"Evoluutiouskovainen"?

kunhan.kysäisen

Hyvät kreationistit, olkaapa hyvät ja määritelkää käyttämänne evoluutiouskovainen-sana.

10

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Pyydät määritelmää haukkumasanalle, jonka tarkoitus on rinnastaa tieteenteko uskontoon.

      • kunhan.kysäisen

        Vastaa pyyntöön äläkä jaarittele. Et kai halua leimautua kuuluvaksi samaan v*ttuilijoiden joukkoon kuin ROT tai samaan psykoottisten joukkoon kuin Mark5?


    • niinsemenee

      Evoluutiouskonto tarkoittaa kreationistien uskomuksia evoluutiosta joten evoluutiouskovainen on uskovainen joka ottaa todesta kreationistien evoluutiouskomukset.

    • Evoluutiouskovainen tarkoittaa ihmistä, joka uskoo hypoteettiseen ajatusrakennelmaan, jonka mukaan kaikilla maailman eliöillä on yhteinen kantamuoto, josta eliöt ovat kehittyneet. Teorian mukaan evoluution mekanismeina ovat satunnaiset mutaatiot ja luonnonvalinta.

      Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen.

      Elämää syntyy vain elävästä. Solu tuottaa DNA:ta ainoastaan kopioimalla olemassaolevaa DNA:ta.

      • kunhan.totean

        Kyseessä ei ole hypoteettinen ajatusrakennelma, joten sinun "evoluutiouskovaisesi" on taruolento. Kyllähän me sen jo tiesimmekin, mutta on hyvä että vahvistit sen itse.


      • niinsemenee

        Evoluutio ei luonnonilmiönä ole mikään uskon asia. Vakavasti otettava kreationisti ei yritä esitellä uskontoonsa pohjautuvia uskomuksiaan tieteellisinä faktoina.


      • "Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."

        Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
        Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
        Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.

        "Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."

        Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä.


      • Luucifer

        Kuten aina, kukaan eikä mikään tee parempaa uskonnonvastaista työtä kuin uskovainen psykooseissaan.


      • KylläSeNäinOn

        Usko on Raamatun mukaan luja luottamus siihen mikä ei näy ja mitä toivotaan. Joten evoluutiousko on sopiva sana tälle syntisten toiveelle ja paholaisen harhautukselle, ettei Jumalaa ole .


      • hehhhee
        agnoskepo kirjoitti:

        "Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."

        Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
        Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
        Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.

        "Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."

        Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä.

        "Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien."
        Tämähän ON yksi palstan pahnanpohjimmaisista koohottajista. ROT, Mark5, Jyrbä ja JC, siinäpä ne pahnanpohjimmaiset koohottajat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe