kyllä Pönttiksen pitäis tehdä susta häntä palveleva perskärpänen, niin ei ois aikaa kirjoitella tänne mitä sattuu...

Epäilemättä pönttiskin ihan huomaamattaan kaventaisi minun mahdollisuuksia toimia palstalla, niin se vaan menee. Kyllä varmaan keksisi mulle kaikenlaista hommaa niin etten ehtisi palstalla kohta ollenkaan vierailemaan, olis renkaavaihtoa, kuistin tai hevosaitauksen korjausta, pikkuharmisken hakua tarhasta ja vaikka mitä. Hetkenkin jos vetelehtisin siitä seuraisi varmaan pientä kommenttia, ei välttämättä ihan suoraan ilkeästi mutta sellaista vihjausta että voisi sitä aikuinen mies muutenkin aikaansa käyttää kuin höpöjä nettiin kirjoittelemalla :D Ei naiset sitä varmaan edes pahuuttaan tee, ne vaan on semmoisia. Etkös sinäkin ole kertonut kuinka äxä aina keksi sulle valtavasti tekemättömiä töitä? Jotenkin minusta tuntuu että nyxäkin ajan kanssa keksii :D

Epäilemättä pönttiskin ihan huomaamattaan kaventaisi minun mahdollisuuksia toimia palstalla, niin se vaan menee. Kyllä varmaan keksisi mulle kaikenlaista hommaa niin etten ehtisi palstalla kohta ollenkaan vierailemaan, olis renkaavaihtoa, kuistin tai hevosaitauksen korjausta, pikkuharmisken hakua tarhasta ja vaikka mitä. Hetkenkin jos vetelehtisin siitä seuraisi varmaan pientä kommenttia, ei välttämättä ihan suoraan ilkeästi mutta sellaista vihjausta että voisi sitä aikuinen mies muutenkin aikaansa käyttää kuin höpöjä nettiin kirjoittelemalla :D Ei naiset sitä varmaan edes pahuuttaan tee, ne vaan on semmoisia. Etkös sinäkin ole kertonut kuinka äxä aina keksi sulle valtavasti tekemättömiä töitä? Jotenkin minusta tuntuu että nyxäkin ajan kanssa keksii :D

No just marmatin legendaarisen rimpsun valtakunnalle niistä...

No sanotaanko näin, että mä kyllä tiedän kuvion, mutta kerran kun siellä olen ollut, niin takaisin en enää mene... Ja kyllä tätä hommaa on hitto ilman naisen keksimiäkin hommia. Tänään kun aamulla vetäydyin nukkumaan töistä ja heräsin, piti lähteä naapurikaupunkiin soppailee lasten kanssa ja otettiin mummo mukaan. Siitä sitten suoraan takas töihin...että ei tässä niinkuin kotona käy kun nukkumassa näköjään. Ja sit saa senkin vapaa-ajan mitä jääkin, käyttää pyykinpesuun, siivoukseen ja ruuanlaittoon. Onneks ne kohta lähtee kouluun muutamaks tuntia sotkemasta....lapset siis...

• Dissident kirjoitti:

No just marmatin legendaarisen rimpsun valtakunnalle niistä...

No sanotaanko näin, että mä kyllä tiedän kuvion, mutta kerran kun siellä olen ollut, niin takaisin en enää mene... Ja kyllä tätä hommaa on hitto ilman naisen keksimiäkin hommia. Tänään kun aamulla vetäydyin nukkumaan töistä ja heräsin, piti lähteä naapurikaupunkiin soppailee lasten kanssa ja otettiin mummo mukaan. Siitä sitten suoraan takas töihin...että ei tässä niinkuin kotona käy kun nukkumassa näköjään. Ja sit saa senkin vapaa-ajan mitä jääkin, käyttää pyykinpesuun, siivoukseen ja ruuanlaittoon. Onneks ne kohta lähtee kouluun muutamaks tuntia sotkemasta....lapset siis...

No joo, ihanymmärrettävää kyllä. Jos saisit hommat järjestettyä noin sen naises kaa ois helpompaa:

https://www.riemurasia.net/kuva/Ovelat-vanhemmat/213629

Oiskohan se heitteille jättö?

No joo, ihanymmärrettävää kyllä. Jos saisit hommat järjestettyä noin sen naises kaa ois helpompaa:

https://www.riemurasia.net/kuva/Ovelat-vanhemmat/213629

Oiskohan se heitteille jättö?

No onneks on huoltajuussopparit! Viikko tienpäällä ja viikko kotona muksujen kanssa... winwin-situation!

No siis onneks ne ryöjäkkeet kasvaa. Kohta ei tarvitse kuin suorittaa rahansiirtoja ja kännykällä kuva naamasta, ettei unohdu...

hehhee

• Tuosta se mamu myönteisyys saa alkunsa Harmis!🤣👍

Nojuu, suomalainen mies on oppinsa saanut jo kotoa, isän ja äidin torailua katsellessaan. Parempi olla kun ei oliskaan ja ootella, että se akka siitä leppyy...ja akkahan voi hinkua tuntikausia, kun sopivaan rytmiin pääsee.

Sääliksi käy teitä suomalaiset miehet, mutta onhan se teidänkin etunne, että akka kertoo miten asiat ovat. Eikä teidän tarvitse itse miettiä, riittää kun omaksutte viisaat neuvomme ja kuuntelette mukisematta.

Sopu säilyy ja akkakin siitä aikanaan rauhoittuu, viimeistään sitten "elonkorjuun" aikaan. Ja sitten teillä miehillä on usein vielä ikävä sitä äänekästä ja komentoa pitävää akkaa. Olihan se sentäs mun rakas akkani, niisk...😢💦

• Sulla on ihan väärä käsitys, eihän mulla koskaan ole ollutkaan mitään mamuvastaisuutta sinällään, jos pysyisivät omissa maissaan asiat ois ok mun puolesta heidän kanssa.

Sulla on ihan väärä käsitys, eihän mulla koskaan ole ollutkaan mitään mamuvastaisuutta sinällään, jos pysyisivät omissa maissaan asiat ois ok mun puolesta heidän kanssa.

Mut sithän ne ei ois mamuja. Jos ne pysyis omissa maissaan, ne ois kantiksia.

Kummakko häiritsee enempi mamut vai matut?

• LadyZorro kirjoitti:

Mut sithän ne ei ois mamuja. Jos ne pysyis omissa maissaan, ne ois kantiksia.

Kummakko häiritsee enempi mamut vai matut?

No kyllä ne aikalailla sama juttu ovat koska aiheuttavat meidän yhteiskunnalle kestämättömät kustannukset, ei se niiden vika ole vaan systeemin joka sen sallii ja suvakkien jotka sitä syteemiä ohjailevat. Mamuja ja/tai matuja en vihaa, suvakkeja vihaan.

No kyllä ne aikalailla sama juttu ovat koska aiheuttavat meidän yhteiskunnalle kestämättömät kustannukset, ei se niiden vika ole vaan systeemin joka sen sallii ja suvakkien jotka sitä syteemiä ohjailevat. Mamuja ja/tai matuja en vihaa, suvakkeja vihaan.

Mamut taas monesti tulevat tänne ihan opiskelemaan ja työllistymäänkin. Italiasta, Amerikasta, Ausseista, Afrikasta. Intiasta jne. Ne ei suinkaan ole aina pakolaisia.

Matut ovat pakolaisia, näen tuossa pienen eron.

Tullakko apua saamaan ja kansalaistumaan eli kantamaan kortensa kekoon vai kuormaksi keon päälle.

• LadyZorro kirjoitti:

Mamut taas monesti tulevat tänne ihan opiskelemaan ja työllistymäänkin. Italiasta, Amerikasta, Ausseista, Afrikasta. Intiasta jne. Ne ei suinkaan ole aina pakolaisia.

Tullakko apua saamaan ja kansalaistumaan eli kantamaan kortensa kekoon vai kuormaksi keon päälle.

Siis jos minäkin muutan vaikka Espanjaan, olen mamu. Maahanmuuttaja. Jos vaan harpon rajojen yli olen matu, maahantunkeutuja.

Termit vaan...tokihan maahanmuuttajista sivistyneesti aina puhutaan. 😇

• LadyZorro kirjoitti:

Mamut tulee tänne opiskelemaan meidän rahoittamina ja häipyvät sitten pääosin takaisin kotimaihinsa, niin se vaan ikävä kyllä menee. Me ei sitäpaitsi tarvita yhtään mamuakaan, vaikka suoraan tölihinkin tulevaa kun on omasta takaa ainakin puolisen miljoonaa työtöntä kun kaikki temppuilut unohdetaan.

Mamut tulee tänne opiskelemaan meidän rahoittamina ja häipyvät sitten pääosin takaisin kotimaihinsa, niin se vaan ikävä kyllä menee. Me ei sitäpaitsi tarvita yhtään mamuakaan, vaikka suoraan tölihinkin tulevaa kun on omasta takaa ainakin puolisen miljoonaa työtöntä kun kaikki temppuilut unohdetaan.

Ainakin armeijan opit/suojeluala on pidettävä visusti tallessa, ja minusta niiden/sen alan opiskelijavalinnoissa pitäisi olla rajoitteita. Se on realismia. Ei muuta.

Oisko jollain tilastotietoa miten paljon täällä on mamu opiskelijoita, jotka häipyy koulun jälkeen?

Onhan meillä liuta työhaluttomiakin, kantiksiakin. Voisko ne laittaa vaihdossa ulkomaille ja ottaa ahkerammat mamut tilalle? Win win..

Ainakin armeijan opit/suojeluala on pidettävä visusti tallessa, ja minusta niiden/sen alan opiskelijavalinnoissa pitäisi olla rajoitteita. Se on realismia. Ei muuta.

Niinpä ja noin ihan muutenkin kun kerran tekijöitä olisi myös omasta takaa ei oikeastaan mitään järkeää täyttää työpaikkoja matuilla/mamuilla, sitten jos päästäisiin vaikka parin prosentin työttömyysasteeseen voitaisiin harkita rajttuja työskentelyoikeuksia.

Muslimit vai ihan kaikki ulkomailta tulleet?

Niinpä ja noin ihan muutenkin kun kerran tekijöitä olisi myös omasta takaa ei oikeastaan mitään järkeää täyttää työpaikkoja matuilla/mamuilla, sitten jos päästäisiin vaikka parin prosentin työttömyysasteeseen voitaisiin harkita rajttuja työskentelyoikeuksia.

Kyllä. Omatkin tarvii työtä. Suomi ei voi hyysätä kaikkia kun oma väestökin on avun/työn tarpeessa. Kannatan myös opiskeluihin lukukausimaksuja jos tullaan muualta päin maailmaa. Ellei maksu jo olekin? Semmoinenhan on ihan normaalia toisissakin valtioissa.

Kyllä. Omatkin tarvii työtä. Suomi ei voi hyysätä kaikkia kun oma väestökin on avun/työn tarpeessa. Kannatan myös opiskeluihin lukukausimaksuja jos tullaan muualta päin maailmaa. Ellei maksu jo olekin? Semmoinenhan on ihan normaalia toisissakin valtioissa.

Niinpä, ei pitäisi olla niin että tänne tullaan vaan ilmaisia lounaita nauttimaan ihan vaan siksi että me halutaan olla kivoja ja suvaitsevaisia. Niistä lounaista pitäisi olla maksu ja sitten aikaa myöten kun se olisi ansaittua voisi ehkä saada jonkun ilmaisenkin-

• LadyZorro kirjoitti:

Muslimit vai ihan kaikki ulkomailta tulleet?

Ai tämä oli minulle.

No kaikki ulkomaiset riskiryhmät ja taustat kartoitettava. Sitäkin ehkä jo tehdään? En ole perehtynyt, mutta tulisi itselle mieleen kun siitä sektorista puhutaan.

Niinpä, ei pitäisi olla niin että tänne tullaan vaan ilmaisia lounaita nauttimaan ihan vaan siksi että me halutaan olla kivoja ja suvaitsevaisia. Niistä lounaista pitäisi olla maksu ja sitten aikaa myöten kun se olisi ansaittua voisi ehkä saada jonkun ilmaisenkin-

Niin, sitten se onkin jo eri juttu jos tänne se tietotaito ja veromaksut rupeavat jäämään. Totta kai maahantulija yhdenvertaistuu kun tekee työtä ja elää maan tavoilla ja rahoittaa osaltaan tätä maata.

Mutta Suomen fasiliteettien riistokäyttöä ja siitä suoraan "ulosvientiä" ilmaisina tarjouksina en hyväksyä. Hölmöjähän me sitten ollaan.

• 78787878787878787
        Harmaaritari kirjoitti:

Täällä suomessa käytännössä kaikki ottavat ne ilmaiset lounaat heti kun on ikää saada kelasta rahaa, ja moni päätyy elämään niillä koko ikänsä. Se että teikän isä jätti käyttämättä kumia ei tee teikästä mitään sen hienompaa tai arvokkaampaa vaikka ylimelisesti sillai ilmeisesti ajatteletkin. Mutta mitä olet mukamas tehnyt yhteiskunnan tai kenenkään eteen. tuskinpa yhtään mitään.

• menolippu.saharaan
        78787878787878787 kirjoitti:

Täällä suomessa käytännössä kaikki ottavat ne ilmaiset lounaat heti kun on ikää saada kelasta rahaa, ja moni päätyy elämään niillä koko ikänsä. Se että teikän isä jätti käyttämättä kumia ei tee teikästä mitään sen hienompaa tai arvokkaampaa vaikka ylimelisesti sillai ilmeisesti ajatteletkin. Mutta mitä olet mukamas tehnyt yhteiskunnan tai kenenkään eteen. tuskinpa yhtään mitään.

teikän suku on varmaan ulkomailta ja jos ei ole niin rintamakarkureita ainakin

• 78787878787878787 kirjoitti:

Niin mutta siinä onkin se ero että syntyperäisistä lusmuista me ei päästä eroon, maahan tunkeutuvia lusmuja ei olisi edes pakko ottaa tänne. Se on iso ero se.

Enkä ole väittänytkään olevani yhtään parempi tai arvokkaampi, minä vaan satuin syntymään tänne ja tämän yhteiskunnan homma on pitää huolta minusta asioistani niin kuin viiden miljoonan muunkin syntyperäisen. Olen minä muuten jonkin verran veroja maksanut ja työskennellyt vientiteollisuuden parissa, mitäs yhteiskunnan kannalta tuottavaa itse olet tehnyt? Meidän velvollisuus ei ole pitää huolta muiden yhteiskuntien kansalaisista, jos joku sattui syntymään syyriaan sillä on paskempi mäihä muttei se velvoita meitä hoitamaan hänen asioitaan kuntoon vaan se on syyrian yhteikunnan homma. Ei me voida toimia koko maailman sosiaalitoimistona, ei yksinkertaisesti ole varaa. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa suvakinkaan tajuta näitä ihan perusasioita.

• En miekään ala harrastaan mitään huuto kilpailua..

Hysteerisen naaraan kanssa ei oo mitään järkeä ruveta puhumaan.

Kyllä se sitte jossain vaiheessa väsähtää.

• Väsähtää mihin?

Väsähtää mihin?

Hepulissa kirkumiseen..

• KonnaKettu kirjoitti:

Hepulissa kirkumiseen..

Jaa....kävi mielessä jo koko parisuhde.

Mua just ärsyttää tuo, että mies määrittää milloin nainen on muka hysteerinen. Mistä se sen tietää! Sitten alkaa nonchaleeraus. Ja just se tekee hysteeriseksi tarvittaessa vaikkei olisi ollutkaan.

Jos jättää keskustelematta, se on mitätöintiä.

Jaa....kävi mielessä jo koko parisuhde.

Mua just ärsyttää tuo, että mies määrittää milloin nainen on muka hysteerinen. Mistä se sen tietää! Sitten alkaa nonchaleeraus. Ja just se tekee hysteeriseksi tarvittaessa vaikkei olisi ollutkaan.

Jos jättää keskustelematta, se on mitätöintiä.

Kyllä mie naiset jo tiiän..

Rupean välttelemään tiettyjä suuntauksia kun tiiän mihinne johtaa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä mie naiset jo tiiän..

Rupean välttelemään tiettyjä suuntauksia kun tiiän mihinne johtaa.

Mutta se johtaa yksinäisyyteen :(

• Noh noh en koe että minua rakastetaan jos jätetään puhumatta varsinkin kun siitä on puhuttu, ettei niin tehdä.

• Kaikki asiat on ratkaistu nopeasti puhumalla kerran tein testin en painostanut puhumaa vihoitella vielä monta tuntia myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2661
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      132
      2377
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2073
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2061
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1794
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      151
      1303
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1162
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1120
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1039
    Aihe