Suomalaisnaiset matkustavat seksin perässä

Saaraa

http://www.rantapallo.fi/matkailu/suomalaisnaisia-kuvaillaan-helpoiksi-kaadoiksi-matkustavat-seksin-perassa/

Mies kirjoittaa etsineensä yhdistäviä tekijöitä sohvasurffaajanaisista, joiden kanssa tämä on päätynyt harrastamaan seksiä. Bloggaajan mukaan helpoimmin sänkyyn kaatuvat suomalaiset, ranskalaiset ja puolalaiset naiset.

– Suomalaisnaiset matkustavat vain seksin perässä – erityisesti Latinalaisessa Amerikassa ja Etelä-Euroopassa, bloggaaja kirjoittaa.

Mies muistelee erästä suomalaista sohvasurffaajaa, joka harrasti seksiä sekä bloggaajan itsensä että tämän ystävän kanssa – ja kaikkien tapaamiensa brasilialaisten kanssa.

68

908

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mazy

Mä voisin matkustaa auringon ja lämmön perässä. Tuntuu et hajoo taas näihin kipuihin pitkin kroppaa. 😞

• ota matkaseuraks,lähetään jonnekkin aasiaan thanks ^_^

• mazy

Oisko kanariansaarilla tarpeeks valoa?😛

On tää semosta, että lämpökapseliin tarttisi majottua.

• peppupupu kirjoitti:

ota matkaseuraks,lähetään jonnekkin aasiaan thanks ^_^

Kuulostaa hyvältä

• Jostottapuhutaan

No ei suomalaiset miehetkään runojen perästä Thaimaahan tai Venäjälle matkusta.

• okkko

Miehet vaan tunnustaa rehellisesti että seksin perässä mennään, naiset lähtee ottamaan aurinkoa kun kysytään miksi lähet lomalle....

• Rudel

Suomi nainen kun tapaa ulkomailla miehen sillä on romanssi,mutta kun suomi mies tapaa venäjällä naisen se onkin huorissa käyntiä..

• Ei kannata ottaa sellasta naista joka on käyny matkoilla etelä-amerikassa tai välimeren maissa..

Naisethan aina selittää että ne kävi kattomassa kolosseumia ja zikkurateja vaikka aika kului pääasiassa polvillaan tai selällään..

:D

• mazy

Ai vaikka ois varattuna käynyt ukkonsa kanssa? Jaaha...

Ruotsissa ja Norjassa tms. ei voi seksiseikkailla?😝

• mazy kirjoitti:

Ei varsinkaan saksassa!;D

• Meinaat että italiaan mennään vain seksiseikkailemaan vai?;)

• peppupupu kirjoitti:

Meinaat että italiaan mennään vain seksiseikkailemaan vai?;)

No vähän niinkuin..
        Tuskinpa naisilla riittää kiinnostus ja ymmärrys paikallista historiaa kohtaan. :D

Vituttaa että nämä samat lortot jotka imee jonku kehitysmaalaisen kyrpää on niitä samoja jotka nillittää aasialaisista naisista..

• KonnaKettu kirjoitti:

No vähän niinkuin..
        Tuskinpa naisilla riittää kiinnostus ja ymmärrys paikallista historiaa kohtaan. :D

Vituttaa että nämä samat lortot jotka imee jonku kehitysmaalaisen kyrpää on niitä samoja jotka nillittää aasialaisista naisista..

Mä uskallan väittää että juuri italiaan mennään kulttuurin ja bilettämisen takia,vähän eri tasoa kun täällä..muista myös ruoka ja muoti: p ai hitto,kun pääsis italiaan lähtisin heti,ja aivan varmana nuuskisin vanhoja paikkoja:D eikä unohdeta vinkkuja aaah..
        toi on kyllä totta että nää african lovers plötköt vihaa aasialaisia naisia eniten. ja isoimmat suvakki eukotkin vihaavat muunmaalaisia naisia,sen takia ne kärsivät naiset sinne syyriaan jää kun bileboitsut on tärkein kohde: p

• mazy kirjoitti:

On sentään joku vahtimassa.. :D

Onhan se nähty minkälaiset "miehet" ottaa jonku juoksunsa juosseen maailmanmatkaajan..

Sellasia hiirulaisia että.. :D

Mulla iljettää ajatus siitä että joku rotan näkönen etelän gigolo on käyny mun huvipuistolaitteen päällä kirkumassa..
        Ja nakannu sinne sisään sellaset oikein vetiset mällit.

• KonnaKettu kirjoitti:

Onhan se nähty minkälaiset "miehet" ottaa jonku juoksunsa juosseen maailmanmatkaajan..

Mulla iljettää ajatus siitä että joku rotan näkönen etelän gigolo on käyny mun huvipuistolaitteen päällä kirkumassa..

sori mut toi viimenen kyllä kuulosti homoeroottiselta lol mistä sä tiedät minkälaiset mällit??:D

• peppupupu kirjoitti:

sori mut toi viimenen kyllä kuulosti homoeroottiselta lol mistä sä tiedät minkälaiset mällit??:D

No niinkuin jollain elukalla.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No niinkuin jollain elukalla.. :D

Poistettiin sit sun viesti,ei siinä kyllä ollut mitään super kamalaa: p Tottahan se on,aasialaisia naisia vihaavat naiset eniten: p Varsinkin ne jolla on ulkkis mies..
        sun on parempi pitää suu suppulissa ainakin kreikkalaisista;) tiedä mitä tarkoitat tolla etelän gigololla: p
        tää on kyllä nyt outo aihe mutta mistä tietää minkälaiset mällit on elukalla?? YÄÄÄÄK :D ja miks just etelän gigololla on sellasta haha kyllä sä keksit XD

• peppupupu kirjoitti:

Mä uskallan väittää että juuri italiaan mennään kulttuurin ja bilettämisen takia,vähän eri tasoa kun täällä..muista myös ruoka ja muoti: p ai hitto,kun pääsis italiaan lähtisin heti,ja aivan varmana nuuskisin vanhoja paikkoja:D eikä unohdeta vinkkuja aaah..
        toi on kyllä totta että nää african lovers plötköt vihaa aasialaisia naisia eniten. ja isoimmat suvakki eukotkin vihaavat muunmaalaisia naisia,sen takia ne kärsivät naiset sinne syyriaan jää kun bileboitsut on tärkein kohde: p

Kommentti lähti. :D

Nämä eukot ei tykkää kilpailusta..

Valkoinen nainen on se ykkönen jota kaikki miehet haluaa... Ja valkoinen mies on pohjasakkaa..

• peppupupu kirjoitti:

Poistettiin sit sun viesti,ei siinä kyllä ollut mitään super kamalaa: p Tottahan se on,aasialaisia naisia vihaavat naiset eniten: p Varsinkin ne jolla on ulkkis mies..
        sun on parempi pitää suu suppulissa ainakin kreikkalaisista;) tiedä mitä tarkoitat tolla etelän gigololla: p
        tää on kyllä nyt outo aihe mutta mistä tietää minkälaiset mällit on elukalla?? YÄÄÄÄK :D ja miks just etelän gigololla on sellasta haha kyllä sä keksit XD

Katoin sensuroidun pelkokerroin jakson jossa kilpailijat laitettiin juomaan tuopillisen aasin spermaa..

Laatusarja.. :D

No jos nyt kattoo noita valkosia naisia joilla on ulkkismies niin perus aasialainen nainen on paljon paremman näkönen..

Sitä vihataan valkoista kulttuuria ja valkoista miestä mutta halutaan kuitenki säilyttää valkoinen nainen ravintoketjun huipulla. :D

• mazy
        KonnaKettu kirjoitti:

Vahtimassa, hahah! Tarviiko kaikkia naisia vahtiakaan, en usko että tarvii. Mää ainakn voisin hyvin lähteä yksinkin reissuun, eikä tarttisi peljätä että rantaleijonaan tms. haksahdan.

Olen suulaudestani huolimatta sen verran arka etten uskaltaisi vieraitten miesten seuraan ees yksinäni. Pysysin visusti iltasin kämpässäni ja koikkelehtisin päivisin ihmisten ilmoilla maata kattelemassa.

Mielummin kyllä lähtee kumppanin kanssa reisduun, kun on luotettava ja tuttu seura ja karttuu yhteisiä muistoja matkalta.😀

• mazy
        peppupupu kirjoitti:

Meinaat että italiaan mennään vain seksiseikkailemaan vai?;)

Italiassa jopa suomiukoista tulee gigoloita ( super- ytm)...eli sitä maata kannattaa karttaa. 🤣

• mazy kirjoitti:

Italiassa jopa suomiukoista tulee gigoloita ( super- ytm)...eli sitä maata kannattaa karttaa. 🤣

Ai niin joo..niimpä taitaa tulla;D näiden "ätmien" kannattaa lähteä lomailemaan sinne,saattaa onnestaa koska yhtäkkiä ovat lipeviä gigoloita koska italia;D aah,voikun pääsis sinne..mehän voitais raahata nää meidän kolottavat kropat italiaan:D mutta taitaa olla aika viileetä sielläkin jo,tietty jos me lepuutellaan kylpylöissä ja maistellaan vinkkuja joka päivä:D ja mieti niitä vaateliikkeitä lady!

• mazy kirjoitti:

Siellä sitten saa olla kukkona tunkiolla. :D

• mazy
        KonnaKettu kirjoitti:

Siellä sitten saa olla kukkona tunkiolla. :D

Heh, kukkonapa hyvinkin. Kunhan ei mafiosojen himpsuhelmoihin kajoa. 😊

• mazy
        peppupupu kirjoitti:

Ai niin joo..niimpä taitaa tulla;D näiden "ätmien" kannattaa lähteä lomailemaan sinne,saattaa onnestaa koska yhtäkkiä ovat lipeviä gigoloita koska italia;D aah,voikun pääsis sinne..mehän voitais raahata nää meidän kolottavat kropat italiaan:D mutta taitaa olla aika viileetä sielläkin jo,tietty jos me lepuutellaan kylpylöissä ja maistellaan vinkkuja joka päivä:D ja mieti niitä vaateliikkeitä lady!

Toscana vois olla aika kiva paikka. Monet on kehuneet, mitä on tuttuja reissaajia kuultu.☺️

Äää, emminä vaayteisya vällää mutta italialaista pizzaa voisi maistaa ja juustoa paljon paljon!!!

Mennäänkö tämän super- lorenzon matkalaukussa salamatkustajina, niin päästään ilmatteeksi?😁

Sori super- lorenzo sun kamat jää veks, että me mahdutaan peppiksen kanssa mukaan...

• fsdfdfsdfs
        KonnaKettu kirjoitti:

No vähän niinkuin..

"Tuskinpa naisilla riittää kiinnostus ja ymmärrys paikallista historiaa kohtaan. :D"

Hohhoijjaa. Varmasti enemmän kuin sinulla. Voisit joskus miettiä ennen kuin avaat sen lärvis edes virtuaalisesti.

• Kaisanoasaa

Suomi naiset hakee seksi tauteja ulkomailta jännämiehiltä ja levittävät sitten niitä tänne suomeen.

• lkjh

Älä huoli, kyllä miehet vielä tuossakin asiassa vievät naisista selkeän voiton.

• "Suomalaisnaiset matkustavat seksin perässä"

Ei se ihan noin mene.
      Mulla se on laukku.

Käsittääkseni sitä ei saa Suomesta.

• vaieioolaukkuja

Onhan Suomessa laukkuja kaupat täynnä, kaupassakin tänään näin kaikenlaisia laukkuja myynnissä.

• vaieioolaukkuja kirjoitti:

Onhan Suomessa laukkuja kaupat täynnä, kaupassakin tänään näin kaikenlaisia laukkuja myynnissä.

Ei oo sitä bägiä

https://www.ourbagonline.com/

Etsi vaikka. Olisko mun lähimarketissa? Ei oo...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei oo sitä bägiä

https://www.ourbagonline.com/

Etsi vaikka. Olisko mun lähimarketissa? Ei oo...

pst. siinä näytti olevan verkkokauppa. Voi vaikka pohjois-karjalasta laittaa tilaukseen ja posti sitten toimittaa perille.

• Harmaaritari kirjoitti:

pst. siinä näytti olevan verkkokauppa. Voi vaikka pohjois-karjalasta laittaa tilaukseen ja posti sitten toimittaa perille.

Ei toimi linjat, syysvarikset painavat langalla liikaa.

Ja posti on tehnyt niin oudon kaappijärjestelmän, etten tiedä, missä niistä kaikista lokeroista laukku sitten lymyää? Olen nähnyt kauppojen eteisauloissa kun ihmiset käyvät koputtelemassa niitä luukkuja.

On ehkä helpointa lentää Italiaan.

Lisäksi verkkokauppa on täynnä jännämiehiä ja roistoja.
        En mene sinne.

Verkkokaupoissa voit myös tehdä paljon virheitä; yksi pieni väärä klikkaus ja olet ostanut elefantin.

Kannatan kyläkauppaa.

Ei toimi linjat, syysvarikset painavat langalla liikaa.

Ja posti on tehnyt niin oudon kaappijärjestelmän, etten tiedä, missä niistä kaikista lokeroista laukku sitten lymyää? Olen nähnyt kauppojen eteisauloissa kun ihmiset käyvät koputtelemassa niitä luukkuja.

On ehkä helpointa lentää Italiaan.

Se toimii se kappiijärjestelmä., OIen tilanntu isoa ja pientä pakettia ja huvin on löytyneet. Opastava näyttö neuvoo näppäilemään koodon ja sitten vaan naks ovi aukeaa ja kas siellä on just se oma lähetys.

Kyllä tuossa nyt on selityksen makua, etelän gigoloja sinne vaan mennään katselemaan, mitään muuta syytä ei ykiskertaisesti voi olla noin järjettömillä perusteilla, laukkua hakemaan lentämällä ja samalla tuhotaan miljoona hehtaaria viidakkoa., Ei mene läpi laukkuselitys.

Lisäksi verkkokauppa on täynnä jännämiehiä ja roistoja.
        En mene sinne.

Verkkokaupoissa voit myös tehdä paljon virheitä; yksi pieni väärä klikkaus ja olet ostanut elefantin.

Kannatan kyläkauppaa.

"Kannatan kyläkauppaa."

Ja sinunkin pitäisi jos olet aito 50-luvun suosija. Silloin kaikki vielä käärittiin turvallisesti ruskeaan paperiin ja ojennettiin hymyssä suin suoraan asiakkaalle tiskiltä.

Aito viiskytluvun ihannoitsija ei lähde niin mieronteille kun petollinen verkkokauppa.

Se toimii se kappiijärjestelmä., OIen tilanntu isoa ja pientä pakettia ja huvin on löytyneet. Opastava näyttö neuvoo näppäilemään koodon ja sitten vaan naks ovi aukeaa ja kas siellä on just se oma lähetys.

Kyllä tuossa nyt on selityksen makua, etelän gigoloja sinne vaan mennään katselemaan, mitään muuta syytä ei ykiskertaisesti voi olla noin järjettömillä perusteilla, laukkua hakemaan lentämällä ja samalla tuhotaan miljoona hehtaaria viidakkoa., Ei mene läpi laukkuselitys.

Eikö tarvitakaan sorkkarautaa? Kävin varmuudeksi varastolla ja panin sen takakonttiin odottamaan. Olen peloissani katsonut tuota uutta viritelmää, jonka ovissa ei ole edes tartuntakahvaa eikä saranapuolta pysty erottamaan.. Voit mennä vahingossa toisenkin luukulle ja kohta syytetään.

Kyllä maailma on mennyt hulluksi, ja sinäkin wanhanliiton mies puhut nyt älyhyllykön puolesta. Vai koodi... Huudetaanko se kauppiaalle eteisestä?

Eikö minulle voi vaan antaa sitä laukkua käteen.

Eikö tarvitakaan sorkkarautaa? Kävin varmuudeksi varastolla ja panin sen takakonttiin odottamaan. Olen peloissani katsonut tuota uutta viritelmää, jonka ovissa ei ole edes tartuntakahvaa eikä saranapuolta pysty erottamaan.. Voit mennä vahingossa toisenkin luukulle ja kohta syytetään.

Kyllä maailma on mennyt hulluksi, ja sinäkin wanhanliiton mies puhut nyt älyhyllykön puolesta. Vai koodi... Huudetaanko se kauppiaalle eteisestä?

Eikö minulle voi vaan antaa sitä laukkua käteen.

Joo ei, se on hyvin helppo se sydeemi siinä eiikä aukea väärä luukku. Toki ollaan kyllä samaa mieltä siitä että kyläkauppa olisi se paras ratkaisu tai sitten se että postimies kantaa sen paketin sulle kotia asti. Varmaankin jos ihmiset, varsinkin naiset ei olisi niin innokkaita laukkujaan henkilökohtaisesti hakemaan olisi noita postipalvelujakin edelleen parempina saatavilla,

Miksiköhän minä muuten luuleen että naiset noni yleensä eivät niin innokkaasti lentäisi noita laukkuja itse hakemaan jos niiden tehdas ja kotimaa olisi vaikka grönlannissa tai jossain entisen itä-saksan alueella?

Joo ei, se on hyvin helppo se sydeemi siinä eiikä aukea väärä luukku. Toki ollaan kyllä samaa mieltä siitä että kyläkauppa olisi se paras ratkaisu tai sitten se että postimies kantaa sen paketin sulle kotia asti. Varmaankin jos ihmiset, varsinkin naiset ei olisi niin innokkaita laukkujaan henkilökohtaisesti hakemaan olisi noita postipalvelujakin edelleen parempina saatavilla,

Miksiköhän minä muuten luuleen että naiset noni yleensä eivät niin innokkaasti lentäisi noita laukkuja itse hakemaan jos niiden tehdas ja kotimaa olisi vaikka grönlannissa tai jossain entisen itä-saksan alueella?

On surullista, että kaikki teknistyy ja pitää puhua robotille. Ihminen tarvitsee ihmisen kosketusta. Ei kaappeja.

On verkkokauppa, on verkkopankki, on verkkoposti, on verkkoruokatilaus, verkkoverottaja, verkkotreffit...

Tahtoo ihmisen!

Kyllä Islantiin voisi lähteä tai minne vaan. Grönlantikin menee. Minusta sekin riippuu juuri ihmisestä eli matkaseurasta. Mikäs sen mukavampaa kuin lähteä hakemaan laukkua hyvässä seurassa vaikka Ruhrin teollisuusalueelta.

On surullista, että kaikki teknistyy ja pitää puhua robotille. Ihminen tarvitsee ihmisen kosketusta. Ei kaappeja.

On verkkokauppa, on verkkopankki, on verkkoposti, on verkkoruokatilaus, verkkoverottaja, verkkotreffit...

Tahtoo ihmisen!

Kyllä Islantiin voisi lähteä tai minne vaan. Grönlantikin menee. Minusta sekin riippuu juuri ihmisestä eli matkaseurasta. Mikäs sen mukavampaa kuin lähteä hakemaan laukkua hyvässä seurassa vaikka Ruhrin teollisuusalueelta.

Surullistahan se on. Eniten minun käy sääliksi msyrjäseutujen vanhukset joilta on viety kaikki palvelut ja sitten joku toimija rahastaa siitä että saavat laskunsa maksetuiksi. Semmoiset jotka itse on tilanneet globalisaation EU:n myötä ja kannattavat sairasta järjestelmää eivät hirveästi säälitä. Minusta saisi laittaa melkeinpä rajat kiinni sekä ihmisten että tavaroiden osalta ja no joo, moni asia varmaan enemmän maksaisi kun sitä lähellä tuotettaisiin mutta kokonaisuus olisi parempi, maapallokin pelastuisi kun ei edestakaisin roudattaisi kaikkea.

Surullistahan se on. Eniten minun käy sääliksi msyrjäseutujen vanhukset joilta on viety kaikki palvelut ja sitten joku toimija rahastaa siitä että saavat laskunsa maksetuiksi. Semmoiset jotka itse on tilanneet globalisaation EU:n myötä ja kannattavat sairasta järjestelmää eivät hirveästi säälitä. Minusta saisi laittaa melkeinpä rajat kiinni sekä ihmisten että tavaroiden osalta ja no joo, moni asia varmaan enemmän maksaisi kun sitä lähellä tuotettaisiin mutta kokonaisuus olisi parempi, maapallokin pelastuisi kun ei edestakaisin roudattaisi kaikkea.

Älä muuta sano. Ja ajatellaanpa esim. jo pelkkää Suomen sisäistä valmisruokatuotantoa ja sen logistista ketjua. Ei sekään mahda olla ihan kunnossa. Roudaaminen on mennyt joka puolella hillittömäksi.

Olen samaa mieltä näistä korpikylien vanhuksista, heistä on suuri huoli. Minusta meillä on täällä ihan väärät lähtökohdat ja arvot vanhuksia ajatellen. Yhteiskunta suhtautuu vanhaan ihmiseen kuin riesaan, pakolliseen pahaan. Kaikki kehitys tehdään prkl parikymppisiä ajatellen.

Peräänkuulutan IHMISIÄ palvelutilanteisiin. Ei satavuotiaalle anneta mobiililaitetta käteen.

Ihminen on typerä. Voimissaan ei muista omaa vanhenemistaan. Minua pelottaa kunhan ja jos elän kasikymppiseksi mummeliksi, kenen armoilla olen.

Mä katselen omaa kylääni, ja kyllähän sen kuolemisen näkee läheltä.

Älä muuta sano. Ja ajatellaanpa esim. jo pelkkää Suomen sisäistä valmisruokatuotantoa ja sen logistista ketjua. Ei sekään mahda olla ihan kunnossa. Roudaaminen on mennyt joka puolella hillittömäksi.

Olen samaa mieltä näistä korpikylien vanhuksista, heistä on suuri huoli. Minusta meillä on täällä ihan väärät lähtökohdat ja arvot vanhuksia ajatellen. Yhteiskunta suhtautuu vanhaan ihmiseen kuin riesaan, pakolliseen pahaan. Kaikki kehitys tehdään prkl parikymppisiä ajatellen.

Peräänkuulutan IHMISIÄ palvelutilanteisiin. Ei satavuotiaalle anneta mobiililaitetta käteen.

Ihminen on typerä. Voimissaan ei muista omaa vanhenemistaan. Minua pelottaa kunhan ja jos elän kasikymppiseksi mummeliksi, kenen armoilla olen.

Mä katselen omaa kylääni, ja kyllähän sen kuolemisen näkee läheltä.

Niinpä,. ihmisiä ihmisiä palvelemaan ja asiat vähän leppoisammin mutta globalisation aikakaudella se ei ole mahdollista kun pitää tehdä voittoa jne. sijoittaajt vaatii ja tämäkin maahan on siojoittajille jo myyty aikalailla kokonaan. ei taida juuri olla palvelua jota ei yksityinen puoli pyörittäisi.

• Me palstamiehet voisimme hoidella nuo Suominaiset :D

• Ainahan te hoidatte; täälläkin on niin mukava olla, eipä oo tyttösillä huolta :)

Kyllä minä sanoisin, että teissä kaikissa, siinä pahimmassakin palstavinkuranaistenvastustaja miehessä, asuu herrasmies sisällä.

Ei miehen takia kannata lentolippua ostaa, mutta LAUKKU (tuo on vielä sellainen mallia, että sitä voi tuunata).

:)

• Ongelma on siinä että useimmat palstamiehet saavat kiksejä enemmän netissä juttelemisesta ja vielä parempaa,anonina..Oikea kohtaaminen olisi varmaan painajainen;)

Ainahan te hoidatte; täälläkin on niin mukava olla, eipä oo tyttösillä huolta :)

Kyllä minä sanoisin, että teissä kaikissa, siinä pahimmassakin palstavinkuranaistenvastustaja miehessä, asuu herrasmies sisällä.

Ei miehen takia kannata lentolippua ostaa, mutta LAUKKU (tuo on vielä sellainen mallia, että sitä voi tuunata).

:)

Mul ois sellanen upea alumiinilaukku, oiskohan sulla käyttöä sellaiselle?

• peppupupu kirjoitti:

Ongelma on siinä että useimmat palstamiehet saavat kiksejä enemmän netissä juttelemisesta ja vielä parempaa,anonina..Oikea kohtaaminen olisi varmaan painajainen;)

"Oikea kohtaaminen olisi varmaan painajainen;)"

Niin, palstanaisethan tuon varmaan parhaiten tietää, täytyy sitten tyytyä tuohon käsitykseen vaikka mukavampi olisi ajatella ettei olisi ihan painajainen.

• peppupupu kirjoitti:

Ongelma on siinä että useimmat palstamiehet saavat kiksejä enemmän netissä juttelemisesta ja vielä parempaa,anonina..Oikea kohtaaminen olisi varmaan painajainen;)

Voi olla painajainen, mutta myös positiivinen yllätys, vaikea tietää

• pujotteIija kirjoitti:

Mul ois sellanen upea alumiinilaukku, oiskohan sulla käyttöä sellaiselle?

Mitä siinä kyljessä lukee? 'Motoroils'? En tiedä, mitä ystävättäret sitten sanoisivat..

Pystynkö sanomaan, että se on Milanosta?

Mitä siinä kyljessä lukee? 'Motoroils'? En tiedä, mitä ystävättäret sitten sanoisivat..

Pystynkö sanomaan, että se on Milanosta?

En tiedä mistä on kotoisin. On niin sanottu "typpilaukku" maksoi suunnilleen 500€. Pirun tyylikäs on

• pujotteIija kirjoitti:

En tiedä mistä on kotoisin. On niin sanottu "typpilaukku" maksoi suunnilleen 500€. Pirun tyylikäs on

Hetkinen. "Typpilaukku"? Liittyykö se keinosiemennykseen (lehmien)?

Hetkinen. "Typpilaukku"? Liittyykö se keinosiemennykseen (lehmien)?

Ei liity, ainakaan tämä laukku, liityy mittaukseen

• pujotteIija kirjoitti:

Ei liity, ainakaan tämä laukku, liityy mittaukseen

Huh huh, noh olisihan tuo jos vielä keinosiementäjänä olisivat pitäneet...

Huh huh, noh olisihan tuo jos vielä keinosiementäjänä olisivat pitäneet...

Vois olla hyvä sivubisnes, tai enpä tiiä, joutuis varmaan ajelemaan pitkiä matkoja

"Oikea kohtaaminen olisi varmaan painajainen;)"

Niin, palstanaisethan tuon varmaan parhaiten tietää, täytyy sitten tyytyä tuohon käsitykseen vaikka mukavampi olisi ajatella ettei olisi ihan painajainen.

Tuostapa tuli mieleen yksi palstamies vuoooosia sitten, jubailtiin paljon ja kiihkeesti,oikein synkkas mutta nyyh,hän ei millään voinut tulla tapaamaan mua,välimatka oli JÄRKYTTÄVÄ--2 tuntia junassa lol. Olis kyllä niin jatkanut lässyttelyä netissä,mutta ei kiitti: p Suomalaisissa miehissä on tää just vikana,pitäis asua ihan naapurissa. Monet ulkkikset ei näe mitään ongelmaa mennä tapaamaan naista jos se on suht koht lähellä(euroopan sisällä)

• peppupupu kirjoitti:

Tuostapa tuli mieleen yksi palstamies vuoooosia sitten, jubailtiin paljon ja kiihkeesti,oikein synkkas mutta nyyh,hän ei millään voinut tulla tapaamaan mua,välimatka oli JÄRKYTTÄVÄ--2 tuntia junassa lol. Olis kyllä niin jatkanut lässyttelyä netissä,mutta ei kiitti: p Suomalaisissa miehissä on tää just vikana,pitäis asua ihan naapurissa. Monet ulkkikset ei näe mitään ongelmaa mennä tapaamaan naista jos se on suht koht lähellä(euroopan sisällä)

Siinäpä oli kiltti & kunnollinen mies kun ei lähtenyt herättämään turhia toiveita lähtemällä tapailemaan kun sitten myöhemmin kuitenkin se pitkä välimatka olisi muodostunut esteeksi vakavammalle suhteelle. Toisaalta tietysti jos se oiskin vienyt sut pois sieltä sun homeasunosta se se vasta oiskin ollut tosi kilttiä. Mutta oikeasti joo, ymmärrän kyllä tuota tyyppiä, eihän se pari tuntia ole ongelma liikkua muutaman kerran tai toisinaan mutta jos se pitäisi ottaa tavaksi voi se olla aika rasittavaakin.

• mazy
        peppupupu kirjoitti:

Sitten on semmosiakin, joita ei matkanteko haittaa. Mun mies ajeli 3h mua kattomaan. Välimatkaa oli n. 240 km suunta. :)

Ite olen käynyt 200 km päässä yhtä ukkoa joskus tapaamassa. Omalla autolla ajelin ja ihmeen hyvin osaisn perillekin ilman karttaa.

Se taisi hannata tuo 2 h junamatkan mies?

• mazy kirjoitti:

Sitten on semmosiakin, joita ei matkanteko haittaa. Mun mies ajeli 3h mua kattomaan. Välimatkaa oli n. 240 km suunta. :)

Ite olen käynyt 200 km päässä yhtä ukkoa joskus tapaamassa. Omalla autolla ajelin ja ihmeen hyvin osaisn perillekin ilman karttaa.

Se taisi hannata tuo 2 h junamatkan mies?

Ketjun otsikosta poiketen siinä sitten mies matkusti seksin perässä. En minäkään sano että se pitkä matka olisi, se vaan on vähän paha kun on just melko vähän mutta silti vähän liikaa.

• mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

Ketjun otsikosta poiketen siinä sitten mies matkusti seksin perässä. En minäkään sano että se pitkä matka olisi, se vaan on vähän paha kun on just melko vähän mutta silti vähän liikaa.

No ei itseasiassa matkustanut vain seksin perässä, me tavattiin sillon yksi toinekin palstalainen samalla kertaa. Tapaaminen trio. Meillä vaan oli niin pitkä välimatka. Ja kumminkin halu tavata irl. Eikä vaan netissä, johan me ehdittiin netissä, puhelimella ja sähköpostilla 6 kk pitääkin päivittäin yhteyttä, ennen tapaamista. :)

Se kävi kattomassa ja lähti kotiinsa, tuli viikon päästä kattomaan mun kotiini ja sille tielle se sitten jäikin. Ja siitä tuli meidän koti. Nyt sitten ollaan tässä elämässä yhdessä ja perhenä. Minusta ihan hyvä reissu. :D

Kävi niin kun pitikin, meistä tuli pari. Ja minä ainakin tykkään olla tuon ukon akka. :)

• mazy kirjoitti:

No ei itseasiassa matkustanut vain seksin perässä, me tavattiin sillon yksi toinekin palstalainen samalla kertaa. Tapaaminen trio. Meillä vaan oli niin pitkä välimatka. Ja kumminkin halu tavata irl. Eikä vaan netissä, johan me ehdittiin netissä, puhelimella ja sähköpostilla 6 kk pitääkin päivittäin yhteyttä, ennen tapaamista. :)

Se kävi kattomassa ja lähti kotiinsa, tuli viikon päästä kattomaan mun kotiini ja sille tielle se sitten jäikin. Ja siitä tuli meidän koti. Nyt sitten ollaan tässä elämässä yhdessä ja perhenä. Minusta ihan hyvä reissu. :D

Kävi niin kun pitikin, meistä tuli pari. Ja minä ainakin tykkään olla tuon ukon akka. :)

Niin, kunpa se oiskin noin helppoa miltä saat sen kuulostamaan. Ajelis vaan jonnekin ja sitten nainen ottais sinne elätiksi, kyllä se varmaan mullekin sitten kävis :D

• mazy
        mazy kirjoitti:

Jos nyt välimatkaa miettii, niin kyllä oikeesti mielenkiintosen ihmisen takia jaksaa mennä vaikka minne. Mulla ainakin on se, että otan ihan tosissani sitten toisen kun alan pitämään yhteistä taivalta mahdollisena. Mikään ei pitele, villihevosetkaan siinä vaiheessa. :D

Kaikki tai ei mitään, ei mitään leikkiä ja liirum laarumia. Tulisin kattomaan, jos asusit nurkalla...päh...kulkuneuvot on keksitty ja lentokoneetkin lentää. Kalenteriin raivaa sitä aikaa ja tilaa ja menee kattomaan. :D

• mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, kunpa se oiskin noin helppoa miltä saat sen kuulostamaan. Ajelis vaan jonnekin ja sitten nainen ottais sinne elätiksi, kyllä se varmaan mullekin sitten kävis :D

Elätiksi??! Kyllä se pari viikkoa ehti "elättinä" olla, kun sai heti työpaikan täältä. Vakipaikan. Että ei mun ole sitä tarvinut elättää. Vaikka kyllähän minä sitä elättääkin voisin, jos semmonen tilanne olisi, että voisin.

Se nyt ei vaan ole tyyppiä heittäydyn toisen siivelle, niin kun en minäkään. Kumpikin tekee osansa ja kantaa kortensa kekoon. :D

Onhan se helppoa, jos toisesta oikeesti tykkää. Sillon pistää hommat toimimaan ja rullaamaan. Eikä jossittele ja ime peukkua kotona soffalla. ;)

• matkailuavartaa

Tuskinpa kukaan sohvasurffailee seksin takia, todennäköisempää on se että sellaiseen uskaltautuvat ovat muutenkin rohkeampia ja vapaamielisempiä ja se seksi on matkailuun lisä. Kun taas meistä miehistä suurin osa mm. thaikkulaan matkaajista ei matkailua muuten harrasta vaan menevät pelkästään huoriin.

• Kattoo noita kommentteja niin TÄMÄKIN ON MIESTEN SYY..

:D

Naisilla ja nek*uilla on paljon yhteistä..

Joka helevetin juttu minkä ne tekee on jonku toisen syy. :D

• Kummatki syyttää miehiä.. :D

• josmiehiä

No sitten sinua ei ainakaan voisi syyttää :D

• En tiedä mikä tuossa sitten on tuon ulkomaan tuoman statuksen merkitys sillä ainakin ruska-aikaan Lapissa ja hiihtokaudella hiihtokeskuksissa Suomalaista miestäkin saattaa onnistaa. En osaa varmaksi sanoa mutta näin isot pojat ovat kertoneet.
      Toinen paikka on kuulemma nuo porauslautat jotka seilaavat kotiSuomen ja Tukholman väliä. Ennen sieltä haettiin halpaa voita, sitten viinaa ja nyt sitten taas jotakin muuta.

Minusta tuo sekstailu matkalla on jotenkin yliarvostettua, Kyllähän sitä nyt ehtii hankailla vastakkain muutenkin mutta museokierrokset ja tapahtumat alkavat aina ajallaan ja niitä elämyksiä pääsee harvoin kokemaan. Toki en tiedä olisiko itsellänikään eroottisia ajatuksia ja olisi käynyt jossakin urheilutapahtumassa, ww2-ajan tuhoamisleireillä saati että olisi kierrellyt kuusi tuntia ostoskeskusten laatoituksia.

• 12312f312312f3

suomalaisnaisten aivoissa on joku bugi, kun he näkee ilkomaalaisen niin housut lentää jalasta, kun suomalaisen niin vittuilu alkaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3685
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe