....pöytään. Niin tuolla sanotaan:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/15d26dc6-6a6b-4c58-82ef-98d5e2dcd8bc_tw.shtml
Muistaakseni se "vaatimus" oli se että nainen olisi normaalipainoinen. No kai se sitten on "kova kriteeri"
Mauno latoi kovat ulkonäkökriteerit...
8
211
Vastaukset
- lihavihatipunen
Miksei sille sitten kelvannut ne hänen normaalipainoiset ehdokkaansa?
Jättiläskien maassa normaalipainoinen on hoikkaakin hoikempi.
- sukupuolestakiinni
Homman juju on siinä että miehelle ei nähdä oikeudeksi ladata ulkonäkö kriteereitä naiselle. On yleisesti ymmärrettynä "sikamaista" jos mies vaatii naiselta normaali painoa mutta jos nainen vaatii mieheltä samaa se on ihan "normaali kriteeri" Kaksois standartit nääs.
- Naisasialooser11
Normaalipaino ei ole edes mikään vaatimus vaan sen pitäisi olla itsestäänselvyys, näin ollen Maunolla ei edes ollut ulkonäkökriteereitä.
- Nainen39vee
Nojaa. Kyllä minäkin olen aina halunnut vain normaalipainoisia kumppaneita, joten en suinkaan tuomitse tätä toivetta. Itse olen aina ollut normaalipainoinen ja vieläpä sen normaalipainon ihan alarajoilla (nuorempana jopa alipainoinen), mutta en minä silti vastaisi ihmiselle, joka nostaa tuolla lailla ykköskriteeriksi nimenomaan sen normaalipainon. En minä nimittäin halua, että se on ainoa asia, miksi olisin toisen mielestä kiinnostava. Tuo Mauno ei vaan osannut hoitaa asiaa oikealla tavalla. Olisihan hän voinut painottaa niitä henkisiä puolia, kertoa minkätyyppistä ihmistä hakee, millaiset elämänarvot ovat tärkeitä, yms. ja sitten mainita liikunnallisuuden tai mieluummin vielä urheilullisuuden. Tämä viimeksi mainittu olisi karsinut suurimman osan ylipainoisista, mutta vaikka heitä olisi jonkin verran jäänyt, olisi Mauno voinut valita kuitenkin useammista normaalipainoisista. Siitä Maunon taannoisesta videosta tuli se käsitys, että ainoa, mikä merkitsee, on ulkonäkö, tai siis se paino.
Eli Mauno ei asettanut kovia kriteereitä, vaan Mauno epäonnistui esittelyvideon teossa. Katsoin sen silloin kun tällä palstalla aiemmin oli aiheesta keskustelua, ja oli se vähän tökerö noilta osin. Saattoi olla inhimillinen moka, ja voihan olla, että sitä kautta sai vähän vääränlaisenkin käsityksen. Mutta toisaalta kyllähän tuo Maunon käytös ohjelmassa vaikuttaa myös siltä, ettei hän oikein ole kiinnostunut siitä, millainen nainen oikeasti on sen ulkonäkönsä takana: nainen, jonka hän valitsi, oli etukäteen sanonut Maunolle, että itsellä on nyt muuta meneillään ja pyytänyt, ettei Mauno valitsisi häntä - Mauno sitten kuitenkin sivuutti sellaisen pikku faktan kuin naisen omat toiveet ja ajatukset, kun ilmeisesti tämän ulkonäkö ja paino sitten vastasivat toiveita eniten.- lihavatulevaisuus
Hylkäshän mauno sen tumman erittäin hoikan naisen jo alkuvaiheessa, mites se niin meni jos vain hoikkuudella on merkitystä.
On siis parempi tehdä siten että kaikki kynnelle kykenevät ehdolle ja sitten kuitenkin rankataan vain hoikat jatkoon, siitä ei olisi tullut vihaisia kommentteja. Kannattaa huijata, rehellisyys ei kannata.
Oliskohan sekään ollut mukavaa lihavia kohtaan.
Toisella hoikalla maajussilla oli vain lihavia naisia, eikö siitä löydy valittamista jos taka-ajatuksena oli että jaksavat kantaa paremmin rehusäkkejä.
Kannattaa olla vähän diplomaattisempi..
:DEi hyvää päivää sitä Mauno maunolaista. Tämän illan ohjelmassa kun selostus alkoi, nukahdin siltä istumalta ja kuolasin pelkän sohvatyynyn perään, sikeästi. Mies analysoi elämänsä puhki!
Tuohon nyt tarviis vain riittävän topakan naisen ettei Mauno ehdi sanoa mitään saati miettimään tuollaisia joutavuuksia.
Enemmän pussaamista kuin analysointia, sanon mie.
VoiHaN mauno mansikkainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970