sinkku ja varatut naiset

Anonyymi

mitä jos tapaisit miehen joka olisi juuri ostanut halvan asuntovaunun tai miehesi haluaisi ostaa halvan asuntovaunun ja haluaisi että lomalla ja viikonloppuisin ja arkenakin olisitte vaunussa usein eli lomalla retkeilette pitkin ja poikin suomea ja viikonloppuisin ja arkenakin jossakin lähellä vietätte asuntovaunu elämää vai olisiko telttailu parempi juttu

34

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

eli jättäisit miehen yksikseen eikö retkeily ole kivaa

• Oikeastaan en olisi kauhean innoissani. Siis retkeily on mukavaa, en sitä kiellä, eikä tarvitsisi miettiä majoituksia. Ja mulle kelpaa kyllä viettää leirielämääkin välillä, olen tottunut paljon vaatimattomiinkiin retkeilymukavuuksiin. Erämökkeihin, telttaan, laavuun jne. Eikä aina nuo ole hoituneet autolla, vaan ihan muilla kulkupeleillä.

Mutta kun viettää aikaa useammassa paikassa, alkaa kyllästyä autoiluun jo sinänsä. Tai minä olen ainakin kurkkua myöten täynnä sitä. Sitä vaan toivoo, että matka olisi pian ohitse, pääsee purkamaan kassinsa ja kamppeensa. Ja taas kohta ne on pakattava uudestaan.

• Anonyymi

mutta asuntovaunussa on kaikki eli huono mökki tai hotellihuoneissa ei ole kaikkia ja voihan asuntovaunulla olla yhdessäkin paikkaa vaikka koko kesä tai koko vuosi

• No semmosta ei tuu koskaan tapahtumaan, että mun mies ostaisi ainuttakaan asuntovaunua, telttaa tai mökkiä.

Ennen aurinko pimenee lopullisesti, kun sitä tapahtuu. :)

Mut mä voisin kyllä matkustella asuntovaunulla tai asuntoautolla. Mökki ja telttakin olis ihan jees. Kun vaan on tarpeeksi mukavaa ja lämmintä vällyä ja keliin sopivat varusteet muutenkin. :)

• Anonyymi

itse olen nyt telttaillut ja aikomuksena ostaa halvan talvi makuupussin kun viimeviikonloppuna tuuli ja oli yöllä 5 astetta oli kylmä mutta miettinyt jos ostaisi halvan asuntovaunun

• Anonyymi kirjoitti:

itse olen nyt telttaillut ja aikomuksena ostaa halvan talvi makuupussin kun viimeviikonloppuna tuuli ja oli yöllä 5 astetta oli kylmä mutta miettinyt jos ostaisi halvan asuntovaunun

Sehän ois mukava pikku "mökki" tai kesäasunto samalla. Kylmyys vaan suomessa on otettava huomioon..voi myös maksaa aika paljonkin. :)

Mua on aina kiehtonut vaihtoehto eläminen, mm. asuntovaunussa asuminen, erakkona mökissä eläminen, omavaraisuus...mutta oon aina ollut liian arka yksin elämään silleen, vaikka se houkuttaa ja kiehtoo. :)

Nyt varmaan jos olis kanttiakin. Ja uskon, et pärjäisin aika pitkälle ominpäinkin. :)

Mini Houses tyyppinen talokin olis kiva, missä kaikki on huomioitu hyötykäyttöön ja integroitu järkevästi. Ihan sormia syyhyttää, piirtelen joskus pikkusia mökkejä paperille ja erilaisia variaatioita mimmonen minikoti olis mukava. :)

Vähän rönsys..sori.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Sehän ois mukava pikku "mökki" tai kesäasunto samalla. Kylmyys vaan suomessa on otettava huomioon..voi myös maksaa aika paljonkin. :)

Mua on aina kiehtonut vaihtoehto eläminen, mm. asuntovaunussa asuminen, erakkona mökissä eläminen, omavaraisuus...mutta oon aina ollut liian arka yksin elämään silleen, vaikka se houkuttaa ja kiehtoo. :)

Nyt varmaan jos olis kanttiakin. Ja uskon, et pärjäisin aika pitkälle ominpäinkin. :)

Mini Houses tyyppinen talokin olis kiva, missä kaikki on huomioitu hyötykäyttöön ja integroitu järkevästi. Ihan sormia syyhyttää, piirtelen joskus pikkusia mökkejä paperille ja erilaisia variaatioita mimmonen minikoti olis mukava. :)

Vähän rönsys..sori.

kyllä vaunussa on sähkö ja kaasulämmitys niin makuupussin taidan ostaa halpahallista 30euroa joka -5-joko -18 tai -25 astetta kestäisi tokmannilla olis 5- -18 astetta

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä vaunussa on sähkö ja kaasulämmitys niin makuupussin taidan ostaa halpahallista 30euroa joka -5-joko -18 tai -25 astetta kestäisi tokmannilla olis 5- -18 astetta

Osta nyt samantien kunnollinen mikä oikeesti kestää kans kylmää. Et sinä siinä mitään säästä, jos ostat halvan missä sitten palelet. :)

Tai ostat pian jo uuden, kun entinen ei mitään kestä. Kunnon kerrasto vielä, mikä pitää miehen lämpöisenä. :)

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Osta nyt samantien kunnollinen mikä oikeesti kestää kans kylmää. Et sinä siinä mitään säästä, jos ostat halvan missä sitten palelet. :)

Tai ostat pian jo uuden, kun entinen ei mitään kestä. Kunnon kerrasto vielä, mikä pitää miehen lämpöisenä. :)

niin halpa on parempi jos pesee ja menettää lämmön pesussa niin ei häviä niin paljon kuin kalliissa eli voi ostaa ensi vuonna uuden

• Anonyymi kirjoitti:

niin halpa on parempi jos pesee ja menettää lämmön pesussa niin ei häviä niin paljon kuin kalliissa eli voi ostaa ensi vuonna uuden

No voihan sen noinkin ajatella.

Pese ohjeitten mukaan oikeassa lämpötilassa, niin ei pitäs kärsiä. :)

Mä taas koitan ajatella pitkän kaavan mukaan hankintoja ja omilla toimillani pitää niiden kuntoa yllä. Ettei tarttis koko aikaa ostaa jotain uudelleen ja uutta. No lasten kamppeet on kyllä halpoja, mitkä voi hajota ja kutistua...kun kasvavat vielä. Menee hetkessä pois käytöstä, liian pieni tai menny rikki kunnon mukkelismakkelin jälkeen. :)

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

No voihan sen noinkin ajatella.

Pese ohjeitten mukaan oikeassa lämpötilassa, niin ei pitäs kärsiä. :)

Mä taas koitan ajatella pitkän kaavan mukaan hankintoja ja omilla toimillani pitää niiden kuntoa yllä. Ettei tarttis koko aikaa ostaa jotain uudelleen ja uutta. No lasten kamppeet on kyllä halpoja, mitkä voi hajota ja kutistua...kun kasvavat vielä. Menee hetkessä pois käytöstä, liian pieni tai menny rikki kunnon mukkelismakkelin jälkeen. :)

olet varmaankin pessyt talvitakkeja niin joka pesun jälkeen takin lämmöneristys kärsii ehkä kerran kestää pesua niin ikävä nukkua kalliissa pussissa ja palella kun pessyt sitä niin kivempi nukkua lämpimästi uudessa halppis makuupussissa ja onko ne nyt niin kestäviä oli halpa tai kallis ja rahaa jää muuhun

• Anonyymi kirjoitti:

olet varmaankin pessyt talvitakkeja niin joka pesun jälkeen takin lämmöneristys kärsii ehkä kerran kestää pesua niin ikävä nukkua kalliissa pussissa ja palella kun pessyt sitä niin kivempi nukkua lämpimästi uudessa halppis makuupussissa ja onko ne nyt niin kestäviä oli halpa tai kallis ja rahaa jää muuhun

Olen juu. Mutta kyllä niiden pesuakin kuuluu kestää, ei nyt toki mitään alinomaan. :)

Mutta ei se tuokaan tietysti huono vaihtoehto ole...

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Olen juu. Mutta kyllä niiden pesuakin kuuluu kestää, ei nyt toki mitään alinomaan. :)

Mutta ei se tuokaan tietysti huono vaihtoehto ole...

kyllä kestää pesuja mutta lämmön eristys häviää ainakin toppatakeissa ja talvityövaatteissa niin kerran pesun kestää mutta sen jälkeen joka kerta lämmöneristys kärsii niin kyllä niitä täytyy pestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä kestää pesuja mutta lämmön eristys häviää ainakin toppatakeissa ja talvityövaatteissa niin kerran pesun kestää mutta sen jälkeen joka kerta lämmöneristys kärsii niin kyllä niitä täytyy pestä

mutta nyt täytyy mennä nukkumaan hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

mutta nyt täytyy mennä nukkumaan hyvää yötä

Samaten, aamulla aikainen herätys. :)

Hyvää yötä sullekin!

• Kehoittaisin välttämään halvan vaunun hankintaa. Reissun jälkeen naisesi vihaisi sinua kun olisit tehnyt hänestä köyhälistön edustajan jokaisessa paikassa missä pysähdytte. Sitäpaitsi, siihen vaunun romuun varmaan palaa kuitenkin tonni, tee reissu ja yövy naisesi kanssa edullisissa hotelleissa niin tulee halvemmaksi, on vaivaton ja joissain paikoin saa aamupalankin.

• Anonyymi

en viihdy hotelleissa eli vaunu on minun juttuni enemmän ja saa olla rauhassa eli ovi kiinni ja saa olla yksin tai perheensä kanssa ja kivempaa itse ostaa kaupasta sapuskaa ja tehdä se itse ja itse olen köyhä työläispoika ja parhaiten tulen toimeen köyhän työläistytön kanssa niin hotelli ei ole oma eikä kodikas ennemmin teltassa

• Olet aivan oikeassa vaikka ei vihaisi mutta kokee että ei tehnyt fiksuja ratkasuja.

• Anonyymi

Mä en kyllä yhdistäisi eräilyä ja vaellusta autoiluun.
      Nimimerkillä. lapsena niiiin tosi kivoja kesälomareissuja autolla tehneenä, hui hui.

• Anonyymi

niin auto on teltan tai vaunun vieressä niin auto on siellä missä minäkin tai perheeni on eli mihin autolla ei pääse niin sitten sinne ei mennä

• Mitenköhän minä en nyt taas ymmärtänyt?
      Siis vaihtaisinko mieheni , joka haluaa ostaa halvan asuntovaunun, mieheen jolla on halpa asuntovaunu?
      Miten ne varatut naiset sopivat kuvioon....olen tainnut nuuhkia liikaa maaleja, kun en pääse kärryille...tai vaunuun :)

• Anonyymi

nyt nukkumaan siitä ja aamulla luet uudestaan kysymyksen eli nukkumaan mars ja nukut pääsi selväksi

• Anonyymi kirjoitti:

nyt nukkumaan siitä ja aamulla luet uudestaan kysymyksen eli nukkumaan mars ja nukut pääsi selväksi

Haluatko leikkiä äitiäni/isääni?

• Ai niinkö, että minä nukun ja sinä pussaisit sitä minun pimppiäni. Aika epäreilu leikki....

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ai niinkö, että minä nukun ja sinä pussaisit sitä minun pimppiäni. Aika epäreilu leikki....

et nuku vaan nautit ja orgun jälkeen vasta nukkumaan

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, säikähdin jo, että minun pitää nukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta nyt nukkumaan hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

mutta nyt nukkumaan hyvää yötä

Hyvää yötä. Minä vielä tässä pikkuisen mietiskelen...

• Ollaan joskus mietitty tuota vaihtoehtoa ja meille on lupailtu sukulaisten toimesta lainaksikin asuntoautoa ja -vaunua. Mutta se ei nyt vaan ole meidän juttu. On paljon mukavampi matkustella Suomessa niin, että yöpyy jossain vuokramökissä/mökeissä tai vaikka teltassa (mun selkä tosin ei välttämättä enää tykkäisi siitä vaihtoehdosta) . Etenkin kun on edelleen vielä lähes kaikilla matkoilla lapset mukana. Asuntovaunuelämä on vähän liian tiivistä elämää neljälle hengelle. Käy jo työstä :) Vois olla kahdellekin. Tosin kerran nuorena asuttiin melkein koko viikko veneessä kaksistaan, pari yötä kyllä silloinkin vuokramökeissä, saaristossa.

• Anonyymi

niinpä vuokra tai lainattu ei ole oma mutta oma vaunu on oma ja oman vaunun sängystä kivempi nousta kuin teltasta tai vuokramökeistä tai lainavaunuista

• Anonyymi

Varattu nainen suurin pesänjakaja.

• Anonyymi

As.autolla olen kiertänyt pari kesää ja se koukutti.Mielummin as.auto kun vaunu tai mökki.

• Jos veturina olisi Chrysler ja kokattaisiin makkarakastiketta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2171
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1878
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      125
      1646
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      1311
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1220
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      434
      734
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe