Onko sinut jätetty yllätten?

NainenNainen

Mies jätti eikä sanonut mitään.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

tavallaan tulee aina yllätyksenä kun ei halua uskoa todeksi aavistusta vaikka ilmapiiri muuttui syvissä ajoin,

• seonvoivoi

Todennäköisesti mies on miettinyt asiaa pitkään joten lopullinen syy on sinussa.

• Pekka_P_

Ei vaimo sanonut pahasti.
      Sanoi vain HYVÄSTI...!!!
      Mene sinä itään niin minä menen länteen.
      Niin se sitten vain lähti eikä ole takaisin tullut.Eikä tule.

• naisetjättävät

Naiset jättävät.

• eripäin

Kyllä Antti ja Jari (aikajärjestyksessä -11 ja -13) jättivät minut, tosiaan niin päin.

• Ehkä miehelle selvisi menneisyydestäsi jotain sellaista jota ei voi sulattaa. jos sulla on historiassa
      - panorinkeli
      - jännämiespanoja
      - ulkkistaustaisten nussintaa
      on ihan turhaa enää puhua, miehen on viisainta vaan nostaa kytkintä samantien kun asia tulee ilmi.

• älälässytä

Älä lässytä.

• EiOle

En ole koskaan saanutkaan, joten jätetyksi tulemiseen on vielä matkaa.

• jättebra

Jättäminen on kivaa. Siinä tuntee ylenmyyden tunnetta ja on ikäänkuin voittaja. Olen oppinut ymmärtämään miksi se on naisilla niin suosittua.
        Kannattaa kokeilla heti, kun pääset suhteeseen.

• Ei ole, fyysisesti mutta henkisesti joo.

• viisvee

tilapäinen olo tila vai jatkuva tila,

• Kerran, siis sillä tavalla että yllätyin aluksi että halusi erota. Yllätys kyllä hälveni kun seuraavana päivänä näin tämän uuden miehen. Ei ollut yllätys että jätti, uusi oli kyllä minua nuorempi ja komeampi. Toki se ei sinänsä ole saavutus; riittää että syntyy minua myöhemmin ja peiliin pystyy katsomaan irvistämättä.

Jos noita viimeaikojen tapaamisia miettiin niin ei siinä ehdi yllättyä. En nyt tiedä onko se jättämistä jos ensitreffeille tulee ja samassa lauseessa on sekä tervehdys että lähtösanat. Näissä päälauseiden välisessä sivulauseessa yleensä asiat liimaava sana on kemia. Ei myös ole tavatonta että on jätetty ennenkuin on tavattu tekemällä oharit.
      Ei nyt ehkä aloittajan tarkoittamaa jättämistä mutta kyllä noissakin hetkissä on vähän aikaa kuin se kuuluisa patruunan osa laajalla yhtenäisellä kivellä.

• Semmostase

Jättäminen on typerää. Sitten joudutte etsimään uuden kumppanin. Kauhea vaiva aloittaa kaikki alusta ettekö nyt voi olla sen saman kumppanin kanssa aina loppuelämänne.

• No kerran linja-autopysäkille. En toivonut sitä.

• Paradokseja

Yleensä aina jätetty jää ilman vastausta... oikeaa.

Koska kyse on toisen ihmisen tunteesta, eikä sitä voi selittää tarpeeksi. Ei monesti edes jättäjä...

Elämä on kysymyksiä, mutta vastaukset voi olla mahdottomiia ymmärtää... voi vaan kuvitella...

• lasketaankose

Lasketaanko yllätykseksi se että on ollut puhetta erosta mutta sovittu ettei niin tehdä ja siitä kolmen päivän päästä muija sanoo että on uusi jonka kanssa kävi juuri suhteelle "lyömässä leimansa"?

• wanhaämmä

Mistä tiedät että jätti, jollei edes mitään sanonut? Atm32:n täytyy sitten etsiä itselleen uusi mies...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3783
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2558
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2072
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1802
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1719
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1652
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1608
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1486
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1467
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22