Ollaanko sittenkin oltu väärässä, kretut?

olenäimänkäkenä

Olemme näköjään anteeksipyynnön velkaa täällä majaa pitäville evokeille.
Nimittäin nyt on todistettavasti löydetty ihmisen ja apinan välisen aukon täyttävä todiste reaalimaailmasta.
Ulkomuoto on kuin ihmisellä mutta kulkumuoti niinkuin apinoilla.

https://www.youtube.com/watch?v=6GlNQzjii1c

14

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Selkärangaton rot poistattelee taas kommentteja..


    • Looooogisesti

      Onhan noita epätoivoisia yrityksiä todistella evoluutiotauskontoa kaikin keinoin ja sitten jonkin ajan päästä ne osoittautuvat tekaistuiksi todisteiksi. Kuvassa näimme ihmisiä. Heidän vanhempansa ovat olleet ihmisiä. Monille ihmisille tulee komplikaatioita tai epämuodostumia raskausaikana tai synnyttäessä. Voimia heille jotka kokevat sellaisia. Lapsenne on ihminen vaikka evoluutiouskovaiset mitä uskottelisivat.

      Nuo ihmiset myös näkevät itsensä viisaina vaikka toimivat todisteena päinvastaisesta havaitsematta asiaa itse. Kaikki todisteet kehityksestä ovat esimerkkejä sairauksista tai taantumisesta jne. Kuten päättelykykyinen huomasi ei nnäissä ihmisissä ollut mitään uutta informaatiota. Kävelykyvyttämyys ei ole todiste ettei kyseessä olisi ihminen.

      Googlatkaapa henkilö nimeltä Nick Vujicik. Hän syntyi ilman raajoja. Hänen vanhemmillaan oli raajat, ja hänen lapsillaan on raajat. Jumala on luonut ihmisestä ihmeellisen!

      Aloittaja vain tekeytyy uskovaiseksi.

    • nbcv

      Nick Vujicik oli tieteen aikaansaannosten uhri kun hänen äitinsä oli kosketuksessa myrkyllisten aineiden kanssa joita ei olisi koskaan saanut tuoda ihmisten kanssa kosketuksiin.

    • Ihmisen ja apinan välimuotoja ei voi olla, sillä ihminen, Homo sapiesn, Hominidae, on itsekin apina.

      Aloitus on vitsi. Ei kai kukaan tuota ota tosissaan?

      • olensamaamieltä

        Kiitos.
        En ole koskaan edes hetkeäkään kuvitellut että ihmislajin ja evokkien olettaman apinamaisemman muodon välistä löytyisi tai olisi ollut puuttuvia välimuotoja.
        Sellaista evoluutio ei siis ollut.
        Kiitos sinulle.


      • EiRekAgno
        olensamaamieltä kirjoitti:

        Kiitos.
        En ole koskaan edes hetkeäkään kuvitellut että ihmislajin ja evokkien olettaman apinamaisemman muodon välistä löytyisi tai olisi ollut puuttuvia välimuotoja.
        Sellaista evoluutio ei siis ollut.
        Kiitos sinulle.

        On aivan sama, mtä sinä olet kuvitellut.
        Erectuksesta heidelbergensisin kautta sapiensiin on todistettu varmuudella. Vai pidätkö niitä kaikkia nykyihmisinä?
        Esimerkiksi Australopithecuksien kohdalla kyseessä on fossiiliaineiston runsauden pula. Ainakin kahdeksan eri lajia, jotka ovat voineet olla edeltäjiämme.


      • olensamaamieltä
        EiRekAgno kirjoitti:

        On aivan sama, mtä sinä olet kuvitellut.
        Erectuksesta heidelbergensisin kautta sapiensiin on todistettu varmuudella. Vai pidätkö niitä kaikkia nykyihmisinä?
        Esimerkiksi Australopithecuksien kohdalla kyseessä on fossiiliaineiston runsauden pula. Ainakin kahdeksan eri lajia, jotka ovat voineet olla edeltäjiämme.

        Ja sinä ahBuahhahhaaaaaagraaaah


    • Looooogisesti

      Moisiin vitseihin evoluutiouskovaiset kuitenkin nojautuvat.

      • EiRekAgno

        Eivät nojaudu, vaan todisteisiin. Evoluutioteoria on useilla toisistaan riippumattomilla tavoilla todennettu tieteellinen teoria, jota tutkitaan ja opetetaan lähes kaikissa maailman huippuyliopistoissa.
        Monessako kansainvälisesti arvostetussa yliopistossa opetetaan kreationismia tai Nooan tulvaa luonnontieteiden yhteydessä?


      • olensamaamieltä
        EiRekAgno kirjoitti:

        Eivät nojaudu, vaan todisteisiin. Evoluutioteoria on useilla toisistaan riippumattomilla tavoilla todennettu tieteellinen teoria, jota tutkitaan ja opetetaan lähes kaikissa maailman huippuyliopistoissa.
        Monessako kansainvälisesti arvostetussa yliopistossa opetetaan kreationismia tai Nooan tulvaa luonnontieteiden yhteydessä?

        Kuullut jutut eivät ole todisteita. Joten sinulta puuttuvat todisteet.
        Sinä vain uskot tietäväsi.
        Tämähän väitteeni on.


    • Ilmeistään päätellen vaikuttavat uskonhurmoksellisilta helluntailaisilta.

    • Ewokki

      Anteeksipyyntö hyväksytty. Saatte anteeksi.

    • Krevokki

      Luominen, älykäs luoja kaiken takana ei tietenkään ole väärä uskomuksenne, -mme, mutta se, etteikö Jumala ole luonut olentoja toisistaan, ja se että ei edes jonkin aikaa niitä elätettyään, jotenkin kerralla koonnut ison eliön, ilman aiempia, yksinkertaisempiä olentoja, oli yksinkertaisesti "Väärän Profeetan WALHE", jollaisia Saatana oli palkannut suorastaan hihhulipiireihin, pitämään kreationismia ja uskovaisuutta TÄYSIN naurunalaisena, ja täysin walheen vallassa. Nyt alette toipua, onneksi, ja erittäin kauniilla tavalla, pyysitte anteeksikin. Sitä depattia en silti lopettaisi, että Luojan Hengen osuudesta kaiken luomiseen kuolisitte irti, eihän asiasta koskaan olisi ihmiset edes keskustelleet, jos hengellä ei näistä asioista otettaisi selvää. Olen tyytyväinen, että EDES YKSI, tuli parannukseen ja kääntymykseen, ja Raamattu sanoo, Jeesus siis, että silloin Taivaan Enkelitkin iloitsevat, vaikka tässä ei ehkä sielun ja hengen pelastus ollutkaan vielä kyseessä, se oli ehkä sinulla tapahtunut jo aiemmin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe