7 päivää lehti on.....

huomattu on

7 päivää lehti on aivan p....tä
ei tee mitään muuta kuin ilmoittaa saat 5000 euroo
jos ilmoitat sitä ja tätä ja tota jos olet nähnyt esim. julkkiksen tekevän ym ym...
lehden päätoimittaja antoi tosi hyvä vastauksen minulle eiden yhteen asiaan jota kysyin häneltä
joten se antaa jo hyvä kuvan koko lehdestä!!!

Julkkikset ovat samanlaisia ihmisiä kuin kaikki
Matti Meikäläiset mutta jos he tekevät, käyvät jne.... niin joku mottipää antaa lehdelle kirjoituksen aiheen rahankiilto silmissä.

Antakaa julkkisten kävellä rauhassa eikä heti ilmoiteta 7 päivää lehteen nyt näin hän teki sitä

21

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hartsa

Sulla on toi kielioppi aika hienosti hanskassa!

• Reksa

Mutta oleellinen välittyi. Seiska on aivan tolkuttoman huono ja turha lehti, ensin kirjoitellaan mitä sattuu ja sitten seuraavassa numerossa "Seiska oikaisee". Ja jutut ovat muutenkin ihan villaisia, kertoivat ne sitten kenestä tahansa.

• "takansytyke"

Jos ihmiset eivät tilaisi moista roskalehteä, niin se menisi nurin koko lehti. Herätkää ihmiset ja hankkikaa muuta tekemistä.

• t.i.ruskeepaa

Minulle on tullut koko talven näytelehtiä TV-seiskasta. Nyt sitten lähettivät kahden viikon seiskat tutustumistarjouksena ilmaiseksi. ;) Aion laittaa lehden ja siihen liitetyn kieltäytymislapun postiin tänään. Lehti on täyttä pumpulia, paparazzien rahareikä ja kaupallisen manipuloinnin vihoviimeinen esimerkki. Pysykää kaukana!

• Satku
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Minulle on tullut koko talven näytelehtiä TV-seiskasta. Nyt sitten lähettivät kahden viikon seiskat tutustumistarjouksena ilmaiseksi. ;) Aion laittaa lehden ja siihen liitetyn kieltäytymislapun postiin tänään. Lehti on täyttä pumpulia, paparazzien rahareikä ja kaupallisen manipuloinnin vihoviimeinen esimerkki. Pysykää kaukana!

Sitä lukee kaikki!
        Lue sinäkin!!

http://www.seiska.fi/

• t.i.ruskeepaa
        Satku kirjoitti:

Sitä lukee kaikki!
        Lue sinäkin!!

http://www.seiska.fi/

Niin joo. Tiedän mainoksen "mä en AINAKAAN lue Seiskaa". Noo, en minä suoraan sano, ettäkö seiskalaiset olisivat kaupallisia manipuloijia ja moraalittomia lurjuksia. Ehkä oikeammin kysymys viihteestä ja huumorista, jonka mittasuhteet ovat vääristyneet. Postilaatikko odottaa.

• Noukomments

Seiska-lehteä haukutte? Ei sitä ole kenenkään pakko lueskella.

Sama kun valittaisitte, että - paska kauhena makuista?

• miksi ei

Eikös ne julkkiksien julkkiksiksi ruvettuaan vähän niinkuin ole tarkoitus olla julkisuudessa,eli se kuuluu julkisuuteen,sitä saa mitä tilaa.

• ei tilaaja

Taidat olla miksi joku sellainen joka kyttää jokaisen muunkin tekemiset???

Kait te voitte ruvet kyttään koska julkkikset käyvät WC mitä tuli jne....
        soittakaa sitten 7 päivää lehteen.

Ihan sama kun käydään nyt keskustelua ja kirjoitellaan kun pappi on käynyt ALKOSSA voi jessus miten typerää.

• miksipä ei
        ei tilaaja kirjoitti:

Taidat olla miksi joku sellainen joka kyttää jokaisen muunkin tekemiset???

Kait te voitte ruvet kyttään koska julkkikset käyvät WC mitä tuli jne....
        soittakaa sitten 7 päivää lehteen.

Ihan sama kun käydään nyt keskustelua ja kirjoitellaan kun pappi on käynyt ALKOSSA voi jessus miten typerää.

Tuo nyt oli niin typerää etten viitsisi vastata.Et joko halunnut tai pystynyt ymmärtämään mitä tarkoitin.Mulle julkkiksella ja papilla on suuri ero.Eikä mua tippaakaan kiinnosta kenenkään vessassa käynti,enkä ole ikinä ostanut seiskaa!Äly hoi!

• Seiskapäivän toimittajien käytös on kyllä ala-arvoista. Olen aikaisemminkin kuullut juttua ,että he ovat iskeneet mm. luurin jollekkin korvaan , eivätkä koskaan myönnä olevansa väärässä.
      Vaan eipä sen tasoisen lehden toimittajilta voi paljon vaatiakkaan.

• soitettu on..

ei iskenyt mulle luurii korvaan 7 päivää lehden päätoimittaja.

• Saapas

Seiskan jutut on kaikki ala-arvoista soopaa! Ikään kuin seiska olisi kaikkien julkkisten huoltaja! Joku on tietävinään julkuista kaiken ja kertoo tietonsa rahan kiilto silmissään seiskaan totena ja seiskan toimittajat kirjoittaa sen sitten seiskaan. Kansa ostaa ja lukee ja uskoo kaiken sonnan mitä juorulehdet kertoo! Kaikki lööppilehdet pitäisi lailla kieltää!

• sivusta seurannut

Ja mun mielestä sit taas kaikki jutut Janne Tulkkia koskien on täyttä soopaa, ellei jopa paskaa! Turhempaa julkkista saa hakea (vaan ei löydä). Kyllä ne maailmalla nauraisivat jos tietäisivät että sellainenkin "laulaja" Suomessa levyttää.

• en tilaa

Kyl on toisenkinlaisia lehtiä jotka kirjoittavat nätisti julkkiksista. Askel lehdessäkin on erään julkkiksen haastattelu jota lukiessa itkin.
      Aivan kauniisti kirjoitettu ja haastateltu artistia eikä kirjoiteta puuta heinää niinkuin 7 päivää lehti tekee. Ei edes haastatella vaan laitetaan jopa trikkikuvia lehteen kun ei muuten saada haastattelua TYPERÄÄ!

• Kyllä Seiska on mielestäsi nyt typerä lehti, kun se kirjoitti Kari Tapiosta negatiiviseen sävyyn.
        Kaikki muut sen kirjoittamat jutut oletkin varmaan ollut valmis uskomaan ja hyväksymään.

• no joo
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä Seiska on mielestäsi nyt typerä lehti, kun se kirjoitti Kari Tapiosta negatiiviseen sävyyn.
        Kaikki muut sen kirjoittamat jutut oletkin varmaan ollut valmis uskomaan ja hyväksymään.

Kyllä Justiina on aivan pimee onko sulla joku pakkomielle???

• no joo kirjoitti:

Kyllä Justiina on aivan pimee onko sulla joku pakkomielle???

Sanoppa valopää ,että mikä se mun pakkomielteeni sitten muka on ?

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Sanoppa valopää ,että mikä se mun pakkomielteeni sitten muka on ?

Ai sähän kerroit itsestäsi lisää olet valopää
        no ei kyllä noiden kirjoitustesi perusteella uskoisi.

• huomattu on kirjoitti:

Sun jutut ei ole nyt oikein balanssissa, kun äsken sanoit mua pimeeksi ja nyt valopääksi.

• Spede
        huomattu on kirjoitti:

Olisikohan sun aika vetää itsesi jojoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe