Liikenneministeriksi autonvihaaja, ympäristöministeriksi tehdastyrmääjä, ulkoministeriksi Venäjän vihaaja, puolustusministeriksi korruptioon sekaantunut etc....
Olemme ansainneet tämän kaiken...:
https://mvlehti.net/2019/06/06/globalistien-kauhuhallinto-autovihaaja-tehdastyrmaaja-korruptiokunkku-russofobi-kun-haviajat-voittavat-umv-kolumni/
Uusi globalistinen kauhuhallituksemme !
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kaukaa seurattuna on jäänyt hieman epäselväksi mitä Suomessa on vaalien jälkeen tapahtumassa, ja onko se niin kauheaa kuin osa facebook kavereistani feedissään koittaa antaa ymmärtää.
Olin siis huolissani.
Mutta kun luin kirjoittamasi että Ulkoministeri on Venäjänvihaaja tulin heti paremmalle mielelle.
Suunta on oikea. Nykyisten globalistipoliitikkorakkikoiriemme lempiaiheita ovat tietenkin valtava Venäjän- ja Trumpin viha.
Ainoat asiat mitä he rakastavat ovat homous, abortti- ja rokotemyönteisyys, islam ja sen edustajien rajoittamaton maahamme tuonti.
Olen eri mieltä hallituksemme suunnasta.- Anonyymi
"Olen eri mieltä hallituksemme suunnasta."
Etkös sinä nazi ole eri mieltä kaikesta mahdollisesta - Anonyymi
Ei Trumpia kannata vihata, pöljän hölmöilyn seuraaminen on parasta viihdettä.
Koskaan ei tiedä mitä edellistä alyttömämpää menee möläyttämään; ja lisänaurut saa Trumpin-halaajien puolusteluista. Tulevaisuudessa tuota käytetään malliesimerkkinä joukkotyhmyydestä ja mitenkä valtaapitävät höynäyttävät äänestäjänsä täysin toimien kulussin takana täysin äänestäjän etujen vastaisesti, äänestäjän täydellä hyväksynnällä ja tuella.
Tähän ei voi todeta muuta kuin; hähähäähäähähähäää
Niin kauan kuin Suomen suunta on päinvastainen haluamaasi ollaan juuri oikealla tiellä.
- Anonyymi
Ja taas kerran opetusministeriksi järjettömän ja kohtuuttoman pakkoruotsituksen kannattaja!?
- Anonyymi
Euroopan ja EU:n linja on nyt että Naton suojissa vittuilemme Venäjälle niin paljon että saamme sodan aikaan.
Sitten on kivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454