Pitääkö olla huolissaan?

storakuk

Jos on valtava penis?

42

573

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi.tuli.taloon

      Jos on kokovartalomulkku.

      • Kiitos nauruista.. 🤣


      • Heh, olla-verbin kaksinaisuutta.


      • No tätä ei ois pitänyt avata taivas varjele :D


    • No kuhan vaan muistaa lämmitellä pitkään..

      Kyllä se sinne uppoaa. :D

      • Ei mee tuo Wuun linkin takainen ilmestys. :D
        V.ttu meni yöunet...


      • Ei riitä sata vuottakaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei mee tuo Wuun linkin takainen ilmestys. :D
        V.ttu meni yöunet...

        Minä näin joskus aikaisemmin sen jutun jostain iltapäivälehdestä. Pitäisi olla tosissaan huolissaan, jos on tuolainen. Pienemmälle naiselle riittää sopivan mittainen? Minusta jotkut palvovat liiaksi pituutta. Itse olen 194 cm ja aamulla painoin valitettavasti 106,7 kiloa. Sen pituuttani en tänne sanon, mutta olen onnellinen siitä, että se on jokseenkin keskimittainen suomalainen, vaikka ensimmäisellä kerralla mittasin sen isoksi ihan mitan kanssa. Ehkä se keskimittainen on paras, miksi kannattaisi olla huolestunut, jos on todella iso?

        Mitäs meinaat tehdä nyt, kun meni yöunet? :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä näin joskus aikaisemmin sen jutun jostain iltapäivälehdestä. Pitäisi olla tosissaan huolissaan, jos on tuolainen. Pienemmälle naiselle riittää sopivan mittainen? Minusta jotkut palvovat liiaksi pituutta. Itse olen 194 cm ja aamulla painoin valitettavasti 106,7 kiloa. Sen pituuttani en tänne sanon, mutta olen onnellinen siitä, että se on jokseenkin keskimittainen suomalainen, vaikka ensimmäisellä kerralla mittasin sen isoksi ihan mitan kanssa. Ehkä se keskimittainen on paras, miksi kannattaisi olla huolestunut, jos on todella iso?

        Mitäs meinaat tehdä nyt, kun meni yöunet? :)

        Joudun varmaan soittamaan jollekin miehelle ellei palstamiehet riitä sitten

        (naurua)

        Olen järkyttynyt linkistä.
        Tuollaisella pahoinpidellään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joudun varmaan soittamaan jollekin miehelle ellei palstamiehet riitä sitten

        (naurua)

        Olen järkyttynyt linkistä.
        Tuollaisella pahoinpidellään.

        No naiset ovat todellisuudessa venyväistä sorttia. Kyllä melko iso vauva monelta läpi sieltä tulee? Sinä et taida olla koskaan ollut äiti, mutta pidät lapsista?

        Eiköhän pieni keskustelu auta unohtamaan tuollaiset momsterit! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No naiset ovat todellisuudessa venyväistä sorttia. Kyllä melko iso vauva monelta läpi sieltä tulee? Sinä et taida olla koskaan ollut äiti, mutta pidät lapsista?

        Eiköhän pieni keskustelu auta unohtamaan tuollaiset momsterit! :)

        Hahah, joo-o...

        Joo, en ole äiti enkä pidä lapsista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah, joo-o...

        Joo, en ole äiti enkä pidä lapsista.

        No, minä pidän lapsista. Monesti kirjoittelin Sönkkö/Zönggö/LadyZorro -nimisen täällä kirjoittajan kanssa lapsista. Siskoni silmäterät olivat jokseenkin tämän naishenkilön lasten ikäisiä. Siskon vanhin täyttää ennen joulu kuusi vuotta ja menee jo ensivuonna ekaluokalle. Niin se vain aika rientää. Mistä sinä pidät, jos et lapsista? Mikä on rakkain harrastuksesi?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, minä pidän lapsista. Monesti kirjoittelin Sönkkö/Zönggö/LadyZorro -nimisen täällä kirjoittajan kanssa lapsista. Siskoni silmäterät olivat jokseenkin tämän naishenkilön lasten ikäisiä. Siskon vanhin täyttää ennen joulu kuusi vuotta ja menee jo ensivuonna ekaluokalle. Niin se vain aika rientää. Mistä sinä pidät, jos et lapsista? Mikä on rakkain harrastuksesi?

        Joo toiset ovat lapsirakkaampia, joskus miehetkin enemmän kuin naiset. Mulla on jotenkin epämukava olo lasten kanssa. Ei tunnu luonnolliselta.

        Hevoset on ollu mun elämä. Isot, jalot, kauniit, voimakkaat hevoset.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo toiset ovat lapsirakkaampia, joskus miehetkin enemmän kuin naiset. Mulla on jotenkin epämukava olo lasten kanssa. Ei tunnu luonnolliselta.

        Hevoset on ollu mun elämä. Isot, jalot, kauniit, voimakkaat hevoset.

        Harrastat siis ratsastamista? Joillakin hevosilla taitaa olla isompi kuin tällä meksikkolaisella? Minustakin hevoset ovat kauniita. En ole koskaan kyllä ratsastanut, mutta kerran taidekoulussa tein grafiikkapiirroksen esteen ylihyppäävästä hevosesta. Jotenkin kiinnosti piirtää isoa jaloa kaunista ja voimakkaasti ponnistavaa hevosta. Olinko sen piirtäessäni jotain 15-vuotias. Silloin sain kuviksesta kympin. Lukiossa en saanut ensimmäisestä kurssista kymppiä, mutta muut meni hyvin. Pidätkö enemmän musiikista ja millaisesta musiikista?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Harrastat siis ratsastamista? Joillakin hevosilla taitaa olla isompi kuin tällä meksikkolaisella? Minustakin hevoset ovat kauniita. En ole koskaan kyllä ratsastanut, mutta kerran taidekoulussa tein grafiikkapiirroksen esteen ylihyppäävästä hevosesta. Jotenkin kiinnosti piirtää isoa jaloa kaunista ja voimakkaasti ponnistavaa hevosta. Olinko sen piirtäessäni jotain 15-vuotias. Silloin sain kuviksesta kympin. Lukiossa en saanut ensimmäisestä kurssista kymppiä, mutta muut meni hyvin. Pidätkö enemmän musiikista ja millaisesta musiikista?

        Yli kaksikymmentä vuotta. Hevosessa on herkkyys ja räjähtävä voima samassa paketissa, siinä on jotain alkukantaisen raakaa. Voisin katella tunteja niitä eläimiä..

        Hevonen on maailman kaunein piirrettävä, mutta myös haasteellinen; kaikki lihakset, symmetria, liikeradat, piirrän itse paljon. Lyijykynää, hiiltä...

        Parhaimpia ovatkin nuo laukka- ja estetilanteet, hienon työn olet tehnyt, toivottavasti olet säilyttänyt sen?

        Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen, mutta kyllähän se kantri hipsii kärjessä... :)

        P.s. Olen jo melkein unohtanut meksikolaisen (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yli kaksikymmentä vuotta. Hevosessa on herkkyys ja räjähtävä voima samassa paketissa, siinä on jotain alkukantaisen raakaa. Voisin katella tunteja niitä eläimiä..

        Hevonen on maailman kaunein piirrettävä, mutta myös haasteellinen; kaikki lihakset, symmetria, liikeradat, piirrän itse paljon. Lyijykynää, hiiltä...

        Parhaimpia ovatkin nuo laukka- ja estetilanteet, hienon työn olet tehnyt, toivottavasti olet säilyttänyt sen?

        Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen, mutta kyllähän se kantri hipsii kärjessä... :)

        P.s. Olen jo melkein unohtanut meksikolaisen (naurua)

        "P.s. Olen jo melkein unohtanut meksikolaisen (naurua)"

        Hyvä, sillä minä en ole enää tänä yönä kirjoittelemassa täällä. Kommentoin aamulla tänne kirjoittamaasi! Törmätään lauantai-iltana! Sitä ennen minulla on menoa!

        Hyvää yötä rakkaalle rupattelufriendille!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "P.s. Olen jo melkein unohtanut meksikolaisen (naurua)"

        Hyvä, sillä minä en ole enää tänä yönä kirjoittelemassa täällä. Kommentoin aamulla tänne kirjoittamaasi! Törmätään lauantai-iltana! Sitä ennen minulla on menoa!

        Hyvää yötä rakkaalle rupattelufriendille!

        Ei kun vuan öitä sinnekin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yli kaksikymmentä vuotta. Hevosessa on herkkyys ja räjähtävä voima samassa paketissa, siinä on jotain alkukantaisen raakaa. Voisin katella tunteja niitä eläimiä..

        Hevonen on maailman kaunein piirrettävä, mutta myös haasteellinen; kaikki lihakset, symmetria, liikeradat, piirrän itse paljon. Lyijykynää, hiiltä...

        Parhaimpia ovatkin nuo laukka- ja estetilanteet, hienon työn olet tehnyt, toivottavasti olet säilyttänyt sen?

        Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen, mutta kyllähän se kantri hipsii kärjessä... :)

        P.s. Olen jo melkein unohtanut meksikolaisen (naurua)

        Misspönttöuuni: "Hevonen on maailman kaunein piirrettävä, mutta myös haasteellinen; kaikki lihakset, symmetria, liikeradat, piirrän itse paljon. Lyijykynää, hiiltä... Parhaimpia ovatkin nuo laukka- ja estetilanteet, hienon työn olet tehnyt, toivottavasti olet säilyttänyt sen?"

        Se kivilaatta jäi taidekouluun eli jos se on jäljellä niin siitä voisi painaa uusia versioita. Äidin seinällä oli yksi vanhempaa versiota. Parantelin sitä vielä kivilaatalla. Piirsin sen siihen mustalla rasvaliidulla. Ilmeisesti siitä löytyy jostain versioita uudemmassa muodossa. Olen muuten piirtänyt tuon kuvan itsestäni 20-vuotiaana (tuo nickin kuva). Piirsin sen alun perin lyijykynällä ikkunakuvasta illalla. Päälle laitoin sitten tussia. Valitettavasti nenä ja silmät epäonnistuivat, mutta ompa täällä jokseenkin näköiskuva itsestäni 20-kesäisenä. Tuon kuvan voi katsoa tarkemmin profiilistani, jossa se on isompana. Minkälaisia kuvia piirrät lyijykynällä ja hiilellä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Misspönttöuuni: "Hevonen on maailman kaunein piirrettävä, mutta myös haasteellinen; kaikki lihakset, symmetria, liikeradat, piirrän itse paljon. Lyijykynää, hiiltä... Parhaimpia ovatkin nuo laukka- ja estetilanteet, hienon työn olet tehnyt, toivottavasti olet säilyttänyt sen?"

        Se kivilaatta jäi taidekouluun eli jos se on jäljellä niin siitä voisi painaa uusia versioita. Äidin seinällä oli yksi vanhempaa versiota. Parantelin sitä vielä kivilaatalla. Piirsin sen siihen mustalla rasvaliidulla. Ilmeisesti siitä löytyy jostain versioita uudemmassa muodossa. Olen muuten piirtänyt tuon kuvan itsestäni 20-vuotiaana (tuo nickin kuva). Piirsin sen alun perin lyijykynällä ikkunakuvasta illalla. Päälle laitoin sitten tussia. Valitettavasti nenä ja silmät epäonnistuivat, mutta ompa täällä jokseenkin näköiskuva itsestäni 20-kesäisenä. Tuon kuvan voi katsoa tarkemmin profiilistani, jossa se on isompana. Minkälaisia kuvia piirrät lyijykynällä ja hiilellä?

        Oletko sinä taidepuolen ihmisiä? Öljyvärit yms? Jotenkin ensiottamalla veikkasin, että profiili on oikea kuvasi.

        Tykkään piirtää niitä hevosia, maisemaa, luontoa, asetelmia, eräs pyllykuvakin heh, tällä palstalla, siitä olisi saanut komian hiiliteoksen :D, melkein teki mieli alkaa luonnostella paperille. Malli oli asetellut itsensä varsin piirrettäväksi. Ihan sattumaa, mutta tuli sillon mieleen hih.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko sinä taidepuolen ihmisiä? Öljyvärit yms? Jotenkin ensiottamalla veikkasin, että profiili on oikea kuvasi.

        Tykkään piirtää niitä hevosia, maisemaa, luontoa, asetelmia, eräs pyllykuvakin heh, tällä palstalla, siitä olisi saanut komian hiiliteoksen :D, melkein teki mieli alkaa luonnostella paperille. Malli oli asetellut itsensä varsin piirrettäväksi. Ihan sattumaa, mutta tuli sillon mieleen hih.

        "Oletko sinä taidepuolen ihmisiä? Öljyvärit yms? Jotenkin ensiottamalla veikkasin, että profiili on oikea kuvasi."

        Olen ollut muutamaan otteeseen kulttuuri-taidepuolella töissä, mutta niistä ei tänne voi puhua, sillä siihen liittyvää tekstiäni on joskus poistettu. Lisäksi olen jostain taidejutuista kirjoittanut sanomalehtitoimittajana. Aloitin yliopisto-opinnot heti lukion jälkeen, mutta sitten häivyin muualle. Sitten pitkätauon jälkeen palasin jälleen yliopisto-opintoihin, jotka eivät ole taidepuolelta. Joskus olen maalannut öljyväreillä, mutta en enää. Oikeastaan en ole viime aikoina maalaillut mitään, sillä taiteelliset projektini ovat olleet kirjallisuuden puolella.

        "Tykkään piirtää niitä hevosia, maisemaa, luontoa, asetelmia, eräs pyllykuvakin heh, tällä palstalla, siitä olisi saanut komian hiiliteoksen :D, melkein teki mieli alkaa luonnostella paperille. Malli oli asetellut itsensä varsin piirrettäväksi. Ihan sattumaa, mutta tuli sillon mieleen hih."

        Itse olen piirtänyt yhden hevosen ratsastajiin, maisema juttuja olen myös tehnyt, luontoa olen kuvannut lähinnä kameralla, asetelmia tuli tehtyä lasten- ja nuorten taidekoulussa, pyllykuvia ei ole tullut tehtyä, vaikka naisten peffojen muodot viehättävät erittäin runsaasti. Hiiltä olen joskus käyttänyt. Pentuna pidin kaikkein eniten supracolor-väreistä, joilla pystyi maalaamaan samalla kertaa kuin vesiväreillä ja öljyväreillä. Mutta jotenkin kuvataiteet on jäänyt. Ala-asteella sain jo kuviksesta kympin. Lukiossa sain ensimmäisestä kurssista vain ysin, joten en ehkä kaikessa piirtämisessä ja maalaamisessa ole täydellinen. Taide-alalle en kumminkaan lähtenyt opiskelemaan? Saako kysyä millä alalla sinä olet?

        Hyvää lauantaita tai sunnuntaita!


    • 22 cm/6 cm enkä huolestu

      • Mitenhän käy lentokoneessa..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitenhän käy lentokoneessa..

        Riisuvat aseista?

        ;-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Riisuvat aseista?

        ;-)

        Kohtuutonta, varsinkin noin lyhyellä lennolla...

        Oon aina sanonut, että pitäs jäädä kotimaahan. Kyllä mä ymmärrän, että mun kaverin tekojalka irrotetaan kun se Jenkkeihin lentää, mutta että..

        No älä mainitse siitä mitään äläkä mene läpivalaisuun.


      • sutinaapusikossa

        winkwink


      • treffikumppanit
        sutinaapusikossa kirjoitti:

        winkwink

        Just tämä kohta. Pelit ja vehkeet on ennakkoesitelty. Superi on antanu mitat ja pönttö peukuttanut. Alku tapailulle?


      • treffikumppanit kirjoitti:

        Just tämä kohta. Pelit ja vehkeet on ennakkoesitelty. Superi on antanu mitat ja pönttö peukuttanut. Alku tapailulle?

        Tuskinpa se nyt vaan lähti pituuden perässä lennolle.😱


    • Tuo mehikolainen kun saa erektion, niin ressukalta lähtee taju.

      Ei riitä verta sekä ylä- että alapäähän...

    • Valtava penis saa päättää pituutensa = oon kade , tai jotain mut pääpointti on se että se saa päättää pituutensa... toivon mukaa ei oo liian paksu !

    • RumaÄtmi

      "Eikä hän pysty saamaan lapsia."
      No ei kukaan muukaan mies pysty saamaan lapsia.

      • mitenihmeessä

        No miten niillä sitten lapsia on, jos eivät ole saaneet niitä?
        (Saaminen ja synnyttäminen ovat kaksi eri asiaa.)


    • Homopera

      Ehdottomasti. Taitaa kaikilla täällä olla pippeli alta 2 milliä, homot

    • Kaskassss

      Kyllä. Itsetunto-ongelmat voi olla vakava oire.

    • ahdistaa

      Mitähän raati vastaisi?

      Kari Hotakainen: "Kysymys vetää vakavaksi sillä asia on hyvin henkilökohtainen. Valtava on aina liian suuri, oli kyse asuntolainasta, peniksestä tai palleatyrästä"

      Tuomas Kyrö: "Jos Juha Mieto hävisi partansa takia sadasosalla niin valtava penis olisi tuonut tappiota vähintään kaksi sekuntia. Onneksi Marja-Liisa Kirvesniemellä ei ollut Sarajevossa kumpaakaan ongelmaa"

      Miika Nousiainen: "Porvareilla on aina kaikki valtavaa. Lapsena naapuriperheellä oli valtava amerikkalainen auto ja heillä syötiin muroja. Meillä oli vain Pertti Paasion kuva kehyksissä ja harmaat verhot"

    • jesuksel oli valtavampi

    • höylättyuseammin

      Yleensä liian iso sattuu ja/tai sillä tyrkitään kaukaa, ei lähikontaktia eikä läiske kuulu lainkaan. Sopiva on ok.

      Tällaisenkin artikkelin löysin ettei se lepokoko kaikkea kerro ja alavatsan rasva piilottaa monasti peniksen koon:

      Lepotilassa lyhyt penis kasvaa erektiossa suhteessa enemmän kuin lepotilassa pidempi penis. Siksi nähdessään miehen alasti esimerkiksi saunoessa ei voi päätellä, kuinka iso hänen peniksensä on, kun mies kiihottuu.

      Tutkimuksen mukaan lyhyet penikset kasvoivat erektiossa koostaan jopa 86 prosenttia ja pitkät penikset 47 prosenttia. Tutkimukseen osallistui 2 770 miestä. Tutkijat ovat saaneet selville myös, että lepotilassa penikset ovat keskenään enemmän erikokoisia kuin erektiossa.

      • pitkätukka-68

        Oin myös kuullut, ettei erektiokokokaan kerro kaikkea, vaan et ruumiinrakennekin ratkaisee. Itse kapoisana miehenä menen kuulemma syvemmälle kuin saman kokoisen omaava joku muu.


      • mieskertoo

        Penis saattaa kasvaa vaikka 300%, jos se on vetäytyneessä tilassa.
        Kudostahan se on ja lepokoko on täysin kiinni siitä, että kuinka paljon siellä kulloinkin verta kiertää. Jos on vetreänä ja semi erektiossa, niin kasvaa vähemmän. Jos on paisuvaiset täysin tyhjillään, niin kasvaa enemmän. Lepokoko vaihtelee samallakin ihmisellä kaikenaikaa.


    • naurattaako

      no eipä tuota miestä naurata.eikä minuakaan.enempi surettaa koska ei ole terve.sairaushan tuo on.naurakaa mut miehen elämällekkö nauratte.jopa on tyhmää.se on tätä .ajatelkaapa nyt mille nauratte.itsellekkö?

    • Tindertyttö

      En antais miehelle jolla on yli 15 cm. Isompi munaiset vaa leuhkii eivätkä ne osaa naista tyydyttää.

    • 267367

      Montakohan kertaa tuo meksikolainen on epähuomiossa istunut käärmeensä päälle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      166
      2770
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1268
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      929
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      926
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      89
      795
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      793
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      762
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      720
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      717
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe