Montako etunojapunnerrusta jaksat?

Kaikysyäsaa--

Onks palstalaisilla hyvä kunto?
Sain 35 itse.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumppaaja

      50 timanttia peukalot yhdessä etusormet erillään ei uskottu kun kerroin todistaja läsnä silti epäuskoisuus?

    • 150kiloinen

      Sain yhden.

    • AsianVierestä

      Noin 50 minuutissa.

    • nihhhhhhhhhhhhhhh

      Parhaimmillaan on mennyt 75, nykytilanteesta ei ole tietoa enkä jaksa testata.

      Sillä ei mun mielestä ole muutenkaan kauheasti väliä, paljonko jaksaa tehdä putkeen noita, kunhan nyt edes 30 menee. Sitten kun jaksaa tehdä 1000 punnerrusta puoleen tuntiin, niin sitä voi jo pitää jonakin.

      • AsianVierestä

        Höh, mene selälleen ja ota 150 kg paino kerran rinnalle ja ylös ja näet oletko vielä mies:)


      • trollaja
        AsianVierestä kirjoitti:

        Höh, mene selälleen ja ota 150 kg paino kerran rinnalle ja ylös ja näet oletko vielä mies:)

        3.14 älä kehuskele lapsen käsivarsillasi.


    • mitäsillätekee

      Mitähän tuollakin tuloksella oikeasti tosielämässä tekee. Ehkä jos
      joku satakiloinen korsto makaisi päällä, jaksaisiko sitä sitten nousta siitä ylös.

      • Jaa, kenelle sitten nuo satakiloset korstot päällä on tosielämää ja kenelle se että pitää lihaskuntoa yllä, että vielä vanhuksenakin jaksais itse mahdollisesti nousta Esperi Caren lattialta kun kukaan ei tule nostamaan.


    • panomies400

      Jaksoin 35 vuonna 1995

    • wanhaämmä

      Niin näitäkö? Kohdasta 0:40:

      https://www.youtube.com/watch?v=7R4pGZJvb8U

      Punnerruksesta näkee niin montaa mato- ja nitkutusversioita, että saisit laittaa videon todisteeksi koko sarjasta. Nähtäis, että rinta (ei vatsa) osuu lattiaan ja vartalo pysyy lankussa koko ajan.

      • wanhaämmä

        Tää varmaan lähtee vikkelään, mutta tosi hyvä video punnerruksesta!

        https://www.youtube.com/watch?v=IODxDxX7oi4

        Pitääkö tähän vielä naputella jotain täytteeksi... Oikein tehdyt punnerrukset parantavat muuten olkapääkipujakin.


      • Yleensä punnerrukset tehdään väärin, siksi harva kehtaa videoida sen.
        Itse oon ainakin yrittänyt tehdä oikein ja kun luin täällä jossain 30 sek. punnerrustestistä oon aina välillä ottanut aikaa ja paras tulos 32 kertaa. Senjälkeen onkin aika poikki, ei uskoisi että 1 kerta/sek. on niin työlästä.


      • nihhhhhhhhhhhhhh
        wanhaämmä kirjoitti:

        Tää varmaan lähtee vikkelään, mutta tosi hyvä video punnerruksesta!

        https://www.youtube.com/watch?v=IODxDxX7oi4

        Pitääkö tähän vielä naputella jotain täytteeksi... Oikein tehdyt punnerrukset parantavat muuten olkapääkipujakin.

        Tollasia nimenomaan täysin puhtaasti tehdyt etunojat ovat eli rinnan pitäisi joka toistolla koskettaa maata ja kädet suoristua yläasennossa.

        N.99% ihmisistä tekee punnerrukset kuitenkin niin, että käsivarret menevät ala-asennossa ainoastaan 90 asteen kulmaan eikä rinta kosketa maata.

        Useimmissa kuntotesteissä tuo on tosin sallittua, ja testattavan rinnan alapuolella saatetaan pitää esim. tennispalloa merkkinä vaaditusta laskeutumissyvyydestä.


    • Semmostase

      Kyllä mä jaksan vartissa 300 punnerrusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe