Miten on miehet?

miksinäin

Miten se voi olla niin, että muutaman kilon ylipaino voi estää parisuhteen? Että pari istuessa muodostuvaa vatsamakkaraa on miehelle ylitsepääsemätön ällötys ja syy heivata nainen, oli hän luonteeltaan millainen sitten tahansa.
Miten sitten nään jatkuvavasti tuolla pariskuntia, joissa nainen on jopa suorastaan ylipainoinen, mutta vierellään kulkee kuitenkin mies? Onko mies siinä joutunut nalkkiin niin, että tutustunut ensin laihaan naiseen, ja nainen sitten lihonutkin kun on jo sitoutuduttu esim. yhteisen talolainan muodossa?
Oma painoindeksini on 24. Tosin sitä nostaa se, että olen kuusi vuotta treenannu raskaasti painojen kanssa ja lihasmassaa löytyy ja näkyy. Eli rasvaa ei ole niin paljoa, kuin painoindeksi antaa olettaa. Silti, koska olen aikoinaan synnyttänyt kolme lasta, on vatsani tietysti erilainen kuin synnyttämättömällä naisella. Kaikesta liikunnasta ja ruokavaliosta huolimatta (laadittu ammattilaisen toimesta). Ja kun istun, niin vatsassani siis näkyy ylimääräinen nahka ja rasvaakin. joka ei siitä lähde vaikka olisin kuinka "fittness".
Tämä on miehille ylitsepääsemätön asia. Kun ei ole sitä pyykkilautavatsaa. Että näkevät näkyvää rasvaa kropassa. Oikein vatsamakkaran kun istun.
Miten se voi estää parisuhteen? Mikä mahamakkarassani on se, joka romuttaa yhteisen elämän, henkisen yhteyden toiseen, yhteenkuuluvuuden tunteen, rakastamisen?
Tämä siis, vaikka mies itse ei edes treenaa.

55

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa, no ei ehkä pelkstään ne vatsamakkarat, keromasi mukaan:

"Oma painoindeksini on 24. Tosin sitä nostaa se, että olen kuusi vuotta treenannu raskaasti painojen kanssa ja lihasmassaa löytyy ja näkyy. Eli rasvaa ei ole niin paljoa, kuin painoindeksi antaa olettaa. Silti, koska olen aikoinaan synnyttänyt kolme lasta, on vatsani tietysti erilainen kuin synnyttämättömällä naisella. Kaikesta liikunnasta ja ruokavaliosta huolimatta (laadittu ammattilaisen toimesta). Ja kun istun, niin vatsassani siis näkyy ylimääräinen nahka ja rasvaakin. joka ei siitä lähde vaikka olisin kuinka "fittness"."

Olet tehnyt itsestäsi kuulamörssärin ja jännälle miehelle/jännille miehille kolme lasta, voisikohan myös nuo seikat vaikuttaa siihen ettei miehet halua parisuhdetta?

• miksinäin

Väärin. On aina yhtä ikävää lukea näitä ankeita kommenttejasi :( Annat itsestäsi oikein luontaantyöntävän kuvan. Kuule, ei naisesta tule tuosta vaan "kuulamörssäriä" vaikka kuinka treenaisi. Et tiedä ollenkaan mistä puhut :D :D

• miksinäin kirjoitti:

Väärin. On aina yhtä ikävää lukea näitä ankeita kommenttejasi :( Annat itsestäsi oikein luontaantyöntävän kuvan. Kuule, ei naisesta tule tuosta vaan "kuulamörssäriä" vaikka kuinka treenaisi. Et tiedä ollenkaan mistä puhut :D :D

Niin, minusta taas on ankeaa että naiset ihan itse haluaa poistaa naisellisuuden itsestään treenaamalla itseään "äijiksi", se on ihan turhaa ja lapset taas, se on fakta ettei kukaan oikein mielllään toisen miehen lapsia halua.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin, minusta taas on ankeaa että naiset ihan itse haluaa poistaa naisellisuuden itsestään treenaamalla itseään "äijiksi", se on ihan turhaa ja lapset taas, se on fakta ettei kukaan oikein mielllään toisen miehen lapsia halua.

Ei aina tarvitse treenatakaan; toiset ovat rakenteeltaan atleettisia ja lihakset kehittyy helpommin jos esim. teet käsillä keskiraskasta työtä. Ei sitä silti "äijiksi" tavoitella. Niih..

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei aina tarvitse treenatakaan; toiset ovat rakenteeltaan atleettisia ja lihakset kehittyy helpommin jos esim. teet käsillä keskiraskasta työtä. Ei sitä silti "äijiksi" tavoitella. Niih..

Niin mutta sekin on eri juttu jos töiden vuoksi kehittyy, se on ihan ok kun ei ole kuitenkaan tietoista äijämäisyyden hakemista äijämäisyyden vuoksi kuten Ap kertomansa mukaan "osin sitä nostaa se, että olen kuusi vuotta treenannu raskaasti painojen kanssa ja lihasmassaa löytyy ja näkyy. "

• kilttimieskilttimies

Turpa kiinni.

Ylipainoinen, kunnollinen, työtön ja kiltti mies ei kelpaa edes ylipainoisille naisille sitäkään vertaa.

• HyiLäskitYök

Jaa a. Sano sinä sitten miksi nettideiteillä ainoastaan ne ylipainoiset läskit naiset laittavat viestiä mutta muut ovat hiljaa? Itse olen urheilullinen mies ja haluan edes tavan kropan omaavan naisen joita on suurinosa deittien naisista sanotaanko 8/10. Silti vain tuo 20% lihavat ovat ainoita jotka ovat olevinaan kiinnostuneita. Normi painoiset ovat hiljaa.
      Tästä voi vetää vaan yhden johtopäätöksen. En sitten kelpaa periaatteessa kenellekään naiselle mutta kun läskit naiset ovat huomanneet että eivät kelpaa niille kärkikastin jännämiehille vaan tavis vartalot kisaavat heitä vastaan on läskien kiinnostuttava edes jostain. Eli olen siis ns paremmanpuutteessa kohde. Tästä syystä en kiinnostu läskeistä koska jos he olisivat hoikkia eivät he silloin kiinnostuisi minusta. Eli ei se läski minua rakastaisi saati välittäisi mutta kun edes joku pitää saada. Em syistä annan pakit joka ainoalle läskille.

• Voinee olla, ettet menesty naismarkkinoilla ylipäänsä siksi, että olet täynnä itseäsi. Naiset ovat fiksuja, ei heille bodaamalla trimmattu luuseri kelpaa. Hyvät geenit ovat kysyttyjä, mutta niitä et harjoittelulla saa aikaan.

• puhupussiin
        rennostiM kirjoitti:

Voinee olla, ettet menesty naismarkkinoilla ylipäänsä siksi, että olet täynnä itseäsi. Naiset ovat fiksuja, ei heille bodaamalla trimmattu luuseri kelpaa. Hyvät geenit ovat kysyttyjä, mutta niitä et harjoittelulla saa aikaan.

Noniin haukut siis ne lihavat naiset ei fiksuiksi samalla, kun toisessa viestissäsi heitä kehut xD
        KaksiNaismoralismi kukkii ;D

• puhupussiin kirjoitti:

Noniin haukut siis ne lihavat naiset ei fiksuiksi samalla, kun toisessa viestissäsi heitä kehut xD
        KaksiNaismoralismi kukkii ;D

<<...haukut siis ne lihavat naiset ei fiksuiksi...>>

Lukutaitosi on puutteellinen. Olen pitänyt heitä, ja pidän edelleen niin fiksuina, että sinun ei tarvitse ollenkaan pelätä heitä. Kaikenlaiset naiset ovat suloisia.

• vieläkinenemmänpussiin
        rennostiM kirjoitti:

<<...haukut siis ne lihavat naiset ei fiksuiksi...>>

Lukutaitosi on puutteellinen. Olen pitänyt heitä, ja pidän edelleen niin fiksuina, että sinun ei tarvitse ollenkaan pelätä heitä. Kaikenlaiset naiset ovat suloisia.

Älysi on puutteellinen. Jos "läskit" ovat lääpällään em miehen perään, niin itse taas sanot, että hänen naismenestyksensä puute johtuu fiksuista naisista, jotka jättävät hänet rauhaan. Lihavat ei jätä=Lihavat ei fiksuja.
        Varsinainen idiootti se olet sinäkin kaksinaismoralismeinesi.

• vieläkinenemmänpussiin kirjoitti:

Älysi on puutteellinen. Jos "läskit" ovat lääpällään em miehen perään, niin itse taas sanot, että hänen naismenestyksensä puute johtuu fiksuista naisista, jotka jättävät hänet rauhaan. Lihavat ei jätä=Lihavat ei fiksuja.
        Varsinainen idiootti se olet sinäkin kaksinaismoralismeinesi.

Älä pane päätelmiäsi minun suuhuni muka sanominani lauseina. Sinä itse sanot, että vain "läskit" vastaavat sinulle. Minä en ole niin sanonut, enkä sano. Olen sanonut, että naiset ovat fiksuja ja ihania.

Asia on puoleltani loppuunkäsitelty.

• Vika ei ole sinussa, vaan miehessä. Vain muutamat miehet moittivat naisia lihaviksi. Lukuunottamatta murrosikäisiä poikia, jotka itsekin ovat vielä melko ohuita, miehet katsovat mieluummin pulskahkoja tyttöjä.

Kaksi asiaa ovat ylivoimaisesti tärkeimpiä, 1. herttainen luonne ja 2. suloinen vittu. Mutta jälkimmäinenhän on sekä pulskilla että ohuilla naisilla. Siis miehen on syytä kiinnittää huomiota ennen kaikkea luonteeseen.

• lkllllll

Sulta puuttuu kokemus naisten parissa. Tämäkin aloittajanainen etsii 100 % varmasti juuri niitä halutuimpia miehiä, ei tavallista ja sitten täällä itkee kun miehille ei kelpaa.

Jos kysyttäisiin ap,ltä millaisia miehiä etsii niin rehellistä vastausta tuskin tulisi nyt joten turha kysyä. Sanotaan siis näin että kurkottaa kuuta taivaalta ja kuvittelee että vatsamakkarat on esteenä sille.

• lkllllll kirjoitti:

Sulta puuttuu kokemus naisten parissa. Tämäkin aloittajanainen etsii 100 % varmasti juuri niitä halutuimpia miehiä, ei tavallista ja sitten täällä itkee kun miehille ei kelpaa.

Jos kysyttäisiin ap,ltä millaisia miehiä etsii niin rehellistä vastausta tuskin tulisi nyt joten turha kysyä. Sanotaan siis näin että kurkottaa kuuta taivaalta ja kuvittelee että vatsamakkarat on esteenä sille.

Kommmenttisi sisältää niin monta hypoteettista oletusta, että siihen on mahdotonta ottaa kantaa. On tunnettua, että ihminen kertoo helpommin hyväksyttävän syyn, vaikka todellinen onkin toinen, mutta emme voi tietää varmuudella.

<<Sulta puuttuu kokemus naisten parissa.>>

Tämänkin tiedon lienet lukenut katosta.

• lkllllll
        rennostiM kirjoitti:

Kommmenttisi sisältää niin monta hypoteettista oletusta, että siihen on mahdotonta ottaa kantaa. On tunnettua, että ihminen kertoo helpommin hyväksyttävän syyn, vaikka todellinen onkin toinen, mutta emme voi tietää varmuudella.

<<Sulta puuttuu kokemus naisten parissa.>>

Tämänkin tiedon lienet lukenut katosta.

Sanopas miksi ap ei ole kommentoinut siihen mitään millaista miestä etsii? Siksi koska osuin oikeaan.

"vain muutamat miehet moittivat lihaviksi" Luitko tuon katosta vai tuossako on tietämyksesi?
        Suurin osa miehiä moittii naisia lihaviksi koska se on totta, naiset kuvittelevat olevansa hoikempia.

S24 treffipalstalla pisti silmään "sisusanna" kuvasta näkee heti että on tukeva, vartalo ja kädet lihavan ihmisen. Silti profiilissa ilmoittaa olevansa hoikka??? Koska kuvittelee olevansa hoikka.

• Sie oot törmänny niihin sankareihin, joille ne masumakkarat ja pieni ylipaino on liikaa.

Ei kaikki niistä nipota. ☺️

• Kiva kuulla. Itse asiassa itse olen ainakin kaverina kiinnostunut 26/27-vuotiaasta naisesta, jolla on lievä masumakkara. Valitettavasti itsellänikin on sellaisen alku. Sen takia olen 4 kuukautta syömättä sokeria ja kävelen sinä aikana lähes joka paikkaan. Lisääntynyt liikunta ja sokerin poisjättäminen pitäisi poistaa oman makkaran alun.

Itselläni tässä pienen masumakkaran naisessa kiinnostaa kaveruus. Olen jo sattumalta tutustunut tämän naisen äitiin, joka tuli juttelemaan kanssani, kun oli nähnyt tyttärensä seurassa aikaisemmin, ehkä montakin kertaa.

Mitäs kuuluu?

• Pillujen--asiantuntija

Ei se ole niin. Tapailetko niitä top 10 miehiä, et ole top 10 miehen tasoinen joten mies sitten ei halua sinua. Sun tasos on ätmi eikä ätmejä haittaa sun läskit.

• Pillujen--asiantuntija

Että nainen kehtaakin väittää ettei kelpaa miehille. Tässä maassa olisi heti satoja tuhansia miehiä joille kelpaat mutta olet taas niitä"muka nätti naisia" että miehet antaa pakkeja,.

• Neititiukkapipoton

Terve!
      Mitä tarkoittaa noi ätmit?
      Kysyy siis kymppikiloo ylipainoinen, vähä persjalkanen, harvoin kampaajalla käyvä, ei ihan terve ja jotakin muutakin puutetta saaattaa olla jonkun muun kun mun mielestä.... MITÄ SITTEN??
      Kesäterveisin Suloinen pikkumuija, joka on persoonallinen, iloinen, monenlaista huumoria tahdikkaasti ymmärtävä, Seksikäs, reipas, normaali ja tukka on aina kauniisti :)) ja siis niin paljon muuta!! Esim.tulee loistavasti toimeen ihan omalla työllään, sekin on niin ihanaa , oikeesti!!

• miksinäin

Aivan sama mitä tänne kirjoittaa, samaa pask*aa tulee niskaan joka ikinen kerta näiltä laasasilta :D :D
      RennostiM on ainoa jolla täällä järki päässä. Sääli etten häntä voi oikeassa elämässä tavata.

• punaisetvsvalkoiset

Olet niinsanotusti poliittisella kentällä. Kuulut siis palstan punavihreään kuplaan eli olet valinnut poliittisen puolesi täällä. Palsta on muutenkin kuin joku eduskunta pienois koossa. On vasemmisto ja oikeisto. Siniset ja punaiset. Olet itse siis feminismillä ja valkoritaroinnilla pääsi sekoittanut toisen puolen kannattaja joka näkee kaiken hyvän vain sinun puolellasi olevissa toista puolta haukkuvissa persoonissa.
        Voin sanoa samaa täältä poliittisesti toiselta puolelta.
        Ihan sama mitä tänne kirjoittaa sinkkumiehen elosta niin aina joku kaltaisesi feministi tai palstan naisia nuoleskeleva valkoritari tulee dissaamaan kaiken ajatelmani nurinkurin kuinka väärässä olen kaikessa ja kuinka täysin väärin koen asiat jotka toiset ihmiset minua kohtaan tuottavat.
        Kuten sanottu tänne palstalle tulevat jaetaan kuten sata vuotta sitten punaisiin ja valkoisiin. Jokaisella on omat hihamerkkinsä ja jokainen eri puolelta on sodassa toista vastaan. Tällä palstalla on yhden käden sormin laskettavissa ne muutama henkilö jotka ovat neutraaleja kummallekin puolelle. Henkilöitä mainitsematta jokainen täällä vähän pidempään mellastanut ne tietää. Muuten jokainen on puolensa valinnut.

• Nikille miksinäin

Kiitän ystävällisistä sanoistasi!

Agendani on aika yksinkertainen. Pyrin tiedollisella puolella edistämään luonnontieteitten tuntemusta ja ilmiöiden selittämistä siltä pohjalta sekä ideologisella puolella vapaamielisyyttä. Kumpikaan ei näytä toistaiseksi olevan täällä suuressa suosiossa. Täytyy myöntää, että on ilo saada joskus tunnustustakin. :-)

• sakarrri

Eli ainut joka mielisteli sua, sitäkö kaipaat? Totuutta et halua kuulla.
        Mistäs tiedät millainen mies on kyseessä, varattu on mutta onko lihava? Taitais sun kehut loppua siihen jos olisikin lihava ja liian vanha.

• hgtyuj

jaa, siis yksi mies antoi pakit, ja nyt kaikki miehet on taas perseestä.
      No jos syyksi ilmoitettiin oksettava ulkonäkö, niin ET HALUA TIETÄÄ TOTUUTTA.

• 468uyetu46jwrtjwr

Ei se estäkään, ainakaan normaaleille miehille. Mutta raaempaa se on päinvastoin, ettei läski mies naisille kelpaa mutta läski nainen kyllä miehille.

• mieheneloeihelppoa

Siksi koska naiset ovat pinnallisempia kuin miehet. Heidät opetetaan jo lapsina siihen että "sitten kun tuot sen komean pojan näytille niin" Heistä koulitaan myös elitistisempiä. "Meidän Annikan poikaystävä se menikin oikeustieteelliseen" "Meidän Annikan mies se menikin reserviupseerikouluun"
        Tavan rivimiehiä ja duunareita pidetään tässä kapitalistisessa yhteiskunnassa mitäänsanomattomina mies kanditaatteina naisille vaikka silti suurinosa on tuota ryhmää. No siitä johtuen kai viisimiljoonainen kansamme omaakin 500 000 sinkku miestä.

• Naisten höpinöitä..

Minua ei ainakaan haittaa jos on vatsa makkaroita.. :D

Naisten pitääkin olla vähän pyöreitä.

Ei ole kiva jos lihakset näkyy.

• Muutama kymmenen kiloa voisi estää

• Kaisanoasaa

Mennää heti panemaan. Minulle kelpaa jos olet vähänkin pullukka tai enemmänkin pullukka. Eikö sulle kelpaa samantasoiset rumat miehet vai?

• No sinäpä sen sanoit...Näet jokapuolella ylipainoisia naisia ja he ovat parisuhteessa, eli mitä siitä voi päätellä?.........---> Syy lienee jossain toisaalla.

• Mitenkähän minusta tuntuu, että kun aloittaja nyt käy salilla istuskelemassa, niin hän sitten kuvittelee saavansa sellaisen timmin treenatun miehen...
        Veikkan ettei kauheasti ole näitä tavanmiehiä ja tasoisiaan miehiä lähestynyt.

• 34trwef234rf
        CamelBoots kirjoitti:

Mitenkähän minusta tuntuu, että kun aloittaja nyt käy salilla istuskelemassa, niin hän sitten kuvittelee saavansa sellaisen timmin treenatun miehen...
        Veikkan ettei kauheasti ole näitä tavanmiehiä ja tasoisiaan miehiä lähestynyt.

Siis ne hoikat/urheilulliset miehet jotka ottavat läskin naisen aiheuttavat naisten nirsoilun, miksei palstalla heitä haukuta vaikka hehän juurikin kaivavat kuoppaa muiden miesten alta?

• tarkastelepa
        34trwef234rf kirjoitti:

Siis ne hoikat/urheilulliset miehet jotka ottavat läskin naisen aiheuttavat naisten nirsoilun, miksei palstalla heitä haukuta vaikka hehän juurikin kaivavat kuoppaa muiden miesten alta?

Siksi koska oli asia miten tahansa, se käännetään täällä aina naisten syyksi. Se on oikeastaan jo huvittavaa kun on palstaa pidemmän aikaa seurannut. :D

• 123456789000000
        tarkastelepa kirjoitti:

Siksi koska oli asia miten tahansa, se käännetään täällä aina naisten syyksi. Se on oikeastaan jo huvittavaa kun on palstaa pidemmän aikaa seurannut. :D

Niin jos nykyään miehet ovat sen verran epätoivoisia että pariutuvat ns. alaspäin niin voiko siinä naista syyttää että ottaa miehen kuka on palstan käsityksen mukaan häntä itseään tasokkaampi. Kyllä kait jokainen ottaisi sen paremman mallin missä asiassa vaan jos voisi valita.

• fffop
        123456789000000 kirjoitti:

Niin jos nykyään miehet ovat sen verran epätoivoisia että pariutuvat ns. alaspäin niin voiko siinä naista syyttää että ottaa miehen kuka on palstan käsityksen mukaan häntä itseään tasokkaampi. Kyllä kait jokainen ottaisi sen paremman mallin missä asiassa vaan jos voisi valita.

Näinhän ap yritti tehdä ja kun se ei onnistunut niin oletti että vatsamakkaroista jäi kiinni vaikka syy oli aivan toinen.

• 34trwef234rf kirjoitti:

Annas kun selitän pari asiaa........Ottaa parisuhteeseen/ elämänkumpaniksi tai hetken panoseuraksi on kaksi eri asiaa.

En usko, että kovinkaan moni sporttinen mies on kiinostunut 3 lapsen ylipainoisesta yksinhuoltajasta.
        Vääristymä syntyy lähinnä nettitreffeillä kun lukemattomat tasokkaatkin miehet lähestyvät näitä naisia käytännössä vain pano mielessään...Sitten nämä naiset olettavat, että koska tuo tasokas mies lähestyi häntä, niin se hänen taso on sitten se...No eihän se oikeasti ole.

Tästä syystä sitten naiset kiertävät kullikarusellissa nettitreffeillä ajopuuna ja ihmettelevät kun suhteet eivät kestä pidempään.

---> Kyllä mies parisuhteeseen hakee yleensä oman tasoistaan naista.

**Nettitreffeillä sen omantasoisensa naisen saaminen sitten onkin vaan helvetin haastavaa miehille, joten useimmat miehet sitten ikäänkuin välipalana sitä oikeaa odotellessa käyvät panemassa sieltä omaa tasoaan alempaa löytyviä helpompia naisia.

----> Nainen katsoo ylöspäin = Mies joutuu katsomaan alaspäin = Tästä syystä nämä deittipalstat soveltuvatkin lähinnä seksiseuran hakemiseen ja siihen kait niitä käytännössä useimmat käyttävätkin.

• 5687keyw56kwerykwryk
        CamelBoots kirjoitti:

Annas kun selitän pari asiaa........Ottaa parisuhteeseen/ elämänkumpaniksi tai hetken panoseuraksi on kaksi eri asiaa.

En usko, että kovinkaan moni sporttinen mies on kiinostunut 3 lapsen ylipainoisesta yksinhuoltajasta.
        Vääristymä syntyy lähinnä nettitreffeillä kun lukemattomat tasokkaatkin miehet lähestyvät näitä naisia käytännössä vain pano mielessään...Sitten nämä naiset olettavat, että koska tuo tasokas mies lähestyi häntä, niin se hänen taso on sitten se...No eihän se oikeasti ole.

Tästä syystä sitten naiset kiertävät kullikarusellissa nettitreffeillä ajopuuna ja ihmettelevät kun suhteet eivät kestä pidempään.

---> Kyllä mies parisuhteeseen hakee yleensä oman tasoistaan naista.

**Nettitreffeillä sen omantasoisensa naisen saaminen sitten onkin vaan helvetin haastavaa miehille, joten useimmat miehet sitten ikäänkuin välipalana sitä oikeaa odotellessa käyvät panemassa sieltä omaa tasoaan alempaa löytyviä helpompia naisia.

----> Nainen katsoo ylöspäin = Mies joutuu katsomaan alaspäin = Tästä syystä nämä deittipalstat soveltuvatkin lähinnä seksiseuran hakemiseen ja siihen kait niitä käytännössä useimmat käyttävätkin.

Aika usein näkee hoikkia/normaaleja miehiä lihavien naisten kanssa, eikä panoseuran kanssa kylillä käydä.
        Mutta vaikka ne "ytmit" jotka panevat rumempia naisia aiheuttaisivatkin naisten nirsoilun niin ei tällä palstalla heitä kritisoida. Jos kerran nainen saa itseään tasokkaammalta mieheltä niin pitäisikö heidän kieltäytyä ja antaa alempitasoisille, eihän siinä ole mitään järkeä.

• 5687keyw56kwerykwryk kirjoitti:

Aika usein näkee hoikkia/normaaleja miehiä lihavien naisten kanssa, eikä panoseuran kanssa kylillä käydä.
        Mutta vaikka ne "ytmit" jotka panevat rumempia naisia aiheuttaisivatkin naisten nirsoilun niin ei tällä palstalla heitä kritisoida. Jos kerran nainen saa itseään tasokkaammalta mieheltä niin pitäisikö heidän kieltäytyä ja antaa alempitasoisille, eihän siinä ole mitään järkeä.

Kyllä siinä on järkeä mikäli haluaa kestävän parisuhteen ja perustaa perheen..
        No useimmat naiset kyllä herää jossain vaiheessa.. Ensin rinkelöidään tasoaan ylempien kanssa ja sitten jossain vaiheessa hoksataan että se perhe ilmeisesti perustetaankin toisenlaisien miesten kanssa = Siinä vaiheessa nainen tyytyy yleensä omaan tasoonsa ja silloin se keskitason mieskin pääsee parisuhteeseen..Osa elättämään toisen miehen äpärä lapsia, osa jopa tekemään omia lapsia ja elämään haluttoman naisen kanssa keskinkertaista elämää.

• 5687keyw56kwerykwryk
        CamelBoots kirjoitti:

Kyllä siinä on järkeä mikäli haluaa kestävän parisuhteen ja perustaa perheen..
        No useimmat naiset kyllä herää jossain vaiheessa.. Ensin rinkelöidään tasoaan ylempien kanssa ja sitten jossain vaiheessa hoksataan että se perhe ilmeisesti perustetaankin toisenlaisien miesten kanssa = Siinä vaiheessa nainen tyytyy yleensä omaan tasoonsa ja silloin se keskitason mieskin pääsee parisuhteeseen..Osa elättämään toisen miehen äpärä lapsia, osa jopa tekemään omia lapsia ja elämään haluttoman naisen kanssa keskinkertaista elämää.

Miten se että nainen antaisi ns. alempitasoiselle miehelle takaisi paremman parisuhteen, ei se alempitasoisuus ole minkään tae. Palstaltakin jo näkee ettei ätmeillä ole mitään positiivista edes sanottavana, saati sitten oikeasti. Sitäpaitsi mitäs muuta sen ätmin/ketmin kanssa olisi muutenkaan kuin korkeintaan keskinkertaista, niin eikös silloin se mies ole juuri paikallaan?

• 5687keyw56kwerykwryk kirjoitti:

Miten se että nainen antaisi ns. alempitasoiselle miehelle takaisi paremman parisuhteen, ei se alempitasoisuus ole minkään tae. Palstaltakin jo näkee ettei ätmeillä ole mitään positiivista edes sanottavana, saati sitten oikeasti. Sitäpaitsi mitäs muuta sen ätmin/ketmin kanssa olisi muutenkaan kuin korkeintaan keskinkertaista, niin eikös silloin se mies ole juuri paikallaan?

Ei naiset anna koskaan itseään alempitasoiselle..Minähän sanoin ihan selvästi, että naiset lopulta tytyvät omaan tasoonsa = Silloin he saavat parisuhteen. Ei tämä ole rakettitiedettä.

• makkaroidenhyväksyjä

No minua ei haittaa, ja olen itsekin liikunnallinen.

ps. eihän haittaa jos olen sinua lyhyempi ja hintelämpi? Emme varmaankaan anna puuttuvien senttien häiritä kemioita?

• jhgjhgjjjjjjghj

Ihmiset ovat nykyään paljon tinderissä tms.

Sata ovea auki (tai vähintään raollaan) joka hetki, joten kenenkään kohdalle ei tule pysähdyttyä ilman megatunteita. Niitä syntyy harvoin. Poikkeuksena tietenkin ne, jotka "rakastuvat" koko ajan.

Pariutuminen on vaikeaa naisille JA miehille. Toki jonkun aina saa. "Ihan kivaan" vaan ei kannata tuhlata aikaa, koska silloin on koko ajan tyytymätön.

Keski-ikäiset miehet ainakin etsivät järjestään 10v itseään nuorempaa. Ovat niin itsenäisiä, että ovat ennemmin yksin kuin ikäistensä kanssa. Yhtä itsenäinen on moni nainenkin.

Tuskin pari ylimääräistä kiloa ketään haittaa.

• Ketä ne mahamakkarat oikeasti haittaa? Ovatko ihan ilmoittaneet, että mahamakkarat on se syy, ettei kiinnosta? Epäilen...

Ennemmin veikkaan, että sinua itseäsi ne haittaa??? Ja se vaikuttaa sinun käytökseen treffeillä epävarmuutena, joka taas näkyy toiselle jonain hälytyskellona. Minusta tämä on sitä kemiaa. Kummankin pitää hyväksyä ja luottaa itseensä, että voi jotain syntyä kahden ihmisen välille. Heti kun on jotain epäluuloja, epävarmuuksia puolin jos toisin, juttu karahtaa kiville.

Tutustu itseesi ja voit olla jossainvaiheessa varma itsestäsi sellaisenaan. Elä odota, että joku muu sinut nostaa pystyyn.

• Kun aloin seurustella vaimoni kanssa, kiinnitin ihastuksella huommiota juuri hänen pyöreään söpöön massuunsa. Minulle oli täydellinen yllätys, kun vaimoni kertoi, että tyttönä ollessa massu oli juuri ollutut hänen ukonäkönsä vaikein pala hyväksyä. Näin eri tavalla mies ja nainen voivat arvioida asiaa.

Kävimme usein saunassa toisten parien ja tyttöjen kanssa. Heillä oli kulma vitun ja laihan vatsan yhtymäkohdassa, mutta vaimollani linja jatkui kauniina kaarena vitusta vatsaan. Kovin kaunista.

Huvittavana piirteen havaitsimme häissämme, kuinka väki tuijotti vaimoni vatsaa luullen, että meillä oli pakkonaiminen, niin kuin silloin oli tapana sanoa.

• dppps

Itsehän luulit myös että nainen on raskaana kun ensi kerran hänet näit. Innostuit että jännämies pannut paksuksi, jees!
        Mutta lihavat tykkää usein lihavista.

• dppps kirjoitti:

Itsehän luulit myös että nainen on raskaana kun ensi kerran hänet näit. Innostuit että jännämies pannut paksuksi, jees!
        Mutta lihavat tykkää usein lihavista.

En ole tällaista kertonyt, enkä kerro, koska se on vain sinun mielikuvitustasi.

• Minusta tämä oli kiva tarina. Minä ainakin pidin sen sanomasta - saa olla vähän pyöreyttä ainakin naisessa. Itseäni ahdistaa miehenä se, että minulla on maha alku. Se näkyy vähän tiukassa kesän t-paidassa. Sen takia olen neljä kuukautta syömättä sokeria ja kävelen jokseenkin joka paikkaan, jotta paino tippuisi ja kessin alku häviäisi kokonaan. Teoreettisesti voisin jopa tiputtaa lähes 20 kiloa. Onneksi olen lähes kaksimetrinen ja vähän yli 100 kilon paino ei niin hirmuisesti näy. Mutta hävettää pieni makkara, kessin alku ja se, että ei ole mitään sixpackiä vaan rasvaa.

• Ätmi-

Miehellä ei saa olla mahamakkaroita. Läskit naiset vaatii tiukka kroppaista bodaajaa.

• Mietin.vaan

Samaa kuin edelliset sanon minäkin... jos törmäät vain sellaisiin miehiin joille muutamakin kilo on liikaa niin kyse on omasta miesmaustasi. Ettei vaan sattuisi olemaan niin että kaikki ne miehet joille asia ei ole ongelma ovat sellaisia, jotka eivät sinua sytytä? Sitten vaihtoehtoja on tasan kaksi: joko laihdutat unelmamiestesi haluamiin mittoihin tai laajennat miesmakuasi. Tai no, kolmas vaihtoehto tietysti on pysyä sinkkuna ja valittaa miesten kriteereistä.

• Päätäpyöritän

Voi hyvät hyssyköt sanon minä naisena..)

• toisinpainkin

Itse miehenä jouduin jätetyksi sen takia kun tuli liikaa kessiä, muija vielä sanoi että hän salillaan käydessään näkee hyväkroppaisia miehiä.

• koppp

Ja mitähän kessi tarkoittaa?

• kesssssssssi
        koppp kirjoitti:

Ja mitähän kessi tarkoittaa?

Ei ainakaan kevytsinkoa tässä yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      694
      2745
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1304
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1235
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      49
      1226
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1065
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      963
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe