Musta on tullu...

...pasifistihippi, että turha vittuilla.

Ettäs tiiätte.

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku täällä pelleilee minun kustannuksellani :( Meni tunteisiin :(

      • Miten se ilmenee?

        Elä huoli Partis, kaikenlaista on liikkeellä, kun on helle, enemmän kuin muina aikoina.


      • Musiikit soimaan, nupit kaakkoon ja kyllä se siitä.
        Kävin just konsertissa ja niinhän siinä kävi, että musiikki vain vei mennessään ja yksi oikein revitysbiisi kyllä puhalsi lepakot lentoon tapulista....melkein oli kuin se sinun hyvän olon "musiikkisi" :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miten se ilmenee?

        Elä huoli Partis, kaikenlaista on liikkeellä, kun on helle, enemmän kuin muina aikoina.

        En halua avata aihetta ettei tule ränää.

        Kiitos ihanasta viestistä. Vastaan joku päivä tässä. Tykkään aina kirjoittaa ajatuksella ja se vaatii oikeanlaisen hyvän fiiliksen :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        En halua avata aihetta ettei tule ränää.

        Kiitos ihanasta viestistä. Vastaan joku päivä tässä. Tykkään aina kirjoittaa ajatuksella ja se vaatii oikeanlaisen hyvän fiiliksen :)

        Kiitos itsellesi. Voit pistää postia milloin vaan. Muista, että olet rakas.


    • Ammutko muuten?

      • Ammuuuu 🐄

        Joskus haaveilin metsästyskortista, mutta ainut ase millä osun johonkin on rynnäkkökivääri :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ammuuuu 🐄

        Joskus haaveilin metsästyskortista, mutta ainut ase millä osun johonkin on rynnäkkökivääri :D

        Rynnäkkökiväärissä onkin muutamia etuja :D


    • Musa soimaan hifistipapilta! :D

    • Anonyymi

      No tervetuloa kerhoon vaan.

      Oletko myös erityisen erityinen vihervassari feministi psykonarttu suvakkihuora?

      -flowersreally-

      • Harrastan hyvänmielen vittuilua ja pyrin välttämään pahantahtoista vittuilua. Tiukkaa tulee tekemään.

        Ja joo melkein suvakkihuora. Näin kaupassa kauniin tumman naisen, jolla oli aivan mahtava afro. Pysähdyin niille sijoilleni ja katsoin häntä suoraan silmiin. Katsoimme vähän aikaa toisiamme ja sitten hän hävisi ihmivilinään enkä enää löytänyt häntä.

        Niin ja söin tänään myös kasvisruokaa lounaalla. Yleensä syön aina lihaa xD

        Pieniä muutoksia joilla ei maailmaa pelasteta, mutta lisää omaa hyvinvointia.


      • Psykonarttu!

        Tota en oo ennen kuullukaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Psykonarttu!

        Tota en oo ennen kuullukaan..

        No se minä olin jo ennestään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        No se minä olin jo ennestään.

        Sopis nikiksi.


      • Kummalle 😆


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kummalle 😆

        Kummallekin..


    • Yhdessä yössä tää sit vain tapahtuiko??🙂

      • Tässä on ollut aika paljon kaikkea joka on pistänyt miettimään. Mutta maailmanpelastajaa minusta ei tehdä kirveelläkään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tässä on ollut aika paljon kaikkea joka on pistänyt miettimään. Mutta maailmanpelastajaa minusta ei tehdä kirveelläkään.

        Eli kuitenkin oma prosessinsa kuin hetken hurahdus? ☺️

        Ei maailmaa pysty pelastaa kourallinen populaa, enemmistöä taas ei kiinnosta.

        En halua olla pessimisti, enkä olekaan...luulen että tulevat sukupolvet tekee sen hyväksi enemmän mitä me vanhemmat sukupolvet koskaan ollaan puhumisen ohessa tehty..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eli kuitenkin oma prosessinsa kuin hetken hurahdus? ☺️

        Ei maailmaa pysty pelastaa kourallinen populaa, enemmistöä taas ei kiinnosta.

        En halua olla pessimisti, enkä olekaan...luulen että tulevat sukupolvet tekee sen hyväksi enemmän mitä me vanhemmat sukupolvet koskaan ollaan puhumisen ohessa tehty..

        Yritän luopua myös tuosta ylenpalttisesta Islam vihasta. Ongelmiahan siinä uskonnossa on näin länsimaalaisen näkökulmasta. Täällä oli kuitenkin joku Islamin uskoinen nainen joka pahoitti mielensä paasauksestani. Tuota pitää vielä sulatella.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Yritän luopua myös tuosta ylenpalttisesta Islam vihasta. Ongelmiahan siinä uskonnossa on näin länsimaalaisen näkökulmasta. Täällä oli kuitenkin joku Islamin uskoinen nainen joka pahoitti mielensä paasauksestani. Tuota pitää vielä sulatella.

        Noo, mistä vihasi kumpuaa? Islamisteja on monenlaisia.

        Vanhoillisia ja niitäkin, jotka ovat Islam uskoisia vain vanhempiensa kautta ja myötä, tuntematta itsekään Islamin täydellistä kirjoa. Kaikki ole koraaniakaan ikinä lukeneet.☺️

        Vai onko se se, jos käskettäs noudatta shariaa? Vai maskuliinin asema eli miehen versus naiset ja lapset?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Noo, mistä vihasi kumpuaa? Islamisteja on monenlaisia.

        Vanhoillisia ja niitäkin, jotka ovat Islam uskoisia vain vanhempiensa kautta ja myötä, tuntematta itsekään Islamin täydellistä kirjoa. Kaikki ole koraaniakaan ikinä lukeneet.☺️

        Vai onko se se, jos käskettäs noudatta shariaa? Vai maskuliinin asema eli miehen versus naiset ja lapset?

        Naisten, lasten ja vääräuskoisten asema Islamissa tökkii.


    • Anonyymi

      Tulitko samalla veganistiksi? :D

      • Olen miettinyt että jos vähentäisin lihaa. Sen sijaan että syön sitä kahdella aterialla päivässä, vähentäisin yhten xD


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Olen miettinyt että jos vähentäisin lihaa. Sen sijaan että syön sitä kahdella aterialla päivässä, vähentäisin yhten xD

        Kyllä kunnon pasifistihippinatsi on myös veganisti.

        Joskus miettinyt, että aiheuttaako veganismi aivojen surkastumista tai surkastuneet aivot veganismia...? Ota siitä nyt selvää... :D


      • Anonyymi

        Liha aiheuttaa aivojen lihaisuutta luultavasti tuossa tapauksessa.


    • En ikinä ärsytä tahallaan ja en tiedä mitä tuo edes tarkoittaa.

      • Huomasin tänää uuden asian kirjaimellisesti ottavat ihmiset ei ymmärrä minua oikein, olettavat asioita.

        En halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisessä.


      • Yritettäisiinkö mekin olla vielä palstaneutraaleja?


      • valtakunta kirjoitti:

        Huomasin tänää uuden asian kirjaimellisesti ottavat ihmiset ei ymmärrä minua oikein, olettavat asioita.

        En halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisessä.

        Minä olen hyvin kirjaimellinen ihminen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä olen hyvin kirjaimellinen ihminen.

        Ja minä kuvaannollisen ihminen koska en löydä sanoja kaikelle jjohtuen dysfasiasta kommunikoin erilailla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ja minä kuvaannollisen ihminen koska en löydä sanoja kaikelle jjohtuen dysfasiasta kommunikoin erilailla.

        Minulla taas on vaikeuksia ymmärtää toisia ihmisiä. Ehkä emme aina ihan täysin ymmärrä toisiamme, johtuupa se sitten sinusta tai minusta, mutta tiedän että olet sydämellinen ihminen, etkä tarkoita pahaa. Pyrin jatkossa myös kunnioittamaan paremmin rajojasi, sillä tiedän sen olevan sinulle tärkeää.

        Annatko vielä minulle mahdollisuuden?


      • Anonyymi

        Pasifistihippi on Hifistipappi.

        Kun yhdistää kirjaimellisen ja kuvallisen ihmisen syntyy sarjakuvallinen ihminen.

        Parrakas kuningas joka hallitsee valtakuntaa sarjakuvassa, jonka nimi hmm..... Parranvaltiaan temput ja tempaukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pasifistihippi on Hifistipappi.

        Kun yhdistää kirjaimellisen ja kuvallisen ihmisen syntyy sarjakuvallinen ihminen.

        Parrakas kuningas joka hallitsee valtakuntaa sarjakuvassa, jonka nimi hmm..... Parranvaltiaan temput ja tempaukset.

        Enpä minä hallitse kuin omaa yhden miehen kukingaskuntaa ja sitäkin vain tiettyyn pisteeseen saakka.


    • Anonyymi

      Mene 10 kilometrin reippaalle kävelylenkille ja sen jälkeen 1,5 tuntia kuntosalitreeniä. Elämä tuntuu mukavalta ja olo keveältä. Kannattaa kokeilla. Maailman ongelmat ovat pienen pieniä, suurin ongelma on palautusjuoman puuttuminen.

      AsianVierestä

      • Kyse ei ole niinkään maailman ongelmista, vaan haluan muuttaa omaa asennettani. Mutta hyvä vinkki. Urheilu ylläpitää normaalia hormonitoimintaa, mikä lisää sisäistä hyvinvointia.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kyse ei ole niinkään maailman ongelmista, vaan haluan muuttaa omaa asennettani. Mutta hyvä vinkki. Urheilu ylläpitää normaalia hormonitoimintaa, mikä lisää sisäistä hyvinvointia.

        Kyllä se pitää meitä nuorempina. Eilen juuri tapasin vanhan koulukaverin. Juteltiin ja elämä oli hänellä mennyt ihan normaalisti. Omakotitalot, kesämökit, kiva auto ja emäntä. Terveys oli kuitenkin alkanut huononemaan ja olemuksesta paistoi kova työn tekeminen. Lihaksisto oli kutistunut yms.
        Ikä tekee mutta voit siirtää iän tuomia vaikutuksia jopa 20 vuotta pitämällä kunnosta hyvää huolta.
        Moni 35 vuotias on testeissä 60 vuotiaan kehossa, ikävä kyllä.

        AsianVierestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe