Eniten mua ihmetyttää naisissa se että kaikki eletään tunteen kautta.
Esimerkiksi vaikka treffeillä käynti.
Mies ajattelee että nainen on mukava ja näyttää hyvältä. Mies haluaa toiset treffit ja on valmis seksiinkin.
Nainen ajattelee, että vaikka mies on mukava ja ulkonäkökin ok niin ei ole kemiaa, kipinää, ei romanttisia tunteita ja tämä kaikki saattaa johtua vain siitä, että mies ole päällekäyvä charmikasflirttailijakiusoittelija.
Nainen mielummin luopuu hyvästä miehestä "jos ei vain löydä sitä jotain" "jotain selittämätöntä"
Itse olen huomannut todella usein sen, että jos treffeillä käyttäydyt asiallisen mukavasti ilman mitään pakotettuja pelimiesliikkeitä niin siinä päätyy vain kaveriksi.
Omalla kohdalla on vaikea sanoa, että onko mun ulkonäkö vai luonne se ongelma vai käytös.
Pitäisikö mun kompensoida heikohkoa ulkonäköä erityisen flirttailevalla käytöksellä?
En vain pysty käsittämään miksi kaikki näkee mut vain kaverina..
Kaveriksi päätyminen
30
675
Vastaukset
- W5d3d6
Naisille syötetään juuri sellaista "rakkautta ensisilmäyksellä" -ihannetta joka tuutista jo pikkutytöstä. Katso vaikka tyttöjen satujakin, prinsessa tapaa unelmiensa prinssin ja kyllä heti myös tietää sen.
Voiko naisia sitten syyttää, jos he toimivat niin kuin heille on koko ikänsä opetettu?- mies.ihmettelee
Ehkä näin.
On tosi turhauttavaa ja ristiriitaista kun naisille ei tunnu kelpaavan rauhallinen tutustuminen , mutta kuitenkin usein kuulee valitusta miehistä jotka ovat vain seksin perässä.
Jotenkin sitä itse miehenä ajattelen niin, että haluan antaa naiselle kuvan, että olen parisuhteen perässä, mutta siinä käykin niin, että se parisuhteeseen pääsy ei koskaan toteudu, koska naiselle ei herää ne seksikemiat.
Tästä kaikesta aiheutuu miehelle aika hiton kovat paineet. Pitäisi saada heti 1.treffeillä pikkuhousut kastumaan tai parisuhdemahdollisuudet 0%. - ykinkertaista
mies.ihmettelee kirjoitti:
Ehkä näin.
On tosi turhauttavaa ja ristiriitaista kun naisille ei tunnu kelpaavan rauhallinen tutustuminen , mutta kuitenkin usein kuulee valitusta miehistä jotka ovat vain seksin perässä.
Jotenkin sitä itse miehenä ajattelen niin, että haluan antaa naiselle kuvan, että olen parisuhteen perässä, mutta siinä käykin niin, että se parisuhteeseen pääsy ei koskaan toteudu, koska naiselle ei herää ne seksikemiat.
Tästä kaikesta aiheutuu miehelle aika hiton kovat paineet. Pitäisi saada heti 1.treffeillä pikkuhousut kastumaan tai parisuhdemahdollisuudet 0%.Sä et vain yksinkertaisesti ole seksikäs mies.
Turha tulla nyt sitten änkyttämään, ettet muka itse kokisi osaa naisista epäseksikkäinä. Jos sellaista väität, niin valehtelet (ehkä jopa itsellesi).
No mä mietin joskus vähän vastavia, mutta jyllä mä nykyään sanoisin, että se johtuu ehkä siitä, että naiset keskimäärin vaan ajattelee itseään. Ottavat paremmin vastuun itsestään ja haluavat jotain vastapuolessa.
Itsekin kun tutustuin enemmän itseeni, ei enää kuka tahaansa nainen sytyttänytkään, vaikka tosi mukavia ihmisiä tapasin.
Kyselin jo tässä yks kerta palstalla eräässä aloituksessa mikä vie... vietti vai tunne. Minusta vietti vie miestä enemmän kuin naista ja se oireilluttaa just näin.
Kyllä sitä sitten itsekin ihan toisenlaisella asenteella lähtee, kun kohdalle osuu se oikea. Tunteet tulee sanottua suoraan ja kun se on molemminpuolista, niin eihän siinä mikään auta. Yhdessä mennään niin että ahtaissa paikossa rutisee. 😂- mies.ihmettelee
Joo, kyllä tuokin on käynyt itsellä mielessä, että onko tässä kyse vain siitä, että ei ole tavannut sitä oikeaa..
Mä olen itse sellainen mies jolla ei yleensä ole tapana kehua naisia tai flirttailla ainakaan ennen 3.treffejä. Syyllistyn ehkä siihen, että odotan naiselta liikaa sitä vihreää valoa mikä taas saattaa aiheuttaa vain sen, että naiselta ei koskaan tule vihreää valoa, jos en sitä itsekään näytä. En halua vaikuttaa ahdistavalta/tunkeilevalta.
On tässä pakko alkaa muuttamaan omaa käytöstä rohkeammaksi kun treffejä on takana paljon ja todella paljon myös kaverivyöhykkeelle jäämistä.
Tulee tunne, että miehen pitää treffeillä olla kuin kapelimestari jonka pitää luoda kipinäkemiat itse, koska nainen ei oma-aloitteisesti niitä yritä luoda. mies.ihmettelee kirjoitti:
Joo, kyllä tuokin on käynyt itsellä mielessä, että onko tässä kyse vain siitä, että ei ole tavannut sitä oikeaa..
Mä olen itse sellainen mies jolla ei yleensä ole tapana kehua naisia tai flirttailla ainakaan ennen 3.treffejä. Syyllistyn ehkä siihen, että odotan naiselta liikaa sitä vihreää valoa mikä taas saattaa aiheuttaa vain sen, että naiselta ei koskaan tule vihreää valoa, jos en sitä itsekään näytä. En halua vaikuttaa ahdistavalta/tunkeilevalta.
On tässä pakko alkaa muuttamaan omaa käytöstä rohkeammaksi kun treffejä on takana paljon ja todella paljon myös kaverivyöhykkeelle jäämistä.
Tulee tunne, että miehen pitää treffeillä olla kuin kapelimestari jonka pitää luoda kipinäkemiat itse, koska nainen ei oma-aloitteisesti niitä yritä luoda.No mietippä. Ei sillä ole väliä kuka sen vihreän valon näyttää?
Sitä vaan itsekin oli joskus vähän epäuskoinen itsestään, kun ei tiennyt mitä oikeasti halusi. Sen jätti vähän muille siitä vastuun. Se voi tuoda eteen jotain, mutta mitä, se onkin sitten arvoitus.
Minusta olipa nainen tai mies, pitäisi itse tietää mitä haluaa. Siitä kaikki lähtee, omasta halusta. Ja sitten kun sattuu se oikea vastaan, ei enää emmi ja mietiskele, vaan toimii. Sanoo tunteet ja toinen joko vastaa tai ei.... sit sen mukaan etiäpäin ja reippasti. 😊👌- mies.ihmettelee
Dissi kirjoitti:
No mietippä. Ei sillä ole väliä kuka sen vihreän valon näyttää?
Sitä vaan itsekin oli joskus vähän epäuskoinen itsestään, kun ei tiennyt mitä oikeasti halusi. Sen jätti vähän muille siitä vastuun. Se voi tuoda eteen jotain, mutta mitä, se onkin sitten arvoitus.
Minusta olipa nainen tai mies, pitäisi itse tietää mitä haluaa. Siitä kaikki lähtee, omasta halusta. Ja sitten kun sattuu se oikea vastaan, ei enää emmi ja mietiskele, vaan toimii. Sanoo tunteet ja toinen joko vastaa tai ei.... sit sen mukaan etiäpäin ja reippasti. 😊👌Kyllä minä tiedän jopa aika tarkasti, että mitä minä haluan. Eri juttu on sitten se, että onko sellaista realistista saada. Useimmiten vaikuttaa siltä, että tasoero on liian suuri sellaiseen naiseen johon ihastuisin kunnolla. Olen ollut tällaisten naisten kanssa treffeillä, mutta jälkikäteen tullut tunne, että en missään vaiheessa ollut edes kisassa mukana. Pakit sieltä on napsahtaneet joka kerta.
Tuosta vihreän valon näyttämisestä.. Se ei tule multa luonnostaan ja olen vähän epävarma, että miten mun tulisi toimia jos haluan näyttää, että tykkään naisesta.
Olen huono koskettelun aloittamisessa ja flirttailussa ja myös suutelemisen jätän yleensä sinne ehkä 3.treffeille. mies.ihmettelee kirjoitti:
Kyllä minä tiedän jopa aika tarkasti, että mitä minä haluan. Eri juttu on sitten se, että onko sellaista realistista saada. Useimmiten vaikuttaa siltä, että tasoero on liian suuri sellaiseen naiseen johon ihastuisin kunnolla. Olen ollut tällaisten naisten kanssa treffeillä, mutta jälkikäteen tullut tunne, että en missään vaiheessa ollut edes kisassa mukana. Pakit sieltä on napsahtaneet joka kerta.
Tuosta vihreän valon näyttämisestä.. Se ei tule multa luonnostaan ja olen vähän epävarma, että miten mun tulisi toimia jos haluan näyttää, että tykkään naisesta.
Olen huono koskettelun aloittamisessa ja flirttailussa ja myös suutelemisen jätän yleensä sinne ehkä 3.treffeille.No ihan noin sivusta sanon...
Huomaatko itse ylläolevasta kommentistasi ristiriidan?
Olet tietäväsi mitä haluat, mutta epäilet sitä, kun et ole varma itsestäsi.
Toi on kyllä aika tavallista. Olen itsekin ollut itsestäni epävarma. Se tulee kyllä kun vähän tutkiskelee aikansa. Itsestä kaikki lähtee, ei muita kannata odottaa muuttumaan. 😊👍
Tsemppiä vaan ja leukaa ylös. Oot uniikki tapaus ja toista ei maailmassa ole. 😎
Meillä naisilla on se tunteella eläminen syntymästä asti saatua, toisilla riippuen yksilöstä voimakkaampaa tunteilla elämistä, kuin toisilla. Hoivavietti jo valmiina, enemmän tai vähemmän.
kyllä sitä "kemiaa" jotain sähköä täytyy olla, mikäli on seurustelukumppania vailla, kaveri fiilis ei silloin riitä.
siitä ei hyvää seuraa, jos yrittää muuttaa itseään joksikin toisenlaiseksi, mitä ei ole, siinä huijaa itseään ja myös toista.
Olemalla oma itsensä, kelpaa sitten tai ei, mieltymyksiä monia, eivät kaikki naiset ole pelimiesten ja renttujen perää, vaikka siitä biisi Juliet Jonesin sydän- miksi naiset aina rakastuvat renttuihin onkin
=)- mies.ihmettelee
Tässä se ero lieneekin sukupuolten välillä. Miehille ei ole niin tärkeää, että onko täydellisen ihastunut naiseen. Jo se riittää miehelle, että nainen on mukavaa seuraa ja näyttää ok. Eli toisin sanoen mies haluaa harrastaa seksiäkin vaikka ei tuntisi suuria tunteita ja parisuhteen voi myös aloittaa tällaisesta tilanteesta.
Tuosta, että kannattaa olla oma itsensä alan olemaan eri mieltä.
Olen ollut oma itseni kaikkien näiden treffien ajan ja saanut kyllä kehuja että olen aito ja mukava jne, mutta se mitä nainen silti tekee on, että antaa pakit.
https://www.ruutu.fi/video/3319640
Tulee mieleen tämä bachelorette Anssi. Mies kuvailee itseään varovaiseksi ja sai kaveripakit.
Muistuttaa itseäni.
Onko tuossa Anssin tapauksessakin kyse ulkonäöstä? Vai siitä varovaisuudesta?
Olisiko Anssi voinut herättää kipinät Jennyssä jos olisi käynyt heti kiinni koskettelemaan ja suutelemaan? - bjhvc
Tässä se ero lieneekin sukupuolten välillä. Miehille ei ole niin tärkeää, että onko täydellisen ihastunut naiseen. Jo se riittää miehelle, että nainen on mukavaa seuraa ja näyttää ok. Eli toisin sanoen mies haluaa harrastaa seksiäkin vaikka ei tuntisi suuria tunteita ja parisuhteen voi myös aloittaa tällaisesta tilanteesta.
Tuosta, että kannattaa olla oma itsensä alan olemaan eri mieltä.
Olen ollut oma itseni kaikkien näiden treffien ajan ja saanut kyllä kehuja että olen aito ja mukava jne, mutta se mitä nainen silti tekee on, että antaa pakit.
https://www.ruutu.fi/video/3319640
Tulee mieleen tämä bachelorette Anssi. Mies kuvailee itseään varovaiseksi ja sai kaveripakit.
Muistuttaa itseäni.
Onko tuossa Anssin tapauksessakin kyse ulkonäöstä? Vai siitä varovaisuudesta?
Olisiko Anssi voinut herättää kipinät Jennyssä jos olisi käynyt heti kiinni koskettelemaan ja suutelemaan?Etkö sä sitten toivoisi olevasi naisesi ihastuksen kohde? Sulleko riittäis, että nainen paremman puutteessa nyt sitten vaikka sinut ottais, kun sussa ei varsinaisesti vikaakaan ole?
Voin kuule kertoa, että sellainen suhde tulee olemaan ”kuivaa” laatua. Siinä ei seksiä sitten kovin paljon harrasteta. Naisille kun se seksi ei ole samanlainen ”tyhjennystarve” mitä se miehille kuulemma on. Sitä ei yksinkertaisesti vaan huvita harrastaa henkilön kanssa, jota kohtaan ei koe sitä kuuluisaa ”kemiaa”. - mies.ihmettelee
bjhvc kirjoitti:
Etkö sä sitten toivoisi olevasi naisesi ihastuksen kohde? Sulleko riittäis, että nainen paremman puutteessa nyt sitten vaikka sinut ottais, kun sussa ei varsinaisesti vikaakaan ole?
Voin kuule kertoa, että sellainen suhde tulee olemaan ”kuivaa” laatua. Siinä ei seksiä sitten kovin paljon harrasteta. Naisille kun se seksi ei ole samanlainen ”tyhjennystarve” mitä se miehille kuulemma on. Sitä ei yksinkertaisesti vaan huvita harrastaa henkilön kanssa, jota kohtaan ei koe sitä kuuluisaa ”kemiaa”.On ihan samantekevää mitä mies toivoo tai haluaa jos niitä vaihtoehtoja ei todellisuudessa ole.
Kuvitellaan tilanne, että mies pääsee treffeille vain muutaman kerran koko vuodessa.
Onko miehellä varaa toivoa olevansa naisen ihastuksen kohde?
Kyllä se mies miettii siinä tilanteessa vain sitä, että toivottavasti naiselta ei tulisi heti pakkeja.
Naisena teillä on niin uskomaton se vastakkaisen sukupuolen ehdokkaiden määrä joten en usko, että pystytte täysin asettumaan miehen asemaan tässä asiassa.
Totta kai minäkin haluaisin sen molemminpuolisen rakkaustarinan, mutta se ei todellakaan ole realistista. - bjhgv
On ihan samantekevää mitä mies toivoo tai haluaa jos niitä vaihtoehtoja ei todellisuudessa ole.
Kuvitellaan tilanne, että mies pääsee treffeille vain muutaman kerran koko vuodessa.
Onko miehellä varaa toivoa olevansa naisen ihastuksen kohde?
Kyllä se mies miettii siinä tilanteessa vain sitä, että toivottavasti naiselta ei tulisi heti pakkeja.
Naisena teillä on niin uskomaton se vastakkaisen sukupuolen ehdokkaiden määrä joten en usko, että pystytte täysin asettumaan miehen asemaan tässä asiassa.
Totta kai minäkin haluaisin sen molemminpuolisen rakkaustarinan, mutta se ei todellakaan ole realistista.No jos kerran pelkkä pukille pääsy on se tavoitteesi, niin sitten ei todellakaan kannata säästellä kolmansille treffeille sen asian ilmituomista.
bjhgv kirjoitti:
No jos kerran pelkkä pukille pääsy on se tavoitteesi, niin sitten ei todellakaan kannata säästellä kolmansille treffeille sen asian ilmituomista.
Tuo on kyllä niin naurettava termi (pukille pääsy).
Joka ikinen kerta näen vain mielessäni kuinka mies könyää puiselle rakennustelineelle.
En mitään muuta.
- Pillujen--asiantuntija
Mukava mies on tylsä mies, nainen haluaa jännämiehen. Kiltti mies joutuu kaveriksi jota nainen ei tapaa koskaan edes kahvilla. Naiset haluaa vain komeimpia jännämiehiä vaikka nainen itse on ruma.
- nkjhvn
Mukava ei ole tylsän synonyymi. Ei oikeasti edes sinulle. Et varmasti viihdy tylsän ihmisen seurassa väittäen häntä mukavaksi.
Teikäläisten defenssi vain on uskoa itse olevanne mukavia, vaikka kaikki (pohjimmiltaan myös te itse) tietävät teidän olevan pelkästään tylsiä.
- Pilvi88
Olen käynyt useammillakin treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sytyttäneet ensimmäisillä treffeillä, niin monilla että eräänkin kohdalla mies ajatteli meidän käytännössä seurustelevan. Kyllä naisetkin siis toivovat ja ajattelevat, että ehkä se ihastumisen tunne tutustumalla sitten löytyykin. Omalla kohdallani ei kyllä löytynyt, mutta yrityksen puutteesta se ei johtunut ja miehen kanssa todettiin ettei suhdetta sitten kannata jatkaa jos rakkautta tai ihmeempää ihastumistakaan ei ole kuin toisen puolella.
Nyt olen vakiintuneessa suhteessa, johon kipinä löytyi aivan ensimmäisellä tapaamisella. Vuoden verran ollaan oltu yhdessä, ja rakastumis/hullaantunut vaihe tietysti vieläkin hyvin voimakkaana päällä. Tiedän että sen kumppanin etsintä turhauttaa, mutta naisia siitä on turha syyttää. Jokainen varmasti haluaa suhteen, jossa on tunteita.- mies.ihmettelee
Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu miehen näkökulmasta.
Olen kohdannut myös sun kaltaisia naisia eli olen saattanut käydä naisen kanssa jopa 4. treffeillä asti ja ollut sen myötä jo toiveikas, että tästä saattaisi tulla jotain kun on jo päässyt noin pitkälle vain saadakseni jälleen kerran sen "en tunne kipinää"-kaverikortin. Itse en missään vaiheessa tajunnut, että olinkin vain ns löysässä hirressä kaikki ne 4 treffit..
On toisaalta kiva, että nainen antaa mahdollisuuden ja käy useammilla treffeillä, mutta yleensä se johtaa vain tuohon, että kaverikortti tulee silti.
Olen tässä touhussa niin lahjakas, että viime kesänä sain naisen jopa sänkyyn asti 4.treffeillä ja SILTI naiselta tuli kaverikortti.
Vähän sellainen itkeäkö vai nauraa tilanne.. - bjjhvb
Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu miehen näkökulmasta.
Olen kohdannut myös sun kaltaisia naisia eli olen saattanut käydä naisen kanssa jopa 4. treffeillä asti ja ollut sen myötä jo toiveikas, että tästä saattaisi tulla jotain kun on jo päässyt noin pitkälle vain saadakseni jälleen kerran sen "en tunne kipinää"-kaverikortin. Itse en missään vaiheessa tajunnut, että olinkin vain ns löysässä hirressä kaikki ne 4 treffit..
On toisaalta kiva, että nainen antaa mahdollisuuden ja käy useammilla treffeillä, mutta yleensä se johtaa vain tuohon, että kaverikortti tulee silti.
Olen tässä touhussa niin lahjakas, että viime kesänä sain naisen jopa sänkyyn asti 4.treffeillä ja SILTI naiselta tuli kaverikortti.
Vähän sellainen itkeäkö vai nauraa tilanne..Se nainenhan toimi sinun toivomallasi tavalla: ei tuntenut kipinää, olit kuitenkin mukava ja näytit hyvältä, joten kävi kanssasi treffeillä ja jopa sänkyyn asti eteni. Seurusteluun hän olisi kuitenkin sen kipinän tarvinnut.
Seksi on äärettömän tylsää puuhaa, muuttuen lopulta vastenmieliseksi, sellaisen henkilön kanssa, joka on vain mukava, mutta kipinä puuttuu. Naiset ja miehet ovat siinä suhteessa erilaisia.
Lutkiksihan miehet haukkuvat niitä naisia, jotka lähtevät kaikkien kivojen miesten matkaan, sen kummemmin valitsematta. - miten.tämän.selität
Oliko mamu? Kipinää löytyi vaikka mitään yhteistä ei ole.
- näinsemeneejoo
No naisten ei tarvitse sitä ihan ok miestä kenen kanssa ei ole "kemiaa" ottaa koska seuraava samanlainen löytyy tilalle, sitten taas seuraava, ja seuraava ja niin edelleen. Sitten sitä ihmetellään kun ei hyvää miestä löydy.
- Totuus-
99% naisista antaa pakit miehelle miehen ulkonäön takia. Ei tule ekoja treffejä kun nainen näkee miehen kuvan jossain netissa. 90 % naisista on rumia pakkelinaamoja. Peittävät pakkelilla omaa rumuuttaan ja kehtaavat antaa pakkeja rumille miehille.
- lopettakaaruikutus
Väärin, väärin ja vielä kerran väärin, että rumuus olisi syy. Esimerkiksi mulla itellä on tietty ulkonäköihanne miehestä niinkuin varmasti monella muullakin naisella. Kukaan mies, johon olen ihastunut/takastunut ja/tai suhteessa ollut, ei ole vastannut sitä. Ok, osa on ollut ihan komeita, jopa söpöjä (jos miehestä voi niin sanoa), mutta ei täysin sitä itelle edustettua komeutta. Lisäksi itse pitkänä naisena niin tykästyksien olisi hyvä olla pitkiä, silti siellä on ollut lyhyehköjäkin miehiä ja hyvin hoikkia ja osa painavampia. Pointti on siinä, että ulkonäkö on vain pieni osa ja jos ihminen muuten vetoaa itseeni ja jos vaikka juttelemalla, näkemälöä tai muulla tutustumisella toista rupee huomaamaan eri valossa. Mä oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka määrittä jotain kauneusihanteita, jonka mukainen kumppanin pitäis olla. Tehdäänköhän sitä myös kaveteiden vuoksi. Mutta pointti oli, että jos ei niin komea mies ajattelee olevansa ruma niin hän alkaa yleensä käyttäytyö tämän mukaisesti. Lisävinkki, jos et ole viehättävä niin hanki rahaa, raha on joidenkin naisten mielestä viehättävää. Kyllä keinoja löytyy naisen saamisekai, mutta työtä se voi vaatia.
- bbbbbbbbbbb
Eivätkä naiset halua kavereitakaan, jokainen friend zonetetuksi joutunut mies tietää miten aina joutuu syrjäytetyksi jonkun "kemiaa" tuottavan tieltä. Kunnes sitten taas miehen lähdettyä kelpaa kuuntelemaan valitusta huonoista miehistä tai muuten auttamaan.
- ahdistaa
Naisilla on mahdollisuus elää vain tunteen kautta joten he myös käyttävät sen hyväkseen. Kyllähän minäkin haluaisin helpon tien jossa ei tarvitsisi miettiä mitään, menisi vain viettien mukana kuin lehti joessa, mutta tähän ei valitettavasti ole mahdollisuutta. Minun on miehenä pakko yrittää olla järkevä koska tilaisuuksia ei ole tuhlattavaksi.
- Naisesieihalunnutlasta
Höpö höpö. Nainen ei tunne rakkautta, vaan hän on laskelmoija.
Nainen esimerkiksi saattaa yhtäkkiä alkaa miettimään että hänellä on kohtu.
Ja kun se kohtu on niin teenpä lapsen, otan ensimmäisen kriteerit täyttävän miehen ja teen lapsen.
Ei siinä tunteita ole.
Sen sijaan miehillä ei ole kohtua vaan he elävät tunteen kautta.
Jos ei ole tunnetta niin ei seiso. - Pillujen--asiantuntija
Naiset ja tunteet. Naiset tuntee seksuaalista voimaa komeimpia miehiä kohtaan, te rumat miehet ette naisia sa. Vai olenko väärässä, sanokaa oletteko saaneet naisia?
- iguhijkol
Sanoppas atm32, että tunnetko sinä viehtymystä rumia naisia kohtaan?
- Rumahcätmi
Naiset on perseestä, kuten verinen tamppooni perseessä.
- Ässähihassa1
Omat kokemukseni treffeistä ja ”kemiasta” rajoittuvat muutamiin kokemuksiin, joten mitään yleistyksiä tästä ei voi tehdä. Mutta ne mukavatkin miehet, jotka ovat olleet ihan hyvää juttuseuraa, ja kirjallisesti ilmaisseet itseään hyvin, ovat kääntyneet ”ei-kemiaa” ja ”ei-jatkoon” -tyypeiksi ennen kaikkea epäsiisteyden vuoksi. Likaiset tai nuhruiset vaatteet, epäsiistit hiukset ja parta, huonosti hoidetut hampaat - juu ei kiitos. Joillekin ulkonäköön liittyville asioille ei voi mitään, mutta noille voi. Muuten en ole kranttu ulkonäön suhteen, mutta siisteys ja puhtaus on kyllä ehdottomat edellytykset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741