Nyt kun bibbeli on paennut palstalta, lienee kuitenkin hyvä jatkaa peruslajien kuopan syventämistä. Kuten tiedetään, on mahdollista yhdistää esimerkiksi sian tai ihmisen geenejä, asian JONKA PITÄISI OLLA TÄYSIN MAHDOTONTA mikäli peruslajihorinassa olisi mitään perää, Sitä ei voisi tehdä vähäisessäkään määrin.
Lisää maata peruslajien alta kaivaa se tosiseikka, että sian ja naudan osia käytetään ihmisellä siirroksina, esimerkiksi sydänläpän korjaamiseen. Miten tämä olisi mahdollista jos ihminen ja sika olisivat peruslajien mukaisesti yhteensopimattomia geneettisesti?
Ei mitenkään. Ja taas peruslajit kaatuvat todellisuuteen.
Peruslajeille syvempää kuoppaa
10
193
Vastaukset
//Kuten tiedetään, on mahdollista yhdistää esimerkiksi sian tai ihmisen geenejä, asian JONKA PITÄISI OLLA TÄYSIN MAHDOTONTA mikäli peruslajihorinassa olisi mitään perää, Sitä ei voisi tehdä vähäisessäkään määrin.//
Ihmisen ja sian geneettinen yhtenevyys on n. 97%:n luokkaa. Proteiinien koodaamiseen käytettävät DNA-jaksot ovat lähes identtiset ihmisellä ja sialla, koiralla, hiirellä ja muilla nisäkkäillä. Miksi?
Olemme kaikkiruokaisia, hengitämme happea, poistamme hiilidioksidia jne. eli solujemme aineenvaihdunnalliset mekanismit ovat pitkälti samanlaiset.
Ihmiselle voidaan siirtää sian, lampaan tai jopa delfiinin sydän. Sydänsiirto simpanssilta ihmiselle ei toimi. Evoluutioteoria on hölynpölyä.
Jumala loi siat sioiksi, apinat apinoiksi ja ihmiset ihmisiksi.Ihmiselle voidaan siirtää lähisukulaisen (siis esim. sisaruksen) elin tai kantasoluja ja silti voi kuolla hylkimisreaktioihin.
- taikauskonnoton
Etkös juuri todistellut, ettei ihmisellä ole paljoakaan eroa muihin eläimiin. Ihminen on siis selkeästi eläin.
- Noloa
Voi ihmisparka. Evoluutioteoria toimii mainiosti, mutta sinun kreationismisi ei.
- Knark5
"Ihmiselle voidaan siirtää sian, lampaan tai jopa delfiinin sydän."
Tällaisenhan ei pitäisi olla mahdollista, jos ihminen on jotakin muuta kuin eläin. Mitäs Raamattu muuten sanoo elinsiirroista - oletko tarkistanut asian Raamatulla, kuten uskonveljesi Mark5 vaatii? - BlueDevil
Miten tuo olisi mahdollista, jos ihminen olisi luotu erikseen? No, ei mitenkään. Eli kompastuit omaan näppäryyteesi...
"Kuten tiedetään, on mahdollista yhdistää esimerkiksi sian tai ihmisen geenejä, asian JONKA PITÄISI OLLA TÄYSIN MAHDOTONTA mikäli peruslajihorinassa olisi mitään perää, Sitä ei voisi tehdä vähäisessäkään määrin."
Kyllä sinä voit yhdistää vaikka auton pakoputken ja ihmisen toisiinsa, mutta niin ei tapahdu luonnossa. Samasta syystä eivät ihmisen ja sian geenit toisiinsa, mutta niin ei tapahdu luonnossa ja siksi se ei kumoa peruslajeja mitenkään.
"Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1;1)Korjaus: Valitettavasti tuli edelliseen pieni virhe tekstiin. Pitää kuulua: Samasta syystä voit yhdistää ihmisen ja sian geenit toisiinsa, mutta niin ei tapahdu luonnossa.
- BlueDevil
Niin, sitten siirrellään maalitolppia. Jos tuo yhdistäminen on mahdollista YHTÄÄN MISSÄÄN se kaataa peruslajit. Joten lopetapas se kiemurtelu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612