ilmoituksen vanhemmille koska toinen ihminen teki törketä vääryyttä ja minä näin kaikki, mutta kun ilmoitin asiasta minä olinkin syyllinen ja tapahtunutta ei ole tapahtunut ja olen vain kuvitellut asiaa, ja muuta syylllistystä mitä en viitsi kirjoittaa.
Se oli niin loukkaavaa. Ihmettelen mistä lähtien päätetään jopa etukäteen mikä on totta ja mikä ei??
Lopputulos: Totuus ei ole tärkeää kun on kysymys ihmisestä joka voi hyödyttää heitä tai on tärkeä "ystävä".
Nyt pidän suuni kiinni tai olen tuhon oma.
Olen tehnyt seurakuntalaisena velvollisuuteni
6
<50
Vastaukset
No voihan pyllynlylly minkä teki. Ehdotan, että kostoksi kähvellät kyseisen nilkin muistonviettoraappahousut.
- Anonyymi
Ökköpökkö ökköpökkö ökköpökkö
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO - Anonyymi
Onko sinulla jokin ongelma itsesi kanssa?
Sitä ei tarvitse yrittää oksentaa muiden päälle. Tajuatko? Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin ongelma itsesi kanssa?
Sitä ei tarvitse yrittää oksentaa muiden päälle. Tajuatko?Ei ole ongelmaa. Sinulla ilmeisesti on, koska et uskalla tai osaa hankkia nimimerkkiä, vaan luihuilet täällä anonyyminä.
Anonyymi kirjoitti:
Ökköpökkö ökköpökkö ökköpökkö
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHyvin sanottu. Ihan kuin minun näppäimistöstä käsin.
- Anonyymi
Sun kannattais nyt vähän hiipua jt lahkon toiminnasta tai ainakin lopettaa rahan anto pitkäksi aikaa. En painaisi villasella huonoa kohtelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647