Daa dirlan dirlan daa

Noh, mikäs se on meno pupusilla?
Väräjääkö häntä ja heiluuko korvat? :D

Voi mussukat, vähän oli jo ikävä. :D

59

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on olo kuin omenalla.
      Söin äsken halloumihampurilaisen.

      Pieni, pyöreä ja onnellinen :D

      • Anonyymi

        Mikä ihme halloumi? Ei tollasta oo olemassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme halloumi? Ei tollasta oo olemassakaan.

        Onhan se nyt. Näköjään heinäkuussa :D

        Maista!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan se nyt. Näköjään heinäkuussa :D

        Maista!

        Ihminen voi hyvin kun haukkaa halloumia.

        Veret kiertävät.


    • Ilo on minun puolellani. Helpotuksekseni huomaan etteivät aiheet ole vaihtuneet miksikään :D

      Sama kodin tuntu kuin kompastuessani raitamattoon ja ratian naulakkoon.

      ”älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot”

    • Landaus on tapahtunut ja kukaan ei taputa. Kohta kapteeni suuttuu.

    • Pitää tehdä ilmaveivi.

      • Missä on pyttypokaali? Ilman sitä, se ei ole mitään.

        Näyttävyyskertoimet.


    • Mjahas, onko lisää halloumia?

      *avaa suun*

    • Minua laulattaa.

      Olettekoko kokokkoko kuulleet kappaleen ’Legendary’

      Pannaan vielä yksi -ko, kun ne nyt mielellään kinuamatta tulevat :D

    • Käsittääkseni eräs kultaliike meni konkurssiin...ei tämä palsta?

      HALOO lapamadot!

    • Ei h.lvetti, minä lähden suihkuun.

    • Missäs sinä olet ollut?

      • Justhan sanoin, suihkussa klo 15:10.

        *suihkumyssy päässä*

        Hinkkaatko selkäni? Olen hieman ryvettynyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Justhan sanoin, suihkussa klo 15:10.

        *suihkumyssy päässä*

        Hinkkaatko selkäni? Olen hieman ryvettynyt.

        Miten sinä noin olet mennyt ryvettymään? Tähän tarvitaan painepesuria.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miten sinä noin olet mennyt ryvettymään? Tähän tarvitaan painepesuria.

        Shoot eli anna tulla...

        *luuhottaa takkuisena*


    • Mikäs tässä...välillä oli lähdettävä töihin tienaamaan, mutta parit vuoropätkät enää tässä tekasee, niin taas lomille lomps. Ja moottorpyörähommia sit isommalla kädellä.

      Niin ja katusäbäturneesta hopiapytty tuli, että ei toi koipi enää niin surkea ole. :oD

      • Sulla on pytty! Nyt tehdään yhdessä ilmaveivit, onnea vemmelsääri!

        Tiedätkö mitä, tai arvaapa mitä...ksihii, kuka sai istua Harleyssä? Harrikassa?

        Sekin oli hopeanhohtoinen hetki.
        Mutta kuinka raskas pyörä. Jompi kumpi meistä oli rekvisiittaa, joko pyörä tai minä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla on pytty! Nyt tehdään yhdessä ilmaveivit, onnea vemmelsääri!

        Tiedätkö mitä, tai arvaapa mitä...ksihii, kuka sai istua Harleyssä? Harrikassa?

        Sekin oli hopeanhohtoinen hetki.
        Mutta kuinka raskas pyörä. Jompi kumpi meistä oli rekvisiittaa, joko pyörä tai minä.

        Joo, no mun laittama porukka ei ole ikinä lähtenyt pytyttä turnauksista...viidet eri turnaukset on tuolla nimellä pistetty, vaihtuvalla kokoonpanolla, paitsi minä ja aina on pytty kairattu kotiin....niin nytkin. Kaks hopeaa ja kolme ronssia! :oD

        No helkattilainen....se on pylly tärissyt siinä. :oD Niissä on murakat koneet! Harrikoissa... mullahan toi Kaisa vaan turisee ja murisee, mutta Harrikat papattaa. :oD

        No ne Harrikkakuskit tiedän siitä, että ne on niin ylpeitä niistä vehkeistä, että kaikki muu on rekvisiittaa. Mullakin on yks tuttu Harrikkaukko, niin se varmaan nukkuukin sen vieressä. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Joo, no mun laittama porukka ei ole ikinä lähtenyt pytyttä turnauksista...viidet eri turnaukset on tuolla nimellä pistetty, vaihtuvalla kokoonpanolla, paitsi minä ja aina on pytty kairattu kotiin....niin nytkin. Kaks hopeaa ja kolme ronssia! :oD

        No helkattilainen....se on pylly tärissyt siinä. :oD Niissä on murakat koneet! Harrikoissa... mullahan toi Kaisa vaan turisee ja murisee, mutta Harrikat papattaa. :oD

        No ne Harrikkakuskit tiedän siitä, että ne on niin ylpeitä niistä vehkeistä, että kaikki muu on rekvisiittaa. Mullakin on yks tuttu Harrikkaukko, niin se varmaan nukkuukin sen vieressä. :oD

        Niin, ootkin parempi kuin Kurre-valkku.

        Harrikka jytkää kuin V8. Kyllä saa selluliitti kyytiä enemmän kuin missään hypoxissa. :D

        Kyllä se Harley oli pääosassa, mimmi pyrstöineen quest starring.
        Ne on niin ylpeitä niistä.

        No ei ois ehken mun päätoiminen juttu. Pelkkä pyörän ääni pelottaa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, ootkin parempi kuin Kurre-valkku.

        Harrikka jytkää kuin V8. Kyllä saa selluliitti kyytiä enemmän kuin missään hypoxissa. :D

        Kyllä se Harley oli pääosassa, mimmi pyrstöineen quest starring.
        Ne on niin ylpeitä niistä.

        No ei ois ehken mun päätoiminen juttu. Pelkkä pyörän ääni pelottaa :D

        No on mulla meriittiä ainakin gm;n ja valkun hommista ja vielä pelailen siinä itsekin. :o)

        No noi Harrikat ja Intikat on oma juttunsa... :oD Mun jaappanilaispyörä on oikeastaan ihan eri maata kokonaan. :o)

        No ei noissa pyörissä aina ole paha ääni. Mutta onhan se aika vinkeä kyyti jokatapauksessa. Mun pyörässä vielä joutuu istuu kuskia paljon ylempänä...Pääsee kököttämään kuin orrella. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No on mulla meriittiä ainakin gm;n ja valkun hommista ja vielä pelailen siinä itsekin. :o)

        No noi Harrikat ja Intikat on oma juttunsa... :oD Mun jaappanilaispyörä on oikeastaan ihan eri maata kokonaan. :o)

        No ei noissa pyörissä aina ole paha ääni. Mutta onhan se aika vinkeä kyyti jokatapauksessa. Mun pyörässä vielä joutuu istuu kuskia paljon ylempänä...Pääsee kököttämään kuin orrella. :oD

        Jaa, löyty ne tubesta äänetkin samanlaisesta pelistä.... :oD

        https://youtu.be/FkLMRx656EU

        Aika hiljaiset, mutta nopeestihan toi sen 6-9000 kiertää. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Jaa, löyty ne tubesta äänetkin samanlaisesta pelistä.... :oD

        https://youtu.be/FkLMRx656EU

        Aika hiljaiset, mutta nopeestihan toi sen 6-9000 kiertää. :oD

        Sulla onkin tuollainen nuorten sällien minkin metsästyspyörä, naiset saa tulla käytännössä reppuselkään ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla onkin tuollainen nuorten sällien minkin metsästyspyörä, naiset saa tulla käytännössä reppuselkään ;D

        Minkin metsästyspyörä! ;oD Sähän sen sanoit! ;oD

        No en mä ookaan tuolla kyytsännyt kun poikaa vasta. Ei ole tunkua ollut. :oD
        Mutta voihan minkki! :oD


      • Disse kirjoitti:

        Jaa, löyty ne tubesta äänetkin samanlaisesta pelistä.... :oD

        https://youtu.be/FkLMRx656EU

        Aika hiljaiset, mutta nopeestihan toi sen 6-9000 kiertää. :oD

        Ootko vikitellyt tyttösiä tuolla jännämiespyörällä? *kysyy äidillisen huolestuneena*


      • Disse kirjoitti:

        Minkin metsästyspyörä! ;oD Sähän sen sanoit! ;oD

        No en mä ookaan tuolla kyytsännyt kun poikaa vasta. Ei ole tunkua ollut. :oD
        Mutta voihan minkki! :oD

        No luit mun ajatukset ja vastasitkin heti :D

        Kirjataan ylös: ”Ei vikitellyt minkkiä 9.7. mennessä. Seurataan tilannetta”


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ootko vikitellyt tyttösiä tuolla jännämiespyörällä? *kysyy äidillisen huolestuneena*

        No kyllä mä oon vaan kovasti keskittynyt itse ajamiseen ja nauttinut siitä. En mä tiedä miten tuolla sais vikiteltyä? Ajamalla viereen ja kysymällä tuleeko kyytiin ja mistäs kypärä? :oD Ei kehtaa suotta paria erikokoista mukanaan kantaa, jos sattuu tälläien "minkki" livahtamaan loukkuun. :oD

        Taitaa olla sellaiset keski-ikäiset miehet olleet enemmän kiinnostuneita tuosta kapineesta. :oD Korkeintaan jos Abris jostain pyyhältäs vastaan, niin sehän ottais tyypit tietty tuolla...vei kyparän päästä ja sanois, että tuun puolentunnin-tunnin päästä moi.... :oD Ja siinä kairattas kengän kärellä maata ja potkittais pikkukiviä silläaikaa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No kyllä mä oon vaan kovasti keskittynyt itse ajamiseen ja nauttinut siitä. En mä tiedä miten tuolla sais vikiteltyä? Ajamalla viereen ja kysymällä tuleeko kyytiin ja mistäs kypärä? :oD Ei kehtaa suotta paria erikokoista mukanaan kantaa, jos sattuu tälläien "minkki" livahtamaan loukkuun. :oD

        Taitaa olla sellaiset keski-ikäiset miehet olleet enemmän kiinnostuneita tuosta kapineesta. :oD Korkeintaan jos Abris jostain pyyhältäs vastaan, niin sehän ottais tyypit tietty tuolla...vei kyparän päästä ja sanois, että tuun puolentunnin-tunnin päästä moi.... :oD Ja siinä kairattas kengän kärellä maata ja potkittais pikkukiviä silläaikaa. :oD

        Kyllä ne naiset kuolaa. Palstanaiset voivat vahvistaa asiaa :D
        Multakin tipahti kerran jäätelöstä ylin pallo asfalttiin kun motoristia ikään kuin vahingossa katsoin vaikken tietenkään katsonut.

        Minä en kyytiin uskalla, mutta Abrakahokkuspokkus ehkä uskaltaisi, mutta sittenkään et taas sinä uskaltaisi? Me olemme kaikki vähän sellaisia pupusia :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä ne naiset kuolaa. Palstanaiset voivat vahvistaa asiaa :D
        Multakin tipahti kerran jäätelöstä ylin pallo asfalttiin kun motoristia ikään kuin vahingossa katsoin vaikken tietenkään katsonut.

        Minä en kyytiin uskalla, mutta Abrakahokkuspokkus ehkä uskaltaisi, mutta sittenkään et taas sinä uskaltaisi? Me olemme kaikki vähän sellaisia pupusia :D

        No jotkut tykkää, jotkut ei. Abris ei välttämättä kyydityksestä välittäis, mutta veis koko pyörän ja kaahailis vähän itse korva maassa sillä. :oD

        Taitaa olla, että nuorempana saattoi joku innostuakin kyydeistä, mutta 30 vuoden jälkeen alkaa monilla sit puntti tutista. :oD


    • Mikäs tässä, anoppilassa. Käytiin tuossa vähän puistossa äsken lasten kanssa kävellen ja tullessa herneitä ja jätskiä kaupan kautta tupaan ahmimaan.

      Vatsakivut varjostaa vähän lomaa, mutta jospa ne siitä. Kesälomalla?

      • On se kivvaa kun joku nauttii kesästä! Et etes marise säätä etkä mittään :D Oikein, mutta älkää menkö Kalajoelle :D

        Mie olen pitkällä lomalla. Joskus syksyllä ehkä takaisin jos vielä kiinnostaa :D

        Tiiätkö mitä. Masu pitäs jokaisella olla irrotettavaa mallia. Huonona päivänä sen jättäs kirjahyllyyn. Silleen oon vähän miettinyt.


      • Anonyymi

        Lepää nyt ihmeessä, älä leiki liian energistä naista joka tekee ja hoitaa hommat. Kevyttä kuntoilua, vitamiinipitoista vähäkalorista ruokaa, hengellistä ja fyysistä lepoa toivottaa AsianVierestä.

        Vaikeeta se voi välillä olla mutta yritä:)
        Päänsärkyä, flunssaa ja vatsakipuja? Sairastellessa fyysisen kunnon pettäessä pettää kohta se psyykkinen, siinä ei sitten ole miehenkään kiva olla vieressä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On se kivvaa kun joku nauttii kesästä! Et etes marise säätä etkä mittään :D Oikein, mutta älkää menkö Kalajoelle :D

        Mie olen pitkällä lomalla. Joskus syksyllä ehkä takaisin jos vielä kiinnostaa :D

        Tiiätkö mitä. Masu pitäs jokaisella olla irrotettavaa mallia. Huonona päivänä sen jättäs kirjahyllyyn. Silleen oon vähän miettinyt.

        Täällä paistaa nyt aurinko. Illasta rupee sää suosii.☺️

        Eipä ole ollu kuuma pienes makkaris nukkua, kun on ollut pilvistä ja sateita. On nukkunut jopa aika hyvin, vaikka lattialla patjalla selkä vähän aina särkee. Jos ens yönä pääsis jo omaan sänkyyn nukkumaan.😃

        Totta, koko suoliston sais jättää kotiin. Olis helpompaa kulkea.😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lepää nyt ihmeessä, älä leiki liian energistä naista joka tekee ja hoitaa hommat. Kevyttä kuntoilua, vitamiinipitoista vähäkalorista ruokaa, hengellistä ja fyysistä lepoa toivottaa AsianVierestä.

        Vaikeeta se voi välillä olla mutta yritä:)
        Päänsärkyä, flunssaa ja vatsakipuja? Sairastellessa fyysisen kunnon pettäessä pettää kohta se psyykkinen, siinä ei sitten ole miehenkään kiva olla vieressä.

        Lähinnä istuttu...ei sekään hirmu pitkään hyvää tee. Mulla on lääkäri täl viikol. Käyn vähän näyttämäs sisuksiani. 😊

        Niiden kasvaimien takia, ettei oo mitään muutoksia kun noi kivut on semmosia pikkasen rajujakin. Mihin ei särkylääke helppaa.

        Mut tääl tulee taas sukulaisia ovesta sisään, niin palataan huomenissa!🙃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Täällä paistaa nyt aurinko. Illasta rupee sää suosii.☺️

        Eipä ole ollu kuuma pienes makkaris nukkua, kun on ollut pilvistä ja sateita. On nukkunut jopa aika hyvin, vaikka lattialla patjalla selkä vähän aina särkee. Jos ens yönä pääsis jo omaan sänkyyn nukkumaan.😃

        Totta, koko suoliston sais jättää kotiin. Olis helpompaa kulkea.😅

        Oma sänky paras paikka, vieraissa ei aina ole niin kiva olla..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oma sänky paras paikka, vieraissa ei aina ole niin kiva olla..

        Kommenttiani tarkentaen; kylässä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kommenttiani tarkentaen; kylässä :)

        Joku voisi väittää että sattui freudilainen lipsahdus :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joku voisi väittää että sattui freudilainen lipsahdus :D

        Eitä tattunut nakeroinen :D


      • Toivottavasti vatsakivut on hellittänyt? Kävitkö lääkärissä?

        Itse meinasin jättää palstailun tältä kuulta väliin, mutta muutinkin suunnittelmia, sillä olen siellä "Lappeenrannassa" faijan luona ilmeisesti yli kaksi viikkoa. Silloin olen lomalla ja voin käydä melkein milloin haluan täällä. Joten törmätään täällä, jos sinäkin satut kirjoittamaan. En roiku täällä pastalla tunteja, mutta jokseekin joka päivä käyn katsomassa - mitä on kirjoitettu. Tähän päätöksen vaikuttaa se, että huomennakin lämpötilat ovat reilusti alle 20 astetta ja ei kiinnosta viileällä säällä viettää lomaansa auringossa tai uimarannalla. Onko lapsesi uineet tänä kesänä eli oletko vienyt heidät rannalle?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Toivottavasti vatsakivut on hellittänyt? Kävitkö lääkärissä?

        Itse meinasin jättää palstailun tältä kuulta väliin, mutta muutinkin suunnittelmia, sillä olen siellä "Lappeenrannassa" faijan luona ilmeisesti yli kaksi viikkoa. Silloin olen lomalla ja voin käydä melkein milloin haluan täällä. Joten törmätään täällä, jos sinäkin satut kirjoittamaan. En roiku täällä pastalla tunteja, mutta jokseekin joka päivä käyn katsomassa - mitä on kirjoitettu. Tähän päätöksen vaikuttaa se, että huomennakin lämpötilat ovat reilusti alle 20 astetta ja ei kiinnosta viileällä säällä viettää lomaansa auringossa tai uimarannalla. Onko lapsesi uineet tänä kesänä eli oletko vienyt heidät rannalle?

        Ei ne ole hellittänyt, mutta syy on tiedossa eikä mitään vakavaa oireista huolimatta. Kyllä kävin. :)

        Ei olla käyty uimassa, kun on ollut kipeinä ja vedet ilmoineen sen verran viileitä noin pienille. Kotona on altaassa pulikoitu kyllä, ihan kylppärissä.

        Mä nyt koitan olla lomalla vähemmän täällä, kun päivät aikaa touhuta kotona kaikkea, mihin sitten syksyllä ei ole liioin aikaa. Pipahtelen. Nyt meen taas menojani, paistelin munkkeja ja keitin kahvia.

        Nuorempi muksu on kiukkunen kun peeveli, ollut kipee ja ruoka ei maistunut viikkoon kunnolla. Hirmuinen uhma vielä lisäksi...tarttee nyt äidin tukee.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei ne ole hellittänyt, mutta syy on tiedossa eikä mitään vakavaa oireista huolimatta. Kyllä kävin. :)

        Ei olla käyty uimassa, kun on ollut kipeinä ja vedet ilmoineen sen verran viileitä noin pienille. Kotona on altaassa pulikoitu kyllä, ihan kylppärissä.

        Mä nyt koitan olla lomalla vähemmän täällä, kun päivät aikaa touhuta kotona kaikkea, mihin sitten syksyllä ei ole liioin aikaa. Pipahtelen. Nyt meen taas menojani, paistelin munkkeja ja keitin kahvia.

        Nuorempi muksu on kiukkunen kun peeveli, ollut kipee ja ruoka ei maistunut viikkoon kunnolla. Hirmuinen uhma vielä lisäksi...tarttee nyt äidin tukee.

        On taas sitä lapsiperheen arkea teillä. On vuoristorataa. Milloin rakennetaan kivasti leikkimökkiä, mutta sitten on pipinä olemista ja kiukuttelua. Itse saavuin vähän aikaa sitten "Lappeenrantaan". Siellä ilmeisesti olen kaksi ja puoliviikkoa yhtä menoon. Kiva, kun kirjoitit. Itsekin täällä vain piipahtelen, sillä nettiyhteys on hotspotin avulla tietokoneeseen ja syö puhelimesta pikaisesti akun, valitettavasti.

        Hyviä vähän viileitä heinäkuun puolenvälin päiviä!


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        On taas sitä lapsiperheen arkea teillä. On vuoristorataa. Milloin rakennetaan kivasti leikkimökkiä, mutta sitten on pipinä olemista ja kiukuttelua. Itse saavuin vähän aikaa sitten "Lappeenrantaan". Siellä ilmeisesti olen kaksi ja puoliviikkoa yhtä menoon. Kiva, kun kirjoitit. Itsekin täällä vain piipahtelen, sillä nettiyhteys on hotspotin avulla tietokoneeseen ja syö puhelimesta pikaisesti akun, valitettavasti.

        Hyviä vähän viileitä heinäkuun puolenvälin päiviä!

        Semmosta se elämä on. Vaihtelevaa. 😃

        Nyt nukkuu jo rauhallisesti yöuniaan.

        Juu, mullakin rupee olee akku loppu luurista taas. Ei kovin kauaa kestä kuluttaa, kun jo taas tarvii ladata. Vaihdan puhelimen kun rupee näyttää sille, että aika on. ☺️

        Kiitos sulle myös! Haen huomenna tekstiilipesurin ja sit alkaa pesuhommat. Autonpenkit ja lattiat, nojatuoli, patjat ja matot. Hyvä kun maltan oottaa aamua, että pääsen ostoksille!!😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Semmosta se elämä on. Vaihtelevaa. 😃

        Nyt nukkuu jo rauhallisesti yöuniaan.

        Juu, mullakin rupee olee akku loppu luurista taas. Ei kovin kauaa kestä kuluttaa, kun jo taas tarvii ladata. Vaihdan puhelimen kun rupee näyttää sille, että aika on. ☺️

        Kiitos sulle myös! Haen huomenna tekstiilipesurin ja sit alkaa pesuhommat. Autonpenkit ja lattiat, nojatuoli, patjat ja matot. Hyvä kun maltan oottaa aamua, että pääsen ostoksille!!😛

        "Kiitos sulle myös! Haen huomenna tekstiilipesurin ja sit alkaa pesuhommat. Autonpenkit ja lattiat, nojatuoli, patjat ja matot. Hyvä kun maltan oottaa aamua, että pääsen ostoksille!!😛 "

        Oliko perjantaina kiva pesupäivä tekstiilipesurilla? Itse päätin, että täällä "Lappeenrannassa" en olekaan kahta ja puolta viikkoa. Puolitoista viikkoa riittää. Jotenkin kaipaa takaisin Joensuuhun. Toinen siskoistani on täällä miehineen ja poikansa kanssa. Toinen siskoistani saapuu viikon päästä perjantaina. Pian sen jälkeen lähden pois. Muuten olen onnessani siitä, että sain yhdistettyä puhelimen kaapelilla modeemiksi tietokoneelle. Nyt akku ei niin kuumene ja rasitu, kun puhelimeen tulee syödöllä uutta virtaa. Nyt ei ole pelkoa siitä, että puhelimen akku menee nopeasti tyhjäksi niin kuin hotspotina tapahtuisi.


    • On sulla muodot venuksen....

      • Juu, jos jotain kohtaa pitää paikata,
        kannattaa ottaa Dallaspulla :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, jos jotain kohtaa pitää paikata,
        kannattaa ottaa Dallaspulla :D

        Lantees liikkuu keinuen....luonnollisesti


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lantees liikkuu keinuen....luonnollisesti

        Näen pujiksen siinä vanhassa klassikkojätskimainoksessa, jossa mies yrittää ostaa kojusta tikkua, jäätelön muotoja käsin viittoilen :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näen pujiksen siinä vanhassa klassikkojätskimainoksessa, jossa mies yrittää ostaa kojusta tikkua, jäätelön muotoja käsin viittoilen :D

        Tämä niistä kuvaa ehkä parhaiten minua, motskarikin on
        https://www.youtube.com/watch?v=iANfwqjgEkI

        Mainoksen nainenhan on miltei kaksoisolentosi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tämä niistä kuvaa ehkä parhaiten minua, motskarikin on
        https://www.youtube.com/watch?v=iANfwqjgEkI

        Mainoksen nainenhan on miltei kaksoisolentosi

        Tuotapa juuri mietiskelin :D

        Historian hassuin mainos.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Tämä niistä kuvaa ehkä parhaiten minua, motskarikin on
        https://www.youtube.com/watch?v=iANfwqjgEkI

        Mainoksen nainenhan on miltei kaksoisolentosi

        Enemmän tuo nainen muistuttaa vaikka yksinkertaista.blondia, veikkaisin.


    • Minä odotan edelleen sitä Pertin soidintanssia.

      • Haahah hah, mitä soidintanssia? Onko se muuttunut koppeloksi sillä välin? *pärsk*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Haahah hah, mitä soidintanssia? Onko se muuttunut koppeloksi sillä välin? *pärsk*

        Pertti oli täällä eilen polleata poikaa, mutta nyt kun sinä tulit taas palstalle, ei häntä ole näkynyt :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pertti oli täällä eilen polleata poikaa, mutta nyt kun sinä tulit taas palstalle, ei häntä ole näkynyt :D

        Kyllä minä tiedän, mitä se tekee :D


    • Ai että dirlandaa. Olinkin jo unohtanut ton sanan.
      Kujua tiettu, mut biisistä en oo koskaan tykännyt.

      Sinkut.net oli se chat jossa aloitin someilun, joskus vuonna 2000. Huone oli dirlandaa.

      Kolmen naisen tutustuin fyysisesti sitä kautta, ja se kolmas on lapseni äiti.

      • Anonyymi

      • Se soi päässä kaiken aikaa. Ehkä se oli jo synnytyssalissa taustamusiikkina, kuka tietää.

        Ei kai kukaan täällä ole niin vanha kaapu, että olisi ollut paikalla jo 2000. Huhhuh. Menee jo arkeologian puolelle se..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huoneessa 105?
        Tuli mieleeni tuosta "huoneesta" vanha suomalainen renkutus. Kuulin sitä taksissa kun menin ala-asteelle.

        https://www.youtube.com/watch?v=wDie1o9DmnA

        AV

        Ei kyllä Kikka saa mua syttymään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se soi päässä kaiken aikaa. Ehkä se oli jo synnytyssalissa taustamusiikkina, kuka tietää.

        Ei kai kukaan täällä ole niin vanha kaapu, että olisi ollut paikalla jo 2000. Huhhuh. Menee jo arkeologian puolelle se..

        Meillä koulussa laitetin ainekirjoituksessa kerran aiheeksi, et "millaista on vuonna 2000".
        Itse laskin, minkä ikäinen silloin olen. Totesin, et olen mä varmaan vuonna 2000 elossa, mut ole tosi vanha.

        Ei meillä vieläkään ole lentäviä autoja.

        Nettiä ei kukaan osannut ennustaa, ei filosofitkaan. Mut oikeastaan suurin muutos siihen aikaan on netti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe