Ratkaisu on= Tuodaan Suomeen 25-30000 nuorta naista asian maista ;)
Alaiseen syntyvyyteen löytyy yksinkertainen ratkaisu
64
692
Vastaukset
- eihyväei
Suomalaiset muuttuisivat tuolla menolla mongoleiksi
- ÄtmiToteaa
Vittu se mitään haittaa. Pääasia, että ätmitkin saisivat pillua ja väkimäärä lähtisi räjähdysmäiseen kasvuun.
- Parempiniin
Parempi se olisi että muututaan mongoleiksi kuin että muututtaisiin negrideiksi tai karvakäsiksi.
Mongolit hallitsee maapalloa tulevaisuudessa, Kiina on jo vauhdilla nousemassa maailman suurimmaksi supervallaksi, ellei jo ole sitä. Ei se muuta mitään jos ne aasiattaret ei suostu kotiäideiksi..
- lpoikj
Sano vaan suoraa kotiorjaksi.
- Eliitille
Afrikassa on orja sikiämö, suomeenkin sieltä uutta duunaria hakemaan jumbojetillä!
lpoikj kirjoitti:
Sano vaan suoraa kotiorjaksi.
Muuttaako töissä käynti jotenki sitä "orja" tilannetta?
:D- Tarkennus
KonnaKettu kirjoitti:
:D:D Ei muuta. :D Vapaa-ajalla kotiorja. :D
:D - ipoikj
KonnaKettu kirjoitti:
:DMuuttaa. Siitä saa omaa rahaa, eikä joudu olemaan täysin miehen mielivallan alaisena.
- mklbgflrt
Miksei muuttaisi? Kyllä nyt aasialaisnainen kaksi lasta aina pyöräyttää työnteon välissä.
Useimmissa tuntemissani perheissä on 2 lasta tai jopa enemmän. Se että syntyvyys on 1,jotain per nainen lienee enemmän seurausta siitä että monella naisella ei ole yhtään lasta. Siinä suhteessa aasialaisissa lienee vielä toivo, eivät ole niin uraorientoituneita etteivätkö niitä lapsiakin kerkeisi tekemään. Olihan tämä normi suomalaisyhteiskunnassakin vielä pari vuosikymmentä sitten.
Mulle sooii, mutta voisko samalla antaa reilun kokoisen summan ja tukipaketin kaikille maasta pois muuttaville/haluaville?
Voin muuttaa pois ja tehdä tilaa kansanvaihdolle. 😀- jaana.tv
Ätmit ja mazytädit pakkomuutettaisiin Polynesiaan
Tuvalusaarelle, joka pian jää meren alle Trumpin ilmastopolitiikalla
Tuvalun korkeus merenpinnasta on nyh 1metri
maatunnus .tv ett mazytäti saisi domainixi ->jaana.tv
jossa esiintyisi kaislamekossa_ jaana.tv_ showssa
sexympää, kuin Netflix jaana.tv kirjoitti:
Ätmit ja mazytädit pakkomuutettaisiin Polynesiaan
Tuvalusaarelle, joka pian jää meren alle Trumpin ilmastopolitiikalla
Tuvalun korkeus merenpinnasta on nyh 1metri
maatunnus .tv ett mazytäti saisi domainixi ->jaana.tv
jossa esiintyisi kaislamekossa_ jaana.tv_ showssa
sexympää, kuin NetflixEi mtn pakko muuttoja, vaan vapaaehtoisesti espanjaan. 😀
Nyt vaan esitystä eduskuntaan maasta muuttajille tukipakettia...- mazy.tv
mazy kirjoitti:
Ei mtn pakko muuttoja, vaan vapaaehtoisesti espanjaan. 😀
Nyt vaan esitystä eduskuntaan maasta muuttajille tukipakettia...mazytäti voitais muuttaa shit Kanarialle
Siellon virallisesti 12 saarta. Todellisuudessa 13--epäonnen luku
sixwarten ei pieninta lasketä saareksi, vain luodoxi
Ahdasta tulisi ätmien seurassa mazytätille
mut saisi sitä läheisyyttä paljon..mazykin saisi monta miestä
gigolo Paskamäen lisäxi ja banaanit säästyisivät ravinnoxi - nuru
Turussa on jo paljon aasialaisia likkoja ja pariskuntiakin
mm. thaikkupariskunnan poika on jo merikapteeni
seinänaapurinani oli pitkään hotellihuoneessa kiinalaisia opiskelijalikkoja
lähimpään ruokakauppaan mennessäni ohitan 12 thaimassageshoppia
joissa voin piipahtaa vaik 15€ käsihoidossa tai 60€/tunti mazy.tv kirjoitti:
mazytäti voitais muuttaa shit Kanarialle
Siellon virallisesti 12 saarta. Todellisuudessa 13--epäonnen luku
sixwarten ei pieninta lasketä saareksi, vain luodoxi
Ahdasta tulisi ätmien seurassa mazytätille
mut saisi sitä läheisyyttä paljon..mazykin saisi monta miestä
gigolo Paskamäen lisäxi ja banaanit säästyisivät ravinnoxiMiksei kanariallekin, mut jotenkin manner kiinnostaa enempi. Ei ätmit minun seurasta olis kiinnostuneita, toisistaan ne enempi kiinnostuisi...
Jakaa samat näkemykset ja kohtalon..
Kyllähän mä miehille olen monesti kaveritytöksi kelvannut, useammin kun akaksi...
Ja mä mieluusti lähtisin oman perheen kanssa, jos johku lähtisinkin. En yksin enkä vieraitten kanssa.mazy kirjoitti:
Miksei kanariallekin, mut jotenkin manner kiinnostaa enempi. Ei ätmit minun seurasta olis kiinnostuneita, toisistaan ne enempi kiinnostuisi...
Jakaa samat näkemykset ja kohtalon..
Kyllähän mä miehille olen monesti kaveritytöksi kelvannut, useammin kun akaksi...
Ja mä mieluusti lähtisin oman perheen kanssa, jos johku lähtisinkin. En yksin enkä vieraitten kanssa.Tarjoo valtikselle tuota ätmihaaremia, mä en haaremia halua.
Yhessä miehessä riittää ohjelmaa tarpeeksi. 😝- Grönman
mazy kirjoitti:
Tarjoo valtikselle tuota ätmihaaremia, mä en haaremia halua.
Yhessä miehessä riittää ohjelmaa tarpeeksi. 😝Mantereita ei mazytädille anneta
mutta maailman suurin saari--Grönlanti
Tietääpikö mazytäti mikä oli suurin saari ennenkuin löydettiin Grönlanti?
Vastaus: Oli se Grönlanti jo ennen löytymistäkin kjeh kjeh:D - Ötmitys
Grönman kirjoitti:
Mantereita ei mazytädille anneta
mutta maailman suurin saari--Grönlanti
Tietääpikö mazytäti mikä oli suurin saari ennenkuin löydettiin Grönlanti?
Vastaus: Oli se Grönlanti jo ennen löytymistäkin kjeh kjeh:DMinä ehdotan mazytätille Naurusaarta.
Siellä mazytädillä on mukava elellä loppuelämänsä loputtoman naurun keskellä.
Saarella nauretaan 24/7, siitähän se nimikin tulee Naurusaari. Ötmitys kirjoitti:
Minä ehdotan mazytätille Naurusaarta.
Siellä mazytädillä on mukava elellä loppuelämänsä loputtoman naurun keskellä.
Saarella nauretaan 24/7, siitähän se nimikin tulee Naurusaari.Ja jos ei yhtään naurata, tulee hulluksi muiden naurusta.😕
- wanhaämmä
Tuodaan vaan, mutta ei nekään suostu lisääntymään rumien ätmien kanssa.
- mutmääkeksin
Entä jos lähetetään kaikki rumat ätmit aasiaan? Heidän elättäminen sinne on paljon halvempaa ja heistä kehkeytyy siellä nopsaan naisellisia ytmejä.
- wanhaämmä
mutmääkeksin kirjoitti:
Entä jos lähetetään kaikki rumat ätmit aasiaan? Heidän elättäminen sinne on paljon halvempaa ja heistä kehkeytyy siellä nopsaan naisellisia ytmejä.
Joo... pakataan ätmit kumilautalle kuin sillit suolaan, annetaan airot käteen ja lykätään Turun satamasta ne merille..? Eivät pääsisi satama-altaasta eteenpäin, lastin ulina peittäisi laivojen sumutorvet ja kukaan ei suostuisi soutamaan...
- linjaluotsi
wanhaämmä kirjoitti:
Joo... pakataan ätmit kumilautalle kuin sillit suolaan, annetaan airot käteen ja lykätään Turun satamasta ne merille..? Eivät pääsisi satama-altaasta eteenpäin, lastin ulina peittäisi laivojen sumutorvet ja kukaan ei suostuisi soutamaan...
Parempi olisi laivata ätmit suoraan Tsadista
eikä junalla Turun kautta--exyisivät Saaristomerellä
Katajanokalta tukkilautalle, josta hinaaja veisi avomerelle
mazytäti olisi kahvinkeittäjänä - TotuusKirpaisee
wanhaämmä kirjoitti:
Pannaan wanhaämmä myöskin kumilautalle ätmien keskelle, niin saavat ätmit panna wanhaaämmää yli vuoden kestävän soutumatkan ajan.
Siinä wanhamämmän pillu saa vinkua urakalla 24/7.
- lapsiakin.tulee
kaikille sinkkunaisille ja korkeastikoulutetuille ja tinderinaisille laki että pakko ottaa arabialaisia miehiä ja 6lasta pakko tehdä minimissään
- Cgcgfdff
Arabimiehiä haluavat muuttaisit arabimaihin
- mielipiteeni
Itse en tykkää aasialaisista naisista.
Voisiko niitä mielummin tuoda vaikka venäjältä tai ukrainasta? Lapset on valtava kuluerä yhteiskunnalle..Tuodaan vain aikuisia koulutettuja työntekijöitä, niin päästään halvemmalla. Ja kun eivät enää töitä tee, niin heivataan takaisin. Jonnekin.
- sinäkin.tulit.järkiisi
Eli olet samaa mieltä siitä että nämä partavauvat pitäisi heivata takaisin?
sinäkin.tulit.järkiisi kirjoitti:
Eli olet samaa mieltä siitä että nämä partavauvat pitäisi heivata takaisin?
Pointti oli, ettei se alhainen syntyvyys mikään onglma ole.
- suhdelukukuntoon
Laitetaan vielä yksi nolla perään.
- BiafranKuningas
Voisimme ottaa Suomeen valmiixi tehtyjä Biafran nälkiintyneitä lapsia
saisivat hyvää ravintoa ruoasta, jonka suomipihtari heittää pois ihan kuranttina
esm. juustot päivämäärän mukaan--vanhin syömäkelpoinen juusto oli 3600v wanha
Biafran pojilta suomitädit saisivat 15v kuluttua isoa ja tervettä jöjöä
ettei tartte Gambiassa lomailla - Raha-on-kemia
Suomi miehet on köyhiä. Ei miehillä ole varaa elättää jotain thai vaimoa.
- nuruhieroja
Tosi on!
Ei Thaimaa päästä neitosia Suomeen, ellei ätmillä ole näyttöä siitä,
että ppystyy myös elättämään flikan
Thaikkuflikka perinteen mukaan lähettelee rahaa perheen päälle--äidillensä
jo Suomeen muuttanut orpo thaikutar pitää löytää
- m.wurst
siinäpehän tuotte,
mut tulevat sukupolvethan olisivat sitten puoliksi aasialaisia, mikä ei taas käy yksiin näissä syntyvyyden alhaisuus ja lapsettomuus -aiheissa aina pinnalle nousevan argumentin kanssa..
että kuinka "Me _suomalaiset_ kuollaan kohta sukupuuttoon!!!1"
vaikkakin minun mielestäni koko tuo sukupuutto-väite on jo sinällään absurdi, koska me suomalaiset emme ole oma eläinlajimme, emmekä edes mitään alkuperäiskansaa.
ja ja tällä planeetalla on jo aivan liikaa meitä ihmisiä, muita eläinlajeja kuolee sukupuuttoon koko ajan, luontoa hävitetään ja tuhoutuu meidän ihmisten elintilan raivaamisen ja toiminnan seurauksena, mitä niille tuleville sukupolville enää jää joita kuitenkin siis pitäisi jokanaisen olla tänne lisää synnyttämässä (oikein talkoohengessä vielä)?- kysyn
Onko se huonompi asia kuin se että täällä on kohta hetken päästä suurin osa negroideja tai muhamatteja ja valkoisten ja niiden sekoituksia josta voimme kiittää erityisesti "suvaitsevaisia" naisia?
- m.wurst
kysyn kirjoitti:
Onko se huonompi asia kuin se että täällä on kohta hetken päästä suurin osa negroideja tai muhamatteja ja valkoisten ja niiden sekoituksia josta voimme kiittää erityisesti "suvaitsevaisia" naisia?
minä kommentoin vain tuohon aloituksen "ideaan",
onko näitä sinunkaan mainitsemiasi ihmislajin edustajia sit kuitenkaan niin paljoa kui mitä aina netissä kauhistellaan, taikka suomalaiset naiset sit kuitenkaan niiiin paljon halukkaampia hankkimaan lapsia ulkomaalaisten kanssa, kun se syntyvyys Suomessa kuitenkin laskee koko ajan? (tai tuntuu ainakin että siitä jatkuvasti ulistaan jossain mediassa)
minulle ei ole väliä minkä värisiä ja näköisiä ovat tulevaisuuden ihmiset, jos ei meininki muutu niin Suomeenkin tulee vielä hurjan paljon enemmän väkeä muualta, ilmastopakolaisina (ellei meikäläiset joudu sit lähtemään muualle täältä, voihan niinkin käydä).
ja kuten jo tuossa aiemmassa viestissäni totesin, suomalaiset eivät ole mitään alkuperäiskansaa, eivätkä lähtöjäänkään mitenkään "puhdasrotuisia", ja joku tuommoinen "puhdasrotuisena" pysyminen tarkoittaisi väistämättä ajan kuluessa sisäsiittoisuutta. olisiko sekään sitten niin hyvä?
Mikäs siinä. Jos naiset ovat noin vain tuotavissa.
Ihmettelen vain, mitä näm'ä "asian" maat sitten mahtavat olla?"Ihmettelen vain, mitä näm'ä "asian" maat sitten mahtavat olla?"
Asian-maat ovat maita joista tapahtuva muuttoliike pyörii "asian" ympärillä.Palstamäki kirjoitti:
"Ihmettelen vain, mitä näm'ä "asian" maat sitten mahtavat olla?"
Asian-maat ovat maita joista tapahtuva muuttoliike pyörii "asian" ympärillä.Ja minä kun olen palstalta ollut lukevinani että moinen "asia" naisten taholta on jotenkin erityisen tuomittava teko.
Mitähän nämä "miehet" sitten keksivät seuraavaksi, kun nämäkin tuontisynnyttäjät on ensin loppuun kaluttu ja siitä syystä tietysti joutavat karkoitetuksi?elisakettu kirjoitti:
Ja minä kun olen palstalta ollut lukevinani että moinen "asia" naisten taholta on jotenkin erityisen tuomittava teko.
Mitähän nämä "miehet" sitten keksivät seuraavaksi, kun nämäkin tuontisynnyttäjät on ensin loppuun kaluttu ja siitä syystä tietysti joutavat karkoitetuksi?Onko sana "kateus" sulle tuttu? Ellei ole, niin suosittelisin tutustumaan käsitteeseen teorian tasolla.
Mikään "asia" ei ole tuomittavaa pelkkänä itsenään, vaan siksi että sitä "asiaa" on muilla enemmän (ja tuoreempaa) kuin itsellämme. Toki tässäkin kohtaa on muistettava käsite "kriittinen massa", eli kun itsellämme sen "asian" määrä ylittää tietyn raja-arvon, niin lakkaamme tuijottamasta naapurin makuuhuoneen ikkunaan päin ja keskitymme omaan makuuhuoneeseemme.Palstamäki kirjoitti:
Onko sana "kateus" sulle tuttu? Ellei ole, niin suosittelisin tutustumaan käsitteeseen teorian tasolla.
Mikään "asia" ei ole tuomittavaa pelkkänä itsenään, vaan siksi että sitä "asiaa" on muilla enemmän (ja tuoreempaa) kuin itsellämme. Toki tässäkin kohtaa on muistettava käsite "kriittinen massa", eli kun itsellämme sen "asian" määrä ylittää tietyn raja-arvon, niin lakkaamme tuijottamasta naapurin makuuhuoneen ikkunaan päin ja keskitymme omaan makuuhuoneeseemme.Kateus lienee aina syynä kaiken vihan ja sorron oikeuttavana tekona.
elisakettu kirjoitti:
Kateus lienee aina syynä kaiken vihan ja sorron oikeuttavana tekona.
Noin varmasti ainakin kaikissa niissä tilanteissa joissa väkivalta ei ole ainoa vaihtoehto oman eloonjäämisen turvaamiseksi.
- eitoimiätmeille
Eiköhän niitä tulijoita lähempääkin löytyisi, vai onkos ätmin motiivi aasialaisiin se että heillä olisi alhaisempi kynnys ottaa ätmi kuin vaikka Ukrainalaisella? Mutta jos tosissaan haluttaisiin tehdä jotain tuollaista niin sitten annettaisiin oleskelulupa ehdoilla että menee suomalaisen kanssa naimisiin vaikka vuodessa. Mutta eihän ätmeistä siihenkään olisi.
"..niin sitten annettaisiin oleskelulupa ehdoilla että menee suomalaisen kanssa naimisiin vaikka.."
Pakkonaittamista. Ihmiskauppaa. Toivottavasti tuollaista "asian" maata ei ole olemassakaan, joka myisi naisiaan ja lapsiaan siitoslehmiksi.- eitoimiätmeille
elisakettu kirjoitti:
"..niin sitten annettaisiin oleskelulupa ehdoilla että menee suomalaisen kanssa naimisiin vaikka.."
Pakkonaittamista. Ihmiskauppaa. Toivottavasti tuollaista "asian" maata ei ole olemassakaan, joka myisi naisiaan ja lapsiaan siitoslehmiksi.Mikäs siinä olisi pakottamista, eihän tänne ole pakko tulla?
eitoimiätmeille kirjoitti:
Mikäs siinä olisi pakottamista, eihän tänne ole pakko tulla?
Ei ole pakko, ei. Mutta moni tulisi varsin mielellään hankkimaan koulutuksen, kielitaitoa ja työllisyyttä. Osaisivat arvostaa uskonnonvapauttamme ja ilman jatkuvaa sodanuhkaa olevaa maata.
Mutta tarjottavana ei sitten olisi muuta kuin pakkoavioliittoa oman maan malliin tai sitten raadat itsesi kuolliaaksi? Varsinainen liiketoimi. Osa suomalaisista "miehistä" eivät taida olla sen fiksumpia kuin muidenkaan maiden "miehet".- eitoimiätmeille
elisakettu kirjoitti:
Ei ole pakko, ei. Mutta moni tulisi varsin mielellään hankkimaan koulutuksen, kielitaitoa ja työllisyyttä. Osaisivat arvostaa uskonnonvapauttamme ja ilman jatkuvaa sodanuhkaa olevaa maata.
Mutta tarjottavana ei sitten olisi muuta kuin pakkoavioliittoa oman maan malliin tai sitten raadat itsesi kuolliaaksi? Varsinainen liiketoimi. Osa suomalaisista "miehistä" eivät taida olla sen fiksumpia kuin muidenkaan maiden "miehet".Edelleenkään kukaan siihen ei pakottaisi. Just suominaisen puhetta, että miehen kanssa naimisiin meno on oikein kuoliaaksi raatamista. Ehkäpä se nainen sitten oppisi maan tavoille syömään sipsiä, vetämään siideriä ja tuijottamaan salkkareita sohvalla.
eitoimiätmeille kirjoitti:
Edelleenkään kukaan siihen ei pakottaisi. Just suominaisen puhetta, että miehen kanssa naimisiin meno on oikein kuoliaaksi raatamista. Ehkäpä se nainen sitten oppisi maan tavoille syömään sipsiä, vetämään siideriä ja tuijottamaan salkkareita sohvalla.
Köyhissä maissa todella raadetaan edelleen, lapsesta alkaen. Raadetaan pelloilla, tehtaissa, kaduilla, kuka missäkin.
En tiedä olisiko se hädänalaiselle naiselle joku palkinto tulla vieraaseen maahan, kulttuuriin jonkun vaimoksi? Olisiko sinusta itsestäsi lähtemään juuriltasi ja menemään vaan mieheksi jollekin matroonalle; ikäänkuin lahjaksi? Ehkä oppisit nopeasti maan tavoille?
Tänkaltaiset aloitukset joissa naisia vaan "tuodaan" ja jaellaan puolisoiksi ja synnytyskoneiksi en oikein ymmärrä. Eihän tuossa muusta kuin omista tarpeista ole kysymys. Hyödykkeistä. Uusi riistäjä entisten tilalla.- eitoimiätmeille
elisakettu kirjoitti:
Köyhissä maissa todella raadetaan edelleen, lapsesta alkaen. Raadetaan pelloilla, tehtaissa, kaduilla, kuka missäkin.
En tiedä olisiko se hädänalaiselle naiselle joku palkinto tulla vieraaseen maahan, kulttuuriin jonkun vaimoksi? Olisiko sinusta itsestäsi lähtemään juuriltasi ja menemään vaan mieheksi jollekin matroonalle; ikäänkuin lahjaksi? Ehkä oppisit nopeasti maan tavoille?
Tänkaltaiset aloitukset joissa naisia vaan "tuodaan" ja jaellaan puolisoiksi ja synnytyskoneiksi en oikein ymmärrä. Eihän tuossa muusta kuin omista tarpeista ole kysymys. Hyödykkeistä. Uusi riistäjä entisten tilalla.Joo no itse olen kyllä käynyt näissä ns. köyhissäkin maissa ja täytyy sanoa että heillä silti on paljonkin mitä meillä ei ole. Kuten se että nainen mielellään perustaa perheen josta, kuin myös miehestään, pitää ylpeästi hyvää huolta. Ja jos heiltä kysytään että ottavatko mieluummin vanhemman länkkärin kellä voi olla massia kuin köyhän komean paikallisen niin tottakai he valitsevat länkkärin. Kuka siinä nyt sitten "hyväksikäyttää" ketäkin.
Mitä jos yritettäis saada niitä alienejä tänne,iso joukko humanoideja lisääntymiseen,saattais toi älykkyyskin nousta taas:)
- PellePervertti
Ei paljon auta minun kohdalla, kun kyrpä ei seiso ja pikkupoitsut kiinnostavat enemmän.
- Kohtahistoriaa
Miten hyvä idea. Lähi-idästä tulleille miehille naisia.
Suomen miehet kun sen tyrii kuitenkin vaatimuksillaan. - tekopyhiäjanarsisseja
Tämänkin ketjun kommenteista on luettavissa millaisia suomalaiset naiset ovat :D
- köyhö.ätmi
Miten noiden jakaminen miehille organisoitaisiin? Miten varnistetaan, että myös köyhät miehet saavat naisen nussittavaksi?
- simppelihomma
Ei mitenkään. Ihan normaalin parinvalinnan kautta mennään. Jos joku ei ole aasiattaren silmissä riittävän kiinnostava kumppanikandidaatti, häiskä jää ilman. Ei nussiminen ole mikään joka sällin perusoikeus. Jos pelimerkit eivät riitä, niin, sellaista elämä nyt vain on. Kelvottomat geenit karsiutuvat kierrosta.
- Eisanoofemakko
Ei! Feministiliike vastustaa tuollaista, jolloin iljettäville suomimiehille tuotaisiin lisääntymiskohteita. Yök! Noin 30 000 nuoren sotilaskarkurin uusi aalto olisi poikaa.
Parempi idea olisi poistaa maasta 50 000 elätettävää ätmiä..
- rumahcätmi
Just tätähän mä oon koko ajan sanonut, että meille saastaisille ätmeille kuuluisi oikeus valvottuun ja varmaan eutanasiaan. Kaikki voittais tässä.
- ihanomaavikaa
Ei suomessa ole pulaa naisista vaan me miehet ollaan liian nirsoja ja laiskoja. Itekin mieluummin "käpristelen" yksin kuin lähden jonnekin ketään pokailemaan, kun tiedän että kiinnostavat tapaukset muutenkin ovat vaikeita löytää saati sitten saada.
Kyllä tuota voisi kannattaa.
Minä olen baarissa jutellut nuoren aasialaisen tytön kanssa, tanssinut ja pitänyt sylissä ja siis se, että miten erilaisia ne oikeasti ovat kuin Suomalaiset... Ihania tai ainakin hän oli. Sellaiseen olisi helppo rakastua. En mä osaa kuvailla häntä, mutta erilainen ja siiis niiin sipsakka ja kevyt.. Sellainen kevyt tyttönen tuntuu vain niin mukavalta sylissä. Mielenkiintoni Aasialaisia naisia kohtaan siinä heräsi ja se on yksi mahdollisuus tulevaisuudessa.- onjuutietoa
No juu kyllähän tuollaisella otannalla jo tietääkin millaisia ihmiset koko maanosassa ovat.
Jokaiselle sinkku miehelle kaksi kumpaakin käsipuoleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748