https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808182201109969_u0.shtml
Se mikä tuossa on mielenkiintoista on valtava vinoutuma miesten ja naisten välillä:
Siellä missä on eniten miessinkkuja niitä on "alkaen" 77,2% asuntoväestöstä, luetelluissa kunnissa pienin lukema on 58,7%
Siellä missä on eniten naissinkkuja niitä on "alkaen" 55,6% ja jo toisessa alle 50% asuntoväestöstä, luetelluissa kunnissa pienin lukema on 32,6% ja
Sinkkuus on suorastaan räjähtänyt
65
1277
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Ihan selvästi miehet on liian rumia rumille naisille joten parisuhteita ei synny. Nelikymppinen nainen haluaa top 10 miehen eli sellainen seiväshyppääjän.
- yksinköhän
en haluaisi olla sinkku. haluaisin ystävän rinnalle. kohta 20 v yksin. olen yksinäinen. en kohta jaksa
- Faktaksi.todettu
Jaksa olla vielä 50 v sinkku, niin totut sinkkuuteen. Kokemuksella.
- 0ma0n
Sinä et tiedä miten mukavaa on oma kulta kainalossa lämmittämässä talvi-iltoina.
- Pillujen--asiantuntija
Tuossakin jutussa Anna valehtelee ettei 15 vuoteen miehet ole yrittäneet iskeä. Taitaa olla niin että miehet on kyllä kiinnostuneita mutta ei kelpaa samantasoinen ruma mies vaan anna antanut pakit jokaiselle samantasoiselle ja sitten yrittänyt niitä top 10 miehiä iskeä.
- tuppisuuna
ei voi yleistää mutta noita annoja on yllättävän paljon,kun miehen pitäisi rivien välistä lukea milloin nainen on sinusta kiinnostunut ja aloittaa puhekin vieressä vilkuilevalle,onko se niin kuin nainen tvssä sanoi että naiset eivät tee aloiteita jotta ei leimattaisi huoraksi,
- ÄtmiToteaa
Nainen noteeraa lähestymiset ja aloitteen tekemisen, jos sen tekee komea mies.
Ruman miehen aloitteiden tekemiset ja lähestymis yritykset nainen torjuu välittömästi antamalla pakit ja tylyttämällä: Älä häiritse mua, jätä mut rauhaan, painu vittuun siitä, seuraatsä mua, ala menee nyt, jätä mut rauhaan, ei kiinnosta,nyt on vähän kiire, en mä ehdi, mulla on töitä ja sitten tämä yleisin naisten käyttämä pakokeino: MULLA ON POIKAKAVERI/POIKAYSTÄVÄ , vaikkei olisikaan! - Kohtaamattomuus
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Ruman miehen aloitteiden tekemiset ja lähestymis yritykset nainen torjuu välittömästi antamalla pakit ja tylyttämällä: Älä häiritse mua, jätä mut rauhaan, painu vittuun siitä, seuraatsä mua, ala menee nyt, jätä mut rauhaan, ei kiinnosta,nyt on vähän kiire, en mä ehdi, mulla on töitä ja sitten tämä yleisin naisten käyttämä pakokeino: MULLA ON POIKAKAVERI/POIKAYSTÄVÄ , vaikkei olisikaan!Ne rumat lähestyvät naisia vielä vähemmän, tai jos nainen kiinnostuu, torppaa naisen, syystä tai toisesta.
Itsevarmat miehet lähestyvät, niitä nöttejä naisia, eivät vaatimattomia. - JossainMuualla
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Ruman miehen aloitteiden tekemiset ja lähestymis yritykset nainen torjuu välittömästi antamalla pakit ja tylyttämällä: Älä häiritse mua, jätä mut rauhaan, painu vittuun siitä, seuraatsä mua, ala menee nyt, jätä mut rauhaan, ei kiinnosta,nyt on vähän kiire, en mä ehdi, mulla on töitä ja sitten tämä yleisin naisten käyttämä pakokeino: MULLA ON POIKAKAVERI/POIKAYSTÄVÄ , vaikkei olisikaan!Unohdit, että nainen saattaa muuttua myös välittömästi lesboksi ätmin nähtyään.
Muuten melko kattava lista.
- 75l86e7tkletlekklty
Noissa tilastoissa puhutaan perheettömistä ja yksinasuvista, mikä ei ole sama kuin sinkku.
- NainenRuudunTakaa
Todellakin. Perheetön = lapseton. Eli osa miehistä ei asu lastensa kanssa/luopunut huoltajuudesta, siksi miehissä enemmä perheettömiä.
- viinamies
Alkoholinkäyttö on vähentynyt. Kun ihmiset eivät enää juo viinaa niin pariskuntia ei synny.
- trollikka
Kuules, ns. pakko avioliittoja ei enää nykyään solmita kovinkaan usein... paitsi lestadiolaisten ympyröissä, silloin kun se sopii kuvioihin.
Eikö täällä saa olla sinkku...
Vielä pitäs alkaa akan toilailuja kattelemaan. :Dvaltakunta kirjoitti:
Arvasin että olet vapaasta tahdosta sinkku😱
No mulla on sellanen periaate että en ala väkisin mitään suhdetta rakentamaan..
Sitä suhdetta alkaa tekemään mieli kun se soppeli nainen sattuu kohalle.
- hgjgjjhjhj
Otetaan maahamuuttajia miljoonittain kun suomalaiset ei lisäänny.
- d123d12312f3213f
mutta pelkästään miespuolisia
- ÄtmiToteaa
Kumma, kun jotkut vastustaa maahanmuuttoa. Ajatellaanpa, säästyy päivähoito,peruskoulu, lapsilisät ym. kuluja, kun otetaan aikuisia maahanmuuttajia.
Se on hirveä kuluerä mitä suomalaisen penskan kasvattamisessa työikäiseksi kuluu verorahoja.
500 000 maahanmuuttajaa nyt heti vaan Suomeen ja mielellään tuolta Aasiasta ja Lähi-idästä pakolaiset leireiltä maahanmuuttajille Suomeen ja tietenkin naispuolisia, että saadaan tasoitettu Suomen sinkkujakaumaa, jossa miehiä on monta kymmentä prosenttia enemmän sinkkuna.
Yksikään suomalainen nainen ei tarvitse olla tahtomattaan sinkku, mutta miehet joutuu, koska sinkkunaisia on paljon vähemmän, kuin sinkku miehiä.
Naiset ovat sinkkuna omasta tahdostaan, mutta miehet vastoin omaa tahtoaan, kun naisia ei riitä jokaiselle sinkku miehelle.
Mikä aloittajan mielestä on tässä asiassa niin ongelmana??
Johtuu varmasti siitä, että miehet jäävät helpommin asumaan maaseudulle ja pienemmille paikkakunnille, kun mitä naiset jäävät. Lisäksi myös isommissa kaupungeissa on luonnollisesti enemmän naisia, kun usein naisia on miehiä enemmän yliopistoissa ja korkeakouluissa. Nykyään myös monet pitävät sitä sinkkuutta mieluisampana valintana, kun huonoa tai keskinkertaista parisuhdetta.
Luulen että tämäkin aihe on taas otettu keskusteluun sen takia, kun harmitellaan vai sitä ätmien naisettomuutta.- 1231312d3123d
veikkaan että yksinäisyys on monelle se joka sukkaa. en tiedä miten et pysty asettumaan yksinäien asemaan, vai oletko jotenkin narsistinen esim
1231312d3123d kirjoitti:
veikkaan että yksinäisyys on monelle se joka sukkaa. en tiedä miten et pysty asettumaan yksinäien asemaan, vai oletko jotenkin narsistinen esim
Minä olen alkanut epäilemään että fdarkkis on jonkun naisen ylläpitämä trollihahmo, niin luontevasti aina tulee nuo naisia puolustavat & ätmejä mollaavat kommentit.
- 25875gkkc
Harmaaritari kirjoitti:
Minä olen alkanut epäilemään että fdarkkis on jonkun naisen ylläpitämä trollihahmo, niin luontevasti aina tulee nuo naisia puolustavat & ätmejä mollaavat kommentit.
Eikö naisia saisi puolustaa?
25875gkkc kirjoitti:
Kai sitä saa mutta silloin jos se puolustaminen on täysin yksipuolista ja kritiikitöntä naisia kohtaan se ei ole kovin uskottavaa.
- penisjavagina
Sinkkuus ratkeaa sillä, että nuoret miehet menevät rohkeasti yksin laivaristeilylle.
- kysykää.kaljulta
penisjavagina kirjoitti:
Sinkkuus ratkeaa sillä, että nuoret miehet menevät rohkeasti yksin laivaristeilylle.
Ainakaan darkkiksen kohdalla tuo ei ole toiminut, mutta sehän kun sitä onkin HC-ÄTMI niin siitähän se johtuukin. Eikä se sen Juice / SaSi-kaljunsa ja vakavimman tautiluokituksen HC-tason autiminsa asiaa ainakaan millään tavalla edistä. Kun edes ymmärtäisi olla hiljaa kun kukaan ei halua kuulla mitään tuollaisen HC-ÄTMIn viisastelua.
Harmaaritari kirjoitti:
Mä oon kirjoittanut täällä Suomi24-palstalla jo pidemmän aikaa. Samalla tavalla kyllä myös sä ja monet palstan miehet syyllistätte aina naisia ihan yhtä yksipuolisesti, että miten se poikkeaa mitenkään teidän mielipiteistänne?
Sitä paitsi, ei kai tässä aiheessa voi ketään sen suuremmin syyllistää, kun onhan sitä tänä päivänä paljon myös sinkkunaisia. Että ei ne kaikki sinkut ole aina vaan pelkästään miehiä ja varsinkin isommissa kaupungeissa niitä sinkkunaisia on jopa enemmän kun miehiä, kun naiset muuttavat miehiä innokkaammin isompiin kaupunkeihin.- JossainMuualla
25875gkkc kirjoitti:
Naisia ei saa puolustaa.
Ajatus naisten puolustamisesta on äärimmäisen loukkaava ja pitää sisällää patriarkaalisia komponentteja.
Naiset ovat täysin kykeneviä pitämään huolta itsestään ja sitä paitsi raiskaavathan suomalaisetkin.
- sitkusinku
Mä niin halun sinkuksi. Trendiin mukaan!
No mutta eiköhän tämä ole evoluution tulosta vähentää kansaa kun kumppania etsitään täydellistä itsekkyys karsii ja lopputulos ei lapsia.
jokaisella ihmisellä on heikkouksia.
Sinä harmaaritari tykkäsit rinnakkaista kokkaajista naisista ukkoseni tykkäsi myös enemmän puhein mutta ei se lisääntynyt.
Nyt mietitään muuttoa vesilaskulliseen asuntoon ja ukon ilkiä nauru päälle kun emäntä joutuisi olemaan vaan hänen tahdon seipään varassa kärventää harmaita hiuksia.
Miten ihmeessä te miehet olette niin julmia- 123d1321d3d
Ei kaikki miehet ole julmia. Evoluution toisella kääntöpuolella on myös halu selviytyä jopa muiden kustannuksella. Tämä tarkoittaa muiden lisääntymisen estämistä oman takaamiseksi. Esim sodan avulla. Siksi en uskokkaan evoluution vaan raamatun sanaan.
123d1321d3d kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole julmia. Evoluution toisella kääntöpuolella on myös halu selviytyä jopa muiden kustannuksella. Tämä tarkoittaa muiden lisääntymisen estämistä oman takaamiseksi. Esim sodan avulla. Siksi en uskokkaan evoluution vaan raamatun sanaan.
Se sanalla tarkoita peiton heiluntaa ettei heti vääristy hän on kyllä tehnyt lapsia ja paljon. Julmuus oli vain se että suihkuleikkikin on ohi ja joutuu säästää vettä.
Joudumme laajentamaan asuntoa lapsiemme takia että pääsimme asumaan pian viisiossa.
Puhun liikaa pronomineilla anteeksi etten puhunut suoraan. Kyllä itsekkyys karsii jälkipolven sota on itsekkyydestä johtuvaa.- trolli
valtakunta kirjoitti:
Se sanalla tarkoita peiton heiluntaa ettei heti vääristy hän on kyllä tehnyt lapsia ja paljon. Julmuus oli vain se että suihkuleikkikin on ohi ja joutuu säästää vettä.
Joudumme laajentamaan asuntoa lapsiemme takia että pääsimme asumaan pian viisiossa.
Puhun liikaa pronomineilla anteeksi etten puhunut suoraan. Kyllä itsekkyys karsii jälkipolven sota on itsekkyydestä johtuvaa.lapin hirmu nussii aivot pellolle
No tuohon kyllä toteaisin että vaikka tee vaan vesilaskua ihan rauhassa, ei se nyt sfääreihin kuitenkaan nouse varmaan ja jos ukonrutjake alkaa valittamaan vihjaise että pitää alkaa sitten etsimään muualta suihkupaikkaa jos tuo niin kovin kallista on niin eiköhän se hiljene. Luulis oikeesti olevan hänen tyytyväinen jos sinä oot ja tuskin ne vesilaskut kuitenkaan ihan koko taloutta kaataa.
trolli kirjoitti:
lapin hirmu nussii aivot pellolle
Se ei ole mikään hirmu🧐
Aina pitää ilkeillä. Onneksi hänen pyhättönsä kuuluu sille oikealle.Harmaaritari kirjoitti:
No tuohon kyllä toteaisin että vaikka tee vaan vesilaskua ihan rauhassa, ei se nyt sfääreihin kuitenkaan nouse varmaan ja jos ukonrutjake alkaa valittamaan vihjaise että pitää alkaa sitten etsimään muualta suihkupaikkaa jos tuo niin kovin kallista on niin eiköhän se hiljene. Luulis oikeesti olevan hänen tyytyväinen jos sinä oot ja tuskin ne vesilaskut kuitenkaan ihan koko taloutta kaataa.
Taidan kyllä pidättäytyä suurimmasta ilosta, jos joskus tai edes päästäis muuttaa kun ei ole meistä kiinni pääseekö muuttaa vaan vuokran antajasta.
Se olisi vaan 200m päässä
Ei mahdu enää 4 kerrossänkyä yhteen huoneeseen ja tuo yksi tarvitsee kohta oman huoneen.valtakunta kirjoitti:
Taidan kyllä pidättäytyä suurimmasta ilosta, jos joskus tai edes päästäis muuttaa kun ei ole meistä kiinni pääseekö muuttaa vaan vuokran antajasta.
Se olisi vaan 200m päässä
Ei mahdu enää 4 kerrossänkyä yhteen huoneeseen ja tuo yksi tarvitsee kohta oman huoneen.No muuttomatka ainakaan ei ois paha mikä kyllä hyvä juttu, saa melkeen kantamalla tavarat vietyä. Joo, kyllä sitä tilaa varmaan saa olla kun lapset kasvaa niin aina vaan enemmän sitten tarvii.
Harmaaritari kirjoitti:
No muuttomatka ainakaan ei ois paha mikä kyllä hyvä juttu, saa melkeen kantamalla tavarat vietyä. Joo, kyllä sitä tilaa varmaan saa olla kun lapset kasvaa niin aina vaan enemmän sitten tarvii.
Joo ja koulumatka ei olisi turvaton ja olisi omaa pihaa.
Oon ihan häkeltynyt vauvan taidoista. 6kk ja kävelee tukia pitkin. Vau sivulla ikäkehityksen mukaan kääntyy vasta vatsalle ja 5kk vasta oppinut kannattelemaan päätän.
Se varmaan kohta kävelee.
https://www.vau.fi/vauva/kuukausi-kuukaudelta/6-kuukautta/
Toivotaan että puhe lähtee hyrräämään
💕🌸💕🌸💕🌸valtakunta kirjoitti:
Joo ja koulumatka ei olisi turvaton ja olisi omaa pihaa.
Oon ihan häkeltynyt vauvan taidoista. 6kk ja kävelee tukia pitkin. Vau sivulla ikäkehityksen mukaan kääntyy vasta vatsalle ja 5kk vasta oppinut kannattelemaan päätän.
Se varmaan kohta kävelee.
https://www.vau.fi/vauva/kuukausi-kuukaudelta/6-kuukautta/
Toivotaan että puhe lähtee hyrräämään
💕🌸💕🌸💕🌸Hyvinhän tuo tuntuu oppineen, varmaan osittain vaikuttaa kun on sisaruksia niin niistä saa mallia ja tavoitetta pyrkiä samaan niiden kanssa. Joo, hyvin menee varmaan puheenkin kanssa jahka ehtii, kohta selittää jo ihan liikaakin :)
Harmaaritari kirjoitti:
Hyvinhän tuo tuntuu oppineen, varmaan osittain vaikuttaa kun on sisaruksia niin niistä saa mallia ja tavoitetta pyrkiä samaan niiden kanssa. Joo, hyvin menee varmaan puheenkin kanssa jahka ehtii, kohta selittää jo ihan liikaakin :)
Kyllä minä tue sitä paljon varsikin puhetta oon jo nyt tukenut. Pelkään että ” puhe jää jalkoihin” se on kyllä sanonta ollut meidän suvussa esikoinen käveli 8kk iässä mutta puhe pulputusta tuli vasta 3,5v iässä ja yksi vuotiaana kaikki yleensä jo höpisee.
Harmaaritari kirjoitti:
Hyvinhän tuo tuntuu oppineen, varmaan osittain vaikuttaa kun on sisaruksia niin niistä saa mallia ja tavoitetta pyrkiä samaan niiden kanssa. Joo, hyvin menee varmaan puheenkin kanssa jahka ehtii, kohta selittää jo ihan liikaakin :)
Toivotaan että tämä saa parhaimmat geenit😁
- Nomorefakeniceguys
Lisää sossun elättejä vaan, hienoa hienoa.. Not.
Eiku pahoittelut Kelan.. harkinnalla sit ylimenevät vesilaskut veronmaksajien iloksi. On siinä Suomen tulevaisuus.. Steri olis aiheellista kahden lapsen jälkeen tai maa täyttyy vajakeista lopulta.
Kaikki on aina muiden syytä kun sikiäminen ja vetelehtiminen muiden rahoilla opetetaan jo äidinmaidon mukana. Pelkona ettei vaan aio ikinä työelämään ykskään joutua. Nomorefakeniceguys kirjoitti:
Lisää sossun elättejä vaan, hienoa hienoa.. Not.
Eiku pahoittelut Kelan.. harkinnalla sit ylimenevät vesilaskut veronmaksajien iloksi. On siinä Suomen tulevaisuus.. Steri olis aiheellista kahden lapsen jälkeen tai maa täyttyy vajakeista lopulta.
Kaikki on aina muiden syytä kun sikiäminen ja vetelehtiminen muiden rahoilla opetetaan jo äidinmaidon mukana. Pelkona ettei vaan aio ikinä työelämään ykskään joutua.Ooppas sinä maailman kehityksessä jäljessä.taisit menettää yö unesi ihan hyvä .😂
- Ihanavapaus
Yksin on niin hyvä olla.
Ei kukaan lyö ja sano pahasti.
Vapaus tehdä mitä huvittaa. - viisvee
mies päättäjät eivät aja miesten asemaa millään tavoin toisin kuin naiset,
- hgbt656er
Kulttuurissa ei ole hyväksyttävää ajatella, että miesten huono-osaisuuden taustalla olisi rakenteellisia ja yhteiskunnallisia syitä. Vika halutaan nähdä aina vain miesyksilössä. Naisten suhteen menee toisin päin. Vika on silloin rakenteissa ja yhteiskunnassa, ei koskaan itse naisessa. Läskien naisten ongelmat johtuvat muka siitä, että yhteiskunnassa on rakenne- ja asennevikaa läskeihin suhtautumisessa. Laihduttamaan ei saisi olla keino vähentää läskiyden ongelmia. YLE:llä oli jokin mainoskampanjakin läskeyden normalisoimiseksi ja hyväksymiseksi sekä laihduttamisen lopettamiseksi.
Todella moni suomalainen ei edes tiedä, että poikia syntyy Euroopassa 105-140 sataa tyttöä kohti. Tämä on kaikista oleellisin miesten ongelmien lähde, kun sota ei vie enää miehiä. Georgiassa, Armeniassa, Azerbaidžanissa, Kosovossa, Makedoniassa, Montenegrossa, Serbiassa ja Albaniassa syntyy eniten poikia suhteessa tyttöihin, koska poikalapsia suositaan ja nykytekniikka mahdollistaa sikiön sukupuolen selvittämisen ja abortin (laillisen tai laittoman) voi tehdä. Noista maista tulee EU-Eurooppaan ylijäämämiehiä perusteettomina turvapaikanhakijoina. Nuo maat kuuluvat Euroopan epävaikaimpiin, koska vihaisia ja turhautuneita sinkkumiehiä on joka paikka täynnä.
Miksi lesbopareilla näkee paljon useammin poikavauvan kuin tyttövauvan? Koska keinohedelmöitysmenetelmissä syntyy enemmän poikia kuin luonnollisesti. http://www.dailymail.co.uk/health/article-1316079/IVF-skews-ratio-boys-girls.html
- AnaaliMaija_
Oleskelulupa yms asioista päättävät naiset pitää huolen että salamia on tarjolla jopa pakotettuna.
- kullinlutkuttajat
Sehän on se kyltymätön Tumman Kullin Himo™, ja jahka on saatu salamia ineen, niin sitten mennään toisen karvaranteen tykö ja aletaan tinkaamaan että tarvii saada muutakin salamia eli pitsaa. Ettei vain pääse vahingossakaan laihtumaan ja että jaksaa istua sillä levenevällä perseellä koko viikon sekä tehtailla MaTu hakemuksia lisää.
- Masentunut
Iltalehti: "Asuntoväestöön kuuluvat varsinaisissa asunnoissa vakinaisesti asuvat henkilö eli laitoksissa asuvat tai asunnottomat eivät kuulu asuntoväestöön."
Esim. mielisairaaloiden asukkaat ja asunnottomat ovat lähes pelkästään yksinäisiä miehiä. Todellisuudessa asiat ovat vielä huonommin kuin Iltalehden taulukoita tutkimalla näyttää, koska nämä ryhmät eivät ole tilastossa mukana. Suurimpana ryhmänä turvapaikanhakijat ja kielteisen saaneet eivät näy vielä missään Tilastokeskuksen väestötilastossa, samoin kuin turistit.
Iltalehden taulukot perustuvat Tilastokeskuksen tilastoihin, joita minä olen lukenut jo vuosikausia ja täälläkin vuosien saatossa kirjoittanut niistä. Asiassa ei ole mitään uutta. Tilanne pahenee koko ajan, kun maahanmuutto lisääntyy.- 123123123123
Mutta ei tilastoissa lasketa sinkkuja vaan yksin asuvia ja perheettömiä, aivan yhtä hyvin se asunnotonkin voi olla parisuhteessa.
- Nainen39vee
Artikkelissa puhutaan yksin asuvista, mutta kaikki yksin asuvat eivät ole sinkkuja. Ja jotkut sellaiset voivat olla sinkkuja, jotka eivät asu yksin - esim. kommuunissa asuvat tai lasten kanssa asuvat. En tiedä, pitääkö paikkansa, mutta veikkaisin, että naiset saattavat asua hieman useammin kommuunissa kuin miehet.
Aika pieni osa kuitenkin, montako kommuunia Suomessa on, kymmenen? Entäs vokit sitten? niissä asuu kymmeniäå tuhansia nuoria miehiä eikä nekään varmaan näy tuossa yksin asuvina, miesreserviä siis löytyy ja lisää roudataan koko ajan. eikös sitä taas sesmmoista sadan tuhannen naaman pompsia odotella ettei vaan pääse loppumaan panijatarjonta suomen naisilta.
- Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
Aika pieni osa kuitenkin, montako kommuunia Suomessa on, kymmenen? Entäs vokit sitten? niissä asuu kymmeniäå tuhansia nuoria miehiä eikä nekään varmaan näy tuossa yksin asuvina, miesreserviä siis löytyy ja lisää roudataan koko ajan. eikös sitä taas sesmmoista sadan tuhannen naaman pompsia odotella ettei vaan pääse loppumaan panijatarjonta suomen naisilta.
Kommuuneja on varsinkin isommissa kaupungeissa lukuisia! Nyt Kelan uusi asumistukiuudistus saattaa tosin vaikeuttaa esim. opiskelijoiden kommuuniasumista, mutta muuten sehän on varsinkin nuorempian 20-30 -ikäisten keskuudessa kohtalaisen yleinen tapa asua. Ei se kaikille sovi, mutta moni tykkää.
Vokit tuskin näkyvät, koska iso osa näistä asukkaista on väliaikaisia. Mutta jos Vokit näkyisivät, niin sehän vaan pienentäisi prosentuaalisesti sinkkutalouksien määrää ;) Ei tässä jutussa otettu kantaa siihen, saattavatko yksin asuvat panna jonkun kanssa, joten sisänsä tuo vokkeihin liittyvä pohdiskelu kuuluisi eri keskusteluun. - NainenRuudunTakaa
Harmaaritari kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on tosi yleistä asua kommuunissa ihan "aikuisenakin" eli vielä 30 ikävuoden paremmalla puolella. Ei olla välttämättä enää edes opiskelijoita. Asumiskulujen ja seuran takia niin asutaan. Sukupuolittain en tiedä kuin mutulla, mut oisko 2/3 naisia.
- Mika-L
Oikeastaan ei kannata muuttaa yhteen jos toinen on opiskelija ja toinen töissä. Opiskelija ei saa pahemmin rahaa kelasta jos kumppanilla on liikaa tuloja niin sitten joutuu elättää opiskeljaa. Meillä sellainen tilanne että tyttöystäväni on kirjoilla muualla että saa kelasta tuet mutta on mun luona yötä monesti viikossa. Rahan takia kannataa asua erillään kelan tiedoissa mutta ei ne tiedä että tyttöystäväni seurustelee.
- 7687568769875
Nykyään ihmiset haluavat asua omassa kämpässä vaikka olisivatkin parisuhteessa, on se sitten joko yksityisyyden tai byrokratian takia.
- ghghf554fg
Koskee molempia sukupuolia, eli vaikutus nollautuu! Edelleen se karu fakta jää, että nuoria naisia nyt vaan on olemassa maailmassa vähemmän kuin nuoria miehiä, erityisesti siellä, missä tyttöjä abortoidaan.
- HomoJeesus
Joo. Eiköhän kuitenkin ole selvää että 55% helsinkiläisistä yksinasujista on absoluuttisesti aika helvetisti enemmän kuin 77% puolankalaisista.
Miksi miehet ovat jääneet maaseudulle? Eihän siellä ole edes töitä. Eikä näemmä naisia.- 0nseMukavaa
Vaikka töitä ja vapaita naisia on toisella paikkakunnalla, avutonta nynnyä ei saa lähtemään äidin luota mihinkään.
Kyllä äitillä pitää päästä joka päivä käymään. - jokumies83
"Miksi miehet ovat jääneet maaseudulle? Eihän siellä ole edes töitä. Eikä näemmä naisia."
Kyllä niitä töitä saattaapi olla ja onkin, esim. metsäkonekuski ym. joita ei kaupungissa ole. Ja on maalla etua siinäkin kun ei ole seinänaapuria niin voi touhuta kaikenlaista rauhassa. Ainut puute siis on naisista joita ei ole vapaana juurikaan..
- Anonyymi
No perkele. Ei feikkejä, vaan aitoja ihmisiä, puhelinnumeroita eikä sähköposteja blokata. Imainen rekisteröityminen, 5 kredua ja päivän VIP jos nyt liittyy.
somedeitti piste kom
Ei ole kai vaikeeta. 5 kredun jälkeen voit olla vaikka offlinessä profiilissa nummero ja maili.
Eikä myöskään ketää tyrkytä sulle et lompsalle täytettä,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525