Pääsee ätmikin näkemään naiskauneutta, kun naiset keikistelevät niukoissa vaatteissa. Odotan jo rantakelejä 🐷
Kohta on kesä
32
<50
Vastaukset
- niitäodotatnäkeväsi
Eli kuivuneita harppuja, sehän on teidän ätmien naismaku.
- niitäodotatnäkeväsi
Vihertäjä kirjoitti:
Kyllä vain, naiskauneutta on montaa sorttia.
No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.
niitäodotatnäkeväsi kirjoitti:
No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.
Ei ole kokemusta eläimistä, mutta muista varoa lintuinfluenssaa.
- mklbgflrt
Ätmit eivät saa katsella vähäpuheisia naisia, se on seksuaalista häirintää.
- oikeudentikari
Ihan sama. Suurin osa naisista on sen luokan lorttoja ettei niiden ahdistelussa ole mitään väärää.
- ToivotonÄtmi
Vihertäjä kirjoitti:
Aurinkolasit päähän ja silmät saa vispata ihan rauhassa.
Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.
ToivotonÄtmi kirjoitti:
Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.
Vain naarasitikat imevät verta.
- Kaisanoasaa
Me ätmit emme katsele naisia koska ne ovat jännämiesten käyttämiä.
Odota vaan. Ei tuu...
Kyllä mättää lunta kuule vielä ainakin kuukauden, tuulee ja on yöpakkasia.
Naiset vetää vaan pakkaspalttoota ylös ja alaspäin, ei näy kuin nenänpää...
Jonninjoutavaa yltiöpositiivisuutta.- AsianVierestä
Mitä vähemmän vaatetta päällä on sitä selkeämmin ihmisen kauneus korostuu.
- Kaapunaiset
Ajattelepas, jos asuisit jossain Lähi-Idässä, niin et näkisi naisesesta yhtään mitään, kun ovat pukeutuneet mustiin säkkeihin, ei edes silmiä näkisi, kun nekin on peitetty jollakin verkolla.
Toinen juttu, et sieillä mustan säkin alla voi olla yhtä hyvin mieskin naamioituneena naiseksi.
- Himomies
Kiskaisin kevään kunniaksi muutaman lonkeron ja lähdin kaupungille. Bussissa katselin se xyä nuorta naista ja hän vaikutti pelokkaalta. Miksi tytöt on niin arkoja?
Ei tuu ihan heti.
Miks tuossa on tuo possun kuva?
Meinasitko olla kuin sika vatukossa?Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.
- h567jh67
Vihertäjä kirjoitti:
Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.
Mutta se ei ole sikamaista, jos naiset esineellistävät miehiä. Se on vain vahvan naisen merkki.
No jännämiehet niitä vain panee, taviksilla ei mitään asiaa.
Kohta tosiaan on kesä, olenkin innoissani uusinut vähän vaatteitani. :D
Niin niin muahan ei kiinnosta mitkään rättisulkeiset ja muoti, mutta kauniit värikkäät kuosit ja kukka leningit...<3 Nyt on helmoja mitä kiskoa ylle, kunhan se kesä nyt suvaitsee sieltä tulla. :DVihertäjä kirjoitti:
Kukkaleningithän taisi olla muodissa?
Yritin olla vitsikäs.. :)
On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.
Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".Päläpälä kirjoitti:
Yritin olla vitsikäs.. :)
On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.
Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.
Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.Vihertäjä kirjoitti:
Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.
Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D
Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...
Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :DPäläpälä kirjoitti:
Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D
Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...
Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :DAmen. Samalla periaatteella mennään.
Kyllä on kesällä tukalata kun housuissa jöpöttää kokoajan. Ja vielä ukkomiehellä...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311625Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357501V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823929Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063829- 433371
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113237Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523212- 913098
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361910