Sisäpiiri?

Aina vähän väliä joku puhuu palstan sisäpiiristä, mutta jokainen kuitenkin ilmoittaa että ei itse kuulu siihen.. Voisiko joku nyt kertoa mikä tämä sisäpiiri on ja keitä siihen kuuluu. Kiitos.

(Minä en kuulu. Tai sitten mulle ei vain ole kerrottu siitä, eikä kyllä jäsenmaksuakaan ole tullut..)

155

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

      Mulla on oma sisäpiirini, mutta lojaalisuussyistä en ryhdy nimeämään ketään.

      • Jäsenet on sun oman pääkopan sisällä?

        Toivottavasti eivät riitele siellä 🤗


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jäsenet on sun oman pääkopan sisällä?

        Toivottavasti eivät riitele siellä 🤗

        Vähätteletkö sisäpiiriäni?

        Sinuna pitäisin suuta soukemmalla.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Vähätteletkö sisäpiiriäni?

        Sinuna pitäisin suuta soukemmalla.

        En suinkaan, hyvä herra. En suinkaan..

        Tsih.


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        En suinkaan, hyvä herra. En suinkaan..

        Tsih.

        Jaahas...

        Olen erityisen tarkka sisäpiireistäni, ja nimenomaan siitä etten sotkeudu vääränlaisiin sisäpiireihin. Laadinkin itse aina kaikki sisäpiirisäännöt jotka velvoittavat minua.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Jaahas...

        Olen erityisen tarkka sisäpiireistäni, ja nimenomaan siitä etten sotkeudu vääränlaisiin sisäpiireihin. Laadinkin itse aina kaikki sisäpiirisäännöt jotka velvoittavat minua.

        Se on hienoa se. Pidä huoli myös hyvästä sisäilmasta, eli tuuletat välillä..


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se on hienoa se. Pidä huoli myös hyvästä sisäilmasta, eli tuuletat välillä..

        Ilmastoitu asunto, ei kannata sotkea ilmastointia sulkemalla ja availemalla luukkuja.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ilmastoitu asunto, ei kannata sotkea ilmastointia sulkemalla ja availemalla luukkuja.

        Ryömitkö sä ilmastointikanavaa pitkin ulos?


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ryömitkö sä ilmastointikanavaa pitkin ulos?

        Kuljen ovesta, mutta en jätä ovea auki tuuletellakseni asuntoani.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kuljen ovesta, mutta en jätä ovea auki tuuletellakseni asuntoani.

        Aha.

        No meillä toi pihaovi on auki niin kauan kun on jotenkin hyvät ilmat, ei apposen auki, mutta ei lukossakaan.. että koira saa sen tassullaan kammettua auki kun haluaa mennä pihalle.

        Susta ei kyllä tiedä kuinka tosissas sä aina olet.


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aha.

        No meillä toi pihaovi on auki niin kauan kun on jotenkin hyvät ilmat, ei apposen auki, mutta ei lukossakaan.. että koira saa sen tassullaan kammettua auki kun haluaa mennä pihalle.

        Susta ei kyllä tiedä kuinka tosissas sä aina olet.

        Onko nyt joku tietty asia mielessä jonka suhteen pohdit olenko tosissani?


      • selvähänse
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aha.

        No meillä toi pihaovi on auki niin kauan kun on jotenkin hyvät ilmat, ei apposen auki, mutta ei lukossakaan.. että koira saa sen tassullaan kammettua auki kun haluaa mennä pihalle.

        Susta ei kyllä tiedä kuinka tosissas sä aina olet.

        ananias on huumorilla liikenteessä. Jallittaa naisia.


      • Korkeintaanvaltakuntaan
        selvähänse kirjoitti:

        ananias on huumorilla liikenteessä. Jallittaa naisia.

        Keneenkä tuollainen jallitus oikeen iskisi? Pitää olla aika latvalaho, että tuollainen typeryys uppois...


      • heittäydy.itsekin
        Korkeintaanvaltakuntaan kirjoitti:

        Keneenkä tuollainen jallitus oikeen iskisi? Pitää olla aika latvalaho, että tuollainen typeryys uppois...

        Ainakin sinuun on ollut vaikutusta.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Onko nyt joku tietty asia mielessä jonka suhteen pohdit olenko tosissani?

        Joo.

        Pitää saada Sisäpiirin kokous päätettyä ja pöytäkirja tehtyä.


      • Puskapsykologi
        heittäydy.itsekin kirjoitti:

        Ainakin sinuun on ollut vaikutusta.

        No kieltämättä on vaikuttanut. Huvittaa seurata, että mies lepertelee ja puhuu naisten puolesta mukamas, mutta kun vastakaiku jää pois, alkaa jumalaton kiukku.
        Mielenkiintoinen tapaus, kerrassaan.


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joo.

        Pitää saada Sisäpiirin kokous päätettyä ja pöytäkirja tehtyä.

        Sisäpiirejä on kyllä olemassa, mutta ei tällaisella palstalla voisi olla sisäpiiriä. Jos olisi, niin ne olisivat kuppikuntia.

        Sen suhteen olen ehdottoman tosissani.


      • Ananias.Palstamäki
        Puskapsykologi kirjoitti:

        No kieltämättä on vaikuttanut. Huvittaa seurata, että mies lepertelee ja puhuu naisten puolesta mukamas, mutta kun vastakaiku jää pois, alkaa jumalaton kiukku.
        Mielenkiintoinen tapaus, kerrassaan.

        Mikäs puskapsykologi täällä lymyää?

        Oletko koskaan kuullut että aikuiset miehet ilmaisevat kiinnostuksensa naisille jos sellaista on ilmassa? Ei se ole epänormaalia eikä siitä piikitellä oikeassa elämässä.


      • Tuumailempavaan
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Mikäs puskapsykologi täällä lymyää?

        Oletko koskaan kuullut että aikuiset miehet ilmaisevat kiinnostuksensa naisille jos sellaista on ilmassa? Ei se ole epänormaalia eikä siitä piikitellä oikeassa elämässä.

        No ilmaistahan toki voi, mutta miksi siitä pitää tehdä jokin helkatin pöyhistely? Toi flowerin aloitus osuu kohdalleen täysin.

        Voi sanoa ja pitäisikin sanoa suoraan, että joku nainen kiinnostaa, mutta miksi siinä pitäisi alkaa perssulkiaan levittelemään? Se on minusta naurettavaa tässä.


      • Ananias.Palstamäki
        Tuumailempavaan kirjoitti:

        No ilmaistahan toki voi, mutta miksi siitä pitää tehdä jokin helkatin pöyhistely? Toi flowerin aloitus osuu kohdalleen täysin.

        Voi sanoa ja pitäisikin sanoa suoraan, että joku nainen kiinnostaa, mutta miksi siinä pitäisi alkaa perssulkiaan levittelemään? Se on minusta naurettavaa tässä.

        Flowerin aloituksesta ei saa isompaa palstasaagaa. Ellei se olisi tunnetun palstanaisen tekemä aloitus, niin sanoisin että taustalla on ätmipoika.


      • Popparitesiin
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Flowerin aloituksesta ei saa isompaa palstasaagaa. Ellei se olisi tunnetun palstanaisen tekemä aloitus, niin sanoisin että taustalla on ätmipoika.

        No en väitä, etten olisi itsekin joskus harrastanut kukkopöyhistelyä, mutta nytten se näyttää sivustaseuraamalla aika naurettavalta oikeasti.
        Mutta se on vaan minun mielipide ja ei siitä huomiosta mitä kukkopöyhistelijät joillekin naisille suo, ole mitään vaaraakaan.

        Harmitontahan se on...mutta hauskaa seurata sivusta.


      • Ananias.Palstamäki
        Popparitesiin kirjoitti:

        No en väitä, etten olisi itsekin joskus harrastanut kukkopöyhistelyä, mutta nytten se näyttää sivustaseuraamalla aika naurettavalta oikeasti.
        Mutta se on vaan minun mielipide ja ei siitä huomiosta mitä kukkopöyhistelijät joillekin naisille suo, ole mitään vaaraakaan.

        Harmitontahan se on...mutta hauskaa seurata sivusta.

        "Harmitontahan se on...mutta hauskaa seurata sivusta."

        Minä luokittelen itseni palstan viihdekäyttäjäksi, vastuu kaikesta kirjoittamisieni tulkinnasta on lukijalla.


      • Ihansaaollamitävaan
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Harmitontahan se on...mutta hauskaa seurata sivusta."

        Minä luokittelen itseni palstan viihdekäyttäjäksi, vastuu kaikesta kirjoittamisieni tulkinnasta on lukijalla.

        No eipä nämä olekaan kuin mielipiteitä sivusta. Ole toki mitä olet.


      • Ananias.Palstamäki
        Ihansaaollamitävaan kirjoitti:

        No eipä nämä olekaan kuin mielipiteitä sivusta. Ole toki mitä olet.

        Sinuna en ottaisi hirveästi lämpöjä kirjoituksistani, minä käyn syvälliset keskusteluni eri "foorumeilla".


    • Ei ole sisäpiiriä.

      • Ei munkaan mielestä. Eri juttu jos täällä olisi jotain suljettu keskusteluja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä. Eri juttu jos täällä olisi jotain suljettu keskusteluja.

        Sehän olisi eristämistä.

        Noh jos suomi24 haluaa parisuhde ihmiset pois sinkku palstalta tekee sit samoin kuin Facebookissa poistaa keskustelijat sinkkupalstalta. Suomi24 heittäisi mäkeen tai erikseen käskisi.

        Itse en kyllä siis menisi enää sellaiseen koska minulle riittäisi se. Täällä ihmisiä on enemmän kuin ystävä palstalla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sehän olisi eristämistä.

        Noh jos suomi24 haluaa parisuhde ihmiset pois sinkku palstalta tekee sit samoin kuin Facebookissa poistaa keskustelijat sinkkupalstalta. Suomi24 heittäisi mäkeen tai erikseen käskisi.

        Itse en kyllä siis menisi enää sellaiseen koska minulle riittäisi se. Täällä ihmisiä on enemmän kuin ystävä palstalla.

        Sitähän se sisäpiiri mun käsittääkseni onkin..että ollaan vain oman piirin keskuudessa. Omassa kuplassa.


    • Eiköhän se vakkareita tarkoita

      • Tervehdys oi sinä sisäpiiriläinen.

        Voisikin kehittää jonkun oman salaisen tervehdyksen, vähän kuin vapaamuurareilla.

        Onko ehdotuksia?


    • Touhis

      Joskus NRT taisi sanoa sellaista, kun Elisakettu, LiZ, Harmis, Pönttis, Palstanäkikin, ehkä Pujis ja minä, niin ja sinä...kirjoiteltiin vaan johonkin rimpsuun jotain huumorijuttujakin.

      Joskus sattuu sopiva neutraali aihe ja kaikki hyvälle päälle, niin sehän kuullostaa sisäpiirille.

      Ja oikeastaan se tais olla aina Pujiksen herkkukyselyt, jotka sai sopivan pohjan hassuttelukirjoituksiin... sopivan neutraaleja. Pujiksen inboksi aina ääriäänmyöten täynnä kaikkea höpöä... oi niitä aikoja...

      • Jaaaa...että semmoista viatonta pikku hassuttelua..

        Sisäpiiri kalskahtaa mun korvaan vaan jokseenkin negatiiviselta.

        Ruoka on aiheena yleensä semmoinen, josta harvemmin kinaa saa aikaan. Pl. kasvissyönti..vegaanit vs sekaanit.


      • Touhis
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaaaa...että semmoista viatonta pikku hassuttelua..

        Sisäpiiri kalskahtaa mun korvaan vaan jokseenkin negatiiviselta.

        Ruoka on aiheena yleensä semmoinen, josta harvemmin kinaa saa aikaan. Pl. kasvissyönti..vegaanit vs sekaanit.

        No Pujiksen ketjut on yleensä neutraaleja aiheeltaan ja niihin kehkeytyy aina sopivia torikeskusteluita. Eli sisäpiirin vois siinä tapauksessa nimetä toriringiks.

        Huvittaa kyllä toi palstamäen oma sisäpiiri... miksi se ei olisi julkinen? Aika huvittava teoria... onks se joku ona fanisisäpiiri? Hehe...


      • Ananias.Palstamäki
        Touhis kirjoitti:

        No Pujiksen ketjut on yleensä neutraaleja aiheeltaan ja niihin kehkeytyy aina sopivia torikeskusteluita. Eli sisäpiirin vois siinä tapauksessa nimetä toriringiks.

        Huvittaa kyllä toi palstamäen oma sisäpiiri... miksi se ei olisi julkinen? Aika huvittava teoria... onks se joku ona fanisisäpiiri? Hehe...

        "Huvittaa kyllä toi palstamäen oma sisäpiiri... miksi se ei olisi julkinen? Aika huvittava teoria... onks se joku ona fanisisäpiiri? Hehe..."

        Oikeastaan olen eläessäni kuulunut muutamiin erilaisiin sisäpiireihin, nehän eivät ole oikeasti julkisia eikä niiden olemassaoloa välttämättä myönnetä.

        Palstallakin voisi toimia joku "sisäpiiri", mutta eihän se olisi palstan sisäpiiri vaan näiden toimijoiden oma sisäpiiri.


      • Raapiikorvallistaan
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Huvittaa kyllä toi palstamäen oma sisäpiiri... miksi se ei olisi julkinen? Aika huvittava teoria... onks se joku ona fanisisäpiiri? Hehe..."

        Oikeastaan olen eläessäni kuulunut muutamiin erilaisiin sisäpiireihin, nehän eivät ole oikeasti julkisia eikä niiden olemassaoloa välttämättä myönnetä.

        Palstallakin voisi toimia joku "sisäpiiri", mutta eihän se olisi palstan sisäpiiri vaan näiden toimijoiden oma sisäpiiri.

        Niin varmaan voisi olla, mutta miksi ihmeessä? Miksi joku haluaisi olla täällä jossain sisäpiirissä? En ymmärrä mitä hyötyä siitä kenellekkään olisi?


      • Ananias.Palstamäki
        Raapiikorvallistaan kirjoitti:

        Niin varmaan voisi olla, mutta miksi ihmeessä? Miksi joku haluaisi olla täällä jossain sisäpiirissä? En ymmärrä mitä hyötyä siitä kenellekkään olisi?

        Miksi joku jämähtää palstalle vuosikausiksi?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miksi joku jämähtää palstalle vuosikausiksi?

        Tavan vuoksi.


      • Ykspluskaks
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miksi joku jämähtää palstalle vuosikausiksi?

        Syitähän voi olla monia. Lihavihatipunen voi käydä ajankulukseen, kun taas Pujis vaikka etsien seuraa/naista itselleen. Wuppis haluaa vääntää jostain poliittisista asioista ja edesmennyt LiZ taas jutella niitänäitä kaikkien kanssa.

        Mutta onhan tuo palstakaveruuskin osa syytä monella varmaan.

        Mutta lienee helpompiakin tapoja itsensä ympärille saada sisäpiiri jostain facebookin kautta. Täällähän helpointa olisi kirjoitella joku juttu vaikka nimimerkillä a. palstanäki ja tukea sitä itse tukinikeillä... mitä siihen tarvitsee muita ihmisiä, jos ne ei ole tunnistettuja kirjoittajia julkisesti? Uskottavuus tasan nolla.


      • Ykspluskaks kirjoitti:

        Syitähän voi olla monia. Lihavihatipunen voi käydä ajankulukseen, kun taas Pujis vaikka etsien seuraa/naista itselleen. Wuppis haluaa vääntää jostain poliittisista asioista ja edesmennyt LiZ taas jutella niitänäitä kaikkien kanssa.

        Mutta onhan tuo palstakaveruuskin osa syytä monella varmaan.

        Mutta lienee helpompiakin tapoja itsensä ympärille saada sisäpiiri jostain facebookin kautta. Täällähän helpointa olisi kirjoitella joku juttu vaikka nimimerkillä a. palstanäki ja tukea sitä itse tukinikeillä... mitä siihen tarvitsee muita ihmisiä, jos ne ei ole tunnistettuja kirjoittajia julkisesti? Uskottavuus tasan nolla.

        En mä täällä sen takia ole.

        Tää on vaan tullut tavaksi ja ihmiset täällä tutuiksi.. Ukko kattoo taas netistä formulaa ja mä oon täällä.. Mä olen huomannut, että mä en ole lukenut kirjoja vähään aikaan..E-lainoja on jonossa.


      • Ananias.Palstamäki
        Ykspluskaks kirjoitti:

        Syitähän voi olla monia. Lihavihatipunen voi käydä ajankulukseen, kun taas Pujis vaikka etsien seuraa/naista itselleen. Wuppis haluaa vääntää jostain poliittisista asioista ja edesmennyt LiZ taas jutella niitänäitä kaikkien kanssa.

        Mutta onhan tuo palstakaveruuskin osa syytä monella varmaan.

        Mutta lienee helpompiakin tapoja itsensä ympärille saada sisäpiiri jostain facebookin kautta. Täällähän helpointa olisi kirjoitella joku juttu vaikka nimimerkillä a. palstanäki ja tukea sitä itse tukinikeillä... mitä siihen tarvitsee muita ihmisiä, jos ne ei ole tunnistettuja kirjoittajia julkisesti? Uskottavuus tasan nolla.

        Lihavihatipusen osalta ymmärrän palstailun, se on puhdasta ajankulua eikä siihen liity mitään agendaa.

        Wuppiksenkin päämäärät olisi jotenkin hahmotettavissa, mutta ehkä politiikka ei ole tämän persufoorumin vahvin osa-alue. Silti, mahdollinen syy palstailuun.

        Pujis etsii seuraa itselleen palstalta, ei mahdoton ajatus. Silti, on lukuisia paljon parempiakin tapoja etsiä kumppania.

        Tällä palstalla on muutamia kommentoijia joilla on vahva agenda ajettavanaan. Heidän osaltaan en sulkisi mahdollisuutta siihen että olisikin joku "sisäpiiri".

        Mitä taas tulee ajatukseesi siitä, että esim. minun kannattaisi kirjoitella omalla nikilläni ja kehitellä tukinikkejä pönkittämään juttujani. Joku ehkä tekeekin noin, mutta minun näkökulmastani toiminta olisi ajan haaskausta. Minun tarkoitukseni ei ole rakentaa omaa palstahahmoani, vaan rikkoa sitä rintamaa joka kirjoittaa edistääkseen jotakin agendaa kuten ätmiläisyyttä.


      • Onpahelppoa
        Wwuwuw kirjoitti:

        En mä täällä sen takia ole.

        Tää on vaan tullut tavaksi ja ihmiset täällä tutuiksi.. Ukko kattoo taas netistä formulaa ja mä oon täällä.. Mä olen huomannut, että mä en ole lukenut kirjoja vähään aikaan..E-lainoja on jonossa.

        No sellainen helppo ajankulupaikkahan tää on. Kyllähän sä vaikka mistä innostut täällä, mutta kunhan jotain piti keksiä...

        Mutta iisi tapahan tää on turistella...


      • Näinpämietin
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Lihavihatipusen osalta ymmärrän palstailun, se on puhdasta ajankulua eikä siihen liity mitään agendaa.

        Wuppiksenkin päämäärät olisi jotenkin hahmotettavissa, mutta ehkä politiikka ei ole tämän persufoorumin vahvin osa-alue. Silti, mahdollinen syy palstailuun.

        Pujis etsii seuraa itselleen palstalta, ei mahdoton ajatus. Silti, on lukuisia paljon parempiakin tapoja etsiä kumppania.

        Tällä palstalla on muutamia kommentoijia joilla on vahva agenda ajettavanaan. Heidän osaltaan en sulkisi mahdollisuutta siihen että olisikin joku "sisäpiiri".

        Mitä taas tulee ajatukseesi siitä, että esim. minun kannattaisi kirjoitella omalla nikilläni ja kehitellä tukinikkejä pönkittämään juttujani. Joku ehkä tekeekin noin, mutta minun näkökulmastani toiminta olisi ajan haaskausta. Minun tarkoitukseni ei ole rakentaa omaa palstahahmoani, vaan rikkoa sitä rintamaa joka kirjoittaa edistääkseen jotakin agendaa kuten ätmiläisyyttä.

        No ajankulua tai ei, niin vakuuttavaa sisäpiiriä minkään agendan taakse on pikkuisen vaikea (joskaan ei varmaan mahdotonta) luoda.

        Mutta julkinen samaa mieltä oleminen jostain agendasta on helppo saada ilman mitään ihmeen sisäpiiriäkin. Ja tälläisillä keskustelusivustoilla tuollainen sisäpiirifantasia on huvittava... Siksi toi Harmiksen ensimmäinen kirjoitus on ihan yhtä totta...


      • Ananias.Palstamäki
        Näinpämietin kirjoitti:

        No ajankulua tai ei, niin vakuuttavaa sisäpiiriä minkään agendan taakse on pikkuisen vaikea (joskaan ei varmaan mahdotonta) luoda.

        Mutta julkinen samaa mieltä oleminen jostain agendasta on helppo saada ilman mitään ihmeen sisäpiiriäkin. Ja tälläisillä keskustelusivustoilla tuollainen sisäpiirifantasia on huvittava... Siksi toi Harmiksen ensimmäinen kirjoitus on ihan yhtä totta...

        Kirjoitanko minä dissin kanssa aiheesta onko tällä palstalla kuppikuntia?

        Mielestäni se on täysin mahdollista.


      • Restinpeace
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kirjoitanko minä dissin kanssa aiheesta onko tällä palstalla kuppikuntia?

        Mielestäni se on täysin mahdollista.

        Dissi on kuopattu jo...


      • kaikysyäsaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miksi joku jämähtää palstalle vuosikausiksi?

        MIksi itse oot jämähtänyt?


    • lihavihatipunen

      Mun varmaan nyt pitäisi vastata tähän, koska ilmoitin että en kuulu sisäpiiriin...Jaa, ehkä jotenkin ajattelin, että aktiivisimmat on niitä mutta aktiivisuus on tietysti itsestä kiinni. Tämmönen neutraali ja objektiivinen vastaus...

      Niin ja olenhan minäkin välillä aktiivisempi kuin oikeasti ollenkaan, koska joku trollolloo välillä kirjoittelee "minuna".

      • Kyllä säkin kuulut sinne, jos kerran mäkin. Itse asiassa kaikki, jotka tähän aloitukseen on vastanneet kuuluu sinne..ja moni muu.

        Oikeastaan koko sinkutpalsta on oma outo piirinsä. Pieni sisäpiiri, jonka omat salaiset sanat ja vitsit tietää vain toinen palstalainen.


      • lihavihatipunen

        Tulipa mieleen vielä, että monesti kun jossain yhteydessä on lueteltu "palstalaisia" niin omaa nimimerkkiäni ei ole joukossa ollut niin siitä ehkä ajatus, että en kuulu "sisäpiiriin".


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Tulipa mieleen vielä, että monesti kun jossain yhteydessä on lueteltu "palstalaisia" niin omaa nimimerkkiäni ei ole joukossa ollut niin siitä ehkä ajatus, että en kuulu "sisäpiiriin".

        Ehkä siksi kun et ole rekkautunut?


      • Ananias.Palstamäki
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Tulipa mieleen vielä, että monesti kun jossain yhteydessä on lueteltu "palstalaisia" niin omaa nimimerkkiäni ei ole joukossa ollut niin siitä ehkä ajatus, että en kuulu "sisäpiiriin".

        Aina kun luetellaan palstalaisia, niin joukkoon liitetään vain huomiohuoraajat. Ei ole kovinkaan negatiivista jäädä sen ryhmän ulkopuolelle.


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä säkin kuulut sinne, jos kerran mäkin. Itse asiassa kaikki, jotka tähän aloitukseen on vastanneet kuuluu sinne..ja moni muu.

        Oikeastaan koko sinkutpalsta on oma outo piirinsä. Pieni sisäpiiri, jonka omat salaiset sanat ja vitsit tietää vain toinen palstalainen.

        "Oikeastaan koko sinkutpalsta on oma outo piirinsä. Pieni sisäpiiri, jonka omat salaiset sanat ja vitsit tietää vain toinen palstalainen."

        Näihä se on. Ja potilaista mainoslausetta lainaten: "Outo mutta ehdottoman uniikki" (tai jotenkin noin).


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ehkä siksi kun et ole rekkautunut?

        Voinee johtua ehkä siitäkin.


      • lihavihatipunen
        lihavihatipunen kirjoitti:

        "Oikeastaan koko sinkutpalsta on oma outo piirinsä. Pieni sisäpiiri, jonka omat salaiset sanat ja vitsit tietää vain toinen palstalainen."

        Näihä se on. Ja potilaista mainoslausetta lainaten: "Outo mutta ehdottoman uniikki" (tai jotenkin noin).

        Potilaat juu..Porilaista tarkoitin, puhelimen ei....


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Potilaat juu..Porilaista tarkoitin, puhelimen ei....

        Ny määä repesin...ihmettilin jo.

        Miltä maistuu potilainen? Se mun yks aloitus.


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ny määä repesin...ihmettilin jo.

        Miltä maistuu potilainen? Se mun yks aloitus.

        Juu, ei ananasta sitten potilaaseen. 😁


      • 🤣 😂

        Kukaan muu kuin sisäpiiriläinen ei vois sanoa noin..eikä tajuta tota vitsiä..


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Juu, ei ananasta sitten potilaaseen. 😁

        Entäs jos tilaa porilaisen kaikilla mausteilla, tuleeko ananas siihen?


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Entäs jos tilaa porilaisen kaikilla mausteilla, tuleeko ananas siihen?

        Jos ananas väkisin änkee..


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Jos ananas väkisin änkee..

        Pönttishän oli just potilaana..

        Ai kauhiaa, mitä juttuja..hyi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttishän oli just potilaana..

        Ai kauhiaa, mitä juttuja..hyi.

        Mikä oli se sketsihahmo.. oliko se Pirkka-Pekka, joka steppaili lääkärin luo ihme vaivoineen?


      • Repsistäkeikkaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttishän oli just potilaana..

        Ai kauhiaa, mitä juttuja..hyi.

        Yksi potilas munalla!


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttishän oli just potilaana..

        Ai kauhiaa, mitä juttuja..hyi.

        Täytyy pitää ananas kaukana potilaasta 😱

        Täähän menee lennokkaaksi juu...

        Pitäis vissiin ulostautua kohta puolin...Pihahommia ei kyllä voi tehdä koska sataa.


      • Kummeliforevö
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä oli se sketsihahmo.. oliko se Pirkka-Pekka, joka steppaili lääkärin luo ihme vaivoineen?

        Kummelissa Kahila potilas saarisenako?


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä oli se sketsihahmo.. oliko se Pirkka-Pekka, joka steppaili lääkärin luo ihme vaivoineen?

        Se oli joku Tzääs (jazz) mutta en muista muita nimiä.


      • Kummeliforevö kirjoitti:

        Kummelissa Kahila potilas saarisenako?

        No ei se, vaan se steppailija...

        Hö.


      • ananaspotilaassa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttishän oli just potilaana..

        Ai kauhiaa, mitä juttuja..hyi.

        Ananas se taas vaan yrittää kiivetä selkään.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Se oli joku Tzääs (jazz) mutta en muista muita nimiä.

        Niin oli.. Manitbois..

        "Lääkäri ja steppaava potilas Einari "Jazz" K."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin oli.. Manitbois..

        "Lääkäri ja steppaava potilas Einari "Jazz" K."

        Yritin ettiä juutubesta, ei löytynyt.

        Laitan sitten tän, kun tässä on etenkin loppua kohden oscarin arvoista eläytymistä..
        https://youtu.be/WVB2wTHdVgE


    • Minä luokittelisin tuon "sisäpiiri" ilmauksen vähän samaan kuin erään palstalaisen käyttämät "trolliverkosto" ja "vehleilyoperaatio", nuo kaikki tapahtuvat lähinnä niihin uskovien omassa päässä :D Minä tietenkin kuuulun mielelläni noihin kaikkiin, mieluinen titteli olisi vaikkapa "operatiivinen johtaja".

      "Trolliverkoston operatiivinen johtaja Harmaaritari on kutsunut sisäpiirin koolle, eräs ulkopuolinen palstalainen oli saanut vihiä vehkeilyoperaatiosta, tilanteeseen on reagoitava välittömästi! Asekersantti wwuww järjestäköön kaikki eteläsuomessa vaikuttavat ensi viikonlopuksi koolle. Hevososaston johtajatar misspönttöuuni toteuttakoon kainuu/karjala -piirin liikekannallepanon ja käy matkalla eteläsuomeen noutamassa Pujottelijan perunapeltoon tehdystä asekätköstä tarvittavan arsenaalin" Joo, kuulostaa hyvältä.

      • Ananias.Palstamäki

        Vähän lapsellisia nuo juttusi.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Vähän lapsellisia nuo juttusi.

        Minua ne suunnattomasti huvittaa, jotkut kun ihan oikeasti tuntuu uskovan noihin salalliittioihin ja sisäpiireihin :D


      • Huumorimiehiäkö
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Vähän lapsellisia nuo juttusi.

        Ai sinunko oma ”sisäpiiri ei”?

        Harmis sentään vitsailee, sinä totena höpiset noita sisäpiirijuttujas... se naurattaa vielä enemmän...


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minua ne suunnattomasti huvittaa, jotkut kun ihan oikeasti tuntuu uskovan noihin salalliittioihin ja sisäpiireihin :D

        Periaatteessa vaikka sinä, pikkukakkonen ja Pönttöneiti (oikeastaan näiden hahmojen kirjoittajat) voisitte sopia kirjoittavanne yhteen pussiin. Voisitte vaikka määritellä kirjoittelullenne päämääriä ja sopia jonkunlaisen löyhän toimintastrategian.

        Teillä olisi oma sisäpiirinne, mutta palstan sisäpiiriksi sitä ei tietenkään voitaisi kutsua.


      • Mä en tiedä aseista hevonpazkaa.. vaikka oonkin ampunut.

        Mä oon mielummin vaikka juomavastaava..

        Sisäpiirin sisäkokous..

        Vasemmalta oikealle.. Sergei Säämies (sukat &sandaalit) Harmis Gootti ( Harmis on pariin otteesen kertonut, että ihmiset hänet nähdessään vaihtavat kadun toiselle puolelle) Pikkukakkonen Raggari ( ei tarvitse selitystä) Konna Hiphoppari ( Nuori uhoaja)

        https://youtu.be/CQKKRfQV3es


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Periaatteessa vaikka sinä, pikkukakkonen ja Pönttöneiti (oikeastaan näiden hahmojen kirjoittajat) voisitte sopia kirjoittavanne yhteen pussiin. Voisitte vaikka määritellä kirjoittelullenne päämääriä ja sopia jonkunlaisen löyhän toimintastrategian.

        Teillä olisi oma sisäpiirinne, mutta palstan sisäpiiriksi sitä ei tietenkään voitaisi kutsua.

        Pönttöneiti on joka tapauksessa palstan kuumin pakkaus. Perttikään ei hyväksy jos joku muu neidistä puhuu. Harmis puhuu ja Pertsa perässä mustasukkaisena.


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Pönttöneiti on joka tapauksessa palstan kuumin pakkaus. Perttikään ei hyväksy jos joku muu neidistä puhuu. Harmis puhuu ja Pertsa perässä mustasukkaisena.

        Älä projisoi muihin omia toimiasi.


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Periaatteessa vaikka sinä, pikkukakkonen ja Pönttöneiti (oikeastaan näiden hahmojen kirjoittajat) voisitte sopia kirjoittavanne yhteen pussiin. Voisitte vaikka määritellä kirjoittelullenne päämääriä ja sopia jonkunlaisen löyhän toimintastrategian.

        Teillä olisi oma sisäpiirinne, mutta palstan sisäpiiriksi sitä ei tietenkään voitaisi kutsua.

        Aion saada suloisen neiti Pönttöuunin itselleni. Areena on vapaa.


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Aion saada suloisen neiti Pönttöuunin itselleni. Areena on vapaa.

        Areena on todellakin vapaana, mutta meitä yrittäjiä on lukuisia.

        Niin kauan kun Pönttöneiti kirjoittelee palstalle, minä en luovuta. Aina kun hän astuu estradille, minä aloitan piirittämisen.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Areena on todellakin vapaana, mutta meitä yrittäjiä on lukuisia.

        Niin kauan kun Pönttöneiti kirjoittelee palstalle, minä en luovuta. Aina kun hän astuu estradille, minä aloitan piirittämisen.

        Lienee kuitenkin mahdollista että "sisäpiiri" kirjoittelee privana, tiedä mitä aivoeritteitä siellä keskenään misspönttiksen kanssa vaihtelevat. Silloinhan on niin että ulkopuolinen piirittäjä jää vähän niin kuin nalli kalliolle.


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Areena on todellakin vapaana, mutta meitä yrittäjiä on lukuisia.

        Niin kauan kun Pönttöneiti kirjoittelee palstalle, minä en luovuta. Aina kun hän astuu estradille, minä aloitan piirittämisen.

        Ehkä harmaan karhun pitäisi antaa suosiolla tilaa vähän nuoremmille uroksille. Meikällä on nopeat peliliikkeet.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lienee kuitenkin mahdollista että "sisäpiiri" kirjoittelee privana, tiedä mitä aivoeritteitä siellä keskenään misspönttiksen kanssa vaihtelevat. Silloinhan on niin että ulkopuolinen piirittäjä jää vähän niin kuin nalli kalliolle.

        Äläpä maalailee mitään uhkakuvia. Kirjoitukseni ovat tietenkin spekulaatiota ja toivon tosissani pääseväni jossain kohtaa kiipeämään Pönttöneidin selkään.


      • jimmybeam kirjoitti:

        Ehkä harmaan karhun pitäisi antaa suosiolla tilaa vähän nuoremmille uroksille. Meikällä on nopeat peliliikkeet.

        Nikin harmaa viittaa ainoastaan siihen ettei pelkästään valkoritaroida eikä mustaritaroida vaan jotain siltä väliltä, ei suinkaan siihen että ketteryydessä oltaisiin vielä alakynteen jäämässä.


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Ehkä harmaan karhun pitäisi antaa suosiolla tilaa vähän nuoremmille uroksille. Meikällä on nopeat peliliikkeet.

        Niinkauan kun palstailet puskissa, et ole edes lähtöviivalla. Sorry nyt vaan...


      • jimmybeam kirjoitti:

        Ehkä harmaan karhun pitäisi antaa suosiolla tilaa vähän nuoremmille uroksille. Meikällä on nopeat peliliikkeet.

        Taas nää kukot on pörhistelemässä..


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Taas nää kukot on pörhistelemässä..

        Joo, ne ei tajua olevansa nöösipoikia minuun verrattuna.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Äläpä maalailee mitään uhkakuvia. Kirjoitukseni ovat tietenkin spekulaatiota ja toivon tosissani pääseväni jossain kohtaa kiipeämään Pönttöneidin selkään.

        Mahtaiskohan misspönttistäkin siinä tilanteessa noin hymyilyttää:

        https://www.youtube.com/watch?v=jVfulGO9qMA

        Vähän epäilen että misspönttis vois kokea taakan liian raskaaksi ja tahtoisi vaihtaa osia, siinä ei sitten saa lähteä häröilemään.

        http://i.imgur.com/qjvigC8.png


      • Raakaafaktaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Joo, ne ei tajua olevansa nöösipoikia minuun verrattuna.

        Hirmu uho sulla on ja näkisitpä miten naurettavanoloista se on!

        Oispa jännä kuulla vaikka Wuppikselta rehellinen mielipide, miltä toi sun kukkoilu sen naissilmissä näyttää? Uppoisko?

        Justhan Pönttiskin kertoi, miten sitä vituttaa miesmäröinti. Ja sä oot siinä aktiivisempia.


      • Ananias.Palstamäki

      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Niinkauan kun palstailet puskissa, et ole edes lähtöviivalla. Sorry nyt vaan...

        Et huomaakaan kun alkaa tapahtumaan.


      • Ananias.Palstamäki
        Raakaafaktaa kirjoitti:

        Hirmu uho sulla on ja näkisitpä miten naurettavanoloista se on!

        Oispa jännä kuulla vaikka Wuppikselta rehellinen mielipide, miltä toi sun kukkoilu sen naissilmissä näyttää? Uppoisko?

        Justhan Pönttiskin kertoi, miten sitä vituttaa miesmäröinti. Ja sä oot siinä aktiivisempia.

        Oletko koskaan miettinyt että kommenttieni tarkoitus voi olla joskus muu kuin hakea naisten reaktioita?


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Et huomaakaan kun alkaa tapahtumaan.

        Sitten kun Pönttöneiti on pysytellyt palstalta pois vuoden, alan epäilemään että sinusta oli Pönttöneidin kesyttäjäksi.


      • pelleilyä
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneidin tyytyväisyys olisi taattu.

        Älä Pertsa tee itsestäsi naurettavaa.


      • Ananias.Palstamäki
        pelleilyä kirjoitti:

        Älä Pertsa tee itsestäsi naurettavaa.

        Ei tässä ole mitään naurettavaa. Olen mies jolla on tunteita, se on ihan normaalia.


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sitten kun Pönttöneiti on pysytellyt palstalta pois vuoden, alan epäilemään että sinusta oli Pönttöneidin kesyttäjäksi.

        Katsotaan, naiset lämpenevät joskus nopeastikin. Meikä ei aikaile.


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Niinkauan kun palstailet puskissa, et ole edes lähtöviivalla. Sorry nyt vaan...

        Kuka on ottanut yhteyttä misspönttöuuniin? Mieti.


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Katsotaan, naiset lämpenevät joskus nopeastikin. Meikä ei aikaile.

        En ole huomannut missään kohti sinun lähestyvän Pönttöneitiä. Minun kanssani vänkäämällä et edisty tavoitteissasi, mutta autat toki minua asiassani.


      • Nokerroppatoki
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt että kommenttieni tarkoitus voi olla joskus muu kuin hakea naisten reaktioita?

        No mitäs varten täällä kirjoitellaan? Eikö tarkoitus ole saada reagointia? Vai järjesteletkö sanoja peräkkäin vaan huvikseen?

        Hiukan vaikea ymmärtää tuota..


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Kuka on ottanut yhteyttä misspönttöuuniin? Mieti.

        Ei minun kannata miettiä asioita joiden taustoja en tunne.

        Aina kun Pönttöneiti astelee estradille, tiedän että kukaan ei ole rengastanut häntä.


      • Ananias.Palstamäki
        Nokerroppatoki kirjoitti:

        No mitäs varten täällä kirjoitellaan? Eikö tarkoitus ole saada reagointia? Vai järjesteletkö sanoja peräkkäin vaan huvikseen?

        Hiukan vaikea ymmärtää tuota..

        Kerron sinulle mielelläni.

        Sinun ja minun sananvaihdossa kirjoitteluni tarkoitus on vain saada sinut reagoimaan. Pönttöneiti ei varmasti edes lueskele näitä ketjuja, ja miksi pitäisikään.


      • jimmybeam
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En ole huomannut missään kohti sinun lähestyvän Pönttöneitiä. Minun kanssani vänkäämällä et edisty tavoitteissasi, mutta autat toki minua asiassani.

        Sulta on jäänyt jotain välistä. Päivänjatkot.


      • jimmybeam kirjoitti:

        Kuka on ottanut yhteyttä misspönttöuuniin? Mieti.

        Onko siinä dissident nicitönnä? Ei tule muita ainakaan mulla mieleen.


      • Ananias.Palstamäki
        jimmybeam kirjoitti:

        Sulta on jäänyt jotain välistä. Päivänjatkot.

        Pönttöneiti on taas pian palstalla huomiotamme hakemassa, joten elät vain unelmissasi.



      • Vanhavääntöfrendi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Onko siinä dissident nicitönnä? Ei tule muita ainakaan mulla mieleen.

        Ei. Joku muu kirjoitteli tuolla nicillä...
        Voihan toki joku muukin olla tavannut pönttiksen, mutta ratsasti aika pokkana Dissillä...

        En mä tuollaiseen lähtis... pönttis on mun ystävä.

        Ja talvirenkaiden vaihdon myöhästymisestä sä muhun täällä tutustuit, jos epäilet kuka mä oon.


      • Aissaatananaurattaa


      • Vanhavääntöfrendi kirjoitti:

        Ei. Joku muu kirjoitteli tuolla nicillä...
        Voihan toki joku muukin olla tavannut pönttiksen, mutta ratsasti aika pokkana Dissillä...

        En mä tuollaiseen lähtis... pönttis on mun ystävä.

        Ja talvirenkaiden vaihdon myöhästymisestä sä muhun täällä tutustuit, jos epäilet kuka mä oon.

        Minäkin vähän ihmettelin kun sinä kuitenkin misspönttiksenkin myöntämänä ainoa joka neidin tavannut ja sulla kun selkeästi muut kuviot menossa niin piti ihan kysäistä. Taitaa Jimmyboy pullistella ihan omia fantasioitaan vaan tuossa.


      • kuumimmat
        jimmybeam kirjoitti:

        Pönttöneiti on joka tapauksessa palstan kuumin pakkaus. Perttikään ei hyväksy jos joku muu neidistä puhuu. Harmis puhuu ja Pertsa perässä mustasukkaisena.

        Millä perusteella kuumin? Ainuttakaan kunnon kuvaa ei ole nähty kun taas muutamasta muusta on. YB ja peppupupu on listan kärjessä.


      • Ananias.Palstamäki
        kuumimmat kirjoitti:

        Millä perusteella kuumin? Ainuttakaan kunnon kuvaa ei ole nähty kun taas muutamasta muusta on. YB ja peppupupu on listan kärjessä.

        Näkemistäni kuvista YB on ehdoton helmi, hyvä vartalo.


      • Osapäivätimpuri
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minäkin vähän ihmettelin kun sinä kuitenkin misspönttiksenkin myöntämänä ainoa joka neidin tavannut ja sulla kun selkeästi muut kuviot menossa niin piti ihan kysäistä. Taitaa Jimmyboy pullistella ihan omia fantasioitaan vaan tuossa.

        Joku kiusaa palstamäkeä vaan..

        Kiusailen mäkin tässä sisäpiirijutussa ja Flowerin kukkopöyhistelyjutussa, mutta en alkais käyttämään pönttistä aseena.

        Pönttöuunin ärhentelyt johtui siitä, että hän haluaa olla mielipiteineen ihminen, eikä mikään heittopussi miesten kukkotappeluissa. No nythän häntä vedetään täällä suuntaan ja toiseen. Koitti kai sanoa sitäkin, kun nimesi luotettavia kirjoittajia jossain. Ei tarkoita, että joku ei voisi myös sitä ollakin, mutta Pönttis ei itse luota. Mutta tykkää mukavasta huomiosta. Pujishan jakelee lällyjä esim. Minut hän tuntee irl kauttakin ja m184;n jutut on aika ”pullistelemattomia” myös.


      • Osapäivätimpuri kirjoitti:

        Joku kiusaa palstamäkeä vaan..

        Kiusailen mäkin tässä sisäpiirijutussa ja Flowerin kukkopöyhistelyjutussa, mutta en alkais käyttämään pönttistä aseena.

        Pönttöuunin ärhentelyt johtui siitä, että hän haluaa olla mielipiteineen ihminen, eikä mikään heittopussi miesten kukkotappeluissa. No nythän häntä vedetään täällä suuntaan ja toiseen. Koitti kai sanoa sitäkin, kun nimesi luotettavia kirjoittajia jossain. Ei tarkoita, että joku ei voisi myös sitä ollakin, mutta Pönttis ei itse luota. Mutta tykkää mukavasta huomiosta. Pujishan jakelee lällyjä esim. Minut hän tuntee irl kauttakin ja m184;n jutut on aika ”pullistelemattomia” myös.

        Joo, noin minäkin vähän ymmärtäisin sen misspönttiksen kiukkupäivän, ettei ehkä haluis olla ihan jatkuvasti objektina mutta toisaaltahan sitä niittää mitä kylvää. Se vaan toki harmi että mitä mukavampi nainen on palstan miehille sitä enemmän siitä saa sitten myös kärsiä helposti. no eiköhän tässä taas jonkinlainen tasapaino löydy ajan kanssa juttuihin.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, noin minäkin vähän ymmärtäisin sen misspönttiksen kiukkupäivän, ettei ehkä haluis olla ihan jatkuvasti objektina mutta toisaaltahan sitä niittää mitä kylvää. Se vaan toki harmi että mitä mukavampi nainen on palstan miehille sitä enemmän siitä saa sitten myös kärsiä helposti. no eiköhän tässä taas jonkinlainen tasapaino löydy ajan kanssa juttuihin.

        Pönttöneiti on itse tehnyt itsestään objektin, ja sitä niittää mitä kylvää.

        Mulla on vain viikonloppuisin aikaa palstailulle, ja kirjoittelen siitä mikä kiinnostaa palstalaisia. Pönttöneiti on hittituote, miksi en siis pysyttele aiheessa?


      • ajatteletko
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneiti on itse tehnyt itsestään objektin, ja sitä niittää mitä kylvää.

        Mulla on vain viikonloppuisin aikaa palstailulle, ja kirjoittelen siitä mikä kiinnostaa palstalaisia. Pönttöneiti on hittituote, miksi en siis pysyttele aiheessa?

        Ajat sen tuolla pois. Onko kovin herrasmiesmäistäkään? Nää ketjuthan näkyy täällä. Aika ala-arvoista jos miehet keskenään puhuvat kilpaa "selkään kiipeämisestä". Sinä teet kommenteillasi misspönttöuunista hutsahtavaa ihan itse. Se kun raivosi täälä, oli aika totista tekstiä vai eikö Palstamäki lukenut? Sä luot pönttöuunista objektia ja teet hallaa hänelle.


      • Metsävastaaaikanaan
        ajatteletko kirjoitti:

        Ajat sen tuolla pois. Onko kovin herrasmiesmäistäkään? Nää ketjuthan näkyy täällä. Aika ala-arvoista jos miehet keskenään puhuvat kilpaa "selkään kiipeämisestä". Sinä teet kommenteillasi misspönttöuunista hutsahtavaa ihan itse. Se kun raivosi täälä, oli aika totista tekstiä vai eikö Palstamäki lukenut? Sä luot pönttöuunista objektia ja teet hallaa hänelle.

        No itseppähän kaivaa kuoppaa!!!

        Ei Pönttis mikään tyhmä ole. Ylikohtelias vaan välillä.


      • Kunnonkyökkistelyä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, noin minäkin vähän ymmärtäisin sen misspönttiksen kiukkupäivän, ettei ehkä haluis olla ihan jatkuvasti objektina mutta toisaaltahan sitä niittää mitä kylvää. Se vaan toki harmi että mitä mukavampi nainen on palstan miehille sitä enemmän siitä saa sitten myös kärsiä helposti. no eiköhän tässä taas jonkinlainen tasapaino löydy ajan kanssa juttuihin.

        No Pönttis etsii vielä palstaidentiteettiään, niinkuin me kaikki. Kokoajanhan se muuttuu, niinkuin minullakin hiljattain.
        Kyllä pönttiksen repimisestä jokaiseen kohtaan objektiksi on osittain kyse hänen omasta käyttäytymisestään, mutta ymmärtää sen kyllä joskus. On hän fiksu nainen. Hänkin muuten vähän kärsii toksisesta maskuliinisesta maailmankuvasta minusta...
        Ehkä hän oppii siitä pois ja näkee enemmän.


      • Ananias.Palstamäki
        ajatteletko kirjoitti:

        Ajat sen tuolla pois. Onko kovin herrasmiesmäistäkään? Nää ketjuthan näkyy täällä. Aika ala-arvoista jos miehet keskenään puhuvat kilpaa "selkään kiipeämisestä". Sinä teet kommenteillasi misspönttöuunista hutsahtavaa ihan itse. Se kun raivosi täälä, oli aika totista tekstiä vai eikö Palstamäki lukenut? Sä luot pönttöuunista objektia ja teet hallaa hänelle.

        Minä en lue muita ketjuja kuin niitä joihin kirjoittelen, "palstatodellisuus" kun ei jaksa kiinnostaa. Jos Pönttöneidillä on keskusteltavaa kirjoittelustani, niin sanokoon suoraan minulle.

        Pönttöuuni on aika hyvin mukana jutuissani, en ole huomannut hänen vaivaantuvan niistä. Jos palstaseurani ei kuitenkaan kiinnosta häntä, niin sanokoon suoraan.


      • nyt.kiinnostaa
        Kunnonkyökkistelyä kirjoitti:

        No Pönttis etsii vielä palstaidentiteettiään, niinkuin me kaikki. Kokoajanhan se muuttuu, niinkuin minullakin hiljattain.
        Kyllä pönttiksen repimisestä jokaiseen kohtaan objektiksi on osittain kyse hänen omasta käyttäytymisestään, mutta ymmärtää sen kyllä joskus. On hän fiksu nainen. Hänkin muuten vähän kärsii toksisesta maskuliinisesta maailmankuvasta minusta...
        Ehkä hän oppii siitä pois ja näkee enemmän.

        Onko se Dissident puskailemassa? No kerropa nyt sitten meille onko hän kauniskin kun tiedät noin hyvin, että fiksukin on? Alahan laulaa kun pöntön perään vielä itsekin haikailet.


      • pohdiskeluatässä
        nyt.kiinnostaa kirjoitti:

        Onko se Dissident puskailemassa? No kerropa nyt sitten meille onko hän kauniskin kun tiedät noin hyvin, että fiksukin on? Alahan laulaa kun pöntön perään vielä itsekin haikailet.

        Kyllä Disse olisi sen jo tuonut ilmi, jos pönttis olisi kaunotar. Disse itsehän on hyvin tavallinen persjalkainen pullaposki, hänellä lienee aika laaja skaala naiskauneuden suhteen. Siltikään ei ole antanut merkkiä, että Pönttis olisi mikään hottis.


      • uunivalmiita
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneiti on itse tehnyt itsestään objektin, ja sitä niittää mitä kylvää.

        Mulla on vain viikonloppuisin aikaa palstailulle, ja kirjoittelen siitä mikä kiinnostaa palstalaisia. Pönttöneiti on hittituote, miksi en siis pysyttele aiheessa?

        Katohan ettei neiti objektivoi tyttäriäs joulupöytään syötäviksi. Voi olla vaikea erottaa helpoista kinkuista, äitiinsä ja isäänsä kun ovat tulleet.


      • voiollatätäkin
        pohdiskeluatässä kirjoitti:

        Kyllä Disse olisi sen jo tuonut ilmi, jos pönttis olisi kaunotar. Disse itsehän on hyvin tavallinen persjalkainen pullaposki, hänellä lienee aika laaja skaala naiskauneuden suhteen. Siltikään ei ole antanut merkkiä, että Pönttis olisi mikään hottis.

        Ei sitä kukaan sano ettei muut siihen tartu, itsekin kun on vielä neitiin pahasti koukussa. Tämä selvää.


      • Ananias.Palstamäki
        uunivalmiita kirjoitti:

        Katohan ettei neiti objektivoi tyttäriäs joulupöytään syötäviksi. Voi olla vaikea erottaa helpoista kinkuista, äitiinsä ja isäänsä kun ovat tulleet.

        Och samma på finska?


      • tappelevat.kukot
        voiollatätäkin kirjoitti:

        Ei sitä kukaan sano ettei muut siihen tartu, itsekin kun on vielä neitiin pahasti koukussa. Tämä selvää.

        Dissi on itekin helvetin retkussa Pönttikseen. Näkee miten ei siedä Anaa ja sen elvistelyjä.


      • allihuuppa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Och samma på finska?

        Mors grisar är ni


    • hmmmmmmmmmmmm

      Ei täällä mun mielestä ole mitään tiettyä sisäpiiriä. Keskenään riiteleviä erimielisiä kuppikuntia kylläkin on. Joskun 5v sitten, kun tällä palstalla ätmit hallitsivat keskustelua suuremmassa määrin, niin täällä ehkä saattoi puhua olevan jonkinlainen sisäpiiri.

      • Ananias.Palstamäki

        Aika lailla samaa mieltä, jotain kuppikuntia löytyy.

        Ätmit olivat äänessä vielä pari vuotta sitten kun löysin palstalle, mutta ne on kaikonneet nyttemmin lähes kokonaan.


    • Pieniasia

      Yhdellä näkyi lepakko naaman kohdalla, koodaaja pärstän pallilla. Maannet pitkin pituuttasi, sellainen sisin.

    • Sisäpiirejä syntyy aina tämänlaisilla palstoilla, ihmisluonto on laumaantua samanmielisten(?) kanssa. Toisissa paikoissa on lämminhenkinen fiilis ja kaikki ovat tervetulleita myös niihin "inside" juttuihin,toisissa läpistään useimmiten vain omien "tyyppien" kanssa,satunnaisia heittoja muillekkin,ehkä.
      Mut hei, who cares really..bang bang ja hyvää viikonloppua kaikille.

      • Kiva kun et ottanut nokkiis siitä mun "läskiätmi" - heitosta..Tosin minkä sille voi jos epäilee.. 🤗

        Hyvää viikonloppua sullekin..


      • Ananias.Palstamäki

        Minä olen hyvin hämmästynyt siitä että koet olevasi jotenkin ulkopuolinen.

        Olet yksi palstan suosituimpia naisnikkejä, monet palstapojat kuolaavat "perääsi". Mikä on ongelmasi?


      • ketkäkuolaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen hyvin hämmästynyt siitä että koet olevasi jotenkin ulkopuolinen.

        Olet yksi palstan suosituimpia naisnikkejä, monet palstapojat kuolaavat "perääsi". Mikä on ongelmasi?

        En ole nähnyt kenenkään paitsi sun kuolaavan peppupupusen perään.


      • marginaaliryhmä
        ketkäkuolaa kirjoitti:

        En ole nähnyt kenenkään paitsi sun kuolaavan peppupupusen perään.

        Sama.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kiva kun et ottanut nokkiis siitä mun "läskiätmi" - heitosta..Tosin minkä sille voi jos epäilee.. 🤗

        Hyvää viikonloppua sullekin..

        Mä en muuten pyytänyt poistamaan sitä viestiä,just huomasin et poistettu. come oooon,ei se nyt NIIN paha ollut et mä täällä itkisin maailman pahuutta:D Täällä oli pari muutakin jotka ovat hiertäneet mun ärsytysnappulaa..nyt mä vasta tajusin mitä ne "vihjailut" varmaan tarkoitti,kylläpäs mä olin hölmö. Mulla on täällä kriisi menossa,toinen puoli haluaa sanoa "v*itut" ja palata vanhaan tyyliin,kylmähköksi mutta tää uusi puoli haluais jatkaa näitä älyvapaitakin löpinöitä. Mitä tehdä ^_^
        Epäilijöille tiedoksi,mä lukasin tossa tota mun historiaa,voi vitsi mitä muistoja haha huomasin että olin erittäin aktiivinen täälläkin 2013. Mulla oli tälläsiä "bitch" kuvia tai sit uniformu kuvia vielä siihen aikaan,kutsuttiin mua silloinkin noita-akaksi ja pätijäksi lol.
        Toi sisäpiiri juttu mitä sanoin on muuten totta, vaikkei tyypit silleen sitä tarkoittaiskaan. Alkaa vaan muodostua tiettyjä ryhmiä joiden kanssa jubaillaan eniten..ja muille saattaa tulla kylmä fiilis. Yksi ehdotus varsinkin palsta pojille, älkää koko ajan tehkö aloituksia samoista henkilöistä ja sitten pitäkö sitä ketjua elossa viikkokausia,samat tyypit jankkaamassa samoista asioista. Vai onko vain draaman ja juoruilun kaipuuta?:D toisaalta,parempia nekin on kuin vaikka "naiset on lorttoja" ketjut: p

        jees,hyvät viikonloput :)


      • ketkäkuolaa kirjoitti:

        En ole nähnyt kenenkään paitsi sun kuolaavan peppupupusen perään.

        kai muakin saa joku kuolata? onhan se parempi kuin,kuolla lol


      • tulppnmh
        peppupupu kirjoitti:

        kai muakin saa joku kuolata? onhan se parempi kuin,kuolla lol

        Totta kai saa, mutta ananias liioittelee aina joidenkin palstanaisten suosiota. Mukamas kaikki kuolaa joko sua tai pönttistä. Yritän vain oikoa.


      • tulppnmh kirjoitti:

        Totta kai saa, mutta ananias liioittelee aina joidenkin palstanaisten suosiota. Mukamas kaikki kuolaa joko sua tai pönttistä. Yritän vain oikoa.

        on mulla mun omat höpönassulit täällä lol. joo,en mä silleen välitä noista kuolauksista varsinkin jos yrittää olla asiallinen. mutta katsoppa vaikka mun kuvaa..olis aika fägis mies jos ei yhtään himottais lol. että silleen saa kyllä vapaasti kuolata,kyllä mä tiedän etten ihan p*erseestä ole. *oooh kivittäkää mut nyt* ;D


    • Sehän ootte sä, LadyZorro, pönttis, lihavihatipunen, valtakunta, Dissi, harmis, pujottelija, ananias, peris pitkätukka86, edesUnissa, chocomaricot, , ja peppupupukin ollaan nyt initioimassa sinne.

      • Viinamies yrittää päästä, mut ei sinne tuolleen keinotekoisesti pääse.


      • Ananias.Palstamäki

        Minä en allekirjoita näkemystäsi siitä että olisin "sisäpiirissä".

        Saan toki huomiota palstalla, mutta minua myös haastetaan paljon. Sanoisin että minua kivitetään enemmän kuin kiitellään, en siis luonnehtisi itseäni sisäpiiriläiseksi.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Minä en allekirjoita näkemystäsi siitä että olisin "sisäpiirissä".

        Saan toki huomiota palstalla, mutta minua myös haastetaan paljon. Sanoisin että minua kivitetään enemmän kuin kiitellään, en siis luonnehtisi itseäni sisäpiiriläiseksi.

        Sen kivitettävänhän täytyy olla siinä keskellä.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Sen kivitettävänhän täytyy olla siinä keskellä.

        Mutta, joo, ehkä se ei ole siinä *piirissä*.


      • Ananias.Palstamäki
        minkkilaukku kirjoitti:

        Sen kivitettävänhän täytyy olla siinä keskellä.

        Tuolla määritelmällä lienen sisäpiirin keskipiste.

        Omassa yksityisessä elämässäni olen kuulunut joihinkin sisäpiireihin, mutta niissä sisäpiiriläisyys on tuonut mukanaan myös positiivisia ilmenemismuotoja.

        Palstalla niistä ei ole tietoakaan.


      • näh,mulla on täällä oikeita "haters" tyyppejä ;)


    • En kuulu mihinkään piiriin enkä KENELLEKÄÄN. Enkä varsinkaan tämän ketjun jälkeen.

      • Olenkin tässä miettinyt, että jos alkaisinkin keskustelemaan vaan itseni kanssa.



      • Ananias.Palstamäki

        Ohhoh, tulipa tiukka kommentti.

        Eikö tätä nyt voitaisi vielä tämän kerran kuitata palstahuumorina?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ohhoh, tulipa tiukka kommentti.

        Eikö tätä nyt voitaisi vielä tämän kerran kuitata palstahuumorina?

        Vähän pitää sulatella. Kuohahtaa äkkiä.
        Jos se on huumoria, se on eri asia.

        Mutta heittopussi en ole. Jokainen saa takoa sen kalloonsa.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vähän pitää sulatella. Kuohahtaa äkkiä.
        Jos se on huumoria, se on eri asia.

        Mutta heittopussi en ole. Jokainen saa takoa sen kalloonsa.

        Noo, myönnän että minun tulisi pyrkiä seilaamaan avovesillä ettei ole niin suurta riskiä ajautua karikolle. Tämänpäiväinen esitykseni oli hivenen riskialtista, ja saattoi siinä joku pohjakosketuskin sattua.

        Pyydän esitystäni anteeksi, enkä selittele sanojani.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Noo, myönnän että minun tulisi pyrkiä seilaamaan avovesillä ettei ole niin suurta riskiä ajautua karikolle. Tämänpäiväinen esitykseni oli hivenen riskialtista, ja saattoi siinä joku pohjakosketuskin sattua.

        Pyydän esitystäni anteeksi, enkä selittele sanojani.

        No hyväksytään kun se tuli noin äkkiä ja reilusti ilman konnan koukkuja (en todellakaan kaikista kohdista pitänyt, mutta näytti siellä olevan muitakin osallisina).

        Ei vaan nyt yksinkertaisesti ole voimia siihen, että tässä joka kohdassa k.setettaisiin tai pidettäisiin joutavanpäiväisenä pilkan kohteena.

        Tässä vaan palstaillaan. Siinä ei ole sen taivaallisen ihmeellisempää. Ilmoitan kyllä jos joku mies on minut oikeasti hyväksynyt ja olen vakiutunut aloilleni. Sitä ennen elämä saa olla kepeää, mutta ei naurunalaista.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No hyväksytään kun se tuli noin äkkiä ja reilusti ilman konnan koukkuja (en todellakaan kaikista kohdista pitänyt, mutta näytti siellä olevan muitakin osallisina).

        Ei vaan nyt yksinkertaisesti ole voimia siihen, että tässä joka kohdassa k.setettaisiin tai pidettäisiin joutavanpäiväisenä pilkan kohteena.

        Tässä vaan palstaillaan. Siinä ei ole sen taivaallisen ihmeellisempää. Ilmoitan kyllä jos joku mies on minut oikeasti hyväksynyt ja olen vakiutunut aloilleni. Sitä ennen elämä saa olla kepeää, mutta ei naurunalaista.

        Kiitos sulle.

        Lupaan parantaa tapani.

        Ps: voit aina huomauttaa jos sanon jotakin mistä et pidä


      • Ehkä Dissident kuuluu jotenkin jossain vaiheessa sisäpiiriin, sillä hän asui täällä palstalla hyvin paljon. Monesti työpäivinään kirjoitteli melkein alvariinsa tänne. Hän oli kaikkien tuttu niin kuin LadyZorro aikaisemmalla nimimerkillään. Mutta en minä ole kokenut, että täällä mitään sisäpiiri on ollut? Joku Dissident oli vain voimakkaasti ja aktiivisesti läsnä. Tavallaan hän siten kuului sisäpiiriin tai siihen kaikkein aktiivisimpaan ryhmään. Itse ole kirjoitellut vain täällä "sinkut"-palstalla vaan laajemmin. Tiedän, että jotkut eivät kirjoittele oikein muualla esimerkiksi Nuuskamuikkune:n. Itse viihdyin pitkään "suhteet" yläosiossa, jossa "sinkut" on yksi alaosio. Jossain "luterilaisuus" palstalla uskontojen alla saattaa olla jonkinlainen sisäpiiri, mutta ei oikein täällä. Täällä on personaallisuuksia, mutta ei ehkä sisäpiiriä?


    • NainenRuudunTakaa

      Mun silmään sisäpiiriläisyyttä on esim.
      - seurata palstaa niin tarkkaan, että tietää milloin joku on lähtenyt ja miksi (jos on sanonut jossain ketjussa lähtevänsä) tai muita tiettyjen tyyppien jossain ketjussa mainitsemia asioita.
      - kirjoitella ketjuihin kuulumisia toisten kanssa, vaikka eivät liity millään tavalla ketjun aiheeseen
      - aloittaa ketjuja palstalaisista (tai palstasta).
      Ei yhtenäinen piiri, mutta sellainen palstalle omistautunein löyhä porukka.

    • mangusti-

      Joo, sisäpiiri ja sisäpiiri. Ylempää ketjusta lainaus
      "
      Ei täällä mun mielestä ole mitään tiettyä sisäpiiriä. Keskenään riiteleviä erimielisiä kuppikuntia kylläkin on. Joskun 5v sitten, kun tällä palstalla ätmit hallitsivat keskustelua suuremmassa määrin, niin täällä ehkä saattoi puhua olevan jonkinlainen sisäpiiri. "

      Palstan alkuperäinen ideaali olisi mielipiteiden ja tuntemusten vaihto vapaasti sinkkuusteeman alla ongelmilta tuntuvista asioista ja hyvistäkin puolista kenties, kuulostella vastaavassa asemassa olevien toisten näkemyksiä, keskustella miten toiset ajattelevat ja avartaa omaa näkökulmaansa, mikä etenkin ongelmakohdissa olisi tarkoitus olla hyödyksi (senkin uhalla että on olemassa mies- ja naisnäkökulmien mahdolliset erot )
      Myös hyvässä hengessä parantaa maailmaa. Rekisteröityminenkään ei ole oleellista ja deittijuttuhan tämä koskaan ei lie ollut. Eikä varmasti tuon ideaalinkaan mukainen palsta, ellei ihan historiansa alussa.

      Jos olisi, kelle viereisenkin ketjun otsikko ("mikä on roolisi palstalla") tulisi edes mieleen kysyä, sivistyneeksi (!) ajatellulla palstalla. Ellei sitten keskustelurooli (myös kysyjän ja vastaajan sellainen): toinen tietää tai osaa kommentoida perustellusti (ja viisaasti tietenkin ;) toista askarruttaviin kysymyksiin. Tuo "sivistynyt"-käsite joutuu uusintatarkastukseen heti, jos (ja kun) alkaa muodostua eri suuntaisia roolipaikkoja, agendoja, taisteluasetelmia, teesejä jonkin aatteen ja ismin ajamiseksi, tuotuudenjulistuksia jne., eli mitä tapahtuu silloin palstaideaalille. No, tässä yksi esimerkki kertonee puolestaan.

      Käsitykseni mukaan kun aikanaan H.Laasasen kiistakirjoituksen oloinen (toki gradutyö pohjana) kirjansa "Naisen seksuaalinen valta" ilmestyi (kaiketi kohta 10v. sitten), palstalla oli valmis osajoukko ("ätmit") omaksumaan sen teesit kritiikittä ja tarkoitushakuisesti kärjistettynä. Siitä lie tullut palstalle "guru" moniksi vuosiksi. Voisi ajatella, että tämän asian suhteen samanmielisten veljeskunta oli yksi sisäpiiri ja kantaväki, joka elämöi moderoimattomalla palstalla pidäkkeettömästi, kun halusi tulkita saavansa vapautuksen omasta vastuustaan sinkkuuteen, koska syynä olikin Laasasta vapaasti tulkiten "naisten hypergamia" (noin yksinkertaistetusti), syntyi "naiset kuriin"-agenda, ja tietenkin vastuuta voi laittaa myös legendaarisen "tasoteoria"-keksinnön piikkiin, naisten vääränlaisen asennoitumisen lisäksi siis.
      (Kaiken kykyisiä, lahjaisia ja näköisiä ("tasoisia") ihmisiä on ollut läpi aikojen, joten ei siinä järin uutta, ja pariuduttu on juopporemmissäkin, näin taisi joku eräässä ketjussa mainita )
      (termi hypergamia muuten tiedeartikkelien ulkopuolella on lähes tuntematon, mutta palstalla kulutustavaraa, koska siinä pariutumisvaikeuksien yksi syy)
      Nyt tämä ko.sisäjoukko taitaa olla laantumassa (jos näin ilmaistaan); muutama jaksaa vielä fanittaa viinaa pariutumisen välikappaleena, ja mikäs siinä jos usko on vahva ;)
      Julkkisten seksisuhteiden raportointi toimii, yksi fantasioi naisten keittämisestä hitaasti öljyssä, käypä pata lienee jo tiedossa. Trollit odottaa, että joku hengentuotteeseensa reagoisi. Usein kommentoija löytyykin.

      Muuan havainto, että toinen sisempi piiri saattaisi nyt olla itselleen vakiinnuttaneiden ja toisilleen itsensä tunnetuksi pyrkivien 'toisenlaisten pitkäaikaisten kerho', pitkälti ilman asiaa (ei siis kirjaimellisesti asiattomat;) ajankulukseen lörpöttelijät (miehiä ja naisia).
      Jos ei muuta, niin toistensa kevyttä nälväilyä, viisastelua, "rajojen hakua", arvuuttelua kuka kirjoittaa kenenkin nikillä ja monellako ja muuta tyylitunnistelua. Ja juutuubi biisit, mukiin menee, totta kai.
      Yksi hupiaihe näyttää olevan iltapäivä- ja sensaatiolehtien osin tahalliset väärintulkinnat (painotukset), mistä saa helposti keinotekoista sytykettä mies/nais -ajattelueroihin, jos joku jaksaa tarttua syöttiin.
      Tämä joukko lienee peräisin toiselta maailman menoa-tyyppiseltä kuihtuneelta palstalta, kun aiheet suppenivat liikaa keskinäisiin henkilöjuttuihin pelkästään, tuli kaiketi tylsää.

      (jatkuu)

      • mangusti-

        (jatko edelliseen)

        Kuvatun ideaalin mukaisia juttujakin on, mutta harvenevasti.
        Itse vastailin jonkin verran em.keskustelutyyliin pari kuukautta sitten nimim.todellavaikeeta kanssa. Hän oli tekstimääräisesti erittäin tuottelias, mutta varsinainen *keskustelu* (mielipiteiden vaihto) kanssaan ei edennyt yhtään johtuen muutamasta voimakkaasta AS-persoonan piirteestään. Hänen mielestään "pariutumiskulttuuri" (normit, 'säännöt', käytänteet) miehen näkökulmasta ja tässä ajassa ovat väärät, ja ne pitää vaihtaa. Hän oli hyvinkin otettu em.H.Laasasen poleemisista blogeista (ja ns.tiedeosastakin(graduosuus) mukana), ja tämä kulttuurinvaihtotyö pitäisi tehdä ensin. Sen jälkeen pariutuminen pua-oppien katalysoimana kävisi helpommin. Mielestäni kovin tekninen näkemys, josta ei voi olla samaa mieltä.

        Se tämän palstan filosofiasta. Ja yleisestikin: aikanaan anonyymit palstat olivat uutta, ja tuli some. Ei ollut automaattiseti hanskassa, miten käyttäytyä. Niinpä tyyli ajautui itsestään niin, mikä tuli tunnetuksi sitten ns.Petken lakina:
        "Jokainen moderoimaton keskustelupalsta ajautuu säännöllisesti vaiheeseen, jolloin siellä keskustellaan enimmäkseen anaaliseksistä. Palstan varsinainen aihepiiri ei vaikuta tähän."
        Kirjoittajan lisäys: homottelu sisältyi varmaan tuohon lakiin jo implisiittisesti ;)


      • Ananias.Palstamäki
        mangusti- kirjoitti:

        (jatko edelliseen)

        Kuvatun ideaalin mukaisia juttujakin on, mutta harvenevasti.
        Itse vastailin jonkin verran em.keskustelutyyliin pari kuukautta sitten nimim.todellavaikeeta kanssa. Hän oli tekstimääräisesti erittäin tuottelias, mutta varsinainen *keskustelu* (mielipiteiden vaihto) kanssaan ei edennyt yhtään johtuen muutamasta voimakkaasta AS-persoonan piirteestään. Hänen mielestään "pariutumiskulttuuri" (normit, 'säännöt', käytänteet) miehen näkökulmasta ja tässä ajassa ovat väärät, ja ne pitää vaihtaa. Hän oli hyvinkin otettu em.H.Laasasen poleemisista blogeista (ja ns.tiedeosastakin(graduosuus) mukana), ja tämä kulttuurinvaihtotyö pitäisi tehdä ensin. Sen jälkeen pariutuminen pua-oppien katalysoimana kävisi helpommin. Mielestäni kovin tekninen näkemys, josta ei voi olla samaa mieltä.

        Se tämän palstan filosofiasta. Ja yleisestikin: aikanaan anonyymit palstat olivat uutta, ja tuli some. Ei ollut automaattiseti hanskassa, miten käyttäytyä. Niinpä tyyli ajautui itsestään niin, mikä tuli tunnetuksi sitten ns.Petken lakina:
        "Jokainen moderoimaton keskustelupalsta ajautuu säännöllisesti vaiheeseen, jolloin siellä keskustellaan enimmäkseen anaaliseksistä. Palstan varsinainen aihepiiri ei vaikuta tähän."
        Kirjoittajan lisäys: homottelu sisältyi varmaan tuohon lakiin jo implisiittisesti ;)

        Kiitoksia nimimerkille "mangusti-" analyysista, näin palstan keltanokkana ihan kiva lukea objektiivinen läpileikkaus palstan historiasta nykypäivään. Selvisipä samalla myös palstapoikien viehtymys anaaliseksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2712
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe