Fundamentalistit ja heitä komppaavat persut

He kertovat olevansa kovasti isänmaallisia ja puolustavansa Suomen kansan etua.

Mutta kun nuo molemmat ryhmät haukkuvat feministit, suvakit, liberaalit, vihervassarit, demarit, kokoomuslaiset ja muut maan rakoon, niin herää kysymys, että mitä isänmaata ja mitä ihmeen kansaa he oikein kuvittelevat puolustavansa.
Kun enemmistö kansasta ei kuitenkaan kelpaa heille.

Selitys on vain se, ettei nuo kummatkaan puolusta Suomen kansaa, vaan he puolustavat vain ja ainoastaan itseään!

98

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdit Aa:n ja Patmoksen aloituksestasa 😂 Siinä olisi ollut sitten kaikki vihasi kohteet samassa alootuksessa 😂😂😂

Miten tämä kiukunpurkauksesi muuten liittyy luterilaisuuteen🤔❓

• Totuuteen aloitus kuitenkin liittyy.

• sage8 kirjoitti:

Totuuteen aloitus kuitenkin liittyy.

Mihin ihmeen totuuteen 😂❓

• viimeinen.tuomio.2

"aloituksestasa", "alootuksessa"

Eikö se vihastuta, kun et koskaan saa kirjoitettua oikein? Heitä seinään se sun näppis, auttaa varmasti tai vaihda käyttistä :D

• Näinseasiaon

Kysymys:

Uskotko itse noihin houraileviin valheisiisi?

• Uskoo se😂 ne ovat qwertyn ainoat syyt nousta joka aamu sängystä 😂😂😂

• Fundikset uskovat houraileviin valheisiin.

• sage8 kirjoitti:

Fundikset uskovat houraileviin valheisiin.

Fundikset uskoo oman lahkonsa keksimiin valheisiin.

• qwertyilija kirjoitti:

Fundikset uskoo oman lahkonsa keksimiin valheisiin.

Kuten persut Mestarinsa keksimiin.

• sage8 kirjoitti:

Fundikset uskovat houraileviin valheisiin.

Jaa, mitähän valhetta nyt tarkoitat🤔❓

• usko.vainen kirjoitti:

Jaa, mitähän valhetta nyt tarkoitat🤔❓

"Jumala loi maan."

Tässäkin on jo kaksi valhetta.

• pientä.rajaa
        MrMorden_ kirjoitti:

"Jumala loi maan."

Tässäkin on jo kaksi valhetta.

Kyllä! Loimaa kirjoitetaan erisnimenä isolla alkukirjaimella, eikä siinä ole välilyöntiä. Taidat olla naapuripitäjän miehiä, kun noin nälvit.

• viimeinen.tuomio.2
        pientä.rajaa kirjoitti:

Kyllä! Loimaa kirjoitetaan erisnimenä isolla alkukirjaimella, eikä siinä ole välilyöntiä. Taidat olla naapuripitäjän miehiä, kun noin nälvit.

Nälvimistä olisi sanoa, että Jumala loi persut ja heille Vammalan.

• Maahanmuutovastaiset persut ja heitä läheisesti komppaavat fundamentalistit puolustavat jotain sellaista Suomea, mitä ei ole olemassakaan.

• Voi kauheeta 😳😳😳😳 mitäs nyt tehdään ❓

• Näinseasiaon
        usko.vainen kirjoitti:

Voi kauheeta 😳😳😳😳 mitäs nyt tehdään ❓

Niin! Apua!! Apua!!! ;-)

Kylläpäs käärmeenpesässä taas on elämää...

• Näinseasiaon kirjoitti:

Niin! Apua!! Apua!!! ;-)

Kylläpäs käärmeenpesässä taas on elämää...

Härnätään vähän niitä 😉

• Aika monilla persuista on taustajuuret neonatsijärjestöissä.

• Vituttaako taas 😂❓

• Daavidinpasuuna kirjoitti:

Aika monilla persuista on taustajuuret neonatsijärjestöissä.

Halla-aho vetää neonatseja/uusnatseja puoleensa kuin magneettimedia.
        "Suomen [uusnatsistinen] vastarintaliike vastustaa muun muassa kapitalismia, kommunismia, sionismia, monikulttuurisuutta ja Euroopan unionia."

Tuo sionismivastaisuus ei tuntuisi sopivalta kumppanilta fundamentalisteille, mutta heillä on kuitenkin samoja vastustettavia aiheita ilmeisen riittävästi.

• hiljaista.ollut

Tänä vuonna fundikset eivät olekaan kompanneet näitä natseja kutn vielä vuosi sitten. Olikohan natsi-liput heillekin jo jotakin silmiä avaavaa?

• Kyllä laitalahkolaisilla on etukeno päällä liittyä natseihin heti kun tilanne otolliseksi tulee.

• qwertyilija
        hiljaista.ollut kirjoitti:

Tänä vuonna fundikset eivät olekaan kompanneet näitä natseja kutn vielä vuosi sitten. Olikohan natsi-liput heillekin jo jotakin silmiä avaavaa?

Aa-kerhon parhaaseen aikaan ne sai uusnatseilta komppia, mutta nyt on ollut hiljaisempaa.

• qwertyilija kirjoitti:

Aa-kerhon parhaaseen aikaan ne sai uusnatseilta komppia, mutta nyt on ollut hiljaisempaa.

Sinulla taitaa olla oikein pöytälaatikollinen näitä satujasi 😂😉

• Minä ja uusnatsit molemmat kannatamme haittamaahanmuuttoa mutta se ei suinkaan tee minusta uusnatsia 😉

• lyhyt.on.muistisi
        usko.vainen kirjoitti:

Sinulla taitaa olla oikein pöytälaatikollinen näitä satujasi 😂😉

Etkös enää halua muistaa ketkä osallistuivat hetero-prideen Aa-kerholaisten ohella? Natsit.

• lyhyt.on.muistisi kirjoitti:

Etkös enää halua muistaa ketkä osallistuivat hetero-prideen Aa-kerholaisten ohella? Natsit.

Jos he vastustavat homoliittoja niin toki he saavat olla Aa:n marssilla. Mutta ei se Aa:sta tee natseja 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Minä ja uusnatsit molemmat kannatamme haittamaahanmuuttoa mutta se ei suinkaan tee minusta uusnatsia 😉

Totta kai te kannatatte haittamaahanmuuttoa koska te saatte siitä propagandalöylyä mutta me enemmistö Suomen kansasta vastustamme haittamaahanmuutoa ja kannatamme humanistista sekä työperäistä maahanmuuttoa ja on politiikan taitoa erottaa nämä toisistaan.

Siinä pelissä ei natsipellet eikä sen kummemmin laitalahkolaiset pärjää.
        😎

• häpeäisitte.edes
        usko.vainen kirjoitti:

Jos he vastustavat homoliittoja niin toki he saavat olla Aa:n marssilla. Mutta ei se Aa:sta tee natseja 😉

Täysjärkisten yhdistys kieltäytyisi kohteliaasti mutta pontevasti natsien tuenosoituksista ja osallistumisesta tilaisuuksiinsa. Ja kieltää voi, elleivät usko ystävällinen poliisi toteuttaa toiveen ja poistaisi kyllä natsit mielenilmauksista joihin heitä ei toivota.

Aa:lle kuitenkin natsitkin kelpaavat kun muitakaan ei äärikristittyjen lisäksi yksinkertaisesti ole. Ja sinähän sen jo kerroit: he saavat marssia, Aa:lla ei ole mitään sitä vastaan.

• KTS kirjoitti:

Totta kai te kannatatte haittamaahanmuuttoa koska te saatte siitä propagandalöylyä mutta me enemmistö Suomen kansasta vastustamme haittamaahanmuutoa ja kannatamme humanistista sekä työperäistä maahanmuuttoa ja on politiikan taitoa erottaa nämä toisistaan.

Siinä pelissä ei natsipellet eikä sen kummemmin laitalahkolaiset pärjää.
        😎

😂😂😂 sorry toki me VASTUSTAMME haittamaahanmuuttoa 😂😂😂

• häpeäisitte.edes kirjoitti:

Täysjärkisten yhdistys kieltäytyisi kohteliaasti mutta pontevasti natsien tuenosoituksista ja osallistumisesta tilaisuuksiinsa. Ja kieltää voi, elleivät usko ystävällinen poliisi toteuttaa toiveen ja poistaisi kyllä natsit mielenilmauksista joihin heitä ei toivota.

Aa:lle kuitenkin natsitkin kelpaavat kun muitakaan ei äärikristittyjen lisäksi yksinkertaisesti ole. Ja sinähän sen jo kerroit: he saavat marssia, Aa:lla ei ole mitään sitä vastaan.

Suomi on vapaa maa ja täällä saa jokainen liikkua vapaasti ja osallistua avoimiin tilaisuuksiin😉

• Aa.ei.välitä
        usko.vainen kirjoitti:

Suomi on vapaa maa ja täällä saa jokainen liikkua vapaasti ja osallistua avoimiin tilaisuuksiin😉

Saa. Mutta jos tapahtuman järjestäjän toive olisi etteivät natsit marssi heidän mielenosoituksessaan niin he eivät marssisi. Jos yrittäisivät kävisi kuten pitkällä sillalla eilen, rautoihin ja vauhdilla koppiautoon.

Aa ei kuitenkaan välitä vaikka natsit tukevat heitä julkisesti. Aika noloa ja surullista.

• Aa.ei.välitä kirjoitti:

Saa. Mutta jos tapahtuman järjestäjän toive olisi etteivät natsit marssi heidän mielenosoituksessaan niin he eivät marssisi. Jos yrittäisivät kävisi kuten pitkällä sillalla eilen, rautoihin ja vauhdilla koppiautoon.

Aa ei kuitenkaan välitä vaikka natsit tukevat heitä julkisesti. Aika noloa ja surullista.

Myös natseilla on vapaus osallistua Suomessa tilaisuuksiin mihin haluavat. Suo toki heillekin ihmisoikeudet ja Aa:lle puoluettomuus 😉

• hyvä.kirjoitus
        usko.vainen kirjoitti:

Myös natseilla on vapaus osallistua Suomessa tilaisuuksiin mihin haluavat. Suo toki heillekin ihmisoikeudet ja Aa:lle puoluettomuus 😉

"Tämän (natsilippujen) jälkeen kenellekään ei pitäisi olla epäselvää, mitä arvoja suomalainen äärioikeisto nykypäivänä edustaa.

Natsismi ei ole isänmaallisuutta, se pyrkii tuhoamaan suomalaisen yhteiskunnan ja demokratian. Natseja ei pidä puolustaa eikä natsismin kanssa flirttailu ole hyväksyttävää tai järkevää, vaikka itse näkisikin kehitettävää Suomen turvapaikkapolitiikassa ja maahanmuutossa ylipäänsä enemmän huonoa kuin hyvää."

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/88ca5099-be6c-41e0-87f9-f10ae12d0216

Sama koskee natsien marssimista Aa:n kulkueissa, vaikka ajatukset kohtaisivatkin (aina homojen kaasuttamiseen saakka?) pitäisi miettiä kenen kanssa heilastelee.

• hyvä.kirjoitus kirjoitti:

"Tämän (natsilippujen) jälkeen kenellekään ei pitäisi olla epäselvää, mitä arvoja suomalainen äärioikeisto nykypäivänä edustaa.

Natsismi ei ole isänmaallisuutta, se pyrkii tuhoamaan suomalaisen yhteiskunnan ja demokratian. Natseja ei pidä puolustaa eikä natsismin kanssa flirttailu ole hyväksyttävää tai järkevää, vaikka itse näkisikin kehitettävää Suomen turvapaikkapolitiikassa ja maahanmuutossa ylipäänsä enemmän huonoa kuin hyvää."

Sama koskee natsien marssimista Aa:n kulkueissa, vaikka ajatukset kohtaisivatkin (aina homojen kaasuttamiseen saakka?) pitäisi miettiä kenen kanssa heilastelee.

Tuo on valtamedian tapa yrittää vaientaa mielipiteet haittamaahanmuutosta ja Suomen islamisoitumisesta 😉

• hyvä.kirjoitus kirjoitti:

ps. laitas nyt joku linkki tuohon natsien Aa:kulkueessa olosta 😉

• mitä.tukivat
        usko.vainen kirjoitti:

Tuo on valtamedian tapa yrittää vaientaa mielipiteet haittamaahanmuutosta ja Suomen islamisoitumisesta 😉

Mitä arvoja he sitten natsi-lipuillaan tukivat elleivät natsismia? Kerropa se nyt kaartelematta.

• mitä.tukivat kirjoitti:

Mitä arvoja he sitten natsi-lipuillaan tukivat elleivät natsismia? Kerropa se nyt kaartelematta.

Haittamaahanmuuttoa ja Suomen islamisoitumista 😉

• Jokainen voi lukea heidän omilta sivuiltaan heidän arvonsa ja päämääränsä joka on Pohjolan supervaltio, josta ulkomaalaiset, juutalaiset, mustalaiset, vihervassarit, homot ja monet muut on joko pistetty rajan taakse tai multiin.

• KTS kirjoitti:

Jokainen voi lukea heidän omilta sivuiltaan heidän arvonsa ja päämääränsä joka on Pohjolan supervaltio, josta ulkomaalaiset, juutalaiset, mustalaiset, vihervassarit, homot ja monet muut on joko pistetty rajan taakse tai multiin.

Minä olen samaa mieltä heidän kanssaan haittamaahanmuutosta ja islamisaariosta 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

• ei.palvelutalo
        usko.vainen kirjoitti:

ps. laitas nyt joku linkki tuohon natsien Aa:kulkueessa olosta 😉

Etsipä itse tai selaa vanhoja ketjuja. Löydät kyllä, kyllä ne silloin tänne linkitettiin. Tämä ei ole älyllisesti vajaiden 24/7-palvelutalo.

Muistatko muuten hetero-priden järjestäjä Viinikaisen dokumentoidut natsitervehdykset? Ellet niin Google auttaa tässäkin.

• ainoastaanko
        usko.vainen kirjoitti:

Haittamaahanmuuttoa ja Suomen islamisoitumista 😉

Eivät muuta?

• ei.palvelutalo kirjoitti:

Etsipä itse tai selaa vanhoja ketjuja. Löydät kyllä, kyllä ne silloin tänne linkitettiin. Tämä ei ole älyllisesti vajaiden 24/7-palvelutalo.

Muistatko muuten hetero-priden järjestäjä Viinikaisen dokumentoidut natsitervehdykset? Ellet niin Google auttaa tässäkin.

😂😂😂 et siis pysty laittamaan kun niitä ei ole 😂😂😂

• ainoastaanko kirjoitti:

Eivät muuta?

Varmaan muutakin mutta noista asiosta olen heidän kanssaan samaa mieltä 😉

• hyvin.muistetaan
        usko.vainen kirjoitti:

😂😂😂 et siis pysty laittamaan kun niitä ei ole 😂😂😂

Miksi laittaisin? Onhan se jo korkea aika sinunkin opetella tiedon hakeminen internetistä.

Kyllä ne palstalla kuule muistetaan mutta sinä et vain ole muistavinasi.

• En minä mitään rinnasta vaan totean sinulle ja kymmenille nikeillesi, että yhteisiä kannatettavia asioita eri ryhmillä on 😄 vaikka olisivat suurimmasta osasta asioita myös eri mieltä.

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

En minä mitään rinnasta vaan totean sinulle ja kymmenille nikeillesi, että yhteisiä kannatettavia asioita eri ryhmillä on 😄 vaikka olisivat suurimmasta osasta asioita myös eri mieltä.

Ok. Ymmärrän toki, ettet vaatimattomana ja Herran nuhteessa elävänä halua täällä kerätä huomiota tai ärsyttää mitään tahoja ;D

Mä vaan varoitin palstan uusnatseista, että he saattavat tulla sinulle kohta urpoilemaan. Ne ovat toooooooooooooosi pelottavaa sakkia, hyvin aktiivisia S24-käyttäjiä ja jopa voivat poistaa kommentteja! Jopa sinulta! Niin, JOPA SINULTA!

Lyhyt gallup, johon saat vastata vain kyllä/K tai ei/E:

1) Oletko mies?
        2) Haetko seksiseuraa mieluiten samasta sukupuolesta?
        3) Vihaatko kaikkia uskontoja?
        4) Vihaatko muita ihmisiä?
        5) Vastustatko islamia?
        6) Oletko natsismin kannattaja?
        7) Onko sinulla tällä palstalla muita nikkejä?
        8) Käytätkö mielialalääkkeitä?
        9) Onko sinulla muuta elämää kuin tämä palsta?
        10) Valehtelitko?

Katsotaan saadaanko yhteenkään kohtaan sama vastaus. SItten voidaan varmaan aloittaa keskustelut siitä. mitä kannatetaan tai vastustetaan vaikka ollaankin eri mieltä.

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Ok. Ymmärrän toki, ettet vaatimattomana ja Herran nuhteessa elävänä halua täällä kerätä huomiota tai ärsyttää mitään tahoja ;D

Mä vaan varoitin palstan uusnatseista, että he saattavat tulla sinulle kohta urpoilemaan. Ne ovat toooooooooooooosi pelottavaa sakkia, hyvin aktiivisia S24-käyttäjiä ja jopa voivat poistaa kommentteja! Jopa sinulta! Niin, JOPA SINULTA!

Lyhyt gallup, johon saat vastata vain kyllä/K tai ei/E:

1) Oletko mies?
        2) Haetko seksiseuraa mieluiten samasta sukupuolesta?
        3) Vihaatko kaikkia uskontoja?
        4) Vihaatko muita ihmisiä?
        5) Vastustatko islamia?
        6) Oletko natsismin kannattaja?
        7) Onko sinulla tällä palstalla muita nikkejä?
        8) Käytätkö mielialalääkkeitä?
        9) Onko sinulla muuta elämää kuin tämä palsta?
        10) Valehtelitko?

Katsotaan saadaanko yhteenkään kohtaan sama vastaus. SItten voidaan varmaan aloittaa keskustelut siitä. mitä kannatetaan tai vastustetaan vaikka ollaankin eri mieltä.

Panostat todella kovasti taas minuun 😂😂😂 yritä vain pysyä aiheissa äläkä tunge iholle 😂😂😂

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Panostat todella kovasti taas minuun 😂😂😂 yritä vain pysyä aiheissa äläkä tunge iholle 😂😂😂

Eli, kun et anna mitään tietoa itsestäsi, hyväksyt siis täysin, että sinut saa lakaista maton alle ja luokitella ihan sellaiseksi, mitä kukin sinun vastakirjoittajasi sinusta ajattelee... Kysymyksethän eivät edes ole pahoja ja itse olet jo niihin tässäkin ketjussa suurimpaan osaan vastannut eli eivät vaadi mitään uusia paljastuksia sinusta.

On sulla varmasti kipeät posket ;(

"If you don't stand for anything, you fall for everything" tai siihen suuntaan.

Eli, kun et anna mitään tietoa itsestäsi, hyväksyt siis täysin, että sinut saa lakaista maton alle ja luokitella ihan sellaiseksi, mitä kukin sinun vastakirjoittajasi sinusta ajattelee... Kysymyksethän eivät edes ole pahoja ja itse olet jo niihin tässäkin ketjussa suurimpaan osaan vastannut eli eivät vaadi mitään uusia paljastuksia sinusta.

On sulla varmasti kipeät posket ;(

"If you don't stand for anything, you fall for everything" tai siihen suuntaan.

Laita vauhtia näppiksiisi😉 nikkisi teko.pyhälle ja räyhä.viselle ovat nopeampia 😂

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Laita vauhtia näppiksiisi😉 nikkisi teko.pyhälle ja räyhä.viselle ovat nopeampia 😂

Joo, nauraen olen katsellut sun paniikkiasi, kun et ehdi laittaa omista vastauksistasi kuin copypastea ja kiukkualoituksia toisiksi henkilöiksi luulemistasi henkilöistä :D

Luulotauti on kuule sellaista, että multinikki (=sinä) olettaa kaikkien olevan samanlaisia ja käyttäytyvän samalla lailla kuin mitä itse teet.

Otahan lisää Cola Zeroa, niin maailma selkenee silmissä :D On nää viikonloput rankkoja sulle :D

Joo, nauraen olen katsellut sun paniikkiasi, kun et ehdi laittaa omista vastauksistasi kuin copypastea ja kiukkualoituksia toisiksi henkilöiksi luulemistasi henkilöistä :D

Luulotauti on kuule sellaista, että multinikki (=sinä) olettaa kaikkien olevan samanlaisia ja käyttäytyvän samalla lailla kuin mitä itse teet.

Otahan lisää Cola Zeroa, niin maailma selkenee silmissä :D On nää viikonloput rankkoja sulle :D

😂 3 min aika hyvä‼️

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

😂 3 min aika hyvä‼️

Mikä 3 min.? 20 minuuttia oli edellisestä kommentista.

Sulta poloiselta sen sijaan tuli jo minuutissa :D

Mikä 3 min.? 20 minuuttia oli edellisestä kommentista.

Sulta poloiselta sen sijaan tuli jo minuutissa :D

Huomaa kaikki nikkisi, poloinen 😆

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Huomaa kaikki nikkisi, poloinen 😆

Minä kirjoitan hyvin paljon tänne ihan tällä nikillä, Miksi tarvitsisin jotain apunikkejä saadakseni ääneni kuuluville?

Täällähän tietysti on mulla "apuri", joka sitten kirjoittaa tällä nikillä ilkeyksiä ihan yllättäen samoja palstalaisia kohtaan, joita kohtaan sinulla parahin usko.vainen on antipatioita, kun olen poissa. Mutta se on hänen ongelmansa, kun ei uskalla kirjoittaa niitä sillä rekatulla nimimerkillään vaan täytyy lainata tätä minun nikkiä.

Mutta joo hei, nyt täytyy lähteä elämään ja ihmisten pariin kun lauantai-iltana normaalilla ihmisellä on muutakin tekemistä kuin mädäntyä täällä. "Apuri" jatkaa varmasti tästä kun hänellä heitin syötin... Ehkä saatte kuulla homoseksusalisia tunnustuksia känniääliöltä tai jotain muuta saarnaa :D

Minä kirjoitan hyvin paljon tänne ihan tällä nikillä, Miksi tarvitsisin jotain apunikkejä saadakseni ääneni kuuluville?

Täällähän tietysti on mulla "apuri", joka sitten kirjoittaa tällä nikillä ilkeyksiä ihan yllättäen samoja palstalaisia kohtaan, joita kohtaan sinulla parahin usko.vainen on antipatioita, kun olen poissa. Mutta se on hänen ongelmansa, kun ei uskalla kirjoittaa niitä sillä rekatulla nimimerkillään vaan täytyy lainata tätä minun nikkiä.

Mutta joo hei, nyt täytyy lähteä elämään ja ihmisten pariin kun lauantai-iltana normaalilla ihmisellä on muutakin tekemistä kuin mädäntyä täällä. "Apuri" jatkaa varmasti tästä kun hänellä heitin syötin... Ehkä saatte kuulla homoseksusalisia tunnustuksia känniääliöltä tai jotain muuta saarnaa :D

Älä potki mummoja 😉‼️

• Laitalahkolaiset ovat sodassa Suomea vastaan. Ovat olleet aina ja tulevat aina olemaan. Jo Snellman varoitti lahkolaisista.

• Teikäläiset vastustivat jopa Suomen itsenäistynistä 🇫🇮 olisitte halunneet jäädä Venäjän vallan alle 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Teikäläiset vastustivat jopa Suomen itsenäistynistä 🇫🇮 olisitte halunneet jäädä Venäjän vallan alle 😉

Luterilaiset ovat aina kannattaneet Suomen itsenäisyyttä.

• KTS kirjoitti:

Luterilaiset ovat aina kannattaneet Suomen itsenäisyyttä.

Mutta demarit ja kommunsitit vastustitte kun siitä äänestettiin 1917😉

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta demarit ja kommunsitit vastustitte kun siitä äänestettiin 1917😉

En ole kumpaakaan mutta tiedän, että vasemmisto vastusti itsenäisysjulistusta 1917 siinä muodossaan kuin mitä porvaripuoli sitä kannatti eli vasemmisto halusi ensiksi itsenäistymisneuvotteluita Venäjän hallituksen kanssa, perustuen neuvostohallituksen julistukseen kansojen itsemääräämisoikeudesta. Tosin myöhemmin neuvostohallitus tunnusti Suomen juuri tähän itsemääräämisoikeuteen vedoten joten asia tuli siten ratkaistuksi.

Kun Venäjällä oli Kerenskin porvarihallitus, niin eduskunnan vasemmisto halusi voimakkaammin itsenäistymistä kun taas porvarit halusivat ensiksi neuvotella Kerenskin kanssa 😉 joten tää meni vähän niin kuin idelogisten painopisteitten mukaan...😉

• KTS kirjoitti:

En ole kumpaakaan mutta tiedän, että vasemmisto vastusti itsenäisysjulistusta 1917 siinä muodossaan kuin mitä porvaripuoli sitä kannatti eli vasemmisto halusi ensiksi itsenäistymisneuvotteluita Venäjän hallituksen kanssa, perustuen neuvostohallituksen julistukseen kansojen itsemääräämisoikeudesta. Tosin myöhemmin neuvostohallitus tunnusti Suomen juuri tähän itsemääräämisoikeuteen vedoten joten asia tuli siten ratkaistuksi.

Kun Venäjällä oli Kerenskin porvarihallitus, niin eduskunnan vasemmisto halusi voimakkaammin itsenäistymistä kun taas porvarit halusivat ensiksi neuvotella Kerenskin kanssa 😉 joten tää meni vähän niin kuin idelogisten painopisteitten mukaan...😉

Tottakai sinä olet vassari 😉

• Minä en ole natsi vaan rakastan juutalaisia 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

• usko.vainen kirjoitti:

Minä en ole natsi vaan rakastan juutalaisia 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

Sitäpaitsi kommunisteja ei ollut edes olemassa vielä 2017. Vasemmisto jakaantui vasta 20-luvulla.

Ainoa ryhmä, joka tiukasti vastusti Suomen itsenäistymistä oli Venäjän monarkistinen oikeisto

• Siis 1917

• KTS kirjoitti:

Sitäpaitsi kommunisteja ei ollut edes olemassa vielä 2017. Vasemmisto jakaantui vasta 20-luvulla.

Ainoa ryhmä, joka tiukasti vastusti Suomen itsenäistymistä oli Venäjän monarkistinen oikeisto

Samaa sakkia😉

• oulun.joulu
        KTS kirjoitti:

Kukas tämän itsenäisyyden sitten yritti ottaa pois 1939?

• oulun.joulu kirjoitti:

Kukas tämän itsenäisyyden sitten yritti ottaa pois 1939?

Stalinin jengi joka oli jo leniniläiset pistänyt maakuoppiin.

• KTS kirjoitti:

Stalinin jengi joka oli jo leniniläiset pistänyt maakuoppiin.

Stalinin jengi tappoi myös Venäjälle meneet suomalaiset kommarit, miksi🤔❓

• usko.vainen kirjoitti:

Stalinin jengi tappoi myös Venäjälle meneet suomalaiset kommarit, miksi🤔❓

Samasta syystä kuin miksi Hitler tappoi oman puolueensa vallankumoukselliset.

• KTS kirjoitti:

Eikö suomalainen kommari kelvannut Venäläiselle kommarille 😳❓

• kerrotko
        KTS kirjoitti:

Mikä se syy oli?

• arvaa.vaikka
        usko.vainen kirjoitti:

Minä en ole natsi vaan rakastan juutalaisia 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

Mitä luulet noiden natsien haaveilemassa natsi-valtiossa kaltaisillesi juutalaisten pussaajalle tapahtuvan? Arvaa jos et tiedä.

• arvaa.vaikka kirjoitti:

Mitä luulet noiden natsien haaveilemassa natsi-valtiossa kaltaisillesi juutalaisten pussaajalle tapahtuvan? Arvaa jos et tiedä.

Missä on natsivaltio 😳❓

• kerrotko kirjoitti:

Mikä se syy oli?

Vallanhimo tietenkin.

• KTS kirjoitti:

Vallanhimo tietenkin.

Miten suomalainen kommari estää venäläisen kommarin vallan 🤔❓

• usko.vainen kirjoitti:

Miten suomalainen kommari estää venäläisen kommarin vallan 🤔❓

No aika moni suomalainen kommari oli mukana estämässä sitä 1939-44

• KTS kirjoitti:

No aika moni suomalainen kommari oli mukana estämässä sitä 1939-44

Moni kommari muutti Venäjälle kun Suomi itsenäistyi ja pääsi ihannemaassa hengestään 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Moni kommari muutti Venäjälle kun Suomi itsenäistyi ja pääsi ihannemaassa hengestään 😉

Suurin osa kommareista jäi Suomeen rakentamaan isänmaataan ja puolustamaan sitä.

• KTS kirjoitti:

Suurin osa kommareista jäi Suomeen rakentamaan isänmaataan ja puolustamaan sitä.

Mutta miksi ne tapettiin jotka menivät Venäjälle🤔❓

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta miksi ne tapettiin jotka menivät Venäjälle🤔❓

Miksi kierrät kehää?

• KTS kirjoitti:

Miksi kierrät kehää?

Ei vaan sinä kun et kerro, miksi heidät tapettiin😉

• usko.vainen kirjoitti:

Ei vaan sinä kun et kerro, miksi heidät tapettiin😉

Kerroin jo mutta kerro sinäkin miksi puhut aina itses pussiin joka ketjussa?

• KTS kirjoitti:

Kerroin jo mutta kerro sinäkin miksi puhut aina itses pussiin joka ketjussa?

Voi sinua 😔 MiksiMiksiMiksiMiksiMiksiMiksi....

• kerro nyt miksi puhut aina itses pussiin joka ketjussa?

• viimeinen.tuomio.2
        KTS kirjoitti:

kerro nyt miksi puhut aina itses pussiin joka ketjussa?

Luulen, että lähestyt asiaa väärästä kulmasta.

Oikea kysymys on: miksei usko.vainen ole koskaan päässyt pussista ulos, vaikka kuinka kanssamme keskustelee?

• eikö.muuta.ole

Taitaa ihmisillä olla pienet huolet kun kolme natsilippua saa maan sekaisin.....

• eikö.muuta.ole kirjoitti:

Taitaa ihmisillä olla pienet huolet kun kolme natsilippua saa maan sekaisin.....

Joo, saivat enemmän mediaaikaa valtamedialta kuin Salen kemut 😂

Huoli on aiheellinen ja tunnistettu jo korkeinta valtionjohtoa myöten

https://yle.fi/uutiset/3-10533611?origin=rss

Kannattaa katsoa

Kenen lippua sinä kannat Suomen itsenäisyyspäivänä?
        Toisen maailmansodan aikaisia natsitunnuksia vai sinivalkoista ristilippua?
        Natsit polttivat Lapin, sitäkö juhlit?

• Oulun.joulu

Natsiliput tulivat kuin tilauksesta, koko maan huomio kääntyi oulun tapahtumista yhtäkkiä natsilippuihin. Mykkästä ja muita kiinostaakin vain puhua nyt vain natseista.

• Kummallista
        Oulun.joulu kirjoitti:

Natsiliput tulivat kuin tilauksesta, koko maan huomio kääntyi oulun tapahtumista yhtäkkiä natsilippuihin. Mykkästä ja muita kiinostaakin vain puhua nyt vain natseista.

Voi hyvinkin olla tilaustyö? Juuri ennen marssin alkua oli nähty diplomaattiauto mielen osoittajien vieressä!

• Oulun.joulu kirjoitti:

Niin se huomio kiinnittyy aina uusiin asioihin.
        Esim. katolisen kirkon pappien raiskaamista sadoistatuhansista lapsista ei kukaan puhu enää mitään.

Nyt puhuttiin parista natsilipusta ja huomenna puhutaan jostain aivan muusta.

Voi olla, että pieni äärioikeisto toimii enemmistön yhteistyötä lujittavana seikkana. Ettei se Terhi Kiemungin natsailu välttämättä hukkaan mene.

• Tuo oli ihan hyvä yritys. Ikävä vain, ettei puolekaverit sitä ymmärtäneet.

• Setotuus

Uskovaisia on turhaa liittää mihinkään maalliseen. Olemme Taivaan kansalaisia.

• "...herää kysymys, että mitä isänmaata ja mitä ihmeen kansaa he oikein kuvittelevat puolustavansa."

Niin, eivät he ainakaa tätä isänmaata puolusta, jossa nyt elämme. Eikä suomalaisia yleensäkään. Tämä on niin paradoksaalista.

• viimeinen.tuomio.2

No jos järjestö vaikkapa itse ilmoittaa olevansa vastarintaa Suomea (=SUOMEN Vastarinta Liike) kohtaan, niin vain pahin blondi isäm maallinen larppaaja menee sen nimissä kaveeraamaan heidän kanssaan.

Ei oo ihme, että häpeän tunne valtaa blondin mielen ja täytyy ajaa pää kaljuksi, ettei blondius näy tai laittaa pipo päähän.

Oikeat isänmaalliset marssisivat ja kantaisivat Suomen lippua. Tämä nyt ei ihan mene uskottavasti.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4030
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3670
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2166
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36