Joka kymmenes nuori aikuonen on kokeillut

oletko_sinä

21

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonsaletti

Varmasti naisilla isompi prosentti kuin miehillä

• Hirveä haloo syntyny..

Ei oo vaivan väärti.

Ne kaks naista rupeaa kilpaileen keskenään ja sitten se toinen on ylpeä kun häntä pantiin enemmän..

Niin se vaan menee.

:D

• Nii olen vain vahingossa joutunut ryhmäseksiin.

• Kysynvaan

Milloin saan prinsessan ja puoli valtakuntaa?

• vai.tinderi.tuttavuus

oliko silloin hangon jalkapallojoukkue koti kaupungissasi pelaamassa ja eksyit vahingossa heidän pukukoppiin tai linja autoon vai oliko imatran naislentopalloilijoiden pukukopissa tai linja autossa

• vai.tinderi.tuttavuus kirjoitti:

oliko silloin hangon jalkapallojoukkue koti kaupungissasi pelaamassa ja eksyit vahingossa heidän pukukoppiin tai linja autoon vai oliko imatran naislentopalloilijoiden pukukopissa tai linja autossa

Ei todellakaan.
        Olin 18 vuotta täyttänyt ja minut haluttiin vielä juottoloihin juhlimaan(tarjoomaa) ja lähdin tuntemattoman vanginvartija miehen mukaan ja olin aktissa ja sit joku katteli ja kesken aktin mukaan muutama.
        Vanginvartijoita ja puhelinmyyjä.

En suunnitellut mutta mun muistikaan ei toiminut oikein hyvin, eikä ollut mikään joukkue.tiedän vain ettei juottolat sovi minulle. En sen vuoksi juo.

• MuistanHyvin
        valtakunta kirjoitti:

Ei todellakaan.
        Olin 18 vuotta täyttänyt ja minut haluttiin vielä juottoloihin juhlimaan(tarjoomaa) ja lähdin tuntemattoman vanginvartija miehen mukaan ja olin aktissa ja sit joku katteli ja kesken aktin mukaan muutama.

En suunnitellut mutta mun muistikaan ei toiminut oikein hyvin, eikä ollut mikään joukkue.tiedän vain ettei juottolat sovi minulle. En sen vuoksi juo.

Olin paikalla. Kyllä sulla oli sängyssä koko joukkue.

• MuistanHyvin kirjoitti:

Olin paikalla. Kyllä sulla oli sängyssä koko joukkue.

Sinä olet erehtynyt sit ihmisestä, koska ei ollut joukkuetta.

• kiinnostaatämä
        valtakunta kirjoitti:

Ei todellakaan.

Taisit olla nymfomaanina onnesi kukkuloilla? Saitko kuinka monta kertaa orkun? Muisteletko salaa tapahtumaa, kun olet miehesi kanssa sängyssä?

• OnkoDFkimpannut

Onkohan DarkFear yksi niistä, kun on kuitenkin nuori aikuinen?

• Sabott

Enemmistö heistä on naisia koska MMF, MMMF ja jopa MMMMF ovat yleisimmät kimpat. Täysiä lutkia ja ihmisinä ongelmajätettä.

• pitkätukka-68

Eikös tuosta nyt tule miesenemmistö?

• mikäolis
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Eikös tuosta nyt tule miesenemmistö?

Ei ole logiikka ätmien vahvuuksia.

• tinderiläisten.touhua

kai se on epävarmojen bi ja kaappi lesbojen ja homojen kokeilua

• HinttarinMainos

Huono juttu jos totta olisi tosin en usko tähänkän hinttari propagandaan. Ei kannata kokeilla ja jos kokeillut ei kannata jatkaa. Haitaksi itselle ja muille ja jatkoille.

• tuskinoliskivaa

Tämän palstan vakiporukasta 100% on haaveillut kimppakivasta.

• EnUsko

100% hinttipropaganda. Miksi?

• thiuh

Siinä voi ryhmäseksi-kuningatar vuosimallia 2009:n uusi miesystävä sanoa vain että oivoi kun jyystäjä kavereineen vinoilee pinkeä virne naamallaan attä "nuole aisuri, nuole".

• Aikuinenmies-

Olen kokeillut kahden naisen kanssa..Mukavaa hommaa panna kahta naista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1534
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1505
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      110
      1144
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      123
      1091
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      766
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      161
      702
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      395
      595
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe